abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119347645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:51 schreef Rafierafie het volgende:
Je kan wel duidelijk merken dat december dichterbij komt. Ik heb nu al een paar weken constant een lading pakketjes erbij zitten. Het worden er met de week meer.
Als ik een pakje in sommige bundels zie zitten kan ik van te voren meestal al zeggen voor welk adres het is en zelfs welke naam erop staat. Sommige mensen komen echt nooit buiten ofzo...
die pakketten zijn met de tijd alleen maar meer geworden,terwijl het gros
met die subs mee kan(6 van de 10 passen niet),nieuwe vorm van besparing.
pi_119348881
quote:
de reacties eronder zegt genoeg hoe de mensen over ons denken.
pi_119351161
Mooi staaltje propaganda in de Mail weer.
Toekomstvisie 2017. *)
Vraag een TC op kantoor eens hoe de reorganisatie er na de kerst uitziet: heeft geen flauw idee.
Maar dan wel weten hoe de post er in 2017 uitziet? _O-

We lezen overal dat Pakketten het toch zo goed doet, flinke groei, ieder jaar weer.
Maar waarom brengen ze de oude postbodes dan niet over naar Pakketten als pakketbezorger ofzo? Juist ja, dat kost ze geld i.p.v. de veel goedkopere (en kwalitatief mindere) subco's. Maar dat zeggen ze er dan weer niet bij...

En dat mailadres van Herna wordt gewoon beheerd door Communicatie.
Mocht iemand het echte mailadres willen hebben, geef een gil... :P
pi_119364729
Toekomstvisie 2017: Ik werk er dan niet meer!!!
Sowieso wordt er uit dat verhaaltje duidelijk dat ze erg graag naar een bezorgweek van 3 dagen of minder willen op den duur. De post wordt steeds minder interessant voor ze.
Rond 2017 zullen ze weer de naam moeten wijzigen naar AmperPostnl of HAHnl.

Ik denk trouwens dat Herna mailtjes van bezorgers niet echt wil lezen. Ik denk niet dat ze erg veel complimentjes zal krijgen.
pi_119366654
PostNL is zo dood als menig ander gedateerd medium.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_119366967
Lol, HAHnl
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 november 2012 @ 22:55:51 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119367223
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Hoplahopla het volgende:
PostNL is zo dood als menig ander gedateerd medium.
het bedrijf boert achteruit ja. Daar wordt het bedrijfsmodel ook op aangepast, maar dood is het op dit moment allerminst. De stromen worden in de toekomst minder en minder, maar op de piekdagen is het nog steeds ouderwets knallen, te meer omdat de personeelsinzet vaak krap is.

Bij het sorteren wel eens wat te krap naar mijn mening, want vergeleken met begin dit jaar doen we het werk toch met een paar man minder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119372355
HAHnl is leuk :P

Ik zie ook nog wel veel post en ikzelf krijg ook gemiddeld 1 poststuk per dag, 6 dagen per week :)
  maandag 19 november 2012 @ 10:30:06 #259
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119376151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Nee, Groningen! :)
Oh oké, is het leuk daar? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 19 november 2012 @ 10:40:47 #260
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119376403
Afgelopen zaterdag werd ik omringd door een zeer mistig, sfeervol landschap in mijn wijk. In de ochtend was mijn band lek gegaan, dus ik ben maar ies later begonnen want ik hoef toch alleen nog maar naar een depot om de post op te halen. Ik kom helaas niet meer op de vestiging, dat mag niet meer... :{

Officieel hoort de post voor mijn wijk om 11.00u op het depot te zijn. Ik had alleen al een soort voorgevoel dat dat niet zou gebeuren. Ik fietste pas om 11.50u weg van huis en was rond 12.10u op het depot. Wat denk je? De chauffeur was er net één minuut met de post! Het gekke was dat de zakken HAH er al wel stonden. Ik vroeg de chauffeur waarom er nu weer vertraging was maar een verklaring had hij niet. Het was een oude man van volgens mij al rond de 70 (of ouder) die dan ook nog eens op zijn dooie gemak al de tassen ging uitladen en ze wegsmeet in een container. :')

Er stonden twee postbezorgers al een uur te wachten op de post die maar niet kwam... :N

Ze vroegen aan mij wie hun nieuwe TC kon zijn. Het bleek dat zij dezelfde TC als mij gehad hadden,
maar dat had de huidige ook niet doorgegeven. De nieuwe code van het depot heb ik ze dan ook maar gegeven want ook dat was ze niet medegedeeld (en mij trouwens ook niet, daar moest ik ook weer een voltijdsmedewerker voor bellen, die nam die andere zaterdag GELUKKIG toen op).

Vroeger was communiceren al nooit het sterkste punt van het bedrijf, maar nu krijg je
echt nooit meer iets te horen hè! :(

Waar is trouwens het blad 'TaalNTeken' gebleven? Dat krijgen we ook al jaren niet meer!

Hebben meer mensen dit zaterdag meegemaakt? }:|

Ik ga er morgen echt eens bellen om uitleg te krijgen over dit soort situaties want het wordt om de paar weken erger lijkt het wel...

[ Bericht 2% gewijzigd door Atmosphere82 op 19-11-2012 10:46:19 ]
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119377997
Hier hebben we sinds een paar maanden twee nieuwe PB+en die gelukkig wel opnemen en ook echt proberen om problemen op te lossen. Een verademing met de maanden na de zomer waar men het voor elkaar kregen om de laatste twee tassen van een ochtendwijk 5!!! uur later te brengen (terwijl niemand opnam). Kapotte schoudertassen worden op aanvraag vervangen en fietsdeclaraties worden ook daadwerkelijk terugbetaalt. En de post zelf komt op tijd of maar een kwartier later in plaats van 1,5 uur. Het begint zowaar weer ergens op te lijken. Ben benieuwd of dit nog steeds het geval is tijdens de KNJ periode.
pi_119378987
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 10:30 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Oh oké, is het leuk daar? :)
Heel erg leuk! :Y
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119383529
Wat verdien je per uur bij PostNL als je nachtdiensten doet in het sorteercentrum? Ben 23 jaar.
pi_119387547
Daarnet ff een (hopelijk) lekker konijnenvlees gescoord......Ik hoef die man niet gelijk te betalen, maar hij wilde graag dat ik het probeerde....DUs eten we dat morgen
pi_119388005
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef gridjuh het volgende:
Daarnet ff een (hopelijk) lekker konijnenvlees gescoord......Ik hoef die man niet gelijk te betalen, maar hij wilde graag dat ik het probeerde....DUs eten we dat morgen
Is erg lekker! Mijn moeder maakt vaak konijn uit de oven met witte wijn, knoflook en italiaanse kruiden.. heerlijk :)

Je kan er trouwens vrijwel alles mee maken wat je normaal met kip zou doen, je moet het alleen langer garen anders is het taai.

Ik eet het niet meer want ik ben vegetariër, maar het is echt lekker.
  maandag 19 november 2012 @ 16:18:37 #266
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_119388335
Vandaag een brief van PostNL gehad, loont het om via PostNL een collectieve zorgverzekering aan te gaan?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_119388409
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef SKBlondie het volgende:
Hier hebben we sinds een paar maanden twee nieuwe PB+en die gelukkig wel opnemen en ook echt proberen om problemen op te lossen. Een verademing met de maanden na de zomer waar men het voor elkaar kregen om de laatste twee tassen van een ochtendwijk 5!!! uur later te brengen (terwijl niemand opnam). Kapotte schoudertassen worden op aanvraag vervangen en fietsdeclaraties worden ook daadwerkelijk terugbetaalt. En de post zelf komt op tijd of maar een kwartier later in plaats van 1,5 uur. Het begint zowaar weer ergens op te lijken. Ben benieuwd of dit nog steeds het geval is tijdens de KNJ periode.
Niet teveel credits geven. Het feit dat het na de zomer zo faliekant mis ging lag vooral aan het feit dat er teveel mensen met verlof waren om de septemberdrukte op te vangen. Nu is er gewoon bijna niemand met verlof.

Voor de KNJ durf ik geen voorspellingen te doen maar we staan nu al regelmatig STIL omdat de sorteermachines niet snel genoeg zijn. Dat krijgen ze al niet gerepareerd (een half jaar geleden kwam dat pas voor bij veel grotere volumes, nu is het zodra er 3 brieven meer komen meteen een enorm probleem), dus betwijfel ik het dat het in de KNJ met 2 keer zoveel post wél goed gaat.
pi_119388490
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag een brief van PostNL gehad, loont het om via PostNL een collectieve zorgverzekering aan te gaan?
Als je nog geen collectieve zorgverzekering hebt bijna zeker. Als je al ergens anders een collectieve verzekering hebt dan zal het centenwerk worden.

Mij scheelt het tov géén collectiviteit bijna 14 euro per maand.
pi_119388722
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef ophaling10 het volgende:
Leuke kortingen bij de mail,maar het gros heeft er niks aan,
die moeten er alles aan doen om alleen al aan eten te komen.
Snap dat niet van de post,als je echt een goed gebaar wil maken,
naar vnl. de pbz,schenk zo'n tv of koffieapparaat(het kan makkelijk uit, de
loonkosten van de pbz liggen al erg laag)
Ja dat viel mij ook al op! Je krijgt allerlei kortingen voor producten die ik niet eens één keer per jaar aan kan schaffen.. Het lijkt wel of ze dat alleen doen voor het management :{
  maandag 19 november 2012 @ 16:29:08 #270
110987 ErwinRommel
pi_119388841
quote:
3s.gif Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef lololo het volgende:

[..]

Als je nog geen collectieve zorgverzekering hebt bijna zeker. Als je al ergens anders een collectieve verzekering hebt dan zal het centenwerk worden.

Mij scheelt het tov géén collectiviteit bijna 14 euro per maand.
Ik zit nu particulier bij Ditzo, en betaal ¤124 per maand, toch eens kijken of een verzekering via PostNL goedkoper kan zijn.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 november 2012 @ 16:29:49 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119388875
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef lololo het volgende:

[..]

Niet teveel credits geven. Het feit dat het na de zomer zo faliekant mis ging lag vooral aan het feit dat er teveel mensen met verlof waren om de septemberdrukte op te vangen. Nu is er gewoon bijna niemand met verlof.

Voor de KNJ durf ik geen voorspellingen te doen maar we staan nu al regelmatig STIL omdat de sorteermachines niet snel genoeg zijn. Dat krijgen ze al niet gerepareerd (een half jaar geleden kwam dat pas voor bij veel grotere volumes, nu is het zodra er 3 brieven meer komen meteen een enorm probleem), dus betwijfel ik het dat het in de KNJ met 2 keer zoveel post wél goed gaat.
Ik ben blij dat het bij ons voorlopig weer goed gaat. De rode bakjes komen inmiddels weer op tijd. er is wel een periode geweest waarin dit regelmatig niet het geval was.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119389372
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het bij ons voorlopig weer goed gaat. De rode bakjes komen inmiddels weer op tijd. er is wel een periode geweest waarin dit regelmatig niet het geval was.
Nou, bij ons op de vestiging dus niet... Hoe het komt? Dunno, vóór de zomer was het echt geen probleem en gebeurde het alleen maar bij echt grote hoeveelheden. Nu is het eigenlijk elke piekdag raak dat er minstens één sector stilvalt. Kost bakken vol geld, al een paar maanden en als je de TC's er op aanspreekt krijg je een hoop vage praatjes en aan het eind van het gesprek ben je nog niks wijzer, wat mij doet vermoeden dat het zo nog wel eventjes door zal gaan. -O-
pi_119390005
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik zit nu particulier bij Ditzo, en betaal ¤124 per maand, toch eens kijken of een verzekering via PostNL goedkoper kan zijn.
Op mijn postnl staat ergens een pdf'je waar alle tarieven opstaan.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119390111
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik betaal bij CZ 133,?? Maar dan heb ik basisverzekering, en een plus collectief aanvullend(ipv 500 fysio krijg ik dan 750 voor fysi vergoed) en tandarts collectief verzekering. Dus met die 133 euro heb ik al het voorstaande inclusief collectief korting
  maandag 19 november 2012 @ 16:59:58 #275
110987 ErwinRommel
pi_119390360
pffff meilijk allemaal die zorgverzekering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')