Die tieten... holy crapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Cazzette het volgende:
14-jarige tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14 of niet, haar zou ik keihard geven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Cazzette het volgende:
14-jarige tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pedo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
14 of niet, haar zou ik keihard geven.
Pedofilie gaat maar tot een jaar of 12. Dit valt eerder onder Efebofilie.quote:
Flinke meid al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Cazzette het volgende:
14-jarige tetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was maar een grapje. Ik ben de TS weet je nog?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Pedofilie gaat maar tot een jaar of 12. Dit valt eerder onder Efebofilie.
Plus kijk naar haar, man. Dikke tetten, kleding, make-up. Zij is er echt wel klaar voor.En besides, mijn huidige vriendin is niet heel veel ouder.
![]()
Ik zou haar geven.
Oja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik ben de TS weet je nog?
Ja had het gevonden, ze zingt ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Claire Abbott, trouwens.
4chan topic.quote:
"Deze topic"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
4chan topic.
Ik haat deze topic om zoveel redenen.
Kan nr2 even bij mij langskomen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:13 schreef David_Micheal het volgende:
[..]
"Deze topic"
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
Helemaal wel, deze topic was al goed voordat dit topique officieel goed was.quote:
Is goed hoor jongen. Ik heb al lang geleden geleerd dat discussies op het net zinloos zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helemaal wel, deze topic was al goed voordat dit topique officieel goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door David_Micheal op 02-02-2013 16:24:21 (sp) ]
In jouw kelder zekerquote:
Fixed. Leuke username trouwens, helemaal als je ook nog films maakt.. Vieze vieze Marcel Roubos tochquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef David_Micheal het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen. Ik heb al lang geleden geleerd dat discussies op het net zinloos zijn.Eerst zeggen dat discussies nutteloos zijn, dan tegen dat ingaan door nog even door te gaan met je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je denkt dat alles wat niet goed klinkt, niet goed Nederlands is, dan ben je geen echte Nederlander.
Doe eens research voordat je iets zegt, dat heb ik namelijk al gedaan. De Van Dale zegt dat "dit topique" en "deze topique" beide goed zijn en aangezien dat word gezien als de base-line van correcte Nederlandse taal, gebruik ik dat als mijn bewijs.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |