Post je volgend jaar dan een foto van haar?quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
Betreffende meisje is nu 15, nog een jaar te gaan.
Mag pas over 3 jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Post je volgend jaar dan een foto van haar?
Ik word over 12 dagen 34.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Dat ene jaartje maakt ook niks meer uit.quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
Betreffende meisje is nu 15, nog een jaar te gaan.
Maar je neukt serieus minderjarige grietjes? K heb t je laatst al ergens anders zien zeggen :pquote:
Je moet wat met je leven.quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar je neukt serieus minderjarige grietjes? K heb t je laatst al ergens anders zien zeggen :p
Ik moest dit googlen.quote:
loloserquote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moest dit googlen.
Ik dacht eerst "Ik wist niet dat Humberto Tan van de 14-jarige meisjes was."
Wederom goede kickquote:
Klopt, 14 is ook redelijk aan de oude kant.quote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef theunderdog het volgende:
Je moet toch wel behoorlijk triest zijn als je 20 jaar bent en nog steeds graag het met 14 jarige meisjes doet.
www.verenigingmartijn.fok.nlquote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Ehhh..... zit ik hier nou op Fok! of op 45chan?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, 14 is ook redelijk aan de oude kant.![]()
Meisjes van 11 daarentegen.![]()
(Alleen om gezellig een potje mee te schaken, ganzenborden of mens-erger-je-niet natuurlijk).
Die zitten tegenwoordig allemaal met een smartphone in hun hand + laptop op schoot voor de tv. Heb ik me laten vertellen door een moeder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
(Alleen om gezellig een potje mee te schaken, ganzenborden of mens-erger-je-niet natuurlijk).
Kunnen ze het mij gelijk leren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:49 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Wat heb je nou aan 14-jarige? Die kunnen net de omtrek van een cirkel berekenen.
Je meet de diameter op en je vermenigvuldigd het met het getal pi of 3,14. Voor gemak verder op in de wiskunde wordt vaak vanuit de straal gerekend, dat is de helft van de diameter. De formule is dan 2 x straal x pi.quote:
Ik val niemand lastig. Die meisjes komen op mij af alsof ik jam op m'n lul heb.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:28 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Je meet de diameter op en je vermenigvuldigd het met het getal pi of 3,14. Voor gemak verder op in de wiskunde wordt vaak vanuit de straal gerekend, dat is de helft van de diameter. De formule is dan 2 x straal x pi.
Hoef je geen 14 jarige meisjes meer lastig te vallen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig. Die meisjes komen op mij af alsof ik jam op m'n lul heb.
Toegegeven, dit heb ik een keer gedaan.
De omtrek van een cirkel berekend of jam op je leuter gesmeerd? Trouwens als je eikel een halve bol is kan je berekenen met pi hoeveel jam je er op moet smeren, en hoe lang je dan met een pot doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig. Die meisjes komen op mij af alsof ik jam op m'n lul heb.
Toegegeven, dit heb ik een keer gedaan.
Aan de ene kant heel zonde, maar het schept ook wel een gevoel van overwinning. Ik heb niet zoveel topics die de 13 pagina's halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
Zo zonde wanneer dit topic binnenkort vol is
Allebei.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:44 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
De omtrek van een cirkel berekend of jam op je leuter gesmeerd? Trouwens als je eikel een halve bol is kan je berekenen met pi hoeveel jam je er op moet smeren, en hoe lang je dan met een pot doen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zouden de Heilige Moderatoren een tweede deel toestaan en appreciėren?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
Zo zonde wanneer dit topic binnenkort vol is
Als jij hem maakt vast wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zouden de Heilige Moderatoren een tweede deel toestaan en appreciėren?
Ik ben dit jaar dan ook genomineerd voor de Tanja Niemeijer-trofee.quote:
Geen id wat dat voor trofee is, ik bedoelde het neutraal verder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar dan ook genomineerd voor de Tanja Niemeijer-trofee.![]()
Ik geloof alleen niet dat dit complimenteus bedoeld was.
Het betreffende meisje is inmiddels 15, reden genoeg voor een nieuw topic.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen id wat dat voor trofee is, ik bedoelde het neutraal verder.
Beetje aan de oude kant, vind je niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het betreffende meisje is inmiddels 15, reden genoeg voor een nieuw topic.
POL / Fok! POL verkiezingen 2013quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen id wat dat voor trofee is, ik bedoelde het neutraal verder.
Dat is niet lief, toch?quote:10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest verknipte denkbeelden.
Ik denk dat het een herhaling is van vorig jaar, en user in kwestie stelt hoogstwaarschijnlijk alles in het werk om deze award te winnen, maar Linkse_Boomknuffelaar heeft echt hulp nodig. En niet omdat hij links is.
achquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beetje aan de oude kant, vind je niet?
Ik heb wel een reputatie hoog te houden hier.
Dit dus! Gewoon pimpampetten is niks mis mee!quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nou als je nog klusjes hebt, is het wel handig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
POL / Fok! POL verkiezingen 2013
[..]
Dat is niet lief, toch?
Gewoon proberen. Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Veel dank, mijn ziel en zaligheid zit erin.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef RipMcPants het volgende:
Ik zie pas net dit pareltje van een topic, maar wat een schitterend stukje poėzie in de OP!
Lijkt me niet nodig. Aan al het goede komt een eind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |