Ik zei toch, je bent echt geen 50!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik cool ? Viola Holt wilde met me op de foto.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei toch, je bent echt geen 50!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is een oude foto, je derde kin zie je hier nog niet.![]()
Oude fotoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei toch, je bent echt geen 50!
Nee, mijn eigen platen. Mijn ouders luisterden baggermuziek.quote:
Ik ben meer van de underground. Maar dit is mijn favoriete nummer all time :quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:07 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen platen. Mijn ouders luisterden baggermuziek.
Al heb ik er wel twee van ze gejat; Eentje van the Mamas and the Papas en een van Springsteen.
Ik game nooit. Ben te verslavingsgevoelig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Speel je wel eens games, Tong?
En deed je dat vroeger ook?
Hehe, tof.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik game nooit. Ben te verslavingsgevoelig.
In mijn puberteit hadden we dat niet. Iets later kregen we dit :
[ afbeelding ]
Dat heette Pong. Met een kabel aan de TV. Kon je niet tegen anderen spelen, maar tegen jezelf.
Soort tafeltennissen op TV. Het balletje ging van links naar rechts en andersom.
Dit is voor mijn gevoel het eerste computerspelletje :
[ afbeelding ]
Pacman. Een smilie die zich een weg eet door een doolhof.
Ik weet nog dat we de eerste videorecorder kregen. Ik woonde nog bij mijn ouders. Dat was heel wat.quote:
Ja hoor dat weten ze. Sommigen zijn op de hoogte van mijn postgedrag, anderen weten dat ik op Fok! zit maar hebben verder geen idee.quote:Op zondag 11 november 2012 01:10 schreef Bombshell het volgende:
Weten mensen in je omgeving dat je Tong bent of is dit een geheim wat meegaat in de doodskist?
Over het algemeen wel.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef teengirl.teengirl het volgende:
Hadden mensen vroeger ook al tongen
Leugens. Het was andersom.quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef MTV_ampuh het volgende:
tong, is het waar dat je door een hoer bent ontmaagd?
Ans. Ik was 12. En te bang om te kussenquote:Op zondag 11 november 2012 21:10 schreef AppelCake het volgende:
Hoe heette je eerst vriendin en hoe oud was je toen?
Dat is wel erg triest.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ans. Ik was 12. En te bang om te kussen
Die was al met Henkquote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest.
& ik had eerder Ingrid verwacht...
Ik moet helaas weg appeltaart.quote:
Doei...quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet helaas weg appeltaart.
Kick ass
Hermanquote:
Ik noem je wel Victor.quote:
Waarom niet Appelcake ?quote:
Respect.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs. Ik ben erg onhandig en chaotisch. Ik zou een gevaar op de weg zijn.
Ik ben wel een uitzondering hoor. Iedereen op mijn leeftijd heeft een rijbewijs.
Maar die openen dan weer geen leuke topics als 50-jarige in een PUB-Forum
die ui past goed bij jequote:Op maandag 12 november 2012 04:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect.![]()
Beter op de fiets, dan vervuil je niets.![]()
Sorry, ik mag eigenlijk hier niet posten, want ik ben al heel erg oud (25), dus geen puber meer. Ik ben zeer volwassen en verantwoordelijk namelijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, als er iemand niet serieus 50 is ben ik het wel.
Dank je. Herinner je het rolluiken-forum nog? Aan de hand van dat subforum is het me gelukt deze UI te creëren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |