abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118851409
Zwangerschap & geboorte

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiƫle fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_118851462
He prut. Ik wilde net mijn post bewerken, kon het niet meer.

Ik heb het topic trouwens geopend vanaf mobiel, dus als er iets niet klopt... Sorry :*.
  maandag 5 november 2012 @ 16:05:41 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851636
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Wumb het volgende:
He prut. Ik wilde net mijn post bewerken, kon het niet meer.

Ik heb het topic trouwens geopend vanaf mobiel, dus als er iets niet klopt... Sorry :*.
hoi, ook zwanger??
pi_118851724
Ik ben benieuwd of coco de combo knaller gaat verpesten met een meisje..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 5 november 2012 @ 16:08:39 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851767
Kerst hoop ik dit jaar te vermijden door net te zijn bevallen of zo. Evenals de nieuwjaarsborrel.

Ik ga niets regelen, ik zorg dat ik voldoende eten in huis heb voor ons en eventueel mensen die willen schuiven. Ik wil, als ik nog niet bevallen ben, best ergens naar toe (vent niet, watje ;) ) maar alles onder voorbehoud.

Hier gewone strings en zw panties van Noppies. Ondingen maar heb ze veel aan, is goed voor de afwisseling qua kledingstijl.
  maandag 5 november 2012 @ 16:09:09 #6
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851783
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.
pi_118851791
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef becky27 het volgende:

[..]

cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.
Dan telt het niet... :p
pi_118851848
Oh sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dichtgooide.

Hoe zou het met Coco zijn inderdaad!
pi_118851951
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Kyara het volgende:
Oh sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dichtgooide.

Hoe zou het met Coco zijn inderdaad!
Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor... :P

Misschien is ze al bezig O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118852002
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor... :P

Misschien is ze al bezig O+ O+
Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updaten ;)
pi_118852023
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updaten ;)
Prioriteiten zijn voor watjes :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_118852038
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef becky27 het volgende:

[..]

hoi, ook zwanger??
Nee, niet dat ik weet althans. Ik kom hier alleen af en toe meeposten.
pi_118852105
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Prioriteiten zijn voor watjes :{w
* Kyara slaat deze post op voor als Spirit gaat bevallen
pi_118852164
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

* Kyara slaat deze post op voor als Spirit gaat bevallen
Dan mag jij heul niet meer in dit topic komen *)
Sarcasme. Herken het.
pi_118852266
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan mag jij heul niet meer in dit topic komen *)
Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoor :P
pi_118852289
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoor :P
Damn jij, jij vruchtbare vrouw ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118852374
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Damn jij, jij vruchtbare vrouw ;(
van M. ben ik zwanger geworden in de onderzoeksfase van de MMM
pi_118852426
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

van M. ben ik zwanger geworden in de onderzoeksfase van de MMM
Wat is een MMM? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118852452
Medische Malle Molen

oftewel, fertiliteitsonderzoek in het ziekenhuis
pi_118852480
Oh hai!
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
:(

Niks nieuws hier, telefoon was leeg en ik lag in bed :+ Daarna stond/zat ik onder de douche (geniale opstelling gemaakt, zal m zo eens posten).

Weeėn worden qua intensiteit iedere keer heftiger, maar ik snap er niet veel van, want ze hebben af en toe pauze. Dan heb ik een kwartier ofzo geen wee. En vervolgens slaan ze weer toe :')

Ondanks die pauzes heb ik wel het idee dat het échte weeėn zijn. Ze duren lang genoeg, doen meer dan genoeg pijn, er zit echt zo'n 'golfbeweging' in, dus tja.. Oefenweeėn lijkt me niet.

Water is nog niet gebroken. Heb geen helderrood bloedverlies (dan moest ik namelijk terugbellen). Pijn is niet ondraaglijk (dan moet ik nl ook terug); ook al wordt 'ie steeds heftiger, ik kan ze op de een of andere manier ook steeds beter opvangen.

Alleen die druk op mijn kont. Zó irritant! De weeėn zelf drukken vol op mijn anus, en ook als ik tussen de weeėn door opsta, dan voel ik druk. Maar goed.

Heb zoveel mogelijk geslapen, en nu zit ik even aan een kommetje cocopops. Proberen iets van eten binnen te krijgen :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ook :D :Y Ik maak zinnetjes met puffen (in mijn hoofd): "de-ze-wee-gaat-zo-weer-over", maar ook "klei-ne-saar-of-klei-ne-tom?". :') :+
pi_118852535
Je bent er nog!
pi_118852547
Coco stelt wel prioriteiten :D

Succes meid! Hopelijk doen ze weeen in elk geval wel iets. :% :% :%
pi_118852553
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!

[..]

:(

Niks nieuws hier, telefoon was leeg en ik lag in bed :+ Daarna stond/zat ik onder de douche (geniale opstelling gemaakt, zal m zo eens posten).

Weeėn worden qua intensiteit iedere keer heftiger, maar ik snap er niet veel van, want ze hebben af en toe pauze. Dan heb ik een kwartier ofzo geen wee. En vervolgens slaan ze weer toe :')

Ondanks die pauzes heb ik wel het idee dat het échte weeėn zijn. Ze duren lang genoeg, doen meer dan genoeg pijn, er zit echt zo'n 'golfbeweging' in, dus tja.. Oefenweeėn lijkt me niet.

Water is nog niet gebroken. Heb geen helderrood bloedverlies (dan moest ik namelijk terugbellen). Pijn is niet ondraaglijk (dan moet ik nl ook terug); ook al wordt 'ie steeds heftiger, ik kan ze op de een of andere manier ook steeds beter opvangen.

Alleen die druk op mijn kont. Zó irritant! De weeėn zelf drukken vol op mijn anus, en ook als ik tussen de weeėn door opsta, dan voel ik druk. Maar goed.

Heb zoveel mogelijk geslapen, en nu zit ik even aan een kommetje cocopops. Proberen iets van eten binnen te krijgen :)

[..]

Ik ook :D :Y Ik maak zinnetjes met puffen (in mijn hoofd): "de-ze-wee-gaat-zo-weer-over", maar ook "klei-ne-saar-of-klei-ne-tom?". :') :+
Ik zie ook helemaal voor me dat je naar de wc gaat straks omdat je denkt dat je moet poepen en dat je zo dat kind eruit gooit :D

Ik weet echt niet waarom ik dit allemaal over jou denk hoor :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118852596
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Kyara het volgende:
Medische Malle Molen

oftewel, fertiliteitsonderzoek in het ziekenhuis
Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?

Ik vind het wel uberstoer dat je dan ook gewoon meteen 2 kinderen doet. Zo van: "wat nou niet zwanger kunnen worden?! :( "
Sarcasme. Herken het.
pi_118852772
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?

Ik vind het wel uberstoer dat je dan ook gewoon meteen 2 kinderen doet. Zo van: "wat nou niet zwanger kunnen worden?! :( "
Nou niet dus. Maar omdat het bij Midas zo lang heeft geduurd dachten we dat het zo'n vaart niet zou lopen dus geen voorbehoedsmiddelen en een beetje de vruchtbare dagen vermijden. :@

En aangezien ik 33 ben en waarschijnlijk vroegtijdig in de overgang kom (dat kwam dus uit dat onderzoek) was het wel het 'risico' waard. En we zijn dan ook dolgelukkig dat het weer is gelukt, al is het dan iets sneller als gepland/verwacht. We hielden er al rekening mee dat M. enig kind zou blijven :D
pi_118852904
Ik draag ook nog mijn eigen ondergoed. Die zitten net onder mijn buik, dus heb ik geen last van.
Ik heb een zwangerschapslegging, maar die is te groot en ik voel me net een clown als ik die aantrek.

Ik duim dat dit Coco haar topic wordt :D
pi_118854497
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Omentielvo het volgende:
Ik draag ook nog mijn eigen ondergoed. Die zitten net onder mijn buik, dus heb ik geen last van.
Ik heb een zwangerschapslegging, maar die is te groot en ik voel me net een clown als ik die aantrek.

Ik duim dat dit Coco haar topic wordt :D
Gewone leggings/maillots drukten al snel teveel op mijn blaas, dus droeg al redelijk vroeg zwangerschaps versies daarvan :)

Van de dames met beval-ervaring hier: kunnen weeėn inderdaad af en toe een soort pauze nemen? Terwijl het wel échte weeėn zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit onder voorwerk valt, daarvoor duren ze te lang en alles. Maar ik snap alleen niet waarom ze eens in de zoveel tijd zomaar een korte pauze lijken te nemen :')
  maandag 5 november 2012 @ 17:13:13 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118854713
Je hebt gewoon een luie baby Coco! :P

'Ff pauze mam!'

Maar serieus, ik heb geen idee. Ik heb nog nooit een wee gehad. :D
A grand adventure has begun.
pi_118854816
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gewone leggings/maillots drukten al snel teveel op mijn blaas, dus droeg al redelijk vroeg zwangerschaps versies daarvan :)

Van de dames met beval-ervaring hier: kunnen weeėn inderdaad af en toe een soort pauze nemen? Terwijl het wel échte weeėn zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit onder voorwerk valt, daarvoor duren ze te lang en alles. Maar ik snap alleen niet waarom ze eens in de zoveel tijd zomaar een korte pauze lijken te nemen :')
Hier zouden ze dus bevallingshandleidingen voor moeten hebben met zo'n index achterin zodat je even snel op kunt zoeken hoe iets moet.... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_118854843
Hmm, hier was het meteen vrij heftig en ging het aan een stuk door, ondanks dat het geen zak opleverde. Dat was dan wel weer jammer. :')
pi_118855140
Ik had een ingeleide bevalling, en die weeėn namen echt geen pauze...

Vanmiddag stempeltje van goedkeuring gekregen :D Zowel voor buikbaby als voor Lars ;) Die zat als een voorbeeldig peutertje op schoot, of in een hoekje met een autootje te spelen. Vertederde de hele wachtkamer, de verloskundige en de praktijkassistente... en datzelfde engeltje zit nu in een vreselijk driftbui te krijsen in de gang.. zucht... Nou ja, beter zo dan andersom.

Niet veel bijzonders trouwens, vooral 'ga zo door'. Wel hartje gehoord O+ Wat blijft dat een prachtig geluid!
  maandag 5 november 2012 @ 17:52:37 #32
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118856382
Gebeurt er iets als de weeėn pauze nemen? Bv je vriend loopt binnen? Er zijn vrouwen die stoppen met bevallen als er iemand bij komt.
pi_118856547
Hoop dat het snel écht écht doorzet voor je Coco! :Y Houd vol! ^O^

Morgen moet ik bloedprikken, sowieso, maar dus ook voor de combitest, maar we zijn de afgelopen dagen zo aan het twijfelen geslagen -O-. Echoscopiste liet beetje doorschemeren van...tja.. je bent nog jong (32), risico is zo klein...

Ander punt is.. door mn medische indicatie heb ik een flink verhoogd risico op een miskraam bij een evt. punctie. Maar ja.. we krijgen waarschijnlijk maar 1 kind omdat mijn lijf n.a.w. maar 1 zwangerschap aan kan. Dus waar leg je de grens? Wanneer ga je dat risico toch nemen? Of verknal ik de rest van mn zwangerschap als het risico verhoogd is, maar niet zó hoog..

We vinden het echt zo moeilijk -O-. Iemand nog een tip/advies?
pi_118856733
Lastig Hooi, echt een dilemma. Maar de enigen die een beslissing kunnen nemen, zijn jij en je partner. En elke beslissing kan leiden tot nieuwe beslissingen en voor ieder zijn de overwegingen weer anders. Succes met het nemen van een beslissing :*
pi_118857143
Coco doe es weeėn. Saar-of-tom, saar-of-tom, saar-of-tom :%
Druk op de anus klinkt wel dubieus, ik ben heel benieuwd of het straks ineens veel sneller gaat dan verwacht! Wanneer heeft voor het laatst iemand gecheckt?
  maandag 5 november 2012 @ 18:09:06 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_118857146
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef pessie het volgende:
Gebeurt er iets als de weeėn pauze nemen? Bv je vriend loopt binnen? Er zijn vrouwen die stoppen met bevallen als er iemand bij komt.
Jeps. Elke keer als ik weer in bed ging liggen in de ziekenhuiskamer waar bij het andere bed veel mensen zaten, stopten de weeen en als ik dan de gang op ging omdat ik rust wilde, dan begon het weer :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118857408
Herkenbaar inderdaad, ik wilde toen ik in het ziekenhuis moest bevallen bij de 2e ook liever gewoon alleen zijn maar dat mocht niet van het ziekenhuis :+
pi_118857510
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Suikertante het volgende:
Coco doe es weeėn. Saar-of-tom, saar-of-tom, saar-of-tom :%
Druk op de anus klinkt wel dubieus, ik ben heel benieuwd of het straks ineens veel sneller gaat dan verwacht! Wanneer heeft voor het laatst iemand gecheckt?
Vannacht in het zhuis, rond 2.30u ofzo. Toen zat ik op 1cm ontsluiting.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef pessie het volgende:
Nee, niet echt. Maar heb er ook niet op gelet. Het is in ieder geval niet zo dat ze afnemen onder de douche of als ik rust neem (dat schijnt typerend te zijn voor voorweeėn). Het lijkt willekeurig. Zal er eens op letten.

quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Troel het volgende:
Jeps. Elke keer als ik weer in bed ging liggen in de ziekenhuiskamer waar bij het andere bed veel mensen zaten, stopten de weeen en als ik dan de gang op ging omdat ik rust wilde, dan begon het weer :')
Dus ook échte weeėn kunnen wel soms stoppen? Want ik begin langzaam een beetje 'bang' te worden dat dit alleen voorwerk is. Terwijl de weeėn inmiddels zo heftig zijn dat ik me dat eigenlijk niet voor kan stellen.

Suiker, ik doe mijn best :+
pi_118857514
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoop dat het snel écht écht doorzet voor je Coco! :Y Houd vol! ^O^

Morgen moet ik bloedprikken, sowieso, maar dus ook voor de combitest, maar we zijn de afgelopen dagen zo aan het twijfelen geslagen -O-. Echoscopiste liet beetje doorschemeren van...tja.. je bent nog jong (32), risico is zo klein...

Ander punt is.. door mn medische indicatie heb ik een flink verhoogd risico op een miskraam bij een evt. punctie. Maar ja.. we krijgen waarschijnlijk maar 1 kind omdat mijn lijf n.a.w. maar 1 zwangerschap aan kan. Dus waar leg je de grens? Wanneer ga je dat risico toch nemen? Of verknal ik de rest van mn zwangerschap als het risico verhoogd is, maar niet zó hoog..

We vinden het echt zo moeilijk -O-. Iemand nog een tip/advies?
Bedenk jezelf wat je zou doen in de verschillende situaties: Stel je hebt wel een verhoogd risico, zou je dan de punctie riskeren? En als de punctie uitwijst dat je kindje down heeft, zou je de zwangerschap dan afbreken? Zo nee, heeft het traject dan uberhaupt wel zin?

De test is natuurlijk alleen maar een risicobepaling zonder verder risico voor je kindje... je kunt ook de beslissing voor een punctie uitstellen tot je het resultaat van de combinatietest ontvangt en pas verdere beslissingen nemen als je verhoogd risico blijkt te hebben.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 november 2012 @ 18:23:31 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118857723
We zijn net als andere zoogdieren, als we ons bedreigd voelen (lees, als er teveel - al dan niet vreemde mensen bij je zijn) stopt de bevalling. Achteraf gezien denk ik dat dat heeft meegespeeld bij mijn trage bevalling, waarbij de weeenopwekkers tot achtmaal de normale dosis werden opgeschroefd maar er toch weinig gebeurde. Op bepaalde momenten stonden er wel 7 mensen in mijn kamer, vreselijk.
pi_118857871
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:23 schreef Aventura het volgende:
We zijn net als andere zoogdieren, als we ons bedreigd voelen (lees, als er teveel - al dan niet vreemde mensen bij je zijn) stopt de bevalling. Achteraf gezien denk ik dat dat heeft meegespeeld bij mijn trage bevalling, waarbij de weeenopwekkers tot achtmaal de normale dosis werden opgeschroefd maar er toch weinig gebeurde. Op bepaalde momenten stonden er wel 7 mensen in mijn kamer, vreselijk.
Maffe is dat ik gewoon lekker thuis ben. Maar misschien toch onbewust angstig ofzo?

Naja, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren :) Ik ga weer onder de douche zitten O+
pi_118857936
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maffe is dat ik gewoon lekker thuis ben. Maar misschien toch onbewust angstig ofzo?

Naja, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren :) Ik ga weer onder de douche zitten O+
SUCCES!!! :*
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 november 2012 @ 18:30:04 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118857953
Sterkte ermee! Is het niet een idee om je vk te bellen, of ben je medisch?
pi_118858183
Coco. ik zie dat ik op het juiste moment mee kom lurken. Zet hem op vrouw! Klinkt heel bekend en als het echt zo pijnlijk is kan ik me haast niet voorstellen dat het voorwerk is.

Succes wijffie! Bijna is je beebje er :-D
pi_118858348
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Aventura het volgende:
Sterkte ermee! Is het niet een idee om je vk te bellen, of ben je medisch?
Medisch idd. Niet heel spannend voor de baby verder. Vannacht al in 't zhuis geweest, en ik mag bellen/terugkomen als ik me ongerust maak. En sowieso bellen bij helderrood bloedverlies/breken van water/als de weeėn ondraaglijk worden. Maar dat is allemaal nog niet het geval.

Vind het alleen irritant dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar wil ook niet daarom naar het zhuis gaan om dan te horen dat ik nu op 2cm ontsluiting zit ipv 1cm. Lijkt me vreselijk ontmoedigend.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco. ik zie dat ik op het juiste moment mee kom lurken. Zet hem op vrouw! Klinkt heel bekend en als het echt zo pijnlijk is kan ik me haast niet voorstellen dat het voorwerk is.

Succes wijffie! Bijna is je beebje er :-D
Thx O+
pi_118858364
*O* Coco! Coco! Coco! *O*
Toch al een etmaal geleden dat je hier voorzichtig postte dat je krampjes had, ik vind dat je het super doet! Lekker thuis, onder de douche, volgens mij krijg je straks gewoon de beloning en ik duim dat je nog in dit topic je klein in je armen houdt! :*
pi_118858800
Lieve coco ik had ook rug weeėn en bij mij waren de weeėn tot aan de persweeėn redelijk tot goed te doen, dus let aub op dat je niet te lang wacht? En succes natuurlijk, je doet het super! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 18:52:04 ]
pi_118858927
Logi, maar namen die ook van die gekke pauzes dan? En ik hou t goed in de gaten, no worries.

*dit bericht werd u live vanuit de douche gebracht*
  maandag 5 november 2012 @ 18:59:59 #49
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_118859199
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Logi, maar namen die ook van die gekke pauzes dan? En ik hou t goed in de gaten, no worries.

:D

Ik heb nog even mijn weeėntimer app gecheckt en ik had ook een keer een pauze van een kwartier, terwijl ik gewoon in bad lag. Er zat bij mij nooit een regelmaat in en toch is er een kind gekomen :+. En die druk op je achterkant ken ik alleen van toen ik toch wel ernstig richting de 10 cm ontsluiting ging...hou je het in de gaten?

Veel succes!
pi_118859222
Coco, overleg even met je zorgverlener hoe je de nacht gaat doorbrengen als je door blijft rommelen. Je kunt niet eeuwig zonder nachtrust. al voelt het zo wel de eerste maanden met baby :+
pi_118859314
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik heb enorm veel voorwerk gehad met de laatste maar dan al v.a. 6mnd, dus dat is niet echt te vergelijken.

Berichtje was ook niet om je bang te maken, maar kwam gewoon even bovendrijven door de uitspraak van druk op je anus die ik heel erg herkende.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 19:07:01 ]
pi_118859415
Coco, misschien toch weer even naar het zkh... En dan daar, afhankelijk van de situatie, bekijken wat je wil?
En mensch,wat sla je je er kranig doorheen. :*
pi_118859431
Oehhh Coco reporting live :D Post je geniale opstelling eens?

Ik heb er echt geeen verstand van maar als ik de andere dames hoor; toch even bellen misschien?

Heel veel succes iig en zet m op *O* :* ben zo benieuwd wat je gebakken hebt!

Ik heb de hele dag bijna niks gevoeld, was echt ff beetje bang maar nu is buikbaby weer superdruk. O+
pi_118859488
Ik herken die geen regelmaat wel.
Het deed dan ook weinig bleek.
Ik zou ook gaan overleggen zoals wup aanraadt en zij is de persoon om naar te luisteren in dit geval :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118859497
Ik zou ieg als je straks belt even aangeven dat je die druk bij je anus hebt. :*
  maandag 5 november 2012 @ 19:07:57 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118859573
Coco, ik zou als ik jou was ook graag willen weten waar ik aan toe was! Is er niet een soort ziekenhuis-verloskundige die kan komen checken hoe ver je bent?

Anders gewoon bellen, inderdaad om te voorkomen dat je uitgeput bent voor het begint.

Zo spannend dit :o *O*
pi_118861761
Jemig ik krijg er bijna zin in, het is zo spannend!
pi_118861817
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:D

Ik heb nog even mijn weeėntimer app gecheckt en ik had ook een keer een pauze van een kwartier, terwijl ik gewoon in bad lag. Er zat bij mij nooit een regelmaat in en toch is er een kind gekomen :+. En die druk op je achterkant ken ik alleen van toen ik toch wel ernstig richting de 10 cm ontsluiting ging...hou je het in de gaten?

Veel succes!
Ah kijk, ook zonder regelmaat kan het dus :) Ik hou het in de gaten verder, maar heb nog geen last van de overige symptomen (helderrood bloedverlies, breken van water of ondraaglijke pijn), en voel de beeb nog regelmatig flink bewegen :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef WupWup het volgende:
Coco, overleg even met je zorgverlener hoe je de nacht gaat doorbrengen als je door blijft rommelen. Je kunt niet eeuwig zonder nachtrust. al voelt het zo wel de eerste maanden met baby :+
Toevallig heb ik morgen een afspraak staan bij de gyn. Mocht er niks veranderen, ga ik het dan even bespreken. Zolang ik de beeb genoeg voel en het goed uit te houden is (ik kan zelfs wat doezelen tussendoor), wacht ik even af tot morgen dan. Mocht het veranderen, dan neem ik uiteraard contact op :Y

@Logi: oh, ik vond het niet bang-makend :) Was gewoon benieuwd of pauzes je bekend voorkwamen :)

En aye, ik zal dat van die druk aangeven zodra ik weer contact heb. LB, volgens mij moet ik dan gewoon naar het zhuis, ze komen niet hierheen. En ik wil nog even de teleurstelling van geen extra cm's zien te voorkomen. Dus blijf nog even lekker in mijn huisje O+
pi_118862037
Fieder, zie spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118862106
Eh, dit vind ik wel een beetje shocking. Je bent al 24 uur aan het bevallen en dan zeg je "ik heb morgen toch toevallig een afspraak bij de vk, dan vraag ik het even"? Ik hoop dat ik ook zo nuchter blijf!

En die kruiswoordpuzzel _O-
pi_118862137
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Herkenbaar! Bij mijn eerste zijn de weeėn regelmatig gestopt. Geen idee waardoor. En bij de tweede (ingeleid) heb ik zo mijn best gedaan om dat niet te laten gebeuren, maar helaas. Ik ben gewoon niet gemaakt om te bevallen, houd het onbewust tegen ofzo.
Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 5 november 2012 @ 19:57:28 #62
259886 pessie
pi_118862194
Coco ook ik had rugweeėn. Ik vond ze ondraaglijk worden bij waarschijnlijk 8 cm en een uur later lag ik met een verse baby op mn buik. Oh ja, geen regelmaat hier, maar ik heb ws een weeėnstorm gehad. Er zat iets tussen de 15 en 90 seconden tussen de weeėn, welke 20 tot 45 seconden aanhielden.
pi_118862241
En ik snap dat je de teleurstelling van niet genoeg centimeters niet wilt, maar van de andere kant: je wordt hier moe van. En als dit dan niet het echte werk is, ben je straks enorm moe als de echte bevalling begint. Ik zou dus wel even bellen en laten controleren.
pi_118862371
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Herkenbaar! Bij mijn eerste zijn de weeėn regelmatig gestopt. Geen idee waardoor. En bij de tweede (ingeleid) heb ik zo mijn best gedaan om dat niet te laten gebeuren, maar helaas. Ik ben gewoon niet gemaakt om te bevallen, houd het onbewust tegen ofzo.
Succes!
En dan? Hoe gaan ze daarmee om? Puur uit nieuwsgierigheid overigens.

Suiker, ik denk dat het erger lijkt dan het is ofzo. Ben de slijmprop zondagochtend om +/-4:00u verloren, toen begon eerst voorwerk dat écht heel goed te doen was :Y
Gisteravond werd het pas echt pijnlijk en om 2.30u vannacht werd pas 1cm ontsluiting geconstateerd.
Water is nog niet gebroken, weeėn zijn nog niet regelmatig.. Dus zolang de pijn goed is op te vangen en ik de beeb regelmatig voel, valt het volgens mij best nog mee :)
pi_118862408
Haha das n goeie opstelling, ook als je niet aan t bevallen bent O+

:* Sterkte meid, hoop dat t snel doorzet of dat je iig nog even lekker kan rusten
pi_118862452
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef mefke79 het volgende:
En ik snap dat je de teleurstelling van niet genoeg centimeters niet wilt, maar van de andere kant: je wordt hier moe van. En als dit dan niet het echte werk is, ben je straks enorm moe als de echte bevalling begint. Ik zou dus wel even bellen en laten controleren.
Snap ik! Maar gelukkig kan ik tussendoor nog goed slapen momenteel. Zeker tijdens de lange pauzes zonder weeėn. Mocht ik het gevoel hebben dat ik vermoeid begin te raken of niet meer genoeg rust kan nemen om op te laden, dan zal ik zeker contact opnemen!
  maandag 5 november 2012 @ 20:02:38 #67
259886 pessie
pi_118862492
Coco, vliezen kunnen breken tijdens het persen en helderrood bloed heb ik niet gezien tijdens mn bevalling. Gewoon om even in je achterhoofd te houden.
En nu lekker in je cocon gaan kruipen!
pi_118862523
Bevalling 1: te weinig ontsluiting en geen verstreken baarmoeder, nachtje slapen in zkh met pijnstilling. Ochtend erop 4 cm, vliezen gebroken, wee-opwekkers en in een uurtje of 6 bevallen.
Bevallin 2: 2 cm, vliezen gebroken, wee-opwekkers op hoogste stand, rug en been weeėn, met moeite 4 cm na een aantal uurtjes. Vervolgens ruggeprik en een uurtje later kind op mijn buik.
  maandag 5 november 2012 @ 20:04:13 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118862569
Coco, jij bikkel _O_ ik hoop dat je het zo goed blijft doen en dat je snel je Tom of Saar hebt O+

Trekt M. het ook nog een beetje? :D
pi_118862652
Die is inmiddels schor van het zingen gok ik :+
  maandag 5 november 2012 @ 20:07:40 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118862791
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Hooiwagen het volgende:
_O-
  maandag 5 november 2012 @ 20:11:21 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118863038
Ohja en Hooiwagen, lastig die beslissing over de combinatietest he :o

Het is er inderdaad wel een die alleen jij en je partner kunnen maken, maar andermans overwegingen kunnen helpen bij de beslissing vond ik. Wat bij mij de doorslag gaf om m wel te doen was dat ze veel meer kunnen controleren dan alleen een kansberekening op chromosoomafwijkingen. Ook het hartje, de hersens, de buikwand, de organen, het aantal vingertjes en teentjes... alles werd gecheckt! _O_
pi_118863225
Dat is toch de 20-weken echo? Of doen ze dat dan óók?
  maandag 5 november 2012 @ 20:14:23 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118863257
Spannend Coco! zeker weten dat je niet even wilt laten checken???

en tja mijn bevallingen zijn zeker geen voorbeeldbevallingen ;)
bevalling 1: spontane vliesbreuk; weeenstorm 1:45 uur later een dochter
bevalling 2: spontane vliesbreuk; weeenstorm en 55 min later een dochter ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118863288
Coco succes! Wat hier verder al gezegd is: blijf het wel in de gaten houden! En als je het niet meer trekt op tijd aan de bel trekken.

:% :% :%
pi_118863562
Oeh Coco!
Bij mijn eeste duurde het lang, de VK heeft de vliezen gebroken en toen ging het een stuk sneller, dus dat kunnen ze bijvoorbeeld doen :)
Ik heb ook gewoon geslapen toen tussendoor, dan zakten de weeėn even weg..

En Coco is stoer :D

en tevens *lurkpost*
  maandag 5 november 2012 @ 20:19:30 #77
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_118863608
Spannend Coco, hoop voor je dat je nog even goed kan rusten en dan morgen een vlotte bevalling tegemoet gaat! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 5 november 2012 @ 20:20:11 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118863662
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee dat is het 'm nou juist, bij 12 weken kan dat ook al!

Misschien dat die op termijn ook de 20-weken echo gaat vervangen zei de echoscopiste.
  maandag 5 november 2012 @ 20:21:49 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_118863787
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Hooiwagen het volgende:
Bij mij werd er ook heel uitgebreid naar alles gekeken bij de nekplooimeting :Y. Ik snap dat je het een lastige beslissing vind. Succes!
  maandag 5 november 2012 @ 20:22:13 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118863818
Haaai MarMar :W
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef MarMar het volgende:
En Coco is stoer :D
Moet jij zeggen ;)
pi_118863942
:D :*
pi_118863969
Pff, we komen er gewoon niet uit -O-. Echt zo irritant. Zou dan de 22e die nekplooimetingecho hebben (ben dan precies 13 weken) en dan een week later reguliere controle. Termijnecho was dus met 10weken2dagen. Dus dan zou ik 'pas' met 14 weken weer een echo hebben. Wat een rotkeuze dit zeg :{.
  maandag 5 november 2012 @ 20:26:59 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118864120
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Hooiwagen het volgende:
Pff, we komen er gewoon niet uit -O-. Echt zo irritant. Zou dan de 22e die nekplooimetingecho hebben (ben dan precies 13 weken) en dan een week later reguliere controle. Termijnecho was dus met 10weken2dagen. Dus dan zou ik 'pas' met 14 weken weer een echo hebben. Wat een rotkeuze dit zeg :{.
Eerlijk? Ik zou niet laten meewegen dat je dan later pas weer een echo hebt...

Je kunt echt beter kijken naar wat voor informatie je kunt krijgen, en je afvragen wat je met die informatie zou doen.
pi_118864235
Hooiwagen, dat je dan later een echo krijgt is echt de allerlaatste reden om het te doen. Als je echt niet kan wachten kan je altijd nog naar een echobureau om een pretecho te maken, ook met 13 weken.
  maandag 5 november 2012 @ 20:29:08 #85
259886 pessie
pi_118864241
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Hooiwagen het volgende:
maar, je laat geen medisch onderzoek doen om naar je kindje te mogen kijken, je laat een medisch onderzoek doen vanwege wat jullie willen. Als jullie geen kindje willen krijgen met de syndromen die bij de nekplooimeting naar voren komen, en dan sowieso de zwangerschap af willen breken, dan kun je op basis daarvan beslissen.
Voor ons is afbreken sowieso geen optie, dus hebben wij de keuze gemaakt om voor de 24 weken zwangerschap geen medisch onderzoek te laten doen.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 20:31:10 #86
70532 loveli
N
pi_118864349
Go Coco! :*
crap in = crap out
pi_118864373
Het is gewoon moeilijk.. Omdat ik zo'n verhoogd risico heb met een punctie. Maar, een (jong overleden) oom van mij had wel Down... Maar, dat was er 1 van 8 en mn nichten hebben allemaal gezonde kinderen, dus de kans dat het een erfelijke variant was, is m.i. erg klein. Er zijn ongeveer evenveel voors als tegens en we twijfelen beiden echt gigantisch.
pi_118864445
Er zijn wel een aantal afwijkingen waarbij het handig kan zijn dat er een chirurg klaar staat bij de bevalling. Dus dat kan ook nog een overweging zijn. Het hoeft niet altijd de beslissing wel- of niet afbreken te zijn natuurlijk.
pi_118864628
Hooiwagen, het lijkt me handig om je nog eens goed te verdiepen in het hoe en waarom van een combinatietest en welke syndromen/afwijkingen er mee op te sporen zijn. Down is in 98 tot 99% van de gevallen niet erfelijk, dus die kans lijkt me niet verhoogd als je niet weet of je oom een erfelijke vorm had.
Redeneer vanuit de uitkomst: bedenk wat voor jou een reden is om verder onderzoek te doen. Is daar nooit een reden voor, dan hoef je de test ook niet te doen.
pi_118865284
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Hooiwagen het volgende:
:D :D

@ Beessie: neuh, nog even niet. Voel me nog niet klaar genoeg daarvoor. Ga zo lekker naar bed. Doen was pessie zegt: lekker mijn cocon in O+

Mar: O+

Morgen waarschijnlijk weer update :) Of ik moet vannacht niet kunnen slapen en op mijn telefoon zitten ofzo.

Welterusten allemaal :) :*
pi_118865380
Heeeel lekker slapen Coco! Tot morgen!
pi_118865552
Ik zet in op vannacht. 8-)
Succes maedje. :*
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 20:53:05 #93
70532 loveli
N
pi_118865599
Trusten Coco!
crap in = crap out
pi_118865637
truste coco O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 20:53:51 ]
pi_118865818
Slaap lekker coco! Of juist niet en dat het flink doorzet en je morgen gewoon je baby in je armen hebt O+
pi_118866190
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D :D

@ Beessie: neuh, nog even niet. Voel me nog niet klaar genoeg daarvoor. Ga zo lekker naar bed. Doen was pessie zegt: lekker mijn cocon in O+

Mar: O+

Morgen waarschijnlijk weer update :) Of ik moet vannacht niet kunnen slapen en op mijn telefoon zitten ofzo.

Welterusten allemaal :) :*

Ook even een :* van deze lurkert
pi_118866944
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Kyara het volgende:
Slaap lekker coco! Of juist niet en dat het flink doorzet en je morgen gewoon je baby in je armen hebt O+
Dat!
pi_118867092
En we hebben besloten om de test toch te doen. Misschien nog wel meer om de andere aandoeningen dan om Down.

Twee formuliertjes mee dus morgen. Dank voor de reacties :Y :).
pi_118867120
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Dat!
en nog 'ns +1
pi_118867535
Hier hoort die combitest er gewoon bij, standaard... Geen moeilijke dilemma's dus.
pi_118867918
succes lieve Coco :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118868179
Poeh Coco, je blijft er zo nuchter onder hč! Knap, het lijkt mij echt slopend. Hopelijk slaap je goed vannacht zodat je morgen alle energie hebt om jullie kleintje geboren te laten worden!

Hooiwagen, moeilijke keuze hč? Ik twijfelde ook heel erg maar mijn man wou het erg graag en ik vind het ook wel een prettige gedachte dat er even goed gekeken wordt. De VK vorige week heeft ook echt heldere uitleg gegeven. Ik ben nog jong (24) en een kindje met syndroom van down zou hartstikke welkom zijn maar ja, de andere afwijkingen vind ik veel belangrijker. En de VK zei ook dat het nuttig kon zijn voor eventuele opvang na de bevalling.
We gaan trouwens wel echt bijna gelijk op. Wij moeten 21 november voor de combinatietest! Dan ook pas bloedprikken dus de uitslag zal dan nog even op zich laten wachten denk ik.
E.
pi_118868393
Bloed kon nu al en test moest echt zo rond die tijd. We gaan idd aardig gelijk op. Neem aan dat we de uitslagen dan die week erop krijgen. En dan hoop ik even een tijdje rust te hebben eigenlijk. Dan zit ik een dikke week in mn tweede trimester en wil ik gaan denken aan de léuke dingen! :Y
pi_118869118
Voor iedereen die er wat aan heeft, inclusief keuzehulp: http://prenatalescreening.nl/
  maandag 5 november 2012 @ 21:55:23 #105
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118869528
Allereerst: Poezebeest! *O* Welkom terug meiske! *O* Ik hoop dat deze 9 maanden blijft plakken. :*

Trix, herkenbaar. Ik ben ook nog niet klaar met alles en met 37 weken mag dat onderhand wel eens. :@
Toen ik net zwanger was had ik het gevoel dat het nog zooooo ver weg was en dat ik echt nog niks hoefde te doen. Toen kwam het hele combinatietest/vruchtwaterpunctie gebeuren en hebben we gewacht tot we daar uitslagen van hadden.
Vervolgens moest de SEO twee keer gedaan worden omdat meneer dwars lag. Daarna ben ik wel wat gaan rommelen in huis.

De afgelopen twee weken hebben we wel heel veel gedaan. Ik hoef nu alleen nog maar het beddegoed te wassen, m'n ziekenhuistas in orde te maken en een tas voor E. in te pakken. :')

Vandaag ben ik ook heel nuttig bezig geweest. Ik heb de trapkast uitgemest en m'n fiets gerepareerd. :+

Ik bedacht net ineens dat we nog naar geboortekaartjes op zoek moeten. Whoops. :@
A grand adventure has begun.
pi_118869693
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:48 schreef WupWup het volgende:
Voor iedereen die er wat aan heeft, inclusief keuzehulp: http://prenatalescreening.nl/
dankje!

:+ no joke :')

Keshet!!!!!
Mensch! een a terme baby, wauw wat een prachtige mijlpaal!! *O* geweldig O+ O+
:)
pi_118870047
Keshet, wat een prachtige termijn! O+ Hendrikje is in aantocht, binnen nu en een paar weken ben je gewoon mama van 2! Wauw!!!
pi_118871722
Kwam even kijken of er al nieuws is van coco, maar nog geen baby zie ik..
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 22:33:58 #109
70532 loveli
N
pi_118871731
F5 :')
crap in = crap out
pi_118871831
Keshet, met een deadline die zo dichtbij ligt gaat er uitzoeken van een kaartje ook sneller!

En Hooi, ik had ook al bloed afgegeven en kreeg de uitslag dezelfde dag als de echo.
  maandag 5 november 2012 @ 23:15:53 #111
381212 Gulara
From the future
pi_118873778
Oooh Coco wat hou je het spannend! En die douche-opstelling met puzzelmogelijkheid. I O+ it!
Ben benieuwd of er vanacht wat schot in de zaak zit. Ik ga in ieder geval regelmatig F5en.

Oh en ik ben dus 5(!) maanden zwanger! Whaaaat?!? En ik slaap nog steeds -heerlijk- op mijn buik. Sinds ik al die (zwangerschaps)kussens het bed uit heb gegooid slaap ik weer als een engeltje*

*en met engeltje bedoel ik waarschijnlijk snurkende bouwvakker :+
pi_118875062
Haha snurken is helemaal prima, als je het maar zelf doet! Wakker liggen omdat iemand įnders snurkt, dat is een ander verhaal ;)
pi_118876007
Zo vertelde Vriendje mij vanavond dat ik sinds ik zwanger ben ook zo snurk :') Enorm, blijkbaar. Niet tof. :'(

Coco, uit ervaring weet ik dat al dat voorwerk best een snelle bevalling op kan leveren als het échte werk begint, dus dat hoop ik voor je. Verder klink je reuze zen, dat vind ik altijd zo tof O+.

Ik geloof dat ik toch echt wat slaapprobleempjes heb deze zwangerschap. Kom elke dag doodmoe thuis van werk, maar 's nachts slapen lukt voor geen meter. Vanavond om 20 uur bij Vriendje op de bank in slaap gevallen (snurkend zeker, verdorie :( ), om 22 uur naar bed gegaan, en sindsdien lig ik wakker. Moe, moe, moeeeee, daar ligt het niet aan. En de wekker gaat elke dag om 5:45, dus ik heb de slaap zo hard nodig. Zit maar aan een bak chocoladevla, dat wil gek genoeg wel eens helpen. Verklaart ook meteen waarom ik met 9 weken al zo'n overduidelijke buik heb: ik word gewoon dik van dat gevreet 's nachts :') Zal proberen deze week een buikfoto te maken, ik vraag me af of het lukt om het stil te houden tot aan 12 weken.

En verder wil ik best heel graag heel sociaal en leuk op iedereen reageren, maar sinds ik afgelopen zaterdag de tosti's in het tosti-apparaat deed, de stekker eruit trok en vervolgens vrolijk ging zitten wachten tot de tosti's klaar waren is het wel duidelijk dat er weinig meer van een geheugen over is bij mij :')

Ik kruip weer naast mijn Vriendje. Die net zo heet als de toekomstige zoon van Coco O+ Misschien kan ik nog 5 heerlijke uren slapen! *O*
  dinsdag 6 november 2012 @ 01:10:12 #114
381212 Gulara
From the future
pi_118876606
Ik word helemaal nergens van wakker, helaas is mijn vriend een lichte slaper.

Hahaha, dat tosti verhaal, herkenbaar. Alleen dan dat ik ze in de pan maakte en vervolgens dacht dat er ergens in de buurt brand was. Heb in een week tijd wel vier zwartgeblakerde tosti's weg kunnen gooien. :')

En ik heb een schop nodig want ik hang nog steeds lui op de bank. En ik wil nog zoveel vandaag!
  dinsdag 6 november 2012 @ 02:38:23 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118877487
*schop* :+

Hoe laat is het daar eigenlijk? :? Ik zit nu op 20:30, raak helemaal in de war van je post :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 03:06:57 #116
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118877541
coco die foto! :D hopelijk gaat alles goed met je :*

L-e zwangerschapsdementie ftw :+

Gulara gewoon lekker hangen mag toch wel een keer? :*

Lb :)

Ik ben gewoon wakker geschopt hier, ze is zo druk bezig niet normaal, heb echt een beetje zo'n alien gevoel :@ :o
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 03:39:45 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118877583
Haha, wat een ninjameisje Logi :) Hopelijk slaap je nu weer lekker :*
  dinsdag 6 november 2012 @ 05:01:12 #118
381212 Gulara
From the future
pi_118877642
LadyBlack het is hier negen uur later en nog steeds weinig gedaan.

En hangen mag inderdaad Logi, maar ik hang al zoveel als ik rugpijn, buikpijn, ... heb, dus dan is het stom om nu ook te hangen. :P

Hier ook een schoppert de laatste dagen, maar vooral binnensbuiks. Er plopt van alles. O+
pi_118877743
Kleine hier begint steeds pijnlijker te schoppen. Steeds zelfde plek.
pi_118877969
Goedemorgen... Ik zit al in het ziekenhuis, mag zo fijn aan de glucosetest beginnen }:|
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118877974
En ik heb honger! Normaal heb ik al ontbeten om 6 uur...
  dinsdag 6 november 2012 @ 07:45:14 #122
258612 nytar
boys boys boys
pi_118878123
heb je wat te eten meegenomen klumsy? Ik zat gelijk na het prikken aan een boterham :)
pi_118878182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:31 schreef Ticootje het volgende:
Ook al zo fijn :D Ik had vanmorgen duidelijk een voet te pakken bovenin mijn buik. auch.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_118878202
Ja heb brood meegenomen, maar dat mag ik pas over 2 uur eten als ze voor de 2e keer bloed hebben afgenomen... Dus tot een uurtje of 10 nuchter blijven
pi_118878220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:31 schreef Ticootje het volgende:
Dat is minder.... Ik begin de kleine steeds beter te voelen O+ maar kan me er geen voorstelling van maken dat het pijnlijk gaat worden... Misschien maar goed dat de placenta aan de voorkant ligt, aangezien mevrouw een echte drukte maker is :)
pi_118878308
doe maar niet.

[ Bericht 96% gewijzigd door debuurvrouw op 06-11-2012 09:15:14 ]
pi_118878386
Chantal, we zijn nog steeds dezelfde mensen. Je hebt dit al een aantal keer gevraagd. Toén begon je al knap irritant te worden.

Ik bedoel dus eigenlijk, donder op met je vragenlijst. Thanx! :)
pi_118878403
Caspertje begint steeds minder te schoppen, maar meer te schuiven. Tenzij ik achter de pc zit, dan krijg ik een schop tegen mijn ribben. Hij zal dan wel meer ruimte willen ofzo.
*poef* nu is het weg
pi_118878431
Haha Kaatje, hopelijk blijft dat niet zijn gewoonte als hij straks geboren is! ;)
pi_118878665
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:06 schreef chantal1990 het volgende:
-weg-
Lieve Chantal1990,

Ik vind jou vervelend worden.

Groetjes L-E.

[ Bericht 39% gewijzigd door debuurvrouw op 06-11-2012 09:15:57 ]
pi_118878798
Nog geen coco nieuws zie ik. Misschien dat ze dan al aan het genieten is van haar mini.

En anders .. zet hem op coco!
pi_118878800
Kan Chantal een robot of anderszins automatisch spambericht zijn eigenlijk?
pi_118878804
Kwam even kijken of er Coco nieuws was. Hopelijk heeft ze gewoon lekker geslepen vannacht OF is er echte actie gekomen....

En succes Klums. Nog even volhouden tot je boterham!!
Met een meidenkwartet
pi_118878821
Ja Klums, vind het knap eigenlijk. Als ik niet meteen eet als ik wakker ben word ik nog steeds misselijk. Goed onder controle te houden dus, maar wel onhandig.. nog een uurtje en dan mag je eten!
pi_118878928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:47 schreef Suikertante het volgende:
Kan Chantal een robot of anderszins automatisch spambericht zijn eigenlijk?
Is gewoon een vervelend iemand die haar enquete blijft spammen.
Ik heb haar achter de schermen gemeld.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118878962
Top!
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:59:57 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118879018
Nog geen Coco nieuws dus? Hopelijk is ze bezig :%

Klums, succes!
pi_118879085
Mijn man voelde de voet ook vanmorgen O+ Schijnt nog erger te worden want de placenta ligt aan de achterkant. Nou ja ik geniet er maar gewoon zoveel mogelijk van. O+ Het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger ben.
pi_118879171
Mijnes ligt ook aan de achterkant! O+ Ben ook heel benieuwd of we het echt goed gaan voelen. De VK zei dat hij nog wel kan bewegen maar niet meer echt helemaal naar achter zal verplaatsen. Lijkt me echt bijzonder als m'n vriend het ook kan voelen.. Ik voel nu zelf nog niet eens iets!

Ik denk ook telkens aan Coco, spannend!!
pi_118879183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 07:55 schreef klumsy het volgende:

[..]

Dat is minder.... Ik begin de kleine steeds beter te voelen O+ maar kan me er geen voorstelling van maken dat het pijnlijk gaat worden... Misschien maar goed dat de placenta aan de voorkant ligt, aangezien mevrouw een echte drukte maker is :)
Placenta ligt hier ook voor, maar kleine puk trapt tegen mn rib denk ik, zo voelt het...
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:11:01 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118879198
Hier ligt 1 deel aan de achterkant en de andere aan de voorkant. Maar ze schijnen wel naar elkaar toe te groeien dus ik snap het nog niet helemaal. In elk geval wordt er wel druk geschopt.

Ik had vanochtend problemen met ijskrabben. Ik kon niet meer bij het midden van de voorruit :')
pi_118879207
Ik eet ook altijd gelijk als ik wakker ben, als ik dat niet doe dan voel ik me heel snel beroerd.
Gelukkig nog maar een half uurtje :)
pi_118879209
Oh gisteren!!!

J zo, ach je hoeft nog maar 10 weken. Dus ik lekker, of 7, dat kan ook.. J: *slik..
pi_118879315
Ik zal de kraamzorg eens bellen voor een afspraak voor de intake. Ze proberen me al een week te bellen volgens mij, ben steeds te laat met mijn telefoon opnemen. :@
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:17:31 #145
259886 pessie
pi_118879320
Klumsy, sterkte dat laatste halve uur :*

Keshet, je hebt nog wel een paar weken :P

Nog een paar :% :% :% voor coco, gewoon voor het geval dat ze nog bezig is, al hoop ik dat ze ondertussen aan een Tom of Saar ruikt.

Vannacht een ziekig kind, dus ben een beetje brak.
pi_118879377
Oh my, de zwangerbox staat klaar :o
Het is gewoon echt, ik ben zwanger!
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:27:32 #147
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118879506
Mogguh :W
pi_118879647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Oh my, de zwangerbox staat klaar :o
Het is gewoon echt, ik ben zwanger!
Die heb ik afgelopen weekend opgehaald :D En kreeg een 10% kortingskaartje er bij om spulletjes te kopen als je de box gaat ophalen. Dus ik heb alvast spenen gekocht voor op de flessen die ik al heb van Zoė. Dus het eerste in huis voor de baby is er! *O* De rest wacht tot ik het geslacht weet.
pi_118879869
Ik krijg een uitnodiging voor iets van mijn werk in..COMIC SANS.

Mag ik nu alsjeblieft met verlof? NU NU NU ;( alsjeblieft??
pi_118879889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg een uitnodiging voor iets van mijn werk in..COMIC SANS.

Mag ik nu alsjeblieft met verlof? NU NU NU ;( alsjeblieft??
:'( Comic sans was leuk toen je 14 was?
pi_118879894
Nee eigenlijk zelfs toen niet.
pi_118879922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:'( Comic sans was leuk toen je 14 was?
Nou ja, het staat hier een dorp verder ook op een oorlogsmonument :o

En ik probeer steeds de communicatie naar een hoger niveau te tillen. Je moet ook niet trekken aan een dood paard. :N Tijd voor verlof. Voor babykamers en babywasjes.

Mijn moeder zei gisteren: ik ga weer verder met mijn babywasje. O+ O+ Nee mam, dat is de mijne. Ow ja nou ja. Zo lief
pi_118879976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou ja, het staat hier een dorp verder ook op een oorlogsmonument :o
Gelukkig zijn die toch dood...
pi_118880024
Meld :W
Vanuit Starbucks met een lekkere latte even m'n laaste werkadministratie afronden c_/
pi_118880564
Voor de mensen die al kinderen hebben: wanneer hebben jullie met het kind/de kinderen gedeeld dat er een baby op komst is? :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:19:58 #156
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118880614
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:17 schreef L-E het volgende:
Voor de mensen die al kinderen hebben: wanneer hebben jullie met het kind/de kinderen gedeeld dat er een baby op komst is? :)
op de dag dat we het opa en oma gingen vertellen. na de echo dus. Wesley vertelde het.....ik hoefde niks meer te zeggen :')
pi_118880649
quote:
Die van mij snapt het toch niet. Dus al snel. Enige wat ze nu blijft roepen is: Zussie tegen mn buik. Maar iedereen om ons heen weet het al. Dat is dus geen probleem ;)
pi_118880652
Zodra we het met andere mensen gingen delen, maar toen was mijn oudste dochter al 6, het verschilt denk ik per leeftijd wel, een peuter/kleuter heeft er nog geen idee bij als er nog niets van te zien is.
Gewoon zodra je dingen gaat doen zoals babykleertjes kopen en zulks waardoor het zichtbaarder wordt?
Ik heb daar destijds niet echt heel erg over nagedacht hoe en wat, die dingen gaan vanzelf.
pi_118880759
Verkopen jullie limonade Estrys? ;)
pi_118880806
Hai! Niet bijgelezen, maar korte update:

Sinds vannacht ongeveer 1.00u in t zhuis. Bleek ik 3cm ontsluiting te hebben. 2,5 uur later bleek dit 5cm te zijn.

Pijnstiller gekregen (prik in mn bil) zodat ik wat zou kunnen slapen. Lukte ook prima!

Alleen, vanochtend rond 6.30u zat ik nog steeds op 5cm. Dus vliezen gebroken. Deed ook niet veel. Dus infuus met weeėnopwekker.

Laat ik daar blijkbaar extreem gevoelig voor zijn :') BAM! Monsterwee die 8minuten lang duurde. Best lastig wegpuffen :+

Dus daar weer tijdje afgehaald, en zit er nu weer sinds kwartiertje aan. Op veel lagere dosering. Lijkt te helpen.
pi_118880856
Spannend Coco! *O*
Succes!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:29:26 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_118880873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

Sinds vannacht ongeveer 1.00u in t zhuis. Bleek ik 3cm ontsluiting te hebben. 2,5 uur later bleek dit 5cm te zijn.

Pijnstiller gekregen (prik in mn bil) zodat ik wat zou kunnen slapen. Lukte ook prima!

Alleen, vanochtend rond 6.30u zat ik nog steeds op 5cm. Dus vliezen gebroken. Deed ook niet veel. Dus infuus met weeėnopwekker.

Laat ik daar blijkbaar extreem gevoelig voor te zijn :') BAM! Monsterwee die 8minuten lang duurde. Best lastig wegpuffen :+

Dus daar weer tijdje afgehaald, en zit er nu weer sinds kwartiertje aan. Op veel lagere dosering. Lijkt te helpen.
Jeetje Coco, wat een marathon ben je mee bezig! En wat klink je nog sterk zeg. Heel veel succes en hopelijk kun je nu snel Saar/Tom knuffelen O+
pi_118880895
Goede update!
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:33:40 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118880976
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

Laat ik daar blijkbaar extreem gevoelig voor zijn :') BAM! Monsterwee die 8minuten lang duurde. Best lastig wegpuffen :+

<tijdelijke lurker>

Succes Cocoface! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 10:33:42 #165
70532 loveli
N
pi_118880977
Coco, superwoman ;)
crap in = crap out
pi_118881019
Oeh Coco *O* nog eventjes en dan heb je je kleintje in je armen!
pi_118881055
Coco heel veel succes :% en inderdaad wat een marathon!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118881111
Spannend Coco, succes!!
E.
pi_118881192
Ik vraag het omdat ik best wel wat mensen ken die het al vrij vroeg deelden, na de echo van 7 a 8 weken. Ik wil mijn kleuter niet zoiets al vertellen, terwijl er nog best een redelijke kans is dat het mis gaat. Die teleurstelling lijkt me naar, als ik hem dat kan besparen doe ik dat. Maar goed, wij hebben met 11 weken weer een echo, en dat is dus een week eerder dan die gevoelsmatige 12 weken-grens, zit nu te twijfelen of ik het aan durf om het hem dan te vertellen. Wil het zó graag met hem delen namelijk. O+
pi_118881222
quote:
Nou toen we het opa en oma gingen vertellen want die begonnen er natuurlijk over tegen hem. Dat was al vrij vroeg dus. Het is wel heel sneu want ze hebben totaal geen besef van tijd en dus duurt het nu echt al eeuwen. Gingen we naar de VK: 'komt de baby vandaag??' Nee schat, als sinterklaas is geweest. Geloof dat hij nu denkt, ja je kan me nog meer vertellen met je zusje. Ik zie haar niet. Eerst zien dan geloven
pi_118881243
ow en een cheer voor Coco. *O*
pi_118881299
Jen weet dat als ze jarig is dan is er een baby..
pi_118881304
Coco, vandaag worden jullie mama en papa! *O*
pi_118881350
Ik lees wel heel veel boekjes met Seb over zusjes krijgen en grote broer worden. Dus ik denk dat hij het wel snapt op zich. Hij is er ook erg mee bezig. O+
pi_118881406
Coco succes :%
pi_118881438
Toen ik J. vroeg hoe hij het zou vinden als er een baby bij komt zei hij: 'Ja daag, dan kan ik zeker al die luiers gaan verschonen' :')

Alsof wij van die luie ontaarde ouders zijn :(
pi_118881466
Go Coco!! :%
Met een meidenkwartet
pi_118881530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
Ik vraag het omdat ik best wel wat mensen ken die het al vrij vroeg deelden, na de echo van 7 a 8 weken. Ik wil mijn kleuter niet zoiets al vertellen, terwijl er nog best een redelijke kans is dat het mis gaat. Die teleurstelling lijkt me naar, als ik hem dat kan besparen doe ik dat. Maar goed, wij hebben met 11 weken weer een echo, en dat is dus een week eerder dan die gevoelsmatige 12 weken-grens, zit nu te twijfelen of ik het aan durf om het hem dan te vertellen. Wil het zó graag met hem delen namelijk. O+
Ik heb nog geen koter en hoe lang een eeuwigheid duurt voor een kleuter weet ik niet. Dus op dat gebied kan ik je geen advies geven. Maar als je echo bij 11 weken goed is, dan is de kans dat het misgaat bijna net zo klein als met 12 weken. Dat is echt zo minimaal, dat lijkt me geen reden om te wachten.
Of je kleuter het dan nog 29 weken volhoudt is een ander verhaal :)

En Coco, ik vind je een kanjer!!
pi_118881575
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik heb nog geen koter en hoe lang een eeuwigheid duurt voor een kleuter weet ik niet. Dus op dat gebied kan ik je geen advies geven. Maar als je echo bij 11 weken goed is, dan is de kans dat het misgaat bijna net zo klein als met 12 weken. Dat is echt zo minimaal, dat lijkt me geen reden om te wachten.

Dank je, daar kan ik wel iets mee :)

Ik denk dat hij die 29 weken nodig heeft om aan het idee te wennen, dus dat komt wel goed!
pi_118881585
quote:

[..]

Het is ook nog eens zo als je het aan je omgeving gaat vertellen dat iedereen tegen je kleuter gaat roepen: ooooooow krijg jij een broertje of een zusje??!!! Wat leuk he!
pi_118881597
quote:

[..]

Aan de andere kant, waarom zou je het zo vroeg vertellen... Ik heb volgens mij pas gezegd dat er een baby in mn buik zit toen ik ook een buikje kreeg.
pi_118881625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het is ook nog eens zo als je het aan je omgeving gaat vertellen dat iedereen tegen je kleuter gaat roepen: ooooooow krijg jij een broertje of een zusje??!!! Wat leuk he!
Nou inderdaad, ik ben echt in shock over het enthousiasme van de omgeving. Bij andere mensen zie ik ook de genantste dingen voorbij komen, van de week nog op Facebook, waar de persoon zelf nog niets had gezegd "Joh, wat hoor ik nou! Dat is nog eens een mooi ongelukje!" :@ :X :o
pi_118881640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat stel ik me zo ook voor ja. Wel lastig als hij dan nog niets weet.
pi_118881644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:54 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nou inderdaad, ik ben echt in shock over het enthousiasme van de omgeving. Bij andere mensen zie ik ook de genantste dingen voorbij komen, van de week nog op Facebook, waar de persoon zelf nog niets had gezegd "Joh, wat hoor ik nou! Dat is nog eens een mooi ongelukje!" :@ :X :o
Zo pardon?
pi_118881645
quote:
Wij hebben het heel vroeg vertelt. Maar daarna is het er een lange tijd niet ter sprake gekomen, ik liet het een beetje van mijn kleuter afhangen. Toen mijn buik eenmaal echt ging groeien zijn we boekjes gaan lezen en begon ze er zelf steeds vaker over.
Met een meidenkwartet
pi_118881703
Wauw Coco wat een bevallingsmarathon heb je zeg. Ik hoop dat het nu gewoon heel voorspoedig gaat. Dat je snel kan genieten van je Saar of Tom.

Amy ging al met 8 weken mee naar de verloskundige, volgens mij benoemde we het toen ook tegen haar. Maar ze is 2 (toen nog niet eens) dus ze snapt er niet veel van :P Ze 'weet' dat er een baby in mijn buik zit en dat we nu spullen in huis hebben die niet voor Amy zijn, maar voor de baby. En ze kan broertje zeggen :D Maar echt begrijpen doet ze het niet denk ik. Ik kan me voorstellen dat je bij een ouder kind het pas na 11/12 weken zegt als het redelijk safe is.
Amy is er ook wel veel mee bezig, met baby's sowieso O+

Gister weer check gehad bij de VK. Alles was prima. Baby lag voor de verandering netjes in hoofdligging. Maar, zei de verloskundige, totdat hij is ingedaald kan hij alle kanten nog op. Vooral met zoveel vruchtwater als bij jou, kan hij nog draaien tot de bevalling. En morgen ben ik 35 weken dus ik word er toch ietsje zenuwachtig van. Daal in baby en dan graag met je koppie naar beneden o|O
pi_118881825
Seb kwam met een bikini aanzetten laatste bij de V&D. 'Want mijn zusje heeft nog geen bikini mama' O+

En in het speelgoedboek kijken: 'dit is speelgoed voor mijn zusje' En dan gaat hij dingen uitzoeken voor op haar verlanglijstje want dat kan ze nog niet zelf maken: 'Dit heeft mijn zusje ook ooit nog niet' O+
Ja hij is er de laatste weken erg mee bezig :D
pi_118881885
Oeh Coco! Zet 'm op!!

De grens ligt toch bij 13 weken, dacht ik? :@

Wi gaan het het weekend van de 17e vertellen aan de a.s. opa's en oma's. Dan ben ik ruim 12 weken. De donderdag daarop ben ik 13 weken en dan mag iedereen het weten. In die week tussen 12 en 13 heb ik ook de nekplooi en weet ik ook echt of ik het hard kan gaan roepen :Y.

Vanochtend bloed geprikt, 8 buisjes voor beide testen. Spannend toch wel :).
pi_118881901
Estrys als ik jouw posts lees ga ik al bijna over een tweede nadenken!
pi_118881915
Coco update!! Today is the day! Zet 'm op :% :% :%
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118882029
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:03 schreef Hooiwagen het volgende:
Oeh Coco! Zet 'm op!!

De grens ligt toch bij 13 weken, dacht ik? :@

Wi gaan het het weekend van de 17e vertellen aan de a.s. opa's en oma's. Dan ben ik ruim 12 weken. De donderdag daarop ben ik 13 weken en dan mag iedereen het weten. In die week tussen 12 en 13 heb ik ook de nekplooi en weet ik ook echt of ik het hard kan gaan roepen :Y.

Vanochtend bloed geprikt, 8 buisjes voor beide testen. Spannend toch wel :).
Ik dacht echt 12. Bij de eerste ook 12 aangehouden eigenlijk.
pi_118882078
Je gaat het 2e trimester in bij 13 weken.
pi_118882094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik dacht echt 12. Bij de eerste ook 12 aangehouden eigenlijk.
Mijn app ( :') ) zegt bij de 14e week (dus 13 weken op de teller): Je 2e trimester is nu begonnen!

Net ff gegoogled, maar de meningen zijn verdeeld.
pi_118882117
Omdat wij de 6e week én eind 9e week een echo hadden vroegen we de echomevrouw waarom mensen eigenlijk wachten tot de 12e week. Ze zei dat er vroeger helemaal geen echo's waren en daarna een hele periode in elk geval niet voor de 12e week. Als er een hartje klopt is er al veel minder kans op een miskraam. En het verschil tussen de 9e en de 12e week is minimaal.
Dit is dus wat mijn echomevrouw zei, ik heb dat maar voor waar aangenomen.

Als ik 40 weken door 3 deel dan kom ik uit op 13,3, dus heb zelf maar 13 weken als eerste trimester aangehouden!
pi_118882247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef Suikertante het volgende:
Omdat wij de 6e week én eind 9e week een echo hadden vroegen we de echomevrouw waarom mensen eigenlijk wachten tot de 12e week. Ze zei dat er vroeger helemaal geen echo's waren en daarna een hele periode in elk geval niet voor de 12e week. Als er een hartje klopt is er al veel minder kans op een miskraam. En het verschil tussen de 9e en de 12e week is minimaal.
Dit is dus wat mijn echomevrouw zei, ik heb dat maar voor waar aangenomen.

Als ik 40 weken door 3 deel dan kom ik uit op 13,3, dus heb zelf maar 13 weken als eerste trimester aangehouden!
Ik vond gisteren een of andere tabel, met een berekening van de kans op een miskraam bij welke zwangerschapsweek. Als ik die tabel moet geloven is de kans daarop in mijn geval nu al gedaald tot 0,2% oid. Maar toch durf ik dat nog niet te geloven.

Goed, ik stel mijn magische grens wel bij naar 13 weken dan. Dat ben ik op 5 december. O+
pi_118882324
*O* Coco, zet hem op! *O*
pi_118882397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Estrys het volgende:
Seb kwam met een bikini aanzetten laatste bij de V&D. 'Want mijn zusje heeft nog geen bikini mama' O+

En in het speelgoedboek kijken: 'dit is speelgoed voor mijn zusje' En dan gaat hij dingen uitzoeken voor op haar verlanglijstje want dat kan ze nog niet zelf maken: 'Dit heeft mijn zusje ook ooit nog niet' O+
Wat ontzettend schattig O+ O+
pi_118882406
Oooh Estrys, een broertje of zusje voor Sinterklaas, hoe vaak ik een zusje heb gevraagd!! O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:27:19 #199
381212 Gulara
From the future
pi_118882525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Estrys het volgende:

Ooh smelt! O+ Nu wil ik ook een zusje voor de mijne.
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:30:09 #200
381212 Gulara
From the future
pi_118882593
Coco, nogmaals spannend. Er zit in ieder geval schot in de zaak. En je 'klinkt' nog erg helder en positief. Succes! :*
pi_118882629
Ik lees het nu pas, 'Mijn zusje heeft nog geen bikini' O+!

Ik zit bijna te janken man :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:36:59 #202
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118882775
Coco! *O* je bent er bijna en wat doe je het goed!! *O* Bikkel! Succes :*

Hier hadden we eerst met de kinderen besproken of ze het leuk zouden vinden of er een broertje of zusje zou komen. Dit ivm samengesteld gezin e.d. Dus ze wisten al dat we er mee bezig waren/gingen en ik kreeg elke dag na dat gesprek dus de vraag of ik al zwanger was :')

Mijn oudste zoon van 16jr heb ik na de 2 streepjes als eerste wakker gemaakt en daarna pas Spen :@ en die werd helemaal emo O+

De 2 jongsten van 9jr en 10jr hebben we het wat later verteld.
pi_118882809
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik lees het nu pas, 'Mijn zusje heeft nog geen bikini' O+!

Ik zit bijna te janken man :')
Inmiddels heeft ze die wel :P O+
pi_118882980
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

Aj...lijkt me pittig! Succes! *O*
pi_118883009
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef Estrys het volgende:

[..]

_O-

ja schatje je hebt helemaal gelijk, die moesten we dan ook nog maar kopen. Zie je nog meer wat je zusje nog niet heeft? O-)
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:46:43 #206
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118883080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef Estrys het volgende:

[..]

O+ O+ O+
pi_118883095
Dat bedje en die rompertjes zijn zo overrated. Een bikini FTW! :+
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:53:50 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118883344
Go Coco! :% :% :%

Ik heb het mijn kindje meteen na de positieve test verteld dat hij grote broer zou worden. Maar dat telt denk ik niet omdat hij toen nog geen 6 maanden oud was......
pi_118883393
Alle baby's zijn nu zussie bij haar :')
pi_118884582
Oh en Jen heeft uiteraard ook een baby in haar buik...
pi_118884677
Ik kan gewoon NIKS eten zonder te morsen op m'n buik :').
Hier hebben we 't ook vrij snel verteld aan m'n zoontje. Eerst gewoon verteld en dan van zodra het allemaal wat zichtbaarder werd, vroeg hij er automatisch meer om en zijn we er ook wat meer mee bezig. Maar het loopt hier allemaal wel vlotjes. En hij praat al vaak over de baby alsof die er al is "mijn broertje dit" of "mijn broertje dat".
Nu hebben we hem enkele dagen geleden ook de naam verteld en da's echt zo'n geheimpje tussen ons drietjes. Erg schattig. 't Was wel een berekend risico, maar hij verklapt het niet, zelfs niet aan de oma die hem probeert om te kopen ;)...
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:40:18 #212
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118884856
Bijzonder is dat he? Hier weten ze ook de naam en wordt er idd ook over haar gesproken alsof ze er al is O+
pi_118884918
Oh, Leyla en Jen weten ook niet eens wat het wordt... Omdat ik familie er wel voor aanzie om te gaan vragen aan Jen wat ze krijgt...
pi_118885069
Coco, wat spannend allemaal. Hopelijk heb je vandaag je baby O+
pi_118885233
De kleine kan de naam niet eens uitspreken :') Ik ben al blij dat ze kan zeggen dat ze wil eten of drinken :P
pi_118885280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-

ja schatje je hebt helemaal gelijk, die moesten we dan ook nog maar kopen. Zie je nog meer wat je zusje nog niet heeft? O-)
Nee heb ik van een collega gekregen. Die vond het verhaal zo schattig.

De naam weet hij uiteraard niet. Dan weet de rest van de wereld het ook namelijk. Hij denkt dat ze 'Seb's zusje' gaat heten. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:53:18 #217
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885320
:D hoe cute!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:54:17 #218
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885346
Mijn kinderen gebruiken haar naam echt heel veel binnenshuis, dan krijg ik echt van die O+ kriebels
pi_118885408
Vind je dat niet raar? Dat iedereen de naam al weet?
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:56:37 #220
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef Ticootje het volgende:
Nee, verder weet niemand behalve 2 foksters het nog. :)
pi_118885447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Nee verder weet niemand behalve 2 foksters het nog. :)
Oh je jongens vertellen het niet verder aan de rest van je familie? Dat dacht ik namelijk.
pi_118885471
Hier wordt het ook niet verder verteld, en dan is het best wel fijn, zo'n gezinnetjes-geheimpje. O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:58:27 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh je jongens vertellen het niet verder aan de rest van je familie? Dat dacht ik namelijk.
Nee we hebben eerst gevraagd of ze het geheim konden houden, en wilden weten.
En ze vinden het juist heel erg leuk dat het ons geheimpje is, zijn natuurlijk ook al iets ouder.
pi_118885556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:55 schreef Ticootje het volgende:
In sommige culturen is dat juist heel normaal en vinden ze het raar als je het niet vertelt :)
pi_118885584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

In sommige culturen is dat juist heel normaal en vinden ze het raar als je het niet vertelt :)
Je had de reactie van mn ouders en opa en oma moeten zien toen we niet gingen delen wat het geslacht werd... :')
pi_118885599
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:36 schreef Logician78 het volgende:
Coco! *O* je bent er bijna en wat doe je het goed!! *O* Bikkel! Succes :*

Hier hadden we eerst met de kinderen besproken of ze het leuk zouden vinden of er een broertje of zusje zou komen. Dit ivm samengesteld gezin e.d. Dus ze wisten al dat we er mee bezig waren/gingen en ik kreeg elke dag na dat gesprek dus de vraag of ik al zwanger was :')

Mijn oudste zoon van 16jr heb ik na de 2 streepjes als eerste wakker gemaakt en daarna pas Spen :@ en die werd helemaal emo O+

De 2 jongsten van 9jr en 10jr hebben we het wat later verteld.
Maar wat als ze gezegd hadden: Hč gets, nee hoor, moet er niet aan denken! Wel tof dat ze zo meeleven en de baby al echt bij het gezin hoort O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118885640
Hier enkel 'n overgrootvader die het geslacht absoluut niet wil weten. Al vraag ik het me af of die het al weet, want vorige week slingerde ook net de binnen gekomen roze voetenzak op mijn bureau toen hij spontaan op bezoek kwam en ff mee naar boven wipte om bij manlief fotos op de pc te gaan kijken. En zo zijn er wel een aantal dingen meer geweest. Ga het echt niet panisch blijven verbergen voor hem.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:04:41 #228
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885698
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar wat als ze gezegd hadden: Hč gets, nee hoor, moet er niet aan denken! Wel tof dat ze zo meeleven en de baby al echt bij het gezin hoort O+.
Spen en ik hebben het daar eerst heel uitgebreid over gehad en dan was er geen baby gekomen, we wilden het echt of een keuze van ons allemaal maken of niet. Dus dat was best wel spannend. Het mooie is nu idd dat het echt een keuze van ons als gezin is geweest waardoor de kinderen zich nu erg betrokken voelen :)
pi_118885720
Bof je maar met je lieverds logi, zowel met spen als met de kids! O+
pi_118885721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef papillion het volgende:
Hier enkel 'n overgrootvader die het geslacht absoluut niet wil weten. Al vraag ik het me af of die het al weet, want vorige week slingerde ook net de binnen gekomen roze voetenzak op mijn bureau toen hij spontaan op bezoek kwam en ff mee naar boven wipte om bij manlief fotos op de pc te gaan kijken. En zo zijn er wel een aantal dingen meer geweest. Ga het echt niet panisch blijven verbergen voor hem.
Waarom zou je. Het is jullie kind en jullie keuze om het geslacht wel of niet te willen weten. Dat opa's en oma's het niet willen weten lijkt me verder prima, maar ik zou daar niet voor out of my way gaan en dingen gaan verbergen enzo, die moeite van ontwijken enzo moeten ze dan 9 maanden lang zelf maar doen.

Wij overwegen bij een derde ook het geslacht niet te vertellen :D gewoon om een soort van 'ons geheimpje' te hebben O+ ik vind t nu al leuk haha
pi_118885736
Oh het geslacht willen we wel echt tussen ons houden geloof ik. Kijken of dat stand houdt :D.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:07:44 #232
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118885803
Zo voelt het ook papi O+ vooral omdat ik als kind geen normale gezinssituatie heb gekend en geen echt vader/moeder voorbeeld heb gehad ben ik extra blij met hoe knus alles is. O+ bah en nu zit ik te janken :')
pi_118885811
Heb je ook helemaal gelijk in Mignonne. Goed hij moet het ook zelf weten, enige wat ik niet heb gedaan is aangeboden of hij de kinder kamer wilde zien, want tsja die is geverfd en dat weet iedereen. Maar verder heb ik ook ook de gekregen roze cadeautjes gewoon op de kast laten staan, vind het lulliger voor de rest om die maar op te bergen en ben er juist zelf blij mee.
pi_118885814
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Spen en ik hebben het daar eerst heel uitgebreid over gehad en dan was er geen baby gekomen, we wilden het echt of een keuze van ons allemaal maken of niet. Dus dat was best wel spannend. Het mooie is nu idd dat het echt een keuze van ons als gezin is geweest waardoor de kinderen zich nu erg betrokken voelen :)
Zeker spannend dan! Fijn dat ze zo positief waren en zijn O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118885889
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:07 schreef Logician78 het volgende:
Zo voelt het ook papi O+ vooral omdat ik als kind geen normale gezinssituatie heb gekend en geen echt vader/moeder voorbeeld heb gehad ben ik extra blij met hoe knus alles is. O+ bah en nu zit ik te janken :')
Hihi, lang leven de hormonen! Je mag trots zijn op je gezinnetje zoals het nu is en zoals het over een aantal weken zal zijn. Het is ook tof te lezen hoe spen zich opstelt tov je oudste kids. Het mag nu wel een zware zwangerschap zijn maar ik denk dat straks alles op zijn plek valt.
pi_118886216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wij overwegen bij een derde ook het geslacht niet te vertellen :D gewoon om een soort van 'ons geheimpje' te hebben O+ ik vind t nu al leuk haha
Dat ga je me niet aandoen! :o
pi_118886270
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat ga je me niet aandoen! :o
~O>

wie weet :D vooruit, ik zal je tegen die tijd wel een pm'tje doen met allebei de namen dan, ja? :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:23:30 #238
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118886338
Papi dat hoop ik ook en zal ook vast wel zo zijn :)

:D Wup!
pi_118886350
*O* Persoonlijke cheer *O* Het is net sinterklaas. De pakketjesboer kwam net aanzetten met een doos van 1,20 hoog met allemaal baby spulletjes. Had van het weekend de hema online leeggeshopt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:24:35 #240
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118886366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef papillion het volgende:
*O* Persoonlijke cheer *O* Het is net sinterklaas. De pakketjesboer kwam net aanzetten met een doos van 1,20 hoog met allemaal baby spulletjes. Had van het weekend de hema online leeggeshopt.
Oeh! foto!!
pi_118886374
Over precies 2 weken weten we wat het word en van mij mag iedereen het weten. De naam blijft alleen bij ons bekend. Ook omdat wat we nu hebben nog wel eens kan veranderen.
Dat gebeurde bij Zoė ook :')
pi_118886435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Oeh! foto!!
Ben alles op tafel aan het uitstallen :). Ps Heb je mijn dm gezien?
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:27:34 #243
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118886474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef papillion het volgende:

[..]

Ben alles op tafel aan het uitstallen :). Ps Heb je mijn dm gezien?
O+ ben benieuwd, oh nee nog niet (misschien aan mijn oude account?)

Wij gaan komend weekend alle babyspulletjes uitzoeken en de logeerkamer leegruimen, 13nov. komt de babykamer en buggy etc. O+ O+
pi_118886683
Dat klinkt als een leuk weekend in het vooruitzicht.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:40:54 #245
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118886927
Ja heb er echt zin in :Y
pi_118887061
Let niet op de zooi waar ik mijn account nog meer voor gebruik.
http://s43.photobucket.com/albums/e378/8noortje8/Babyspullen/
pi_118887100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:45 schreef papillion het volgende:
Voor hoeveel baby's is dat? :D
pi_118887148
Hee wat handig Papillion, die badsteun! Heb je daar al ervaring mee?
Kan je dat ding ook los in bad zetten? Dan kan ik samen met beebje in bad O+
pi_118887175
Ik vond die steun onhandig... Samen in bad met mini, dan hou ik pukje wel gewoon vast.
pi_118887250
Ow ik vond hem net wel handig die eerste maanden. Kan je makkelijker je kleintje wassen of snel iets nemen terwijl je je kleintje even kan loslaten. Anders sta je daar met je kleintje in bad en dan net buiten bereik de babyshampoo ofzo (ja zo lomp ben ik dan weer wel ;)).
pi_118887301
Hoe ist met coco?! Zit stiekem op mn werk even te koekeloeren maar kan niet teveel teruglezen ivm nieuwsgierige collega's :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118887310
Oh eigenlijk gebruik ik ook geen babybadje... Baby gaat gewoon mee onder de douche.
pi_118887385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh eigenlijk gebruik ik ook geen babybadje... Baby gaat gewoon mee onder de douche.
Daar ben ik dus gewoon écht te lomp voor. Zo'n hulpeloos ding proberen wassen zonder steun, zou niet goed komen :D
pi_118887412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Daar ben ik dus gewoon écht te lomp voor. Zo'n hulpeloos ding proberen wassen zonder steun, zou niet goed komen :D
Maar wat valt er te wassen aan een baby? Die spoel je gewoon af met water... Sop is niet zo goed voor het huidje..
pi_118887430
Een badje gaat hier wel komen, omdat we toevallig toch een kastje hebben waar hij perfect op kan staan in de badkamer. Maar in bad lijkt me ook heel leuk! Ik ben alleen een beetje een kluns, daarom leek die steun me handig..
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:59:55 #256
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118887542
quote:
Dat ziet er netjes uit, heb je nu alles? O+
pi_118887720
Zwangerbox vraagje. Je krijgt inderdaad meteen een bon waarmee je 10% korting krijgt op het hele baby assortiment. Die moet je dan wel tegelijk met de bon voor de zwangerbox inleveren.
Zijn er dingen waarbij die bon echt de moeite waard is en die ik dus zeker even mee moet pikken?
pi_118888132
quote:
een wow-screenshot! welke server? ;)

Van welke winkel is die zwangerbox met kortingsbon? Ik ben altijd heel goed in kortingsbonnen vinden/krijgen een week nadat ik de halve winkel heb leeggekocht... (ik verwacht er komende week één van de Miss Etam ;) )
pi_118888641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Suikertante het volgende:
Zwangerbox vraagje. Je krijgt inderdaad meteen een bon waarmee je 10% korting krijgt op het hele baby assortiment. Die moet je dan wel tegelijk met de bon voor de zwangerbox inleveren.
Zijn er dingen waarbij die bon echt de moeite waard is en die ik dus zeker even mee moet pikken?
Zoals ik al zei heb ik de eerste spenen voor op de fles gekocht. Ik heb nu tot 9 maanden thuis liggen geloof ik :')
En voor de rest ook nog spul voor de oudste gekocht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Van welke winkel is die zwangerbox met kortingsbon? Ik ben altijd heel goed in kortingsbonnen vinden/krijgen een week nadat ik de halve winkel heb leeggekocht... (ik verwacht er komende week één van de Miss Etam ;) )
Etos :) Daar zit er ook eentje van Miss Etam in. Voor online kopen :)
pi_118888702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Ja daar kan je met de beebie mee in bad. Laagje water in de kuip en je zet/lig hem/haar er in. Als je het niet durft om mee te nemen onder de douche is dit handig :)
Ik heb hem toen bij het Kruidvat gekocht trouwens.
pi_118888857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nog zien hoe het in de praktijk werkt, het leek me handig maar kan ook verdomd tegen vallen natuurlijk. Hij zou idd ook gewoon in bad kunnen.
pi_118888900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Voor hoeveel baby's is dat? :D
Ik ga voor een heel weeshuis ;).

Aan de ene kant eigenlijk nog niet veel gekocht, maar aan de andere kant doods benauwd dat ik iets vergeet al zegt er een stemmetje in mijn hoofd, er rijd echt wel iemand naar de winkel toe voor je als je echt iets mist.
pi_118888952
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:59 schreef Logician78 het volgende:
eb je nu alles? O+
Hehe, enkel het kraampakket nog en kruiken.
Die had ik eigenlijk bij de prenatal willen bestellen maar mijn bestelling flipte hem daar. Vond het een goed excuus om deze week nog maar gewoon naar de winkel te gaan :D.
Tenminste als ik niets nieuws verzin :D. Kleertjes heb ik een hele zooi gekregen, die eerst nog uitzoeken en dan wel zien of er echt nog iets bij moet.
pi_118888987
quote:

[..]

En dat is stiekem nog niet eens het meest erge. Defias
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:59:09 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118889769
quote:

[..]

welke bonen wil je? Ik doe er vaak niets mee.....wil wel ff voor je kijken wat ik nog ergens in een laatje heb liggen.
pi_118889816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoals ik al zei heb ik de eerste spenen voor op de fles gekocht. Ik heb nu tot 9 maanden thuis liggen geloof ik :')
En voor de rest ook nog spul voor de oudste gekocht.
Spenen, hoei, een nieuw hoofdstuk hoor! Ik heb geen idee :@
Superleuk, laat ik de bon nog even liggen, ga ik eerst eens kijken naar het lijstje :s)
pi_118889876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Spenen, hoei, een nieuw hoofdstuk hoor! Ik heb geen idee :@
Superleuk, laat ik de bon nog even liggen, ga ik eerst eens kijken naar het lijstje :s)
Heb je al flessen? Of nog niet?
Ik gebruik zelf de Avent flessen (en vind ik erg fijn en vond Zoė ook fijn) en daar heb ik die spenen voor gekocht :) De flessen heb ik al.
pi_118889932
Ik heb 2 flessen in huis... Meer dan genoeg..
pi_118890053
Ik heb nog geen flessen nee. Nog mensen die de Avent flessen vreselijk vinden? Of is dat gewoon een superfijne?
pi_118890102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb nog geen flessen nee. Nog mensen die de Avent flessen vreselijk vinden? Of is dat gewoon een superfijne?
Ik vind ze er stom uitzien.. Ik vind difrax veel leuker.
pi_118890148
Avent sponsort al die gratis bladen iig enorm, ze vielen me daarom op. Nu haalde de borstvoeding deskundige mevrouw de flessen vorige week kei hard onderuit. Als je enkel flesvoeding geeft dan zouden ze wel ok zijn, niets mis mee. Maar ze verkopen enkel standaard spelen (oid) en dus geen spenen die op de borst lijken. Mocht je fles willen afwisselen met borst dan zouden ze niet handig zijn.

Maar dat is ook maar wat ik gehoord heb, ik moest mijn eerste (fles) voeding nog gaan geven ;).
pi_118890151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:59 schreef becky27 het volgende:

[..]

welke bonen wil je? Ik doe er vaak niets mee.....wil wel ff voor je kijken wat ik nog ergens in een laatje heb liggen.
Bonen lust ik niet (meer) zo graag... maar bonnen... als je er 1 van Miss Etam hebt... Ze vertelden me dat ik binnen 30 dagen mag 'ruilen'...
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:10:54 #273
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118890212
Ik ben altijd fan van avent geweest juist :D Denk dat iedereen ook gewoon zijn eigen gevoel daar in moet volgen :)
pi_118890240
Geen borstvoeding hier, dus Avent en Difrax zijn de A-merken?
Jemig over tien dagen weet ik of ik een zoon of dochter krijg en ik ben al bezig met flesjes.
Het lijkt ineens alsof het supersnel gaat!
pi_118890246
Ik kreeg van mijn moeder een flessenpakket. Met alle maten 1 fles en een speen. Een flessenborstel.
En van die bewaarbekers van Avent. En ik gebruik ze met veel plezier.
Difrax wilde die van mij niet uit drinken. Avent hebben we nooit problemen mee gehad.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:12:11 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_118890259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:06 schreef Suikertante het volgende:
Ruben dronk er prima uit, Jochem wilde er echt niet fatsoenlijk uit drinken, dus die kreeg uiteindelijk Difrax :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118890289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef Suikertante het volgende:
Geen borstvoeding hier, dus Avent en Difrax zijn de A-merken?
Jemig over tien dagen weet ik of ik een zoon of dochter krijg en ik ben al bezig met flesjes.
Het lijkt ineens alsof het supersnel gaat!
Zo zat ik ook gister tegen mijn man :')
Ik ben gewoon al 4 maanden zwanger :o Het gaat dit keer zo snel. :)
pi_118890391
4 maanden! Dat is bijna op de helft!! :D

Het klinkt alsof ik gewoon iets moet kiezen op de gok en dan zien we wel of het werkt. Ik woon bijna naast de Etos dus een ander flesje is zo gekocht!
pi_118890454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Suikertante het volgende:
4 maanden! Dat is bijna op de helft!! :D

Het klinkt alsof ik gewoon iets moet kiezen op de gok en dan zien we wel of het werkt. Ik woon bijna naast de Etos dus een ander flesje is zo gekocht!
Vandaar dat ik ook de kriebels kreeg want onze slaapkamer MOEST leeg en het liefst had ik de kledingkast al vanavond in onze slaapkamer zodat ik de slaapkamer van de oudste in orde kan maken :')
pi_118890524
Ik zei net tegen een collega, donderdag ben ik 11 weken. Wut, wait. 11 weken. Das al bijna 12. Das al bijna 3 maanden, een derde :o :o. Dus ik kan me jullie gevoel helemįįl voorstellen!
pi_118890602
Tjonge!!!

Ik probeer dus te regelen dat ik in Reinier de graaf kan bevallen... 20 minuten rijden vanaf mn huis. Maar mijn eigen verloskundige werkt alleen samen met het ziekenhuis in zoetermeer, net als de andere 2 praktijken hier in zoetermeer... En je raadt het al, overstappen naar een verloskundige in de stad verderop die wel bevallingen doen in het reinier de graaf, die vinden dan dat je tever woont... Dan twijfelen ze of ze binnen 15 minuten bij je kunnen zijn en ze weten de weg niet enz enz...

Ergernis...

Echt.
pi_118890647
Flink balen tico!
pi_118890708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef papillion het volgende:
Flink balen tico!
Het gaat gewoon nergens over.. Als je in een boerengehucht woont dan duurt het toch ook langer tot je vk er is? Of zit het dichtsbijzijnde ziekenhuis 30 minuten verderop?

Nee maar als je dan in de randstad woont heb je opeens geen keuze meer...
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:25:02 #284
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118890770
Balen tico -O-
pi_118890791
Dat is mooi balen -O-.

Probeerde net kraamzorg online aan te vragen, maar volgens mijn zorgverzekeraar zitten er in mijn regio geen kraamzorgbureaus :'). West-Nederland zit ik. Niet in Schubbekutteveen o.i.d. en volgens mij hebben ze ze zelfs dįįr :P. Vrijdag maar even bellen.
pi_118890800
Hier is maar 1 ziekenhuis in de stad, en ik rij er in de spits zeker een half uur over.
*poef* nu is het weg
pi_118890837
Ticootje en gewoon eens informeren bij het ziekenhuis, wat zij er van zeggen? Meestal hebben ze zelf toch ook verloskundigen rondlopen?
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 15:31:22 #288
70532 loveli
N
pi_118891041
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Tjonge!!!

Ik probeer dus te regelen dat ik in Reinier de graaf kan bevallen... 20 minuten rijden vanaf mn huis. Maar mijn eigen verloskundige werkt alleen samen met het ziekenhuis in zoetermeer, net als de andere 2 praktijken hier in zoetermeer... En je raadt het al, overstappen naar een verloskundige in de stad verderop die wel bevallingen doen in het reinier de graaf, die vinden dan dat je tever woont... Dan twijfelen ze of ze binnen 15 minuten bij je kunnen zijn en ze weten de weg niet enz enz...

Ergernis...

Echt.
Logisch toch? Als jij midden in de nacht iets hebt en de vk moet langskomen, dan is het nogal onhandig om bussluizen en eenrichtingsverkeer te moeten overwinnen (als je in Z'meer woont zou ik als Delftse vk nachtmerries krijgen van alle raar ingedeelde wijken daar). En ze heeft ook een verantwoordelijkheid naar haar andere patienten, om daar snel te kunnen zijn als ze bij jou vandaan komt.

Het gaat niet alleen om jouw wensen, maar ook om haar verantwoordelijkheden.
/lurker en voormalig assistente van vk
crap in = crap out
pi_118891094
quote:
Tjonge!!!

Ergernis...

Echt.
En mijn dorp? Of had je daar al geļnformeerd?
Weet namelijk van een kennis dat die daar ook zat, terwijl ze in Den Hoorn woonde.
Maar.das alweer 6 jaar geleden, dat wel...
pi_118891135
quote:
Tjonge!!!

Ergernis...

Echt.
En als je nou afspreekt ze tijdig te bellen en dan op eigen gelegenheid naar het rdg of hun paktijk gaat waar ze je beoordelen. Tenzij het zo snel gaat, dan bel je je 'oude' vlk voor een thuisbevalling. Dat, of toch vrede zien te krijgen met Zoetermeer.
pi_118891166
Jemig Tico, dat van die VK snap ik nog wel, maar dat ze dan weigeren met een ander ziekenhuis te werken!? :?
Hebben ze daar in het ziekenhuis ook geen adviezen over?
pi_118891296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Logisch toch? Als jij midden in de nacht iets hebt en de vk moet langskomen, dan is het nogal onhandig om bussluizen en eenrichtingsverkeer te moeten overwinnen (als je in Z'meer woont zou ik als Delftse vk nachtmerries krijgen van alle raar ingedeelde wijken daar). En ze heeft ook een verantwoordelijkheid naar haar andere patienten, om daar snel te kunnen zijn als ze bij jou vandaan komt.

Het gaat niet alleen om jouw wensen, maar ook om haar verantwoordelijkheden.
/lurker en voormalig assistente van vk
Logisch? De afstand is minder dan 10 km?
Den haag, pijnacker, nootdorp zijn allemaal rare wijken wat dat betreft...
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 15:37:04 #293
70532 loveli
N
pi_118891301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:34 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Tico, dat van die VK snap ik nog wel, maar dat ze dan weigeren met een ander ziekenhuis te werken!? :?
Hebben ze daar in het ziekenhuis ook geen adviezen over?
Het is niet zo dat een verloskundige een willekeurig ziekenhuis binnenwandelt en eventjes iemand helpt. Je hebt een overeenkomst met een ziekenhuis (en verklaringen dat je ingeent bent tegen hepatitis, om maar een dwarsstraat te noemen) .Verder ken je de gynaecologen met wie je samenwerkt en weet je wie je moet hebben en waar je moet zijn.
crap in = crap out
pi_118891322
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

En als je nou afspreekt ze tijdig te bellen en dan op eigen gelegenheid naar het rdg of hun paktijk gaat waar ze je beoordelen. Tenzij het zo snel gaat, dan bel je je 'oude' vlk voor een thuisbevalling. Dat, of toch vrede zien te krijgen met Zoetermeer.
Nou dat gaat m dus worden dan... Dan blijf ik gewoon thuis... Dan nemen we dat risico maar voor lief.
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 15:39:08 #295
70532 loveli
N
pi_118891377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Logisch? De afstand is minder dan 10 km?
Den haag, pijnacker, nootdorp zijn allemaal rare wijken wat dat betreft...
Als je de weg kent in een rare wijk omdat je er al 5 jaar rondrijdt, is dat iets anders dan dat je er voor het eerst bent. Ik wil je de andere kant van het plaatje laten zien.
crap in = crap out
pi_118891418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je de weg kent in een rare wijk omdat je er al 5 jaar rondrijdt, is dat iets anders dan dat je er voor het eerst bent. Ik wil je de andere kant van het plaatje laten zien.
Navigatie??? Of zit dat niet in de standaard uitrusting?
  Vis een optie? dinsdag 6 november 2012 @ 15:41:24 #297
70532 loveli
N
pi_118891464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Navigatie??? Of zit dat niet in de standaard uitrusting?
Jij je zin, het is onzin dat ze je niet aannemen. Succes ermee.
crap in = crap out
pi_118891490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij je zin, het is onzin dat ze je niet aannemen. Succes ermee.
:')
Toedels he?
pi_118891670
Even iets leuks tussendoor, dat leuke positiejurkje dat iemand hier laatst heeft gekocht, is nu nog maar 9 euro bij V&D! (maat 40 en 42). Ik heb er snel een besteld :)
pi_118892135
Oh, moet ik meezeuren?
pi_118892151
Weet je wat, we gaan gewoon met frisse moed naar het volgende topic :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')