Nou, als er iemand niet serieus 50 is ben ik het wel.quote:
Nee, maar als alcoholist lustte ie wel een glazie.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die uit een raam sprong?
Valt me wel op dat zoveel mensen vragen voor jou hebben terwijl er wel elke dag weer om bans wordt gezeurd. Misschien toch wat geheime aanbiddersquote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is leuk dat je dat vraagt. Jij bent volgens mij ook een leuke gozer
Het is jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Valt me wel op dat zoveel mensen vragen voor jouw hebben terwijl er wel elke dag weer om bans wordt gezeurd. Misschien toch wat geheime aanbidders
Docent Nederlands niks voor je?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is jou.
En er wordt niet om bans gezeurd. Ze kunnen me met woorden niet aan, Dan gaan ze schelden en met ziektes strooien.
Dat is een geheim. Niet voor iedereen een geheim op Fok. Maar moet wel een klein geheimpje blijvenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef 2cv het volgende:
Tong80, waarom heb jij Tong80 als gebruikersnaam op dit forum gekozen ?
Ik heb het zappen uitgevondenquote:
Wel programma's/series waarvoor je stopt met zappen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het zappen uitgevondenSpangas
Ik vind jou leuk brutaal als Ajacied.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Docent Nederlands niks voor je?
Nog 1 vraagje; Is tong80 echt één persoon, of zit hier een hele organisatie achter? Hoop dat 'ie nog niet gesteld is.
Houdoe en bedankt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk brutaal als Ajacied.
En het is de meest gestelde vraag.Maar hier nog niet. Achter Tong zit zijn moeder die soms voor hem heerlijke nasi uit eigen keuken maakt.
Trusten jongens. Tot morgen.
Hij vind ons schattig want wij zijn nog zo jong snap dat dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:55 schreef Berend. het volgende:
Tong, waarom post je zo vaak in de PUB?
Ik wil een antwoord van Tong, niet van jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Hij vind ons schattig want wij zijn nog zo jong snap dat dan.
Sorry ik moest plassen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef BOAC het volgende:
Heeft piet paulusma het weer ooit goed gehad?
Welke tv programma's keken jullie vroeger?
Had je vroeger gedacht er ooit een zwarte president zou komen?
Ik was supertrots op Tapestry, van Carole King. Ik heb hem op plaat. Kraak kraak.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat achteraf pas erg was ? Singeltjes. Met één nummer op één kant.
Moest je hem op de platenspeler leggen, nummertje afgelopen. Singeltje omdraaien voor het volgende nummertje.
Terug in de hoes. Op naar het nieuwe singeltje. Ritueel herhaalde zich. Best wel erg als ik er aan terug denk
Is er iets buiten Fok Paulquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |