jaja en als t ergens op een stiekeme plek is kan t wel ineens zonder geschreeuw.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij sommigen werkt dat zo blijkbaar zonder dat ze er veel aan kunnen doen.
Uiteindelijk zullen ze het allemaal kunnen ja, maar als jij jezelf telkens in moet gaan houden dan zal de seks er niet leuker op worden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaja en als t ergens op een stiekeme plek is kan t wel ineens zonder geschreeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL toppunt van eigendunkquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
een tijd terug had ik een kerel die zijn eigen naam bleef kreunen
Haha, als ik dat had geweten had ik 'm eerder gepost. Je hebt wel geluk trouwens, want ik twijfelde of ik hier zou reageren, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten om dat wel te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Held!Godverdomme, die zocht ik al jaren!
Blij dat je hebt doorgezet!quote:Op maandag 5 november 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, als ik dat had geweten had ik 'm eerder gepost. Je hebt wel geluk trouwens, want ik twijfelde of ik hier zou reageren, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten om dat wel te doen.
quote:
Who'z ya daddyyyy ?quote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Held!Godverdomme, die zocht ik al jaren!
Lekker prostaat melken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:50 schreef raulbouli het volgende:
Alleen als de strap-on in het spel komt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef HotSummerNight het volgende:
Wat een elende is dat, buiten dat ik zo gehoor beschadiging op loop... wat moeten mijn buren wel niet denken?
zijn er meer mannen die dit doen?Waar maak je je druk om? Alsof die buurman nooit schreeuwend klaar is gekomen in jouw buurvrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is rosé je vriending niet dan?quote:
fuuuuuuuuu ?quote:
Dit is meer van toepassing eigenlijk op me, kan me er wel in vinden in die Derksen.quote:
Kijken die mee dan? Een echte baas heeft schijt daar aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Kreunen, versnellen en nagels in mn rug (L).
Schreeuwen hoeft niet zo. Vind ik niet prettig tegenover mn roomies.
Xxx
Dus als je door een man snoeihard en zo primitief mogelijk wordt gepakt, dan vind je het ook geen probleem?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Ach, seks graag zo snoeihard en primitief mogelijk. Rest is bijzaak.
Laat gewoon aan je roomies horen dat je als echte alfa het wijfje aandouwtquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Kreunen, versnellen en nagels in mn rug (L).
Schreeuwen hoeft niet zo. Vind ik niet prettig tegenover mn roomies.
Xxx
En dan zo in de foetushouding liggen snikken terwijl je sekspartner nog even je sterretje doorroert met 1 of meerdere vingers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Piye het volgende:
Schreeuwen doe ik gelukkig niet, maar huilen wil nog weleens gebeuren.
Huilen na de seks?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Piye het volgende:
"plas in haar kont"quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij schreeuwen fokkers en foksters de meest bizarre dingen wanneer ze klaar komen
Echt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Piye het volgende:
Ja ik vind het toch best een emotionele ervaring eigenlijk. Is dat raar?quote:
Ik denk omdat ik toch een beetje terugverlang naar die mooie tijd, dat ik nog niet eens aan seks dacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:32 schreef Catkiller het volgende:
Zijn het tranen van blijdschap of tranen omdat je dan denkt dat je een vieze slet bent wanneer het eenmaal te laat is?
Nee, ik ben alleen verbaasd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik vind het toch best een emotionele ervaring eigenlijk. Is dat raar?
h ..... o ....... m ...... oquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik toch een beetje terugverlang naar die mooie tijd, dat ik nog niet eens aan seks dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |