Ik vind het echt belachelijk.. en dan bel ik op: ja je krijgt echt je tijd hoor.. Ik mag het hopen, want ik ben drie kwartier langer bezig geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Die dubbele bundels heb ik ook 1 of 2 keer gehad.
Dit is ook de eerste keer van die pakjes. Mocht het vaker voorkomen, dan doe ik het ook niet meer nee
Vandaag kreeg ik trouwens mijn contract thuisgestuurd, dus mijn dienstverband is nu officieel verlengd met een jaar.
Vervelend! Een flinke pleister erop. Of zo'n ander ding, compeed heet het geloof ik, maar die zijn erg duur. Sterkte met lopen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef gridjuh het volgende:
Heb ik weer....op allebei mijn voeten een blaar
En dat doet toch zeer bij iedere stap....leuk en ik heb morgen een loopwijk
quote:
Verkeerde post mee, slecht gezet.quote:
Hier normaal gesproken ook, of ik krijg te horen dat een onervaren iemand het gedaan heeft zodat ik het zelf nog even op orde kan brengen voor ik de straat op gaquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
dat is wel erg dramatisch ...
Autoroutes zijn bij ons altijd voor de mensen met veel ervaring die bij voorkeur de route in het verleden zelf gereden hebben.
Naja zeg! Die heeft zeker niks gemerkt. Nou ja, voor jou scheelt het weer een hoop gezeur!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Selestha het volgende:
[..]Hier ook weer een drama.
Ik ben net door de regen (natte wielen) tegen een auto aan gereden die opeens stilstond, met mij niets aan de hand, maar het leek me dat er een deuk ofzo in de auto kon zitten. Ik stapte dus af en ging aan de kant staan, maar die bestuurder reed gewoon verder! Heel apart..
Hij keek wel om, maar deed niets. Nou ja, nu is het zijn probleem.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Naja zeg! Die heeft zeker niks gemerkt. Nou ja, voor jou scheelt het weer een hoop gezeur!
ik had veel van agisquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier best veel post, de helft van de wijk had wel een grote envelop van Achmea.
Ja fijn he! En dan ook nog van die kloterige proefmonstertjes er tussenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Woussie1987 het volgende:
Heel veel post vandaag!! Maling KPN, mailing gemeente over vuilnis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |