Voor ons sowieso druk, want alweer HaH..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
druk dagje morgen? Vandaag zaten er hier zo te zien iig al enkele tijdschriften bij die normaal gesproken morgen pas komen.
waar in amsterdam?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef eigendeegcookie het volgende:
hier ,Amsterdam, vandaag weinig post , zware HAH,
maar het gekke was :
we hadden helemaal geen weer!
Nou, ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets te kiezen had bij PTT Post/TNT Post/TPG Post/PostNL!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:19 schreef sqdtnz het volgende:
[..]
Precies hiervoor heb ik mij aangemeld voor Amsterdam Centrum. Moet er niet aan denken om elke week in zo'n lelijke en irritante Vogelaarwijk te moeten lopen. Maar misschien heb je in kleinere steden minder keuze, omdat allerlei buurten onder dezelfde postcode vallen? Hier is het centrum alleen al onderverdeeld in 4 postcodes als ik mij niet vergis.
Rot!quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:26 schreef Selestha het volgende:
Vandaag gesealde HaH
We krijgen wel een bon, maar lopen wederom donderdag óók met HaH. Het is echt zwaar zo.
Mooi hoor!quote:
Geen weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef eigendeegcookie het volgende:
hier ,Amsterdam, vandaag weinig post , zware HAH,
maar het gekke was :
we hadden helemaal geen weer!
me = mijnquote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Schrijven moeten we hier altijd, en ik neem geen genoegen met niet uitbetalen.
Maar zit me af te vragen hoeveel uren per dag we extra nodig zijn. Gewoon omdat ik wil weten hoe ik me maand moet gaan indelen.
Ik bedoel elke dag een half uur is probleemloos. Maar 1,5 uur per dag moet ik bv me avondtrainingen naar de ochtend verschuiven...
Kat wil niet op de fotoquote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn movember snor
[ afbeelding ]
Mooie snor!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn movember snor
[ afbeelding ]
Stoer!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn movember snor
[ afbeelding ]
Kan dat wel allemaal in de vakjes van de sorteerkast?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Crientj het volgende:
Whuuut. 11 blauwe bakken voor een wijk waar het er normaal 6 of 7 zijn.
Ja, ging nog best goed. Had twee vakjes die bijna helemaal vol waren, maar er zat ook een bubbelenveloppe tussen. Paar weken terug hadden ze de tweede wijk als eerste al voor een deel ingegooid, moest ik maar gele kaarten erop leggen en dan de eerste wijk ingooien en zetten. Dat doe ik echt niet meer, haal liever de kast leeg, want toen zaten sommige vakjes dusdanig vol dat ik in de lege vakken aan de zijkant moest ingooien.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Kan dat wel allemaal in de vakjes van de sorteerkast?
Dat gevoel begin ik ook te krijgen ja. Dinsdagen zijn rustiger dan de donderdagen (Weet niet hoe het op zaterdag is, dan werk ik niet.)quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef gelestipjes het volgende:
Ik had er hier ook vakjes bijzitten waar het niet meer in pastte. Sowieso lijkt het wel alsof het nu iedere donderdag drukker wordt. De afgelopen 3 donderdagen waren gewoon echt heel erg druk. Als je 3 of 4 vakjes klaar had zat de tas gewoon al vol.
ik vind dat systeem prima werken. een aantal wijken zijn uiteraard wel uitgesloten om zo te doen. die hebben te veel post om het te laten werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, ging nog best goed. Had twee vakjes die bijna helemaal vol waren, maar er zat ook een bubbelenveloppe tussen. Paar weken terug hadden ze de tweede wijk als eerste al voor een deel ingegooid, moest ik maar gele kaarten erop leggen en dan de eerste wijk ingooien en zetten. Dat doe ik echt niet meer, haal liever de kast leeg, want toen zaten sommige vakjes dusdanig vol dat ik in de lege vakken aan de zijkant moest ingooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |