Ik moet helaas weg appeltaart.quote:
Doei...quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet helaas weg appeltaart.
Kick ass
Hermanquote:
Ik noem je wel Victor.quote:
Waarom niet Appelcake ?quote:
Respect.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs. Ik ben erg onhandig en chaotisch. Ik zou een gevaar op de weg zijn.
Ik ben wel een uitzondering hoor. Iedereen op mijn leeftijd heeft een rijbewijs.
Maar die openen dan weer geen leuke topics als 50-jarige in een PUB-Forum
die ui past goed bij jequote:Op maandag 12 november 2012 04:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect.![]()
Beter op de fiets, dan vervuil je niets.![]()
Sorry, ik mag eigenlijk hier niet posten, want ik ben al heel erg oud (25), dus geen puber meer. Ik ben zeer volwassen en verantwoordelijk namelijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, als er iemand niet serieus 50 is ben ik het wel.
Dank je. Herinner je het rolluiken-forum nog? Aan de hand van dat subforum is het me gelukt deze UI te creëren.quote:
Iemand moest het doen 2cv.quote:Op maandag 12 november 2012 04:10 schreef 2cv het volgende:
Waarom noem jij een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut, Tong ?
Loekie Knol, Brammetje en Japie zijn derderangs acteurs. Die ondanks zichzelf vroeger bekende Nederlanders werden. Ze waren zo slecht dat ik er dertig jaar later een onderschrift voor heb bedachtquote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef 2cv het volgende:
Okee ...
Wie zijn Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en Tony van Heemschut en waarom moeten ze genoemd worden ?
Ik ben naar de garage geweest wegens slijtageplekken terwijl ik geen rijbewijs had.quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Berend. het volgende:
Hoeveel keer per dag was je aan het spelen met jezelf?
Jouw zus heet Lotte van Nispen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef EliteJ het volgende:
Tong wat vind je van mijn zus?
[ afbeelding ]
Ken haar niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:18 schreef EliteJ het volgende:
Niet echt maar ik wou gewoon even een foto posten haha! leuk dat je haar kent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |