Ja, ik ging alleen steeds sneller lopenquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie strakke loop, en goed nieuws vwb je knie
Zeker, ben niet voor niks met haar getrouwdquote:
Ik zat net mijn zaalprogramma ook al te vergelijken met mijn hardloopprogramma, heb besloten om de zaterdag voor de bruggenloop ook maar reserve te staanquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef YUR het volgende:
Oeh, ik kan wellicht wel meedoen met de puinduinrun ( www.puindunrun.nl)
De start is om 11 uur 's morgens hier in Den Haag. Korfbalwedstrijd is om half 4 's middags in Haarlem. Dat moet passen
En aangezien ik aanvoerder ben en de opstellingen maak, zet ik mezelf dan wel reserve![]()
Ik mis sowieso al wedstrijden door de Zevenheuvelenloop, de Bruggenloop, de Egmond Halve Marathon en de CPCquote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, ben niet voor niks met haar getrouwd
[..]
Ik zat net mijn zaalprogramma ook al te vergelijken met mijn hardloopprogramma, heb besloten om de zaterdag voor de bruggenloop ook maar reserve te staan
Tja, dan moet je maar niet op zondag gaan spelenquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik mis sowieso al wedstrijden door de Zevenheuvelenloop, de Bruggenloop, de Egmond Halve Marathon en de CPC
quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
komend weekend een vergadering in Kingston (Otago, niet Jamaica...), maak er een weekendje weg van dus mogleijkheden voor serieuze heuvel/berg trainingnu al zin in.
ik ben bekend met de omgeving maar er tot mijn spijt nog te weinig gelopen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:23 schreef MaleDuck het volgende:
Dat klinkt goed! Succes met het verkennen van die omgeving
Ik ga eens douchen...
En dan hebben wij hier zware lopen in de duinen van een paar meter hoogquote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben bekend met de omgeving maar er tot mijn spijt nog te weinig gelopen.
Twee kilometer buiten het dorpje direkt de bergen in.... mooie klim naar de top van de dichtsbijzijnde berg die op ruim 1000 meter ligt (Kingston zelf is ong.300m boven zeenivo).... voordeel dat het geen wedstrijd is, dan kan je lekker weer omkeren wanneer het je uitkomt
Pfff whoei! Ik vond de Snowdon (ongeveer zelfde hoogteverschil) om te wandelen al pittig genoegquote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben bekend met de omgeving maar er tot mijn spijt nog te weinig gelopen.
Twee kilometer buiten het dorpje direkt de bergen in.... mooie klim naar de top van de dichtsbijzijnde berg die op ruim 1000 meter ligt (Kingston zelf is ong.300m boven zeenivo).... voordeel dat het geen wedstrijd is, dan kan je lekker weer omkeren wanneer het je uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
vergeet niet dat het bij trail running geen schande is om af en toe 100meter te lopen i.p.v. te rennen omdat op sommige stukken lopen zelfs sneller gaat dan rennen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff whoei! Ik vond de Snowdon (ongeveer zelfde hoogteverschil) om te wandelen al pittig genoeg
quote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
Plaatje van mij, gisteren op t strand. Ik kon zowaar nog een beetje lachenik zit nog te wachten totdat de finishfoto's van mijn loop dit weekend on-line komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nou, ik zou dat pad gewoon niet graag belopen zonder mijn zeer stevige bergschoenenquote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat het bij trail running geen schande is om af en toe 100meter te lopen i.p.v. te rennen omdat op sommige stukken lopen zelfs sneller gaat dan rennen.
Weet niet of ik naar de top ga hoor, ik zie wel waar het schip strandt
Plaatje van mij, gisteren op t strand. Ik kon zowaar nog een beetje lachenUnglaublich! Staan er verder ergens nog foto's dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op haagatletiek.nl staat nog wel een linkje, maar daar staan we volgens mij niet tussen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Unglaublich! Staan er verder ergens nog foto's dan?
Nikeys! H2o repel heet het volgens mij.quote:
Plaatje van mij, gisteren op t strand. Ik kon zowaar nog een beetje lachenLeuke pic om aan je collectie toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zweeft nog een klein beetje volgens mij...
Ik heb maar 3 foto's van de Erasmusronde gezien, kan er verder geen vindenTerwijl er bij de finish wel een dame flink stond te klikken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Oei! Je hebt wel pech de laatste tijd met rennen zeg!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben gisterenavond tijdens het lopen nog bijna op m'n gezicht gegaanwas zo aan het opletten op de auto's bij de rotonde dat ik een stoeprand miste
kon mezelf nog net opvangen met m'n handen en ben maar gauw verder gerend
nu is m'n enkel een beetje stijvig, hopelijk blijft t daarbij
Watdoejenou!quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben gisterenavond tijdens het lopen nog bijna op m'n gezicht gegaanwas zo aan het opletten op de auto's bij de rotonde dat ik een stoeprand miste
kon mezelf nog net opvangen met m'n handen en ben maar gauw verder gerend
nu is m'n enkel een beetje stijvig, hopelijk blijft t daarbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |