Even over het gedicht, de herhaling wordt erg storend, dit doen aan het begin van elke alinea zou leuk zijn, maar dit is te. Daarbij heeft het gedicht geen ontwikkeling, of enige metafoor, of qua stijl ook maar iets interessants. Ik zeg niet dat het heel slecht is, maar het is zeker niet goed.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Piye het volgende:
O 14-jarig meisje, ik bejubel jouw bestaan
O 14-jarig meisje, zo lief kijk jij mij aan
O 14-jarig meisje, zo onschuldig van gezicht
Lijf in volle bloei en mijn hart dat voor je zwicht
O 14-jarig meisje, ik vervloek jouw bestaan
O 14-jarig meisje, wat doe je mij aan?
Vanaf een afstand kijk ik toe want in deze maatschappij
Ben ik niet voor jou en ben jij niet goed voor mij
O 14-jarig meisje, ik bejubel jouw bestaan
Jouw gezicht zegt lees mij voor, jouw lijf zegt raak mij aan
Dus ik doe het allebei en mijn hartje wordt zo blij
Maar nu zit ik vast en ben jij zo ver van mij
O 14-jarig meisje, ik vervloek jouw bestaan
O 14-jarig meisje, wat heb ik nou gedaan?
O 14-jarig meisje, ik zal je nooit meer zien
O 14-jarig meisje, was jij maar vast 16.
Dankjewel voor je commentaar, ik neem het mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Even over het gedicht, de herhaling wordt erg storend, dit doen aan het begin van elke alinea zou leuk zijn, maar dit is te. Daarbij heeft het gedicht geen ontwikkeling, of enige metafoor, of qua stijl ook maar iets interessants. Ik zeg niet dat het heel slecht is, maar het is zeker niet goed.
en daar moeten mensen eens mee ophouden, ga stijlvol dansen, dat is veel 'sexyer' dan hoerse paaldans bewegingen maken en schapenmeute armen in de lucht duckface heen en weer met het poepgat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach joh, zo dansen alle tienermeisjes.
Smerige gerontofielquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef MichelWuyts het volgende:
Kan iemand ook een topic over 15 jarigen openen?
Geen 999 posts per pagina hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat dit topic al weer 10 pagina's heeft zegt eigenlijk al genoeg...
Heb je wel een beetje gelijk in ja. Sowieso denken al die meisjes van "als ik wat met m'n heupen draai is het wel goed". Wel grappig dat de jongens ondertussen massaal met een biertje aan de bar blijven staan, omdat ze vinden dat ze niet kunnen dansen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en daar moeten mensen eens mee ophouden, ga stijlvol dansen, dat is veel 'sexyer' dan hoerse paaldans bewegingen maken en schapenmeute armen in de lucht duckface heen en weer met het poepgat.
Kwaliteitstopic inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is deze?quote:
Fuck heyquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is deze?Is dit nu het 14-jarige oochietopic?
Dan wil ik deze duit nog wel even in de zak doen:
[ afbeelding ]
quote:
Wat de neuk is dat voor verjaardagsfeestje voor een 14-jarige?quote:
dat er dus veel jongeren op FOK! zitten iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Omg ik val als een blok voor dit soort type meisjes, echt mijn type.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is deze?Is dit nu het 14-jarige oochietopic?
Dan wil ik deze duit nog wel even in de zak doen:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Er is 1 uitzondering: Miley, die is nu nog steeds goed te doen
[ afbeelding ]
maar als 14-jarige was ze natuurlijk veel liever
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |