gast, waar ben je mee bezig?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat je niemand tot last bent pleit dan nog wel voor je ja. Zolang je lekker op de rechterbaan blijft, best.
Maar koop astjeblieft een fatsoenlijke auto als je niet eens normaal 120 kan rijden, ga met de trein als die paar euro benzine uit maken.
Nee ik ga geen duurdere auto kopen omdat jij dat zo graag wilt. Ik blijf netjes 100 rijden met deze auto want deze is nog lang niet opquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat je niemand tot last bent pleit dan nog wel voor je ja. Zolang je lekker op de rechterbaan blijft, best.
Maar koop astjeblieft een fatsoenlijke auto als je niet eens normaal 120 kan rijden, ga met de trein als die paar euro benzine uit maken.
Dat jij het schijnbaar onrustig vindt om mensen in te halen en het daarom maar niet doet roept bij mij het idee op dat je het eng vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee ik ga geen duurdere auto kopen omdat jij dat zo graag wilt. Ik blijf netjes 100 rijden met deze auto want deze is nog lang niet op.
En ik ga ook niet met de trein, ik blijf lekker zuinig rijden in dit autootje.
Maar ga je nou serieus lopen bitchen omdat je vindt dat ik 20 km/h harder zou moeten rijden? Kom op zeg.
Ik vind het helemaal niet eng. Maar ik heb gewoon geen zin om constant bezig te zijn met inhalen omdat het meeste verkeer hier rond de 90/100 rijdt en je daar dan iedere keer weer omheen moet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat jij het schijnbaar onrustig vindt om mensen in te halen en het daarom maar niet doet roept bij mij het idee op dat je het eng vindt.
Wat is er nou erg aan om even over je schouder te kijken en je knippertje aan te gooien?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet eng. Maar ik heb gewoon geen zin om constant bezig te zijn met inhalen omdat het meeste verkeer hier rond de 90/100 rijdt en je daar dan iedere keer weer omheen moet.
Ik heb een 6-bak en die doet bij 120 zo'n 3500 toeren in de 6, nou en? Daar is een benzinemotor voor gemaakt. Ik zie tegenwoordig helaas genoeg mensen die ook gewoon met 90 naar de linkerbaan komen en dan met die snelheid blijven doorhobbelen, niet in de gaten hebbende dat er zich achter hun een ontzettende rij aan het vormen is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik rijd met mijn eigen auto ook altijd 100/110 op de snelweg (oldtimer). Maar zodra ik inhaal ga ik 120 rijden. Sommigen mensen hebben nou eenmaal geen 6-bak die 1500 toeren bij 120 rijdt dus uit comfortoverwegingen rijd ik dan liever iets langzamer op de snelweg. Houd ik mensen op? Nee. Zeker niet buiten de snelweg, ben altijd als eerste weg.
Eens, heel erg eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je overwegingen zijn : Dat is zuinig, dan hoef ik minder van baan te wisselen, anders maakt mijn motor teveel toeren...
Ja, dan is dat erg
Wat is er nou erg aan dat ik een andere mening heb dan jij? Waarom kun je dat niet accepteren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan om even over je schouder te kijken en je knippertje aan te gooien?
Wtf dat is wel heel fors, zo'n toerental haal ik ook met een 4-bak.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een 6-bak en die doet bij 120 zo'n 3500 toeren in de 6, nou en? Daar is een benzinemotor voor gemaakt. Ik zie tegenwoordig helaas genoeg mensen die ook gewoon met 90 naar de linkerbaan komen en dan met die snelheid blijven doorhobbelen, niet in de gaten hebbende dat er zich achter hun een ontzettende rij aan het vormen is.
[..]
Eens, heel erg eens.
Dat mensen die dat schijnbaar erg vinden nooit hun rijbewijs hadden moeten krijgen. Ik krijg niet echt de indruk dat jij zo'n wegpiraat bent die totaal onbewust van haar omgeving is, dat zal ik nogmaals zeggen. Maar met de hoeveelheid mongolen op de weg gaan bij mij meteen de alarmbellen rinkelen als mensen zoiets triviaals als inhalen maar "gewoon" niet doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan dat ik een andere mening heb dan jij? Waarom kun je dat niet accepteren?
Slippende koppeling ftw.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Yreal het volgende:
Ik rij standaard 7000 toeren in zijn 6, ben ik nu cool?
Als mensen aan de kant gaan wel. Wat ik ook zo zielig vind zijn mensen die express langer op de linkerbaan blijven voordat ze weer naar rechts gaan.quote:
Maar ik kan dan wel door tot de 6500 rpm en dan zit ik op een 217km/h als het goed is (de bak is de beperkende factor in mijn auto)quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wtf dat is wel heel fors, zo'n toerental haal ik ook met een 4-bak.
Mensen die niet accelereren bij het inhalen zijn inderdaad een ramp. Maargoed die kun je vaak wel naar rechts duwen.
Gewoon rechts inhalenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als mensen aan de kant gaan wel. Wat ik ook zo zielig vind zijn mensen die express langer op de linkerbaan blijven voordat ze weer naar rechts gaan.
Dat iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een 6-bak en die doet bij 120 zo'n 3500 toeren in de 6, nou en? Daar is een benzinemotor voor gemaakt. Ik zie tegenwoordig helaas genoeg mensen die ook gewoon met 90 naar de linkerbaan komen en dan met die snelheid blijven doorhobbelen, niet in de gaten hebbende dat er zich achter hun een ontzettende rij aan het vormen is.
Sprintbakquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik kan dan wel door tot de 6500 rpm en dan zit ik op een 217km/h als het goed is (de bak is de beperkende factor in mijn auto)
Neuh, eigenlijk een luxe sportieveling. Maar met een vrij kleine 6-cilinder, dus dan moet je toeren maken om vermogen te hebbenquote:
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk een luxe sportieveling. Maar met een vrij kleine 6-cilinder, dus dan moet je toeren maken om vermogen te hebben
Lijkt mij eerder dat hij "is vervoerd" en dan nog haal ik die brandstof zelf op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:31 schreef practics het volgende:
Zelfs de brandstof in je dinkytoy is nog vervoert met een vrachtwagen
grote broer van de MX-3: de Xedos.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja zat ik ook te denken maar omdat ie 'luxe sportieveling' zei twijfel ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |