Ja, ik koos gelijk het hazenpad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:40 schreef AppelCake het volgende:
Is je konijn ooit geslacht door je vader?
Jij wordt later kamervoorzitterquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
De bedoeling van dit topic was dat wij vragen zouden stellen en dat jij ze zou beantwoorden, niet andersom
Heb ik personeel voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat een hoop tekst geschreven door jou..
Shit man. Nu zit ik met een katerquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hazen mag je niet als huisdier hebben.
Haha, ja dat is wel waar dat de meeste niet goed terecht komen, eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te weinig OmhooggevallenflatIk word er triest van als ik er aan terugdenk. De grootste van de klas was vaak ook de domste. Niemand ging er tegen in uit angst. En het lullige is als je gepest wordt schaam je je er voor om het te melden. En als je het meldt en er wordt niks meegedaan ben je nog meer de klos. Dat is het mooie van Fok, ze kunnen schelden of pesten wat ze willen. Hier kun je ze lekker terugpakken met woorden en je intellect. Onthoud dit degene die op mijn school de pesters waren, zijn nu vuilnisman of bordenwasser in een restaurant.
Degene die gepest werden waren soms de buitenbeentjes, de eenlingen, De gevoeligen. Die zijn allemaal goed terechtgekomen omdat het sterke personen zijn die niet uitgingen van kracht maar van intellect en creätiviteit. Dat zijn de echte helden. Je kunt zogenaamd het heldendom afdwingen op school maar ze vallen als ze de eerste stap als volwassene moeten zetten van hun voetstuk. De grootste artiesten werden en worden gepest. Omdat ze uniek zijn.
Haat je mij ofzo ?quote:
En het is creativiteit, zonder ä. Ben je soms een zweettong?quote:
Ik val nooit over taalfouten. Doe ik het in PUB wel. Word ik gelijk op mijn plaats gezet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het is creativiteit, zonder ä. Ben je soms een zweettong?
Mijn moeder zou het niet goed vinden als ik "den Grooten Tonge" in ongewisse liet over de spelling van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik val nooit over taalfouten. Doe ik het in PUB wel. Word ik gelijk op mijn plaats gezet.
Held
Der Nederlandschequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het niet goed vinden als ik "den Grooten Tonge" in ongewisse liet over de spelling van de Nederlandse taal.
Ergens begin 2001. Na drie maanden denk ik. Nu is het een automatisme geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Sinds wanneer ben jij begonnen met bij elke post eente zetten?
Of doe je dit al sinds je eerste post, dan
geweldigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ergens begin 2001. Na drie maanden denk ik. Nu is het een automatisme geworden.
Werd ooit niet aangenomen na sollicitatie omdat ik een tong80-smilie onder m'n CV had gezet.
Jullie zijn verdomme leuk. Terwijl ik hier vijandig werd ontvangen.
Jullie zijn helden.
Dat is zwaar gierig man, je verdiende die baan zowiezo, vindt jou echt geweldigquote:Werd ooit niet aangenomen na sollicitatie omdat ik een tong80-smilie onder m'n CV had gezet.
Ik kom nooit buiten, moeilijk om dan vrienden te makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef mega-worstje het volgende:
Heb trouwens nog een vraagje. Weten je vrienden dat je tong80 bent of houd je fok en prive gescheiden.
En de mensen van zondag op het voetbalveld dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, moeilijk om dan vrienden te maken
Da's op zaterdag. Dan hoef ik niet naar de kerk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En de mensen van zondag op het voetbalveld dan?
haha oke pardon, maar de vraag blijft staanquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's op zaterdag. Dan hoef ik niet naar de kerk.
Ik ging in mijn woonplaats uit in één kroeg. Verder was er niks.quote:
Ik ben door een vriend op Fok geattendeerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef mega-worstje het volgende:
Heb trouwens nog een vraagje. Weten je vrienden dat je tong80 bent of houd je fok en prive gescheiden.
Haha vraag me gewoon af hoe t voor iemand is om een gezicht bij tong80 te kunnen plaatsen. Ik zie er ook een gezicht bij maar die lijkt verdomd veel op:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben door een vriend op Fok geattendeerd
Waarom zou je Fok en privé gescheiden houden
Ik begrijp dat nooit. Ik heb niks te verzwijgen ofzo. Alsof je als Fokker anoniem moet blijven.
Maar soms houd ik het wel liever gescheiden. Maar ja. daar heb je dan weer de kapster voor die zegt : Kappen nou
Ik ken de voornamen niet van de van Zondagjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En de mensen van zondag op het voetbalveld dan?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Haha vraag me gewoon af hoe t voor iemand is om een gezicht bij tong80 te kunnen plaatsen. Ik zie er ook een gezicht bij maar die lijkt verdomd veel op:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |