Thanks!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
voltijdwerker en deeltijdwerker
Stelt niet veel voor. Heb ik zelf een jaar geleden ook gehad. Als ik me goed herinner, of je goed gezond bent een geen lichamelijke beperkingen hebt. Dan zeggen ze wat je bruto per uur verdienen gaat. Verder niet veel geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Als je solliciteert via de site word je teruggebeld (soms moet je ze zelf bellen) door het nummer 058-233 33 31. Is volgens mij een centraal nummer van PostNL. Dan krijg je een aantal "selecterende vragen".
Maar wat voor vragen gaan ze dan stellen? Het gaat overigens over de functie als postvoorbereider. Ik kan me niet voorstellen dat ze strenge eisen hebben voor dit
Laat geworden? Staat 17.35 u. boven je post.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:35 schreef Selestha het volgende:
Zo, ik ben ook eens thuis.. Zegt genoeg denk ik..
Ja, want mijn voorbereider kon geen onderscheid maken tussen laan-en -plein dus had alles wat begint met een bepaalde naam maar bij elkaar gegooid en opgeteld..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Laat geworden? Staat 17.35 u. boven je post.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, want mijn voorbereider kon geen onderscheid maken tussen laan-en -plein dus had alles wat begint met een bepaalde naam maar bij elkaar gegooid en opgeteld..
Uiteraard, net terug van de kerk, de dominee gaf zoals gebruikelijk weer een goede dienst afquote:Op zondag 18 november 2012 09:30 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen Erwin! Lekker hard meegebruld?![]()
Ik wel, niet op die FC Knudde die de politiek leidtquote:Op zondag 18 november 2012 09:55 schreef wesleydie het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen, maar zo trots ben ik niet op dit land.
Och, trots is het goede woord niet, maar er zijn mindere landen om te wonen denk ik!quote:Op zondag 18 november 2012 09:55 schreef wesleydie het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen, maar zo trots ben ik niet op dit land.
Liever jij dan ik, ik ga eerst nog een gebed lezenquote:Op zondag 18 november 2012 10:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Och, trots is het goede woord niet, maar er zijn mindere landen om te wonen denk ik!
Nu eerst maar eens een rondje fitness!![]()
Bij mij is het luie voorbereiderszweet er tenminste weer uit!quote:Op zondag 18 november 2012 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever jij dan ik, ik ga eerst nog een gebed lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |