Krijg je dat dan los in bakken aangeleverd? Lijkt me ook niks, zo zonder collega's.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef wesleydie het volgende:
Werken bij Sannd is klote. Zelf je post sorteren. Bah.Was er toentertijd langer over bezig te sorteren dan post te lopen.
Inderdaad, brengen ze met het busje bij je langs. En je komt nauwelijks tot nooit in contact met medewerkers. Er kleven wat dat opgaat alleen maar voordelen aan het werken bij PostNL.quote:Op donderdag 8 november 2012 06:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Krijg je dat dan los in bakken aangeleverd? Lijkt me ook niks, zo zonder collega's.
Voordeel is wel dat je je wijk naar eigen inzicht kunt sorteren, en elke sorteerfout die je onderweg tegenkomt puur aan je zelf te wijten is. En je hebt nooit reclame, en onzin als Georoute of postvesten gaan aan je voorbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:12 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Inderdaad, brengen ze met het busje bij je langs. En je komt nauwelijks tot nooit in contact met medewerkers. Er kleven wat dat opgaat alleen maar voordelen aan het werken bij PostNL.
De mensen boeken wel via internet, maar het doorlezen van zo'n chique boekwerk (met kopje koffie binnen handbereik) is toch iets wat veel mensen prefereren boven het uren naar een computerscherm staren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:02 schreef Rafierafie het volgende:
Niemand die die afschuwelijke Djoser reisgidsen heeft gehad gisteren?
Die dingen hebben echt het meest onmogelijke formaat. In allebei de richtingen de maximaal toegestane grootte. Ieder jaar weer heb ik ruzie met die krengen!!
Ik snap überhaupt niet hoe het versturen van duizenden reisgidsen tegenwoordig nog winstgevend kan zijn. De meeste mensen boeken hun reis toch via internet? Dan kan je tenminste nog vergelijken met andere reisbureaus.
Ja vreselijke dingen idd! Gelukkig had ik er maar een paar bij mijn wijken ---> mensen met weinig geld!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:02 schreef Rafierafie het volgende:
Die dingen hebben echt het meest onmogelijke formaat. In allebei de richtingen de maximaal toegestane grootte. Ieder jaar weer heb ik ruzie met die krengen!!
Ik snap überhaupt niet hoe het versturen van duizenden reisgidsen tegenwoordig nog winstgevend kan zijn. De meeste mensen boeken hun reis toch via internet? Dan kan je tenminste nog vergelijken met andere reisbureaus.
Ik vond ze ook irritant ja, nèt iets te breed voor de meeste bussen. En zwaar. Gelukkig had ik er maar een stuk of 20 op de hele wijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:02 schreef Rafierafie het volgende:
Jammer dat de huizen in mijn wijk allemaal minstens 3 ton kosten. Ik heb altijd veel van dat soort gidsen. Net als dat ik altijd belachelijk veel villa d'arte, golfmagazine en zeilmagazine heb. Ik had laatst zelfs een hele berg Audi magazines... Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja vreselijke dingen idd! Gelukkig had ik er maar een paar bij mijn wijken ---> mensen met weinig geld!
LOL! Al die bladen heb ik ook bijna niet in mijn wijken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Jammer dat de huizen in mijn wijk allemaal minstens 3 ton kosten. Ik heb altijd veel van dat soort gidsen. Net als dat ik altijd belachelijk veel villa d'arte, golfmagazine en zeilmagazine heb. Ik had laatst zelfs een hele berg Audi magazines... Ik wist niet eens dat dat bestond
Gelukkig is die gids vrij uniek in formaat en komen ze maar een keer per jaar.
Ik had veel van die H&M gidsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja vreselijke dingen idd! Gelukkig had ik er maar een paar bij mijn wijken ---> mensen met weinig geld!
Mag ook niet, de tijden zijn slechts een indicatie, je moet gewoon uitbetaald krijgen wat je gewerkt hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef V__L_N het volgende:
Ik kom even binnenvallen met 2 vragen. Heb het de laatste tijd wat te druk gehad om alles hier te volgen. Dus mocht het ergens al besproken zijn: sorry.
Wij postbezorgers kregen laatst een brief met gewijzigde wijktijden.Nu stond er in de brief dat de nieuwe uren genoeg moet zijn om eventuele uitloop af te dekken en dat we dus niet 'standaard' meer kans maken op uitbetaling van overuren.
Maar nu dacht ik dat dit niet meer mocht? Daarom kregen we toch tijdje terug allemaal een boekje over uitbetalingen. Ben beetje bang dat ze hiermee straks tijdens knj me m'n overuren door de neus gaan boren.
Direct contact opnemen met je TC dan. En zo steeds een stapje hogeropquote:Enne begin dit jaar (maart/april) was ik 2 weken ziek. Dit hebben ze 'per ongeluk' geboekt als vakantieuren. Ik probeer dus al sindsdie tijd om dat geregeld te krijgen. Laatst met mijn vakantie hebben ze weer een week te weinig afgestreept.
Maar nu lukt het dus niet om dit geregeld te krijgen. Mijn pb+ zegt dat je hier geen rode kaart voor kan invullen. Weet iemand hier hoe ik dit geregeld kan krijgen?
Dat eerste is mooi. Want dan vul ik gewoon me uren in en dan conroleer ik gewoon wekelijk in de uitdraai of het klopt. Dat ze de standaard uren aanhouden kan soms wel. Maar zoals vandaag had ik gewoon 15 minuten uitloop door slechte sortering (iemand die de looproute niet aanhoud). Dan baal ik echt als ik dat niet uitbetaald krijg.quote:Mag ook niet, de tijden zijn slechts een indicatie, je moet gewoon uitbetaald krijgen wat je gewerkt hebt.
Direct contact opnemen met je TC dan. En zo steeds een stapje hogerop
Dat is echt heel hatelijk.. en het werkt voor geen meter door.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:11 schreef Herfstblad het volgende:
Hier had ik een luie voorbereider, want ik had een halve zak met enveloppen en pakjes die normaal gewoon tussen de bundels zitten.
Verder verrassend weinig post voor mijn wijk.
Niet echt nee. Ben ze ook maar gaan sorteren op straatquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt heel hatelijk.. en het werkt voor geen meter door.
Ja, dat heb ik een keer gedaan, maar de tweede keer doe ik het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ben ze ook maar gaan sorteren op straatHad voor 3 straten nogal veel namelijk.
Die dubbele bundels heb ik ook 1 of 2 keer gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een keer gedaan, maar de tweede keer doe ik het niet meer hoor.
Het blijft geen feest.
Had drie weken geleden gewoon drie dezelfde bundels.. mee.
Moet ik dus drie keer hetzelfde gaan schikken..
Ik ben gekke henkie niet.
Ik vind het echt belachelijk.. en dan bel ik op: ja je krijgt echt je tijd hoor.. Ik mag het hopen, want ik ben drie kwartier langer bezig geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Die dubbele bundels heb ik ook 1 of 2 keer gehad.
Dit is ook de eerste keer van die pakjes. Mocht het vaker voorkomen, dan doe ik het ook niet meer nee
Vandaag kreeg ik trouwens mijn contract thuisgestuurd, dus mijn dienstverband is nu officieel verlengd met een jaar.
Vervelend! Een flinke pleister erop. Of zo'n ander ding, compeed heet het geloof ik, maar die zijn erg duur. Sterkte met lopen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:01 schreef gridjuh het volgende:
Heb ik weer....op allebei mijn voeten een blaar
En dat doet toch zeer bij iedere stap....leuk en ik heb morgen een loopwijk
quote:
Verkeerde post mee, slecht gezet.quote:
Hier normaal gesproken ook, of ik krijg te horen dat een onervaren iemand het gedaan heeft zodat ik het zelf nog even op orde kan brengen voor ik de straat op gaquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
dat is wel erg dramatisch ...
Autoroutes zijn bij ons altijd voor de mensen met veel ervaring die bij voorkeur de route in het verleden zelf gereden hebben.
Naja zeg! Die heeft zeker niks gemerkt. Nou ja, voor jou scheelt het weer een hoop gezeur!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Selestha het volgende:
[..]Hier ook weer een drama.
Ik ben net door de regen (natte wielen) tegen een auto aan gereden die opeens stilstond, met mij niets aan de hand, maar het leek me dat er een deuk ofzo in de auto kon zitten. Ik stapte dus af en ging aan de kant staan, maar die bestuurder reed gewoon verder! Heel apart..
Hij keek wel om, maar deed niets. Nou ja, nu is het zijn probleem.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Naja zeg! Die heeft zeker niks gemerkt. Nou ja, voor jou scheelt het weer een hoop gezeur!
ik had veel van agisquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier best veel post, de helft van de wijk had wel een grote envelop van Achmea.
Ja fijn he! En dan ook nog van die kloterige proefmonstertjes er tussenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Woussie1987 het volgende:
Heel veel post vandaag!! Maling KPN, mailing gemeente over vuilnis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |