pepernoten? lekker deegballen frutten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Zaterdag ook maar eens wat bakken... Moet iets verzinnen om de meisjes bezig te houden...
kan ook, ik heb het traktatietopic inmiddels gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat al in het bak en taartentopic te kijken
Nee, die ouwe is nog niet in het land... Ik weer sinterklaas snoep..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pepernoten? lekker deegballen frutten.
koekjes bakken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Zaterdag ook maar eens wat bakken... Moet iets verzinnen om de meisjes bezig te houden...
Ja zoiets, koekjes of cakejes... Zoiets ja...quote:
ja, en daarna de boel op laten stijven.quote:
krijg je dan ook een soort icing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en daarna de boel op laten stijven.
ik ga me hier niet uitlaten over wat voor hatsjoe dan ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijg je dan ook een soort icing?
Gezondheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga me hier niet uitlaten over wat voor hatsjoe dan ook.
Dat welquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Maar wel later afscheid nemen, als ze thuiskomt?
nja, als ze al thuis zou zijn had ik haar er gewoon bij gelaten, indien niet (dus nu het geval) zou ik haar ook niet thuishouden. wel uitleggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een dierenarts gevonden die aan huis komt. Morgenmiddag rond 13 uur komt ze langs. Gaat ze kijken of er nog iets gedaan kan worden, en anders een spuitje geven.
Ik zit een beetje met S. Die hebben we al een beetje voorbereid de laatste tijd dat Noppes oud is en best wel eens dood zou kunnen gaan. Morgen is ze naar het kinderdagverblijf. Zou er een meerwaarde aan zitten om haar erbij te laten zijn als het spuitje gezet wordt? Of zal ik Noppes dan thuis laten, en dat S dan later als ze thuiskomt afscheid kan nemen en zelf kan zien dat ze echt dood is?
In dit geval wel denk ik...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
zo heb ik het bij luca wel gedaan destijds.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Ach...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n aangereden (en dode) kat mee naar huis genomen zodat de kinderen afscheid konden nemen en zodat Bep kon zien dat hij echt dood was. We hebben hem met z`n allen in de tuin begraven en er een klein ritueel omheen gehouden. Ik heb haar er daarna niet echt meer over gehoord.
Behalve die ene keer dat we in Duitsland langs zo`n klein kapelletje kwamen en ze daar graag even wilde bidden voor de kat, omdat ze hem zo miste
och Bep....quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n aangereden (en dode) kat mee naar huis genomen zodat de kinderen afscheid konden nemen en zodat Bep kon zien dat hij echt dood was. We hebben hem met z`n allen in de tuin begraven en er een klein ritueel omheen gehouden. Ik heb haar er daarna niet echt meer over gehoord.
Behalve die ene keer dat we in Duitsland langs zo`n klein kapelletje kwamen en ze daar graag even wilde bidden voor de kat, omdat ze hem zo miste
Och gut, ja, ze krijgen best wel wat mee, toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ow nee, dat vind ik ook zeker niet. En of ze zelf nou wel of niet echt verdrietig lijkt, ze mag ook best zien als ik moet huilen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Het is ook niet erg ofzo dat kinderen leren dat doodgaan bij het leven hoort... Dat je afscheid neemt en dat je soms verdriet hebt...
Ja, dat ga ik gewoon doen, het met haar bespreken. Ze is weliswaar nog wat jong en zal niet alles begrijpen en overzien, maar ze weet doorgaans aardig wat ze wel of niet wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het niet kunnen vragen?
Wil je poes nog even aaien of wil je poes nog even zien als ze dood is? Het is niet eng, het lijkt net alsof ze slaapt, alleen poes wordt nooit meer wakker....
Misschien als een kleuter toch wel een soort angst heeft voor dood, dan kan het dan aangeven liever niet. Toch?
Nou ja, die doosquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:18 schreef trui het volgende:
dat is toch niet de meest akelige manier om dood te gaan, lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |