abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:58:34 #154
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_118885496
Hoe laat is die persconferentie? Ik las dat het een verklaring wordt van een rouwbegeleider en dat de ouders er niet bij zijn, ik ben wel benieuwd.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_118886960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:53 schreef freeeman het volgende:

[..]

waarom word judo ondergewaardeerd?
en krav magna zit op slechts weinig plekken en al bijna helemaal niet in die uithoek of hij mocht elke keer 80 km gaan reizen.
Ondergewaardeerd? Je hebt echt helemaal geen fuck aan judo man :') Wat een flut vechtsport is dat, ik ken ook alleen maar doetjes die dat gedaan hebben. Ga dan inderdaad op een echte vechtsport.

Waarom gaat iedereen er trouwens vanuit dat die jongen gepest is en blabla? Hij kan ook een leuke brief verzonnen hebben om aandacht en doordat hij totaal in de knoop ligt met zichzelf even zelfmoord pleegde ( gelukkig thuis ipv anderen in het openbaar lastig te vallen ).
pi_118887073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ondergewaardeerd? Je hebt echt helemaal geen fuck aan judo man :') Wat een flut vechtsport is dat, ik ken ook alleen maar doetjes die dat gedaan hebben. Ga dan inderdaad op een echte vechtsport.

Waarom gaat iedereen er trouwens vanuit dat die jongen gepest is en blabla? Hij kan ook een leuke brief verzonnen hebben om aandacht en doordat hij totaal in de knoop ligt met zichzelf even zelfmoord pleegde ( gelukkig thuis ipv anderen in het openbaar lastig te vallen ).
Grappig, ik denk dat weinig mensen in staat zijn om mij aan te kunnen juist omdat ik judo ken en wat andere dingen. Ik heb wel eens gevochten tegen mensen die teakwondo of kickboxen deden maar als je eenmaal ze te pakken hebt kunnen ze nog erg weinig.
pi_118887152
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef freeeman het volgende:

[..]

Grappig, ik denk dat weinig mensen in staat zijn om mij aan te kunnen juist omdat ik judo ken en wat andere dingen. Ik heb wel eens gevochten tegen mensen die teakwondo of kickboxen deden maar als je eenmaal ze te pakken hebt kunnen ze nog erg weinig.
En dan ga je liggen knuffelen met hem? :')
pi_118887420
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat denk je wat er gebeurd als je met een bepaald veeg iemands knie kiest, iemands arm net wat langer vasthoudt, een armklem doordrukt of bij een verwurging even wat meer kracht zet.
Bovendien betekend het niet dat als je judo doet je niet kan slaan en schoppen. Dat icm met judo en je breekt je tegenstander beter af dan omgekeerd.
pi_118887437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat dacht je van z'n arm breken. Judo is zeker wel effectiever dan taekwondo of krav maga (lol).
pi_118887506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:56 schreef freeeman het volgende:

[..]

Wat denk je wat er gebeurd als je met een bepaald veeg iemands knie kiest, iemands arm net wat langer vasthoudt, een armklem doordrukt of bij een verwurging even wat meer kracht zet.
Bovendien betekend het niet dat als je judo doet je niet kan slaan en schoppen. Dat icm met judo en je breekt je tegenstander beter af dan omgekeerd.
Voordat ik lig staan jouw knieën zo > ipv zo <
pi_118887854
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef Stezo het volgende:

[..]

Wat dacht je van z'n arm breken. Judo is zeker wel effectiever dan taekwondo of krav maga (lol).
Krav maga niet denk ik.
Dat is geen sport maar een zelfverdedigingstechniek die een tegenstander zo snel, en op elke mogelijke manier wil uitschakelen.

Maar goed, kurk_droog is ws zo'n kickbox held die denkt dat hij alles en iedereen aan kan met een paar trappen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:19:47 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118888221
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Hij hoeft daar niet 'tegen te kunnen', hij hoeft niet een 'beetje kerel' te zijn. Je laat iedereen in z'n waarde, punt! Pestgedrag is verwerpelijk en het mag, ondanks dat er regelmatig toch wel wat over gezegd wordt, eens een keer flink aan de kaak gesteld worden. De aangifte zal niet veel kans maken, maar pesters moeten niet denken dat ze ongestraft kunnen blijven pesten. Het ongemak van een aangifte tegen je is dan misschien nog wel het minste, maar in ieder geval iets. Denk dat het voor het verwerkingsproces van de ouders ook beter is dan lijdzaam accepteren wat je zoon is overkomen....
Pesten komt ook veelvuldig voor in de natuur, het zit gewoon in de mens en is er voor om natuurlijke selectie en de evolutie te bevorderen. Dat het niet ok is zou best kunnen, maar het is gewoon menselijk gedrag. Hoe denk je dat jonge kinderen leren pesten, echt niet van hun ouders :') .

Ken ook genoeg mensen die gepest werden en er wat aan gedaan hebben op een positieve manier. Ken er ook een die ondanks het feit dat er genoeg mensen waren die wel gewoon bevriend waren met hem zijn eigen leven heeft ontnomen, maar dan zit er mentaal sowieso een steekje bij je los.

Het zou de rechtsstaat in ieder geval geen goed doen deze "cyberpester" dood door schuld ten laste te leggen voor iets wat pakweg 2 jaar geleden is geplaatst. Meeste dingen op Fok! gaan veel verder.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:25:43 #163
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_118888458
Ach, wat ik op de FP ook al zei (waar zuurpruimen lekker minnetjes kunnen geven): wat willen ze hier nu mee bereiken? Het leven van een ander verpesten omdat ze die persoon de schuld geven dat hun zoon zijn eigen leven heeft genomen? Met alle aandacht die er nu is gok ik dat die persoon kan gaan verhuizen zodra bekend is wie het is en het op internet komt te staan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_118888464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef freeeman het volgende:

[..]

Krav maga niet denk ik.
Dat is geen sport maar een zelfverdedigingstechniek die een tegenstander zo snel, en op elke mogelijke manier wil uitschakelen.

Maar goed, kurk_droog is ws zo'n kickbox held die denkt dat hij alles en iedereen aan kan met een paar trappen.
Mwa, ben begonnen met Martial Arts. Kickboksen heb je ook niet veel aan, aan judo nog minder.
pi_118888485
Dit was hoe dan ook een gevoelige jongen volgens mij.
ADHD-C
pi_118888579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mwa, ben begonnen met Martial Arts. Kickboksen heb je ook niet veel aan, aan judo nog minder.
Ach ik ben er niet zo bang voor.
Vaak de mensen met de grootste bek zijn degene die niet echt gevaarlijk zijn.
Maar goed, ik zoek ook geen ruzie op, vind vechten nogal voor paupers.
pi_118888615
Wat een held. :{

En al die mensen die vinden dat het een overgevoelige jongen was en dat het vast wel meeviel :{
Je stond niet in zijn schoenen, je ging niet naar bed al malend over wat die mensen je aandeden.

In ZIJN beleving was het erg en intens genoeg om uit het leven te stappen. dan hebben we het niet over 1 of 2 plagerijtjes, nooit. Bagatelliseer dit dan ook niet.
De menselijke geest is een geval apart, dingen kunnen bij mensen véél harder aankomen dan je denkt. Hij was erdoor gesloopt, dus voor HEM was het een levensgroot probleem. Letterlijk.

Jammer dat hij geen hulp heeft kunnen krijgen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118888766
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef freeeman het volgende:

[..]

Ach ik ben er niet zo bang voor.
Vaak de mensen met de grootste bek zijn degene die niet echt gevaarlijk zijn.
Maar goed, ik zoek ook geen ruzie op, vind vechten nogal voor paupers.
Bij uitgaan zijn het ook altijd de paupers die vechten, zoek het zelf ook nooit en eigenlijk nog nooit gevochten met uitgaan ( al mijn vrienden zijn 1,80+..weet niet of dat wat uitmaakt en hebben er totaal geen zin in ).

Dat het hier over gaat geeft wel aan dat ik geen fuck geef om dit topic ;(
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:34:40 #169
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118888838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Mirjam het volgende:

En al die mensen die vinden dat het een overgevoelige jongen was en dat het vast wel meeviel :{
Je stond niet in zijn schoenen, je ging niet naar bed al malend over wat die mensen je aandeden.

In ZIJN beleving was het erg en intens genoeg om uit het leven te stappen. dan hebben we het niet over 1 of 2 plagerijtjes, nooit. Bagatelliseer dit dan ook niet.
De menselijke geest is een geval apart, dingen kunnen bij mensen véél harder aankomen dan je denkt. Hij was erdoor gesloopt, dus voor HEM was het een levensgroot probleem. Letterlijk.

Heeft hij wel uberhaupt hulp gezocht?
Drinky is een baas
pi_118888890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe, kennelijk niet. Mosterd na de maaltijd, en giswerk aangezien we geen ins en outs weten en die m.i. ook niet HOEVEN te weten. Goed dat de familie in al hun verdriet toch de keuze heeft gemaakt dit op deze confronterende manier aan de kaak te stellen en ook openbaar te maken achter 1 van de horken aan te gaan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:37:29 #171
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118888942
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:34 schreef Drinky het volgende:

[..]

Als je jezelf doodmaakt is het moment om hulp te zoeken al een paar stations gepasseerd.
Dit, dus.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:41:29 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118889089
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe, kennelijk niet. Mosterd na de maaltijd, en giswerk aangezien we geen ins en outs weten en die m.i. ook niet HOEVEN te weten. Goed dat de familie in al hun verdriet toch de keuze heeft gemaakt dit op deze confronterende manier aan de kaak te stellen en ook openbaar te maken achter 1 van de horken aan te gaan.
Tuurlijk doet dat er wel toe. Hoe kunnen mensen er mee stoppen of weten wat er aan de hand is als hij het zelf niet aangeeft.

Je zal dan vast zeggen: "je moet het gewoon helemaal niet doen, punt."
Maar dat is onzin en dat zal je diep van binnen ook weten. Ik ken genoeg pesters, ben zelf gepest en heb ook gepest en weet heel goed dat als je het met niemand bespreekt er heel weinig mensen zijn die het weten. Wat voor mij soms "onschuldig plagen" was kwam bij anderen schijnbaar wel erg hard aan, en de enige manier waarop ik het te weten kwam was doordat ze eindelijk voor zichzelf op durfden te komen en of via docenten of gewoon zelf hun verhaal te doen.
Drinky is een baas
pi_118889103
quote:
Zij beleving is wel subjectief, en je kan nu niet om subjectieve redenen die pesters meteen aansprakelijk stellen voor zijn dood.

Die geplaatste berichten zijn weliswaar een beetje puberaal en niet echt grappig, maar zouden ook prima als grap onder vrienden bedoeld kunnen zijn. Mits niet aangetoond wordt dat het om een patroon ging kan je die persoon op zich weinig verwijten imo.

Ik denk dan ook niet dat die aangifte veel gevolg heeft.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:58:08 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118889718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Dat werkt alleen nu niet meer, aangezien de hork niet meer achterhaald kan worden. En ik vind het sowieso niet goed dat de schuld van zijn dood op degene gepind wordt die het meest openbaar is geweest met zijn pesterijtjes.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118889749
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kun je wel vergeten.
Denk ook dat een 'strafrechtelijke straf' sowieso wel vergeten kan worden.
pi_118890224
quote:

Het uitgangspunt moet natuurlijk wel objectief bepaalbaar zijn. Het gaat er dus niet om hoe e.e.a. wordt beleefd, maar wat er nu feitelijk is gebeurd en in hoeverre dat verwijtbaar is.

Zo kan iemand helemaal van de leg raken als hij genegeerd wordt. Maar het lijkt mij niet iets om te verwijten aan de mensen die hem negeren. Immers, dat schijnt gewoon te mogen. Je bent niet verplicht om sociaal om te gaan met eenieder (gelukkig niet zeg), al is het wel zo netjes om als je constateert dat iedereen een specifiek persoon negeert daar wat mee te doen.

Het zal best kunnen dat er zaken zijn geweest die niet door de beugel kunnen, maar dat moet je dus wel beoordelen aan de hand van objectieve kenmerken. Ook als mensen normaal met elkaar omgaan kan iemand zichzelf aangetast voelen in zijn eer, van de leg raken of zelfs suïcidaal worden. Om dat op voorhand uit te sluiten lijkt mij niet zo'n best idee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118890766
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:21 schreef Ulx het volgende:
Hoewel het mosterd na de maaltijd is, is het imho prima dat de ouders dit doen. Mocht blijken dat er strafbare feiten zijn gepleegd -in elkaar slaan, belediging, etc is bij mijn weten gewoon verboden in Nederland- dan mogen de daders van mij worden gestraft.
Dit. Maar dood door schuld wordt het sowieso niet. En beledigen is volgens mij niet strafbaar. Laster en of smaad zou kunnen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_118890785
http://www.iusmentis.com/meningsuiting/smaad-laster-belediging/

Hier moet toch iets tegen te doen zijn wanneer de gevolgen zo ver gaan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_118890828
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:41 schreef I0_0I het volgende:

[..]

Zij beleving is wel subjectief, en je kan nu niet om subjectieve redenen die pesters meteen aansprakelijk stellen voor zijn dood.

Die geplaatste berichten zijn weliswaar een beetje puberaal en niet echt grappig, maar zouden ook prima als grap onder vrienden bedoeld kunnen zijn. Mits niet aangetoond wordt dat het om een patroon ging kan je die persoon op zich weinig verwijten imo.

Ik denk dan ook niet dat die aangifte veel gevolg heeft.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:29:55 #180
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118890986
Misschien ben ik al te laat, maar er was toch een persco ofzo?
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:31:54 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118891065
16:30
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:32:18 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118891085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef paddy het volgende:
http://www.iusmentis.com/meningsuiting/smaad-laster-belediging/

Hier moet toch iets tegen te doen zijn wanneer de gevolgen zo ver gaan?
in 2010 was daar iets tegen te doen, in 2012 (wat het nu is) zijn die internetgegevens niet meer beschikbaar. dus de dader is niet te achterhalen.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:34:29 #183
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118891184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef Maanvis het volgende:
16:30
Dankje. Is het nog ergens te volgen?
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:35:57 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118891257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dankje. Is het nog ergens te volgen?
Dat lijkt me niet.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:38:01 #185
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118891336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet.
Jawel, RTV Oost (even gegoogled), maar die heb ik niet...
pi_118891662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef freeeman het volgende:

[..]

MMA/Kickbocksen > Judo ANYTIME
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_118892006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:45 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

MMA/Kickbocksen > Judo ANYTIME
Wil je nu een lolly?
pi_118892064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:54 schreef freeeman het volgende:

[..]

Wil je nu een lolly?
Graag. Wel een chupa chupa met appel of cola smaak meneer
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:32:56 #189
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893713
Journaal24: live persco.

zie: nos.nl
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:33:51 #190
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118893752
Wat zeggen ze allemaal? Ik kan niet kijken.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:34:27 #191
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893777
De begrafenis is live te volgen, ook wordt er door Tubantia foto's gemaakt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:35:21 #192
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893815
Ouders zijn er niet, die zijn bezig met het rouwproces en voorbereiden begrafenis.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:35:55 #193
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893834
Een gedicht wordt voorgelezen..
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:37:13 #194
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893881
Verklaring ouders wordt voorgelezen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:39:13 #195
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893960
Ook zijn ouders wisten nergens van. Uit woede hebben ze de brief geplaatst. Met als doel pesten aan de kaak te stellen en te zorgen dat het wordt aangepakt. De pesters moeten gaan nadenken over hun gedrag.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:39:50 #196
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118893978
Ze willen de doodsoorzaak niet wegstoppen, zoals velen, maar juist uitdragen, zodat er eindelijk iets mee gebeurd en er een discussie plaatsvindt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:41:10 #197
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118894040
Ouders hebben melding gemaakt, geen aangifte gedaan.
pi_118894140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef n00b13 het volgende:
Ook zijn ouders wisten nergens van. Uit woede hebben ze de brief geplaatst. Met als doel pesten aan de kaak te stellen en te zorgen dat het wordt aangepakt. De pesters moeten gaan nadenken over hun gedrag.
Dit vind ik toch wel erg vreemd hoor. Als iets zo diep zit dat het deze gevolgen heeft, dan moet je toch iets aan zo'n jongen merken? Humeurig, verdrietig, afstandelijk, whatever.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:43:31 #199
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118894149
Dit is wel de hoofdlijn zeg maar. Er wordt iets verteld over de begrafenis. En er wordt gepleit voor een snellere en uitgebreidere incidentenregistratie.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:44:35 #200
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118894206
Deze meneer pleit nu op persoonlijke titel voor verbieden van anoniem reageren op internet.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:44:45 #201
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_118894212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef n00b13 het volgende:
Beetje slecht van de ouders als ze het niet wisten. Zoiets voel je als ouder vaak aan, kun je zien in het gedrag, gebrek aan omgang met andere kinderen.

Wil het ze niet verwijten, verre van, maar hoe kun je als ouder zeggen dat je niet wist dat je kind er emotioneel zwaar aan toe was, dat kun je met geen enkel "masker" verbergen.
Drinky is een baas
pi_118894279
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef n00b13 het volgende:
Deze meneer pleit nu op persoonlijke titel voor verbieden van anoniem reageren op internet.
Dat is wel een beetje een loze kreet natuurlijk.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_118894283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef n00b13 het volgende:
Meteen weer van die achterlijke dingen :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:46:26 #204
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118894296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dit vind ik toch wel erg vreemd hoor. Als iets zo diep zit dat het deze gevolgen heeft, dan moet je toch iets aan zo'n jongen merken? Humeurig, verdrietig, afstandelijk, whatever.
Ze wisten het wel van de basisschool, pas toen hij daar vanaf was. Tim hield altijd vol dat hij er sterker van was geworden.

De berichten op internet werden wel gespot door een neef, hij probeerde er met Tim over te praten, maar Tim wuifde het weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')