quote:
Wat de neuk is dat voor verjaardagsfeestje voor een 14-jarige?quote:
dat er dus veel jongeren op FOK! zitten iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat dit topic al weer 10 pagina's heeft zegt eigenlijk al genoeg...
Omg ik val als een blok voor dit soort type meisjes, echt mijn type.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is deze?Is dit nu het 14-jarige oochietopic?
Dan wil ik deze duit nog wel even in de zak doen:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Er is 1 uitzondering: Miley, die is nu nog steeds goed te doen
[ afbeelding ]
maar als 14-jarige was ze natuurlijk veel liever
[ afbeelding ]
Post je volgend jaar dan een foto van haar?quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
Betreffende meisje is nu 15, nog een jaar te gaan.
Mag pas over 3 jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Post je volgend jaar dan een foto van haar?
Ik word over 12 dagen 34.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Dat ene jaartje maakt ook niks meer uit.quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
Betreffende meisje is nu 15, nog een jaar te gaan.
Maar je neukt serieus minderjarige grietjes? K heb t je laatst al ergens anders zien zeggen :pquote:
Je moet wat met je leven.quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Maar je neukt serieus minderjarige grietjes? K heb t je laatst al ergens anders zien zeggen :p
Ik moest dit googlen.quote:
loloserquote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moest dit googlen.
Ik dacht eerst "Ik wist niet dat Humberto Tan van de 14-jarige meisjes was."
Wederom goede kickquote:
Klopt, 14 is ook redelijk aan de oude kant.quote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef theunderdog het volgende:
Je moet toch wel behoorlijk triest zijn als je 20 jaar bent en nog steeds graag het met 14 jarige meisjes doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |