jaja en als t ergens op een stiekeme plek is kan t wel ineens zonder geschreeuw.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij sommigen werkt dat zo blijkbaar zonder dat ze er veel aan kunnen doen.
Uiteindelijk zullen ze het allemaal kunnen ja, maar als jij jezelf telkens in moet gaan houden dan zal de seks er niet leuker op worden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaja en als t ergens op een stiekeme plek is kan t wel ineens zonder geschreeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL toppunt van eigendunkquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunen
Haha, als ik dat had geweten had ik 'm eerder gepost. Je hebt wel geluk trouwens, want ik twijfelde of ik hier zou reageren, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten om dat wel te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Held!Godverdomme, die zocht ik al jaren!
Blij dat je hebt doorgezet!quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, als ik dat had geweten had ik 'm eerder gepost. Je hebt wel geluk trouwens, want ik twijfelde of ik hier zou reageren, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten om dat wel te doen.
quote:
Who'z ya daddyyyy ?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Held!Godverdomme, die zocht ik al jaren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |