abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118851409
Zwangerschap & geboorte

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_118851462
He prut. Ik wilde net mijn post bewerken, kon het niet meer.

Ik heb het topic trouwens geopend vanaf mobiel, dus als er iets niet klopt... Sorry :*.
  maandag 5 november 2012 @ 16:05:41 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851636
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Wumb het volgende:
He prut. Ik wilde net mijn post bewerken, kon het niet meer.

Ik heb het topic trouwens geopend vanaf mobiel, dus als er iets niet klopt... Sorry :*.
hoi, ook zwanger??
pi_118851724
Ik ben benieuwd of coco de combo knaller gaat verpesten met een meisje..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 5 november 2012 @ 16:08:39 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851767
Kerst hoop ik dit jaar te vermijden door net te zijn bevallen of zo. Evenals de nieuwjaarsborrel.

Ik ga niets regelen, ik zorg dat ik voldoende eten in huis heb voor ons en eventueel mensen die willen schuiven. Ik wil, als ik nog niet bevallen ben, best ergens naar toe (vent niet, watje ;) ) maar alles onder voorbehoud.

Hier gewone strings en zw panties van Noppies. Ondingen maar heb ze veel aan, is goed voor de afwisseling qua kledingstijl.
  maandag 5 november 2012 @ 16:09:09 #6
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118851783
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.
pi_118851791
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef becky27 het volgende:

[..]

cathmar krijgt toch twee meiden? Die moet toch ook in nov bevallen? Die staat er alleen niet tussen.
Dan telt het niet... :p
pi_118851848
Oh sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dichtgooide.

Hoe zou het met Coco zijn inderdaad!
pi_118851951
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Kyara het volgende:
Oh sorry, had niet in de gaten dat ik het vorige topic dichtgooide.

Hoe zou het met Coco zijn inderdaad!
Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor... :P

Misschien is ze al bezig O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118852002
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze begon zo goed met al die updates, maar nou stelt ze wel een beetje teleur hoor... :P

Misschien is ze al bezig O+ O+
Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updaten ;)
pi_118852023
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat denk ik wel anders had ze wel geupdate. Op een gegeven moment heb je andere dingen aan je hoofd dan updaten ;)
Prioriteiten zijn voor watjes :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_118852038
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef becky27 het volgende:

[..]

hoi, ook zwanger??
Nee, niet dat ik weet althans. Ik kom hier alleen af en toe meeposten.
pi_118852105
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Prioriteiten zijn voor watjes :{w
* Kyara slaat deze post op voor als Spirit gaat bevallen
pi_118852164
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

* Kyara slaat deze post op voor als Spirit gaat bevallen
Dan mag jij heul niet meer in dit topic komen *)
Sarcasme. Herken het.
pi_118852266
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan mag jij heul niet meer in dit topic komen *)
Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoor :P
pi_118852289
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik woon hier bijna. Ik ben de vorige keer ook maar een maand of 5 weg geweest hoor :P
Damn jij, jij vruchtbare vrouw ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118852374
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Damn jij, jij vruchtbare vrouw ;(
van M. ben ik zwanger geworden in de onderzoeksfase van de MMM
pi_118852426
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

van M. ben ik zwanger geworden in de onderzoeksfase van de MMM
Wat is een MMM? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118852452
Medische Malle Molen

oftewel, fertiliteitsonderzoek in het ziekenhuis
pi_118852480
Oh hai!
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
:(

Niks nieuws hier, telefoon was leeg en ik lag in bed :+ Daarna stond/zat ik onder de douche (geniale opstelling gemaakt, zal m zo eens posten).

Weeën worden qua intensiteit iedere keer heftiger, maar ik snap er niet veel van, want ze hebben af en toe pauze. Dan heb ik een kwartier ofzo geen wee. En vervolgens slaan ze weer toe :')

Ondanks die pauzes heb ik wel het idee dat het échte weeën zijn. Ze duren lang genoeg, doen meer dan genoeg pijn, er zit echt zo'n 'golfbeweging' in, dus tja.. Oefenweeën lijkt me niet.

Water is nog niet gebroken. Heb geen helderrood bloedverlies (dan moest ik namelijk terugbellen). Pijn is niet ondraaglijk (dan moet ik nl ook terug); ook al wordt 'ie steeds heftiger, ik kan ze op de een of andere manier ook steeds beter opvangen.

Alleen die druk op mijn kont. Zó irritant! De weeën zelf drukken vol op mijn anus, en ook als ik tussen de weeën door opsta, dan voel ik druk. Maar goed.

Heb zoveel mogelijk geslapen, en nu zit ik even aan een kommetje cocopops. Proberen iets van eten binnen te krijgen :)

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik ook :D :Y Ik maak zinnetjes met puffen (in mijn hoofd): "de-ze-wee-gaat-zo-weer-over", maar ook "klei-ne-saar-of-klei-ne-tom?". :') :+
pi_118852535
Je bent er nog!
pi_118852547
Coco stelt wel prioriteiten :D

Succes meid! Hopelijk doen ze weeen in elk geval wel iets. :% :% :%
pi_118852553
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!

[..]

:(

Niks nieuws hier, telefoon was leeg en ik lag in bed :+ Daarna stond/zat ik onder de douche (geniale opstelling gemaakt, zal m zo eens posten).

Weeën worden qua intensiteit iedere keer heftiger, maar ik snap er niet veel van, want ze hebben af en toe pauze. Dan heb ik een kwartier ofzo geen wee. En vervolgens slaan ze weer toe :')

Ondanks die pauzes heb ik wel het idee dat het échte weeën zijn. Ze duren lang genoeg, doen meer dan genoeg pijn, er zit echt zo'n 'golfbeweging' in, dus tja.. Oefenweeën lijkt me niet.

Water is nog niet gebroken. Heb geen helderrood bloedverlies (dan moest ik namelijk terugbellen). Pijn is niet ondraaglijk (dan moet ik nl ook terug); ook al wordt 'ie steeds heftiger, ik kan ze op de een of andere manier ook steeds beter opvangen.

Alleen die druk op mijn kont. Zó irritant! De weeën zelf drukken vol op mijn anus, en ook als ik tussen de weeën door opsta, dan voel ik druk. Maar goed.

Heb zoveel mogelijk geslapen, en nu zit ik even aan een kommetje cocopops. Proberen iets van eten binnen te krijgen :)

[..]

Ik ook :D :Y Ik maak zinnetjes met puffen (in mijn hoofd): "de-ze-wee-gaat-zo-weer-over", maar ook "klei-ne-saar-of-klei-ne-tom?". :') :+
Ik zie ook helemaal voor me dat je naar de wc gaat straks omdat je denkt dat je moet poepen en dat je zo dat kind eruit gooit :D

Ik weet echt niet waarom ik dit allemaal over jou denk hoor :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118852596
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Kyara het volgende:
Medische Malle Molen

oftewel, fertiliteitsonderzoek in het ziekenhuis
Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?

Ik vind het wel uberstoer dat je dan ook gewoon meteen 2 kinderen doet. Zo van: "wat nou niet zwanger kunnen worden?! :( "
Sarcasme. Herken het.
pi_118852772
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom ging je 5 maanden na de geboorte van je zoon alweer die molen in dan als ik mag vragen?

Ik vind het wel uberstoer dat je dan ook gewoon meteen 2 kinderen doet. Zo van: "wat nou niet zwanger kunnen worden?! :( "
Nou niet dus. Maar omdat het bij Midas zo lang heeft geduurd dachten we dat het zo'n vaart niet zou lopen dus geen voorbehoedsmiddelen en een beetje de vruchtbare dagen vermijden. :@

En aangezien ik 33 ben en waarschijnlijk vroegtijdig in de overgang kom (dat kwam dus uit dat onderzoek) was het wel het 'risico' waard. En we zijn dan ook dolgelukkig dat het weer is gelukt, al is het dan iets sneller als gepland/verwacht. We hielden er al rekening mee dat M. enig kind zou blijven :D
pi_118852904
Ik draag ook nog mijn eigen ondergoed. Die zitten net onder mijn buik, dus heb ik geen last van.
Ik heb een zwangerschapslegging, maar die is te groot en ik voel me net een clown als ik die aantrek.

Ik duim dat dit Coco haar topic wordt :D
pi_118854497
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Omentielvo het volgende:
Ik draag ook nog mijn eigen ondergoed. Die zitten net onder mijn buik, dus heb ik geen last van.
Ik heb een zwangerschapslegging, maar die is te groot en ik voel me net een clown als ik die aantrek.

Ik duim dat dit Coco haar topic wordt :D
Gewone leggings/maillots drukten al snel teveel op mijn blaas, dus droeg al redelijk vroeg zwangerschaps versies daarvan :)

Van de dames met beval-ervaring hier: kunnen weeën inderdaad af en toe een soort pauze nemen? Terwijl het wel échte weeën zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit onder voorwerk valt, daarvoor duren ze te lang en alles. Maar ik snap alleen niet waarom ze eens in de zoveel tijd zomaar een korte pauze lijken te nemen :')
  maandag 5 november 2012 @ 17:13:13 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118854713
Je hebt gewoon een luie baby Coco! :P

'Ff pauze mam!'

Maar serieus, ik heb geen idee. Ik heb nog nooit een wee gehad. :D
A grand adventure has begun.
pi_118854816
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gewone leggings/maillots drukten al snel teveel op mijn blaas, dus droeg al redelijk vroeg zwangerschaps versies daarvan :)

Van de dames met beval-ervaring hier: kunnen weeën inderdaad af en toe een soort pauze nemen? Terwijl het wel échte weeën zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit onder voorwerk valt, daarvoor duren ze te lang en alles. Maar ik snap alleen niet waarom ze eens in de zoveel tijd zomaar een korte pauze lijken te nemen :')
Hier zouden ze dus bevallingshandleidingen voor moeten hebben met zo'n index achterin zodat je even snel op kunt zoeken hoe iets moet.... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_118854843
Hmm, hier was het meteen vrij heftig en ging het aan een stuk door, ondanks dat het geen zak opleverde. Dat was dan wel weer jammer. :')
pi_118855140
Ik had een ingeleide bevalling, en die weeën namen echt geen pauze...

Vanmiddag stempeltje van goedkeuring gekregen :D Zowel voor buikbaby als voor Lars ;) Die zat als een voorbeeldig peutertje op schoot, of in een hoekje met een autootje te spelen. Vertederde de hele wachtkamer, de verloskundige en de praktijkassistente... en datzelfde engeltje zit nu in een vreselijk driftbui te krijsen in de gang.. zucht... Nou ja, beter zo dan andersom.

Niet veel bijzonders trouwens, vooral 'ga zo door'. Wel hartje gehoord O+ Wat blijft dat een prachtig geluid!
  maandag 5 november 2012 @ 17:52:37 #32
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118856382
Gebeurt er iets als de weeën pauze nemen? Bv je vriend loopt binnen? Er zijn vrouwen die stoppen met bevallen als er iemand bij komt.
pi_118856547
Hoop dat het snel écht écht doorzet voor je Coco! :Y Houd vol! ^O^

Morgen moet ik bloedprikken, sowieso, maar dus ook voor de combitest, maar we zijn de afgelopen dagen zo aan het twijfelen geslagen -O-. Echoscopiste liet beetje doorschemeren van...tja.. je bent nog jong (32), risico is zo klein...

Ander punt is.. door mn medische indicatie heb ik een flink verhoogd risico op een miskraam bij een evt. punctie. Maar ja.. we krijgen waarschijnlijk maar 1 kind omdat mijn lijf n.a.w. maar 1 zwangerschap aan kan. Dus waar leg je de grens? Wanneer ga je dat risico toch nemen? Of verknal ik de rest van mn zwangerschap als het risico verhoogd is, maar niet zó hoog..

We vinden het echt zo moeilijk -O-. Iemand nog een tip/advies?
pi_118856733
Lastig Hooi, echt een dilemma. Maar de enigen die een beslissing kunnen nemen, zijn jij en je partner. En elke beslissing kan leiden tot nieuwe beslissingen en voor ieder zijn de overwegingen weer anders. Succes met het nemen van een beslissing :*
pi_118857143
Coco doe es weeën. Saar-of-tom, saar-of-tom, saar-of-tom :%
Druk op de anus klinkt wel dubieus, ik ben heel benieuwd of het straks ineens veel sneller gaat dan verwacht! Wanneer heeft voor het laatst iemand gecheckt?
  maandag 5 november 2012 @ 18:09:06 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_118857146
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef pessie het volgende:
Gebeurt er iets als de weeën pauze nemen? Bv je vriend loopt binnen? Er zijn vrouwen die stoppen met bevallen als er iemand bij komt.
Jeps. Elke keer als ik weer in bed ging liggen in de ziekenhuiskamer waar bij het andere bed veel mensen zaten, stopten de weeen en als ik dan de gang op ging omdat ik rust wilde, dan begon het weer :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118857408
Herkenbaar inderdaad, ik wilde toen ik in het ziekenhuis moest bevallen bij de 2e ook liever gewoon alleen zijn maar dat mocht niet van het ziekenhuis :+
pi_118857510
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Suikertante het volgende:
Coco doe es weeën. Saar-of-tom, saar-of-tom, saar-of-tom :%
Druk op de anus klinkt wel dubieus, ik ben heel benieuwd of het straks ineens veel sneller gaat dan verwacht! Wanneer heeft voor het laatst iemand gecheckt?
Vannacht in het zhuis, rond 2.30u ofzo. Toen zat ik op 1cm ontsluiting.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef pessie het volgende:
Nee, niet echt. Maar heb er ook niet op gelet. Het is in ieder geval niet zo dat ze afnemen onder de douche of als ik rust neem (dat schijnt typerend te zijn voor voorweeën). Het lijkt willekeurig. Zal er eens op letten.

quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef Troel het volgende:
Jeps. Elke keer als ik weer in bed ging liggen in de ziekenhuiskamer waar bij het andere bed veel mensen zaten, stopten de weeen en als ik dan de gang op ging omdat ik rust wilde, dan begon het weer :')
Dus ook échte weeën kunnen wel soms stoppen? Want ik begin langzaam een beetje 'bang' te worden dat dit alleen voorwerk is. Terwijl de weeën inmiddels zo heftig zijn dat ik me dat eigenlijk niet voor kan stellen.

Suiker, ik doe mijn best :+
pi_118857514
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoop dat het snel écht écht doorzet voor je Coco! :Y Houd vol! ^O^

Morgen moet ik bloedprikken, sowieso, maar dus ook voor de combitest, maar we zijn de afgelopen dagen zo aan het twijfelen geslagen -O-. Echoscopiste liet beetje doorschemeren van...tja.. je bent nog jong (32), risico is zo klein...

Ander punt is.. door mn medische indicatie heb ik een flink verhoogd risico op een miskraam bij een evt. punctie. Maar ja.. we krijgen waarschijnlijk maar 1 kind omdat mijn lijf n.a.w. maar 1 zwangerschap aan kan. Dus waar leg je de grens? Wanneer ga je dat risico toch nemen? Of verknal ik de rest van mn zwangerschap als het risico verhoogd is, maar niet zó hoog..

We vinden het echt zo moeilijk -O-. Iemand nog een tip/advies?
Bedenk jezelf wat je zou doen in de verschillende situaties: Stel je hebt wel een verhoogd risico, zou je dan de punctie riskeren? En als de punctie uitwijst dat je kindje down heeft, zou je de zwangerschap dan afbreken? Zo nee, heeft het traject dan uberhaupt wel zin?

De test is natuurlijk alleen maar een risicobepaling zonder verder risico voor je kindje... je kunt ook de beslissing voor een punctie uitstellen tot je het resultaat van de combinatietest ontvangt en pas verdere beslissingen nemen als je verhoogd risico blijkt te hebben.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 november 2012 @ 18:23:31 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118857723
We zijn net als andere zoogdieren, als we ons bedreigd voelen (lees, als er teveel - al dan niet vreemde mensen bij je zijn) stopt de bevalling. Achteraf gezien denk ik dat dat heeft meegespeeld bij mijn trage bevalling, waarbij de weeenopwekkers tot achtmaal de normale dosis werden opgeschroefd maar er toch weinig gebeurde. Op bepaalde momenten stonden er wel 7 mensen in mijn kamer, vreselijk.
pi_118857871
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:23 schreef Aventura het volgende:
We zijn net als andere zoogdieren, als we ons bedreigd voelen (lees, als er teveel - al dan niet vreemde mensen bij je zijn) stopt de bevalling. Achteraf gezien denk ik dat dat heeft meegespeeld bij mijn trage bevalling, waarbij de weeenopwekkers tot achtmaal de normale dosis werden opgeschroefd maar er toch weinig gebeurde. Op bepaalde momenten stonden er wel 7 mensen in mijn kamer, vreselijk.
Maffe is dat ik gewoon lekker thuis ben. Maar misschien toch onbewust angstig ofzo?

Naja, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren :) Ik ga weer onder de douche zitten O+
pi_118857936
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maffe is dat ik gewoon lekker thuis ben. Maar misschien toch onbewust angstig ofzo?

Naja, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren :) Ik ga weer onder de douche zitten O+
SUCCES!!! :*
Sarcasme. Herken het.
  maandag 5 november 2012 @ 18:30:04 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118857953
Sterkte ermee! Is het niet een idee om je vk te bellen, of ben je medisch?
pi_118858183
Coco. ik zie dat ik op het juiste moment mee kom lurken. Zet hem op vrouw! Klinkt heel bekend en als het echt zo pijnlijk is kan ik me haast niet voorstellen dat het voorwerk is.

Succes wijffie! Bijna is je beebje er :-D
pi_118858348
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Aventura het volgende:
Sterkte ermee! Is het niet een idee om je vk te bellen, of ben je medisch?
Medisch idd. Niet heel spannend voor de baby verder. Vannacht al in 't zhuis geweest, en ik mag bellen/terugkomen als ik me ongerust maak. En sowieso bellen bij helderrood bloedverlies/breken van water/als de weeën ondraaglijk worden. Maar dat is allemaal nog niet het geval.

Vind het alleen irritant dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar wil ook niet daarom naar het zhuis gaan om dan te horen dat ik nu op 2cm ontsluiting zit ipv 1cm. Lijkt me vreselijk ontmoedigend.

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco. ik zie dat ik op het juiste moment mee kom lurken. Zet hem op vrouw! Klinkt heel bekend en als het echt zo pijnlijk is kan ik me haast niet voorstellen dat het voorwerk is.

Succes wijffie! Bijna is je beebje er :-D
Thx O+
pi_118858364
*O* Coco! Coco! Coco! *O*
Toch al een etmaal geleden dat je hier voorzichtig postte dat je krampjes had, ik vind dat je het super doet! Lekker thuis, onder de douche, volgens mij krijg je straks gewoon de beloning en ik duim dat je nog in dit topic je klein in je armen houdt! :*
pi_118858800
Lieve coco ik had ook rug weeën en bij mij waren de weeën tot aan de persweeën redelijk tot goed te doen, dus let aub op dat je niet te lang wacht? En succes natuurlijk, je doet het super! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 18:52:04 ]
pi_118858927
Logi, maar namen die ook van die gekke pauzes dan? En ik hou t goed in de gaten, no worries.

*dit bericht werd u live vanuit de douche gebracht*
  maandag 5 november 2012 @ 18:59:59 #49
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_118859199
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Logi, maar namen die ook van die gekke pauzes dan? En ik hou t goed in de gaten, no worries.

*dit bericht werd u live vanuit de douche gebracht*
:D

Ik heb nog even mijn weeëntimer app gecheckt en ik had ook een keer een pauze van een kwartier, terwijl ik gewoon in bad lag. Er zat bij mij nooit een regelmaat in en toch is er een kind gekomen :+. En die druk op je achterkant ken ik alleen van toen ik toch wel ernstig richting de 10 cm ontsluiting ging...hou je het in de gaten?

Veel succes!
pi_118859222
Coco, overleg even met je zorgverlener hoe je de nacht gaat doorbrengen als je door blijft rommelen. Je kunt niet eeuwig zonder nachtrust. al voelt het zo wel de eerste maanden met baby :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')