in 2010 was daar iets tegen te doen, in 2012 (wat het nu is) zijn die internetgegevens niet meer beschikbaar. dus de dader is niet te achterhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:25 schreef paddy het volgende:
http://www.iusmentis.com/meningsuiting/smaad-laster-belediging/
Hier moet toch iets tegen te doen zijn wanneer de gevolgen zo ver gaan?
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dankje. Is het nog ergens te volgen?
MMA/Kickbocksen > Judo ANYTIMEquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef freeeman het volgende:
[..]
Grappig, ik denk dat weinig mensen in staat zijn om mij aan te kunnen juist omdat ik judo ken en wat andere dingen. Ik heb wel eens gevochten tegen mensen die teakwondo of kickboxen deden maar als je eenmaal ze te pakken hebt kunnen ze nog erg weinig.
Graag. Wel een chupa chupa met appel of cola smaak meneerquote:
Dit vind ik toch wel erg vreemd hoor. Als iets zo diep zit dat het deze gevolgen heeft, dan moet je toch iets aan zo'n jongen merken? Humeurig, verdrietig, afstandelijk, whatever.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef n00b13 het volgende:
Ook zijn ouders wisten nergens van. Uit woede hebben ze de brief geplaatst. Met als doel pesten aan de kaak te stellen en te zorgen dat het wordt aangepakt. De pesters moeten gaan nadenken over hun gedrag.
Beetje slecht van de ouders als ze het niet wisten. Zoiets voel je als ouder vaak aan, kun je zien in het gedrag, gebrek aan omgang met andere kinderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef n00b13 het volgende:
Ook zijn ouders wisten nergens van. Uit woede hebben ze de brief geplaatst. Met als doel pesten aan de kaak te stellen en te zorgen dat het wordt aangepakt. De pesters moeten gaan nadenken over hun gedrag.
Dat is wel een beetje een loze kreet natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef n00b13 het volgende:
Deze meneer pleit nu op persoonlijke titel voor verbieden van anoniem reageren op internet.
Meteen weer van die achterlijke dingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef n00b13 het volgende:
Deze meneer pleit nu op persoonlijke titel voor verbieden van anoniem reageren op internet.
Ze wisten het wel van de basisschool, pas toen hij daar vanaf was. Tim hield altijd vol dat hij er sterker van was geworden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel erg vreemd hoor. Als iets zo diep zit dat het deze gevolgen heeft, dan moet je toch iets aan zo'n jongen merken? Humeurig, verdrietig, afstandelijk, whatever.
Enge zaak dit, moeten we niet willenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef n00b13 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meteen weer van die achterlijke dingen_!
Ik begrijp het wel. Laten we het maar zien als een aanzet tot een debat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een loze kreet natuurlijk.
Toch blijf ik er bij dat er waarschijnlijk meer gespeeld heeft dan alleen pesterijen, al dan niet als gevolg van pesterijen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze wisten het wel van de basisschool, pas toen hij daar vanaf was. Tim hield altijd vol dat hij er sterker van was geworden.
De berichten op internet werden wel gespot door een neef, hij probeerde er met Tim over te praten, maar Tim wuifde het weg.
Ik begrijp wel dat je zoiets roept in een emotionele opwelling, maar niet dat je zoiets zegt en ook echt meent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het wel. Laten we het maar zien als een aanzet tot een debat.
Ik wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je zoiets roept in een emotionele opwelling, maar niet dat je zoiets zegt en ook echt meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |