Het bracht wel een discussie los andersquote:Op woensdag 14 november 2012 09:46 schreef FoXje het volgende:
Gay was niet letterlijk bedoeldIk vond het gewoon raar dat hij het daar moeilijk mee had terwijl hij links en rechts zelf mensen omlegt.
Ik was al blij dat we van Harrison af waren, is wel leuk materiaal voor een nieuwe serie in het Miami van 2032, met zulk dnaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef DUK het volgende:
Lijkt me nu vrij duidelijk dat die Hannah een kind gaat krijgen van Dexter.
Te veel aandacht aan 'moeder willen zijn', 'abortus' en dan hoppa weer een potje ketsen.
Ik denk dat LG wel dood gaat maar of Hannah dat doet of Deb is afwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
Niemand hier het idee dat Hannah nog wel eens LaGuerta kan gaan vermoorden?
Mijn voorspellingquote:Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef DUK het volgende:
Te veel aandacht aan 'moeder willen zijn', 'abortus' en dan hoppa weer een potje ketsen.
datquote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
Dexter gaat haar doden maar dan zegt ze 'nee, ik ben zwanger'
en doet is t niet
Isaak wel, maar LaGuerta... zou niet echt weten waarom dat zo zou gaan lopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
Niemand hier het idee dat Hannah nog wel eens LaGuerta kan gaan vermoorden?
Sowieso.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
en doet ie t niet
omdat ze te dicht bij Dexter komt?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Isaak wel, maar LaGuerta... zou niet echt weten waarom dat zo zou gaan lopen.But who knows.
[..]
Sowieso.
welke film was dat ook alweer?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Detective Joey Quinn in Police Academy outfit..
Vroeger had LaGuerta tijd om Angel te verwennen, en toen was ze nog baas, dus heeft ze nu helemaal genoeg tijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef planethugo het volgende:
Vraag me trouwens af of Deb en LaGuerta niks beters te doen hebben dan oude zaken oprakelen en in het geval van Deb zich met Dexter te bemoeien, met dergelijke functies zou je toch omkomen in het werk
Nee, Deb gaat Hannah proberen te vermoorden, maar op dat moment zegt Hannah: "Nee, ik ben zwanger van je toekomstige neefje."quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn voorspelling
en doet ie t niet
Zouden ze het dan niet met condoom doen dan? Genoeg plastic in de buurt...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:24 schreef DUK het volgende:
Je bent weer overgestapt op Goede Tijden, Slechte Tijden?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef Norrage het volgende:
Het niveau daalt wel heel snel zeg nu, wat een slechte laatste 2eps
Nee, Homeland en Walking Dead. Dit seizoen was eerst Dexter de eerste serie van deze 3 die ik aanzette op maandagavond...en nu keek ik de ep pas net vandaag...weer lekker voorspelbaar, cliche, ondoordacht en niveautje seizoen 7. "eventjes die bestanden in de prullenbak slepen"quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent weer overgestapt op Goede Tijden, Slechte Tijden?
Wat kan jij overdrijven zegquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, Homeland en Walking Dead. Dit seizoen was eerst Dexter de eerste serie van deze 3 die ik aanzette op maandagavond...en nu keek ik de ep pas net vandaag...weer lekker voorspelbaar, cliche, ondoordacht en niveautje seizoen 7. "eventjes die bestanden in de prullenbak slepen"en "quinn die zo kansloos even Isaac vrij krijgt"....en dan nog even geld geeft aan Angel....sjonge jonge jonge...
Het begon zo goed dit seizoen, lekker onvoorspelbaar, leuke plottwistjes, maar ze zijn weer helemaal terug bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |