pepernoten? lekker deegballen frutten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Zaterdag ook maar eens wat bakken... Moet iets verzinnen om de meisjes bezig te houden...
kan ook, ik heb het traktatietopic inmiddels gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat al in het bak en taartentopic te kijken
Nee, die ouwe is nog niet in het land... Ik weer sinterklaas snoep..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pepernoten? lekker deegballen frutten.
koekjes bakken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Zaterdag ook maar eens wat bakken... Moet iets verzinnen om de meisjes bezig te houden...
Ja zoiets, koekjes of cakejes... Zoiets ja...quote:
ja, en daarna de boel op laten stijven.quote:
krijg je dan ook een soort icing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en daarna de boel op laten stijven.
ik ga me hier niet uitlaten over wat voor hatsjoe dan ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijg je dan ook een soort icing?
Gezondheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga me hier niet uitlaten over wat voor hatsjoe dan ook.
Dat welquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Maar wel later afscheid nemen, als ze thuiskomt?
nja, als ze al thuis zou zijn had ik haar er gewoon bij gelaten, indien niet (dus nu het geval) zou ik haar ook niet thuishouden. wel uitleggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een dierenarts gevonden die aan huis komt. Morgenmiddag rond 13 uur komt ze langs. Gaat ze kijken of er nog iets gedaan kan worden, en anders een spuitje geven.
Ik zit een beetje met S. Die hebben we al een beetje voorbereid de laatste tijd dat Noppes oud is en best wel eens dood zou kunnen gaan. Morgen is ze naar het kinderdagverblijf. Zou er een meerwaarde aan zitten om haar erbij te laten zijn als het spuitje gezet wordt? Of zal ik Noppes dan thuis laten, en dat S dan later als ze thuiskomt afscheid kan nemen en zelf kan zien dat ze echt dood is?
In dit geval wel denk ik...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
zo heb ik het bij luca wel gedaan destijds.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Ach...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n aangereden (en dode) kat mee naar huis genomen zodat de kinderen afscheid konden nemen en zodat Bep kon zien dat hij echt dood was. We hebben hem met z`n allen in de tuin begraven en er een klein ritueel omheen gehouden. Ik heb haar er daarna niet echt meer over gehoord.
Behalve die ene keer dat we in Duitsland langs zo`n klein kapelletje kwamen en ze daar graag even wilde bidden voor de kat, omdat ze hem zo miste
och Bep....quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n aangereden (en dode) kat mee naar huis genomen zodat de kinderen afscheid konden nemen en zodat Bep kon zien dat hij echt dood was. We hebben hem met z`n allen in de tuin begraven en er een klein ritueel omheen gehouden. Ik heb haar er daarna niet echt meer over gehoord.
Behalve die ene keer dat we in Duitsland langs zo`n klein kapelletje kwamen en ze daar graag even wilde bidden voor de kat, omdat ze hem zo miste
Och gut, ja, ze krijgen best wel wat mee, toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ow nee, dat vind ik ook zeker niet. En of ze zelf nou wel of niet echt verdrietig lijkt, ze mag ook best zien als ik moet huilen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Het is ook niet erg ofzo dat kinderen leren dat doodgaan bij het leven hoort... Dat je afscheid neemt en dat je soms verdriet hebt...
Ja, dat ga ik gewoon doen, het met haar bespreken. Ze is weliswaar nog wat jong en zal niet alles begrijpen en overzien, maar ze weet doorgaans aardig wat ze wel of niet wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het niet kunnen vragen?
Wil je poes nog even aaien of wil je poes nog even zien als ze dood is? Het is niet eng, het lijkt net alsof ze slaapt, alleen poes wordt nooit meer wakker....
Misschien als een kleuter toch wel een soort angst heeft voor dood, dan kan het dan aangeven liever niet. Toch?
Nou ja, die doosquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef trui het volgende:
dat is toch niet de meest akelige manier om dood te gaan, lijkt mij?
Ik vond onze dode kat er zo naar uitzien (t blijkt dat ze open ogen hebben onder narcose/als ze dood zijn?) dat ik onze bij de dierenarts heb gelaten. niet echt spijt van gehad. Toen een half jaar later het konijn doodging was het echt een groot drama omdat ie niet weg mocht enzo. wel uitgelegd dat de poes nu geen pijn meer had maar echt nooit meer terug komt. We kregen toen nieuwe buren en die bleken een kat te hebben die sprekend op de onze dode kat leek. daar kwamen we achter nadat het beest nieuwsgierig door de dakkoepel keek en mijn jongste hysterisch begon te gillen omdat ie dacht dat de kat uit de hemel neerkeekquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Ow nee, dat gaan we zeker niet zeggen, want ze slaapt niet, ze is dood. Ik ga er ook geen sterretje van maken, ze is gewoon dood en komt niet meer terug. Dat nooit niet te overzien en te begrijpen is, snap ik wel, maar dat ervaart ze dan. En dan herhalen we het maar zo nu en dan.
hahaha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
We kregen toen nieuwe buren en die bleken een kat te hebben die sprekend op de onze dode kat leek. daar kwamen we achter nadat het beest nieuwsgierig door de dakkoepel keek en mijn jongste hysterisch begon te gillen omdat ie dacht dat de kat uit de hemel neerkeek![]()
daar kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:54 schreef Wumb het volgende:
Lol Amaranta.
Over het topic: Hoe kan een bankje hysterisch zijn?
Volgens haar antwoord via facebook is het de amerikaanse versie... Heb maar niet meer gereageerd leek me slimmer!quote:
oh. is dat grappig? ik ben echt niet zo goed in die humor geloof ikquote:
Nou, ik vind het niet grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh. is dat grappig? ik ben echt niet zo goed in die humor geloof ik
ah, oké. mannendingetje dus.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef Books1 het volgende:
[..]
Volgens haar antwoord via facebook is het de amerikaanse versie... Heb maar niet meer gereageerd leek me slimmer!
en als je dan toch een ontbijtje wilt hebben betaal je de hoofdprijs!quote:Op woensdag 7 november 2012 06:25 schreef Troel het volgende:
Zonder ontbijt is een kamer veel goedkoper, dus heel veel prijsvechterssites hebben inderdaad hotels zonder ontbijt
19,50 kwam ik gisteren tegen vond ik ook nogal overdreven.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus... Vakantieveilingen.. Dan betaal je 17.50 pp voor je ontbijt...
Grapjassen.
Nou dat dus... Dan neem ik desnoods zelf wel broodjes mee..quote:Op woensdag 7 november 2012 11:50 schreef _Bar_ het volgende:
Elf
[..]
19,50 kwam ik gisteren tegen vond ik ook nogal overdreven.
Dan ga ik wel ontbijten bij een bakker
zakje krentebollen, blijven lekker lang versquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat dus... Dan neem ik desnoods zelf wel broodjes mee..
Als me dat 35 euro scheelt, dan ben ik inderdaad zo'n krent ja... Voor 35 euro kun je ook uit eten zeg maar.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
zakje krentebollen, blijven lekker lang vers
dat dus. Is een flink ontbijt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als me dat 35 euro scheelt, dan ben ik inderdaad zo'n krent ja... Voor 35 euro kun je ook uit eten zeg maar.
Klopt. In plaats van de kamers duurder te maken is er de laatste jaren vooral een trend geweest dat het exclusief ontbijt is geworden (waar het voorheen vaak inclusief ontbijt was).quote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef _Bar_ het volgende:
Het viel mij op ,bij de meesten stond geen ontbijt,en bij sommigen las ik het bij de voorwaarden,ontbijt bij te boeken.
Die film is ook leuk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Help. Er ligt er hier 1 dubbel van Bruno.
Mannen ding dus.quote:
Ik ben toch meer rond..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw vindt het ook geweldig. Hoe platter hoe leuker.
Waar nietquote:
Ja wel waar.quote:
Overal ?quote:
Iedereen zit in fb topicquote:
Nooit goed geweest in rellen dus ik hou me er maar buiten.quote:
Ik ben beter in het rellen in real life dus ik houd ook mijn waffel in deze...quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Nooit goed geweest in rellen dus ik hou me er maar buiten.
Ik durf alleen niets meer te posten het kan noooit meer verwijderd wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:21 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik ben beter in het rellen in real life dus ik houd ook mijn waffel in deze...
Toch een beetje rellen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik durf alleen niets meer te posten het kan noooit meer verwijderd worden![]()
Binnen 24 uur kan je het aanpassen of zelf verwijderen. Of je moet een abo hebben dan ligt het aan het soort abo en kan je het langer aanpassen. Daarna dus niet meerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik durf alleen niets meer te posten het kan noooit meer verwijderd worden![]()
Geen abo, maar altijd al voorzichtig geweest met posten. Weinig weten hier wat van me. Geen estafette topic, geen bevallingsverhaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen 24 uur kan je het aanpassen of zelf verwijderen. Of je moet een abo hebben dan ligt het aan het soort abo en kan je het langer aanpassen. Daarna dus niet meer
In normale omstandigheden zou ik dit zelfs nooit zien aangezien ik dan aan het werk zou zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef flowerbox het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen. Dan is zo'n rel wel een afleiding. En Fok! in het algemeen natuurlijk ook.
Dat klopt maar maak van 24 maar 48.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef geppie het volgende:
Maar als het (de, wat is het?) topic binnen 24 vol is dan kun je het toch ook niet meer wijzigen of begrijp ik het verkeerd?
Hier is het echt triest herfstweer.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
In normale omstandigheden zou ik dit zelfs nooit zien aangezien ik dan aan het werk zou zijnIk mis om die reden zo goed als alle "relletjes"
Maar een rel zou ik het zelfs niet noemen. Het is eerder een gewone discussie, denk ik.
Hier schijnt de zon trouwens
Klopt. Ik wilde het wel tikken maar tikte 24 uur. Vreemdquote:
Ik zou zelfs op stap kunnen gaan met Thomas (moest ik niet ziek zijn en moest hij niet doodop liggen slapenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier is het echt triest herfstweer.
Idem, ik lurk voornamelijk en heb niet echt een aansluiting áls ik wat post geloof ikquote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Geen abo, maar altijd al voorzichtig geweest met posten. Weinig weten hier wat van me. Geen estafette topic, geen bevallingsverhaal.
Ik moet zo op de fiets om mijn oudste op te halen en baal van de regenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs op stap kunnen gaan met Thomas (moest ik niet ziek zijn en moest hij niet doodop liggen slapen). Het leven is tegen me
Lekker uitzieken en de rust nemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef leonieke het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat ik morgen in dezelfde situatie zal zittenAlhoewel ik eigenlijk nog niet weet of ik dat wel zou doen gezien mijn verkoudheid.
Nu snap ik wat geppie bedoelde met "een aansluiting"quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef flowerbox het volgende:
geppie, gewoon stug door blijven posten. Ooit vind je aansluiting.
Oh, dat is ook echt iets wat ons hier zou kunnen overkomen. Wij waren het na een jaar eens over de raambekleding. Gelijk opgehaald. Past het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:38 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat wel gekl**t is vandaag? Ze zijn onze slaapkamer komen leveren (eindelijk, besteld in augustus) en er was een stuk verkeerdDe omkadering van het bed was om 1.80m voorzien ipv 1.60m. Nu kunnen we dus nog niet in onze nieuwe kamer slapen en hebben we geen idee hoe lang we zullen moeten wachten op de juiste onderdelen.
Ik dacht dat er stond aanfluitingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef geppie het volgende:
[..]
Idem, ik lurk voornamelijk en heb niet echt een aansluiting áls ik wat post geloof ik
Oh dat is het...ík ben gewoon onduidelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu snap ik wat geppie bedoelde met "een aansluiting"Ik dacht, laat ik er ook maar niet op reageren of ik zeg wel iets stoms
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh, dat is ook echt iets wat ons hier zou kunnen overkomen. Wij waren het na een jaar eens over de raambekleding. Gelijk opgehaald. Past het niet. Over een jaar proberen we het weer
Oorzaak gevonden, probleem opgelost, slotjequote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef geppie het volgende:
[..]
Oh dat is het...ík ben gewoon onduidelijk
Blij dat ik dat heb kunnen verduidelijken voor jouquote:Op woensdag 7 november 2012 15:41 schreef geppie het volgende:
[..]
Oh dat is het...ík ben gewoon onduidelijk
Uitgestelde blijdschap is de bestequote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
En ik maar gisterennacht tegen P. zeggen dat het de laatste keer zou zijn dat we in het oude bed zouden slapen. Ik bedoelde natuurlijk de eerste keer van de laatste 8 weken ofzo
We waren al zo blij met onze uitgestelde slaapkamerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Uitgestelde blijdschap is de beste
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
We waren al zo blij met onze uitgestelde slaapkamer![]()
Dit zal vonken geven binnen een paar maand, ik geef het je nu al op een briefje
quote:
Dat is idd ongebruikelijk volgens mij, gelijk volle mep betalen. Gewoon bellen en assertief zijn. Anders vertel je hun ook dat je graag wil gaan vonken in de slaapkamerquote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Echt, dat rellen zit toch een beetje in jou, hoor![]()
Maar ik ga straks eens bellen om te vragen hoe lang het zal duren vooraleer onze kamer helemaal af is. Het stoorde me trouwens wel een beetje dat ik wel direct alles moest betalen. Vind ik eigenlijk maar een domme regeling van die firma. Zij maken een fout en wij hebben geen slaapkamer, maar toch hebben we hen meer dan 3000 euro moeten betalen voor iets waar we nog niet kunnen in slapen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:54 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dat is idd ongebruikelijk volgens mij, gelijk volle mep betalen. Gewoon bellen en assertief zijn. Anders vertel je hun ook dat je graag wil gaan vonken in de slaapkamer
Dat besef ik nu ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef geppie het volgende:
Heb je al betaald dan Leonieke? Ik zou het bedrag niet (in zijn geheel iig) voldoen zolang er niet geleverd is.
En je zegt dan dat je aansluiting mist als je hier iets post?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef geppie het volgende:
Ik ben tegenwoordig een beetje wantrouwig...straks gaat zo'n bedrijf failliet en dan kun je fluiten naar je centen. Wil je niet de stuipen op het lijf jagen hoor voor de rest
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je zegt dan dat je aansluiting mist als je hier iets post?
Het gaat écht niet goed, hé?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:59 schreef Tally het volgende:
Ik moest vandaag nog bellen.. Bellen voor iets.. Maar voor wat? En naar wie ook al weer.
Nee. Ik weet het echt niet meer.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je zegt dan dat je aansluiting mist als je hier iets post?
En dan nog zwanger ook. Die hormonen héquote:
Wat een monster ben ik tochquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Horremone Taly. Dat komt noooooit meer goed
.
Allemaal zwangere instabiele wijven Nielsch.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Nielsch het volgende:
Hellepoort allemaal nieuwe onbekende miepkes.
En emosioneel instabieeeeeeeelquote:
Ik heb mijn jankbui voor vandaag al weer gehad hoorquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Tally het volgende:
En ik ben misselijk. Van de smarties dit keer
Ja als jullie weg zijn nemen wij het over *kuch*quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Nielsch het volgende:
Hellepoort allemaal nieuwe onbekende miepkes.
"Gee, Brain, what do you want to do tonight?" "The same thing we do every night, Pinky, Try to take over the world!"quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja als jullie weg zijn nemen wij het over *kuch*
Je moet ook niet zo veel smarties etenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Luigi het volgende:
Nouja. Ik ga als geëmancipeerde man maar eens aan de macaroni beginnen. M'n portie verbazing (en FOK!) voor vandaag wel weer gehad... Ben ook een beetje misselijk geloof ik.
Helemaal niet zwangerquote:Op woensdag 7 november 2012 16:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Allemaal zwangere instabiele wijven Nielsch.
Nou, dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan toch? Is een plausibel verhaal om aan P. te vertellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:11 schreef leonieke het volgende:
Blijkbaar werkt de dienst naverkoop vlugger dan bij een gewone levering (geen +2 maand dus) en is het een firma uit West-Vlaanderen. Morgen bellen ze me terug om te zeggen hoe lang het zal duren.
Wordt vervolgd dus.
Ik had nog zelfgemaakte saus over dus snel klaar vandaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog geen idee wat er op het menu zal komenMoet ik misschien ook eens over nadenken
Dat vind ik het dus het vervelendste van koken: bedenken wat we gaan eten.
datquote:
Net verteld en hij snapt het welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan toch? Is een plausibel verhaal om aan P. te vertellen.
Soepje van smarties?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet wat we gaan eten. Zo eens bellen om te vragen wat hij wil eten.
We hebben van alles in huis. Maar ik heb nergens zin in.
Ik ga mijn kindje ophalen. Die heeft al wel gegetenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga mijn kindje ophalen. Die heeft al wel gegeten
Lief!quote:
Ik kon dat dus niet over mijn hart krijgen ik heb er jaren zo dichtbij een destructor gewoond. Maar niet dat ik onze begraven katten ooit ben gaan opzoeken ofzo. De meeste graven zijn ook al geruimd.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet cremeren of begraven. Ik heb daar niet zoveel mee, en S is nog te klein om daar iets mee te kunnen. We hebben haar bij de centrale van de Dierenambulance afgegeven, voor afstand, dus dat wordt gewoon de destructor. Voor S hebben we haar afgegeven bij "mensen die goed weten hoe ze met dode dieren om moeten gaan".
Ja, echt, heel leeg. Heel onbekend, ze is 20 jaar bij me geweest. Ze was er altijd! En nu niks. Blegh.quote:
Ik woonde ook dichtbij de destructor, maar ja, de dode dieren moeten toch weg. We hebben zelf geen tuin, anders had ik dat wel gedaan. We hebben ooit een hond begraven, nooit meer naar het graf geweest. Ik ben daar gewoon niet zo van, dat weet ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kon dat dus niet over mijn hart krijgen ik heb er jaren zo dichtbij een destructor gewoond. Maar niet dat ik onze begraven katten ooit ben gaan opzoeken ofzo. De meeste graven zijn ook al geruimd.
Sterkte met je lege huis 20 jaar is niet niks.
Logisch we hebben bij elkaar in de buurt gewoond.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woonde ook dichtbij de destructor, maar ja, de dode dieren moeten toch weg. We hebben zelf geen tuin, anders had ik dat wel gedaan. We hebben ooit een hond begraven, nooit meer naar het graf geweest. Ik ben daar gewoon niet zo van, dat weet ik.
Ik heb wel foto's gemaakt, ook toen ze al dood was, en van S die afscheid neemt. Dat doet me dan veel meer.
Ik ken het. Iemand die op je wacht als je thuis komt. Stom hoeveel verdriet je kan hebben om een dier.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, echt, heel leeg. Heel onbekend, ze is 20 jaar bij me geweest. Ze was er altijd! En nu niks. Blegh.
hoor je nu nog regelmatig het "gejank" van de siamees?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Wat zielig Miss Sly. Een van onze siamezen heeft een paar weken geleden een spuitje gehad omdat ie ook helemaal op was. Ik zat op mijn werk, dus ik kon niet mee naar de dierenarts. Had mijn wederhelft een foto gemaakt van Bep met poes bij de dierenarts. Ik kan er nog steeds niet naar kijken
.
Die van ons is gecremeerd, volgens mij gaan ze hem binnenkort uitstrooien op het strand/de zee.
Aah, wat zielig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef k_i_m het volgende:
Wat zielig Miss Sly. Een van onze siamezen heeft een paar weken geleden een spuitje gehad omdat ie ook helemaal op was. Ik zat op mijn werk, dus ik kon niet mee naar de dierenarts. Had mijn wederhelft een foto gemaakt van Bep met poes bij de dierenarts. Ik kan er nog steeds niet naar kijken
.
Die van ons is gecremeerd, volgens mij gaan ze hem binnenkort uitstrooien op het strand/de zee.
Dat gaat echt door merg en been.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat hoor ik zeker. Van de andere die zijn vriend zoekt. Wat ik wel heb (maar dat heb ik ook als we op vakantie zijn) is dat ik denk dat hij elk moment op het bed kan springen als ik 's avonds in bed lig.
ah wat leuk veel plezier met ze.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Hij kan slecht tegen het alleen zijn. Daarom hebben we besloten dat er toch een kat bij moest. Uiteindelijk hebben we twee oosterse korthaar kittens uitgekozen, die komen volgende week.
Dit... Darn, het is allemaal nogal niet wat.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan me zo voorstellen dat alles wat je meemaakt je niet in de koude kleren gaat zitten.
soort Munchausen by proxy erbij?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s nu zo`n draaideurgestoorde geworden. Kliniek in..kliniek uit. Gevalletje kansloos
Jammer want het was een leuke griet verder.
Hutspot vind ik niet zo lekkerEn dat hebben we vorige week al gegeten
Welnee joh! Er zijn zat die ze in de aanbieding hebben en anders is de aldi of de lidl er ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Ticootje het volgende:
Draadjesvlees is zo lekker, maar zo duur
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
zal de TV lekker vinden, je bank wat minder
Als ze een kind had was ze daar een ideale kandidaat voor, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
soort Munchausen by proxy erbij?
runderlappen zijn deze week in de aanbieding bij Hoogvliet.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef Ticootje het volgende:
Draadjesvlees is zo lekker, maar zo duur
Morgen hutspot met een gehaktstaaf of blinde vink..
Tx! Volgende week dus ergens die goddelijke italiaanse stoofpot van Vivi op het menu!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
runderlappen zijn deze week in de aanbieding bij Hoogvliet.
Mooi! Gaat ik die ff halen morgen dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
runderlappen zijn deze week in de aanbieding bij Hoogvliet.
Ik kom nooit meer bij de appie, want die zit niet in de buurt... Ik koop wel de grootverpakkingen en verdeel thuis dan in zakjes en hups de vriezer in.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik koop dat soort altijd met een 35% sticker bij Appie. En dan hups de vriezer in of dezelfde dag eten. Vlees kan toch niet op de kalender kijken.
dat klopt met dit gezin ben ik naar de bahama's geweest.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:50 schreef snoopy het volgende:
Sterkte miss sly
Bar, was dat die familie waar je ook mee op vakantie bent geweest? Of ben ik nou in de war?
ja dat is haar vriend ofwel waarquote:Op donderdag 8 november 2012 08:46 schreef trui het volgende:
jee bar wat een horrorverhaal. ken jij degenen die nu gearresteerd / verdacht zijn?
nee hij legde nog net niet een rode loper voor haar uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
En je hebt nooit iets opgemerkt? Of hebben jullie r samen weggewerkt op de Bahama's?
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
En je hebt nooit iets opgemerkt? Of hebben jullie r samen weggewerkt op de Bahama's?
let dan vooral op de berichten dat hij opgepakt is in thailand vooral zijn kleding is al schoon om te zienquote:Op donderdag 8 november 2012 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Nieuws-gierig!
En ik zal eens even kijken, misschien schrijf ik zelf wel een boek
nogal roze jaquote:Op donderdag 8 november 2012 10:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
let dan vooral op de berichten dat hij opgepakt is in thailand vooral zijn kleding is al schoon om te zien
voor ik het vergeet lady; het blijkt hier idd kinkhoest te zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nogal roze ja
lekker stel een oplichter en een bordeelhoudster
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
draadjesvlees moet je niet kauwen maar opslurpen
Met planten?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Oh hé, nu moet ik dus draadjesvlees :|
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef Saffier het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag begonnen aan Mexicaanse stoofschotel, dat heeft geloof ik totaal 3 dagen op het vuur gestaanHet was zooooo lekker!!
ik ook want er was mij patat toegezegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Nu al zin in het eten van morgen dus...
ik lust geen kidneybonenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef snoopy het volgende:
Deze is ook zalig: http://www.ah.nl/appie/recepten/recept-detail?id=785930&rq=chili
Zaterdag dus, jammer de bammer.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook want er was mij patat toegezegd.
Zaterdag Patat ? mag ookquote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zaterdag dus, jammer de bammer.
ik heb idd maar 1 broertje,maar mijn vader is hertrouwd en zijn vrouw heeft 2 zonen. Ik heb vind het woord stiefbroertje nogal negatief vandaar broertjequote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeg Bar, ik vroeg me nog iets af! Ik zat laatst in de SC en las dat je broertje begin volgend jaar gaat trouwen? Ik had toen geen tijd om te reageren i.v.m. werk.. Ik was altijd in de veronderstelling dat je maar 1 broertje had en dat deze toen omgekomen is bij een brand? Of heb ik t verkeerd?
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zaterdag dus, jammer de bammer.
Morgen krijg je hutspot en als je t niet mot dan vreet je maar niet... ook geen toetje!
wij hebben nergens last van. L. is wat schor, maar dat kan ook die baard in zijn keel zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef simmu het volgende:
[..]
voor ik het vergeet lady; het blijkt hier idd kinkhoest te zijn
maar ws was ik toen al niet besmettelijk meer!
en waar kunnen we het recept voor dat lekkers vinden?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef Saffier het volgende:
Zaterdag opzetten, zondag ook en dinsdag weer..
Ik maak dan idd wel zoveel dat ik een hele boel in kan vriezen want daar heb ik echt niet elke week tijd voor. Alleen was het zó lekker dat ipv ongeveer 6 porties ik nog maar 1 portie heb om in te vriezen
die 2 kwamen er (ws met dank aan de vaccinaties) heerlijk mild vanaf. ik daarentegen heb al zo'n 2 weken geen nacht meer doorgeslapen van die klotehoestbuien 's nachtsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben nergens last van. L. is wat schor, maar dat kan ook die baard in zijn keel zijn
we hadden er anders toch allang wat van moeten merken?
beterschap! is het alleen selene of heeft ravi het ook?
jeetje jij ook ! beterschap en sterkte! ik had een klasgenoot die het had, die had echt zulke vreselijke hoestbuien dat ze er zelfs gekneusde ribben van hadquote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef simmu het volgende:
[..]
die 2 kwamen er (ws met dank aan de vaccinaties) heerlijk mild vanaf. ik daarentegen heb al zo'n 2 weken geen nacht meer doorgeslapen van die klotehoestbuien 's nachts
tenapants do the trickquote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef simmu het volgende:
en dat van die gekneusde ribben geloof ik graag![]()
zindelijkheid is op het moment ook een issue zo 's avonds en 's nachts
ah. kijk. in het kader van valsigheid stuur ik morgen sangdrax er wel ff omquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ah. kijk. in het kader van valsigheid stuur ik morgen sangdrax er wel ff om
*kilo draadjesvleesquote:Op donderdag 8 november 2012 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en waar kunnen we het recept voor dat lekkers vinden?
Wat leuk (als je TVOH fan bent natuurlijk). Waarmee heb je ze gewonnen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Vicky het volgende:
Stuiter stuiter stuiter.....
Ik.heb kaarten gewonnen voor TVOH van vanavond!!
vooral Robbie Williams fan en die komt optredenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat leuk (als je TVOH fan bent natuurlijk). Waarmee heb je ze gewonnen?
Ah kijk, dat wist ik niet. Dan zeker leuk!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
vooral Robbie Williams fan en die komt optreden
via Facebook gewonnen
Oh mazzel zeg! je zei vandeweek nog dat je hard aan t proberen was kaarten te krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Vicky het volgende:
Stuiter stuiter stuiter.....
Ik.heb kaarten gewonnen voor TVOH van vanavond!!
ik moest een slagzin afmaken en ben daar zo slecht in. Met een beetje hulp van M. is het geluktquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh mazzel zeg! je zei vandeweek nog dat je hard aan t proberen was kaarten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |