Hier is de dinsdag echt het drukst. Altijd veel post (minimaal 5 zakken op mijn wijk) en ook minimaal zo'n 5 zakken HaH.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef KatrienDuck het volgende:
De dinsdag is hier steeds heel erg rustig! Maar dan is er wel veel HAH, maar daar heb ik als voorbereider natuurlijk weinig last van! Voor mij is de dinsdag altijd lekker relax werken. De zaterdag ook trouwens!
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is het donderdag ook het drukste.
Vandaag viel het mee. 4 volle zakken, maar heb weleens meer gehad.
En een deel van een straat in mijn wijk kreeg gemeentelijke HAH.
En 1 vent vroeg aan mij of ik de plaatselijke krant toevallig ook bezorgde. Tuurlijk joh als ik mijn postjas aan heb.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef Herfstblad het volgende:
En 1 vent vroeg aan mij of ik de plaatselijke krant toevallig ook bezorgde. Tuurlijk joh als ik mijn postjas aan heb.
dinsdag en zaterdag het minste post bij ons (vooral zaterdag)quote:Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier is de dinsdag echt het drukst. Altijd veel post (minimaal 5 zakken op mijn wijk) en ook minimaal zo'n 5 zakken HaH.
quote:
Zooo, ik had jou echt met een veel jonger jonger hoofd in gedachten (niet beledigend bedoeld)!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn movember snor
[ afbeelding ]
Allemachtig, zo extreem als dat heb ik het op mijn vestiging nog nooit meegemaakt, zelfs niet in de KNJ-periode! Inderdaad een nachtmerrie zeg!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik herinner mij nog van vorig jaar, toen was er ook zoveel voor een wijk, dat de vakjes echt propvol zaten, die stapels moesten we dan op de grond leggen met een papiertje erop in wel vakje het hoorde en dan weer verder ingooien... op het laatst lagen er dus een stuk of 10 stapels op de grond en de vakjes propvol... your worst nightmare!
Ja, en was toen ook nog maar net 2 weken aan het werk bij Postnl. Ik vroeg mij toen echt af in wat voor gekkenhuis ik was terechtgekomen!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Allemachtig, zo extreem als dat heb ik het op mijn vestiging nog nooit meegemaakt, zelfs niet in de KNJ-periode! Inderdaad een nachtmerrie zeg!
Ben 39 hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zooo, ik had jou echt met een veel jonger jonger hoofd in gedachten (niet beledigend bedoeld)!![]()
Hee dat is toevallig, ik begon ook vlak voor de kerst toendertijd (twaalf jaar geleden al weer)!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, en was toen ook nog maar net 2 weken aan het werk bij Postnl. Ik vroeg mij toen echt af in wat voor gekkenhuis ik was terechtgekomen!Maar gelukkig werd na 1 jan. alles beter!
Ja daarom dus ook!quote:
Nee, Groningen!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hee dat is toevallig, ik begon ook vlak voor de kerst toendertijd (twaalf jaar geleden al weer)!
Ik had precies dezelfde gedachte toen!![]()
Kom je misschien ook uit Noord-Brabant als ik vragen mag?
Hoe kan het nou dat je nu meer hebt dan toen? Tenslotte is er een gigantische volumedaling en wordt alles nu veel beter gespreid over de hele week... Ahem...quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:50 schreef Selestha het volgende:
Ik begon op 3 december vorig jaar
En ik zat op een wijk die maximaal 5 zakken inclusief HaH had met kerst.. Nu ben ik al blij als ik op dinsdag 8 zakken heb op een NORMALE dag
Omdat ik sinds september een andere wijk loopquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat je nu meer hebt dan toen? Tenslotte is er een gigantische volumedaling en wordt alles nu veel beter gespreid over de hele week... Ahem...
Ik ben zelf ook in december begonnen en raadt het niemand aan. Het was toen koud en ik had het idee dat mijn armen eraf zouden vallen
Hier is ook de donderdag het drukste. Ze weten altijd wel weer de een of andere mailing te vinden die ze erbij kunnen gooien. Gisteren hadden we BAX magazine... Wat is dat nou weer?
Laat je baas het niet lezen!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Donderdag is idd ook bij ons de drukste dag, en het lijkt idd dat het veel meer word.
Vandaag had ik 10 autokratjes, op de dinsdag is dat meestal 5 en de zaterdag 6.
Maar goed, met efficient werken en multitasken tijdens het autorijden is het prima te doen
Ik heb zelfs nog tijd om te roken in de auto
Kreeg er al eens een waarschuwing voor jaquote:
De koekoekquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
en terecht. Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |