heeft pak slaag nodig van dr ouders, die rechter ook trouwens.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Geen idee hoe oud ze is, maar ze is jong en heeft tetten, linkse
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat discussies nutteloos zijn, dan tegen dat ingaan door nog even door te gaan met je spoiler.
Als je denkt dat alles wat niet goed klinkt, niet goed Nederlands is, dan ben je geen echte Nederlander.
Doe eens research voordat je iets zegt, dat heb ik namelijk al gedaan. De Van Dale zegt dat "dit topique" en "deze topique" beide goed zijn en aangezien dat word gezien als de base-line van correcte Nederlandse taal, gebruik ik dat als mijn bewijs.
Die mag wel even op schoot komen zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:09 schreef Cazzette het volgende:
Meloewa.
Nee, een of ander Canadees internetsletje.
http://www.google.nl/sear(...)QLUZWVNeGr0AXa7YHoDg
Tevens dit talentje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan nr2 even bij mij langskomen?Op al die foto's staat hetzelfde meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, beetje tetten hebben en dansen met je vriendin.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heeft pak slaag nodig van dr ouders, die rechter ook trouwens.Over de knie ermee.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
doelde meer op sexbewegingen maken ipv fatsoenlijk 'dansen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Op al die foto's staat hetzelfde meisje.
[..]
Inderdaad, beetje tetten hebben en dansen met je vriendin.Over de knie ermee.
Ach joh, zo dansen alle tienermeisjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
doelde meer op sexbewegingen maken ipv fatsoenlijk 'dansen.
But totaly natural.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef ToerkCep het volgende:
Geilen op 14 jarige meisjes, NOT COOL
Niet durven toegeven dat je zelf net zo goed geilt op 14-jarige meisjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef ToerkCep het volgende:
Geilen op 14 jarige meisjes, NOT COOL
Mannen boven de 18 die dit doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet durven toegeven dat je zelf net zo goed geilt op 14-jarige meisjes.
Homo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mannen boven de 18 die dit doen
Gatverdamme man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |