quote:Op maandag 5 november 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen problemen met Apple en vergelijk ze dan ook niet met een broodje poep
Die mini zou ik zelf niet snel halen, gezien de teruggang in schermresolutie. En de prijs.
Steve draait zich sowieso al om sinds de resolutieverandering van de iPhone 5quote:
Getraind, in Nijmegen op stap geweest, boekenbeurs, date, dvd op de bank, en 3 films in de bios.quote:
En de 5 kan ik aan de recensies hier op de werkvloer ook niet echt een af product noemen.quote:
Date. Dus geen seksquote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
3??? Had je tijd over?
Date of sex? Herhalingsdate? Of eerste date?
Ik ben benieuwd naar de bugs. De enige die ik heb kunnen vinden zijn strepen op het toetsenbord, twee keer gezien, geen idee hoe te reproduceren. Dat is met de laatste fix opgelost zegt de patchlist, maar dat zullen we zien.quote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de 5 kan ik aan de recensies hier op de werkvloer ook niet echt een af product noemen.
Daar zitten toch wat minor issues in. Ja ja er komt een fix .... maar 3 hebben hem en hadden liever 3 maandjes gewacht tot alle bugjes er uit warem
En welke zijn aan te raden?quote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Date. Dus geen seks
Ja 3, gister, op een rijtje. Lang leve de PUC.
Ted
Frankenweenie
Skyfall
Thunderbuddiesquote:
Ik vond Ted erg leukquote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke zijn aan te raden?
Ik wil naar Skyfall maar pas over 2 weken tijd
Fuck you thundeeeeer!!!quote:
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de bugs. De enige die ik heb kunnen vinden zijn strepen op het toetsenbord, twee keer gezien, geen idee hoe te reproduceren. Dat is met de laatste fix opgelost zegt de patchlist, maar dat zullen we zien.
Nog niet gezien, op dat eerste na (als dat het toetsenbordissue is), maar alles kan natuurlijk. Ik heb toevallig afgelopen vrijdag voor het eerst moeten restarten, omdat er iOS 6.1.x.bla.minor.major.blabla uit was. En ik heb het ding sinds begin oktober. Ik moest nadenken bij de sim unlockcodequote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.
En ze hadden nog wat minor dingetjes. Deze kan ik herinneren.
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.quote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.
En ze hadden nog wat minor dingetjes. Deze kan ik herinneren.
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.quote:Op maandag 5 november 2012 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.
Oude televisiesquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.
2011 belde met een iPhone 4S of ze hun oude product terug konden krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.
Gelukkig wordt het al steeds minderquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.
Met je tijd meegaan is zooo 2010.quote:Op maandag 5 november 2012 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
2011 belde met een iPhone 4S of ze hun oude product terug konden krijgen.
Vooral lekker verdienend, en flinke aantallen, dus zo niche is het nietquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Apple, zo'n schattig niche product
Idd, niet zo'n massaal domme volgschapen product als Androidquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Apple, zo'n schattig niche product
Nou ja, +/-700 euro voor een smartphone is idioot veel. Maar Samsung doet tegenwoordig ook aardig mee met prijsopdrijvenquote:Op maandag 5 november 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, niet zo'n massaal domme volgschapen product als Android.
Een S3 is geen smartphone, dat is een halve tablet.quote:Op maandag 5 november 2012 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, +/-700 euro voor een smartphone is idioot veel. Maar Samsung doet tegenwoordig ook aardig mee met prijsopdrijven
oh, dus toch een miniquote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Een S3 is geen smartphone, dat is een halve tablet.
Moet je maar een abo afsluiten. Dat zal je leren!quote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Die Nissan-reclame onder berichten op de FP, helemaal niks meer kunnen lezen
Of gewoon niet op dequote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar een abo afsluiten. Dat zal je leren!
Dat is het enige logische vervolg jaquote:Op maandag 5 november 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon niet op deFP
komen....
En weer een ziel geredquote:Op maandag 5 november 2012 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het enige logische vervolg ja
Graag gedaan kipjequote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wereld straalt weerIk wil nog niet dood
Dank je wel voor je redding
het kan ook niet gewoon een keer goed gaan op FOK hequote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Die Nissan-reclame onder berichten op de FP, helemaal niks meer kunnen lezen
Uit OUD?quote:
je kan proberen iemand er niet heen te laten gaan, als je er eenmaal inzit is het overquote:
Hier heb je je "I survived the Terwijde-ghetto"-sticker.quote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht vaker lastig gevallen dan hier hoor
in ede wonen en nog steeds niet dood willen. Moet je nagaan hoe positief deze jongedame in het leven staat!quote:
Het was niche, het was het een tijdje niet, maar met de 75% Android, wordt het dat dat zo langzamerhand wel weerquote:Op maandag 5 november 2012 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral lekker verdienend, en flinke aantallen, dus zo niche is het niet
RIP HWquote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
je kan proberen iemand er niet heen te laten gaan, als je er eenmaal inzit is het over.
Ach, omdat ze een kwartaaltje 75% van de totale telefoonverkoop hebben gehad? Logisch: er waren nieuwe androidtoestellen in dat kwartaal, geen nieuwe iPhonesquote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was niche, het was het een tijdje niet, maar met de 75% Android, wordt het dat dat zo langzamerhand wel weer
Het klinkt als een soort friendzone, maar dan vele malen gruwelijker.quote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
je kan proberen iemand er niet heen te laten gaan, als je er eenmaal inzit is het over.
As if anyone caresquote:
'And all I got was..' nee, wacht, ik heb er niks aan overgehouden.quote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier heb je je "I survived the Terwijde-ghetto"-sticker.
Als ik hier op het werk om me heen kijk is het 90% iPhone hoor. Naast 1% BB. Weinig niche. Android in de enterprise is nog steeds alles behalve een succes.quote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was niche, het was het een tijdje niet, maar met de 75% Android, wordt het dat dat zo langzamerhand wel weer
Trauma's tellen niet?quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'And all I got was..' nee, wacht, ik heb er niks aan overgehouden.
Ja, we zullen verder niet naar een stijgende lijn kijken...quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, omdat ze een kwartaaltje 75% telefoons hebben verkocht? Logisch: er waren nieuwe androidtoestellen in dat kwartaal, geen nieuwe iPhones
Echt serieus, voor in het bedrijf is Android echt geen optie, zo lek als een mandje man.quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, we zullen verder niet naar een stijgende lijn kijken...
Over een jaar of 2 staat Apple weer waar het hoort. Geliefd door mensen die tegen beter weten in blijven volhouden dat hun dingetje het beste dingetje is. En die betalen daar goed voor. Gelukkig wel, want zo blijft Apple geld houden om in de toekomst weer iets te starten als de iPod of de iPhone en kan de markt ermee vandoor gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik hier op het werk om me heen kijk is het 90% iPhone hoor. Naast 1% BB. Weinig niche. Android in de enterprise is nog steeds alles behalve een succes.
...this lousy wheelchair. Die zou ik op mijn rolstoel willen als ik een rolstoel had!quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'And all I got was..' nee, wacht, ik heb er niks aan overgehouden.
Je bent er erg vaak te vindenquote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
As if anyone cares.
Maar ik zit er niet hoor.
Android is niet lekker of minder lek dan Apple. Sommige programma's ja, maar die ga je dan ook niet gebruiken als bedrijf.quote:Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt serieus, voor in het bedrijf is Android echt geen optie, zo lek als een mandje man.
Totaal geen probleem voor particulieren hoor, maar dat kan je echt niet verkopen aan het management.
Wij hebben iPhone en W7P als goedkoper alternatief.
Wijs 1 post van mij daar aan, I dare youquote:
heerlijk die ongefundeerde haatquote:Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over een jaar of 2 staat Apple weer waar het hoort.
Telefoonnummers ronselen van meisjes die over 18 jaar 18 worden.quote:
Posten, lurken.. geen verschil in dit geval!quote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijs 1 post van mij daar aan, I dare you.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Jongens jongensGemekker over die telefoons, jezus.
Schandalig idd!quote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telefoonnummers ronselen van meisjes die over 18 jaar 18 worden.
Hebbe gij vakantie?quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef AirwiN het volgende:
Het klinkt als een soort friendzone, maar dan vele malen
Lees tussen de regels door, dit gaat alleen maar over wie de langste heeft. Allemaal om jou en/of cue te imponeren.quote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een weekje vrij om wat klusjes te doen in huis en bij te slapen ja. De maandag werk ik sowieso nooit, want pappadag.quote:
Idd, iedereen weet toch wel dat de iPhone veruit superieur is aan die plastic My First Smartphone-troep met die robot er op.quote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zouden we hen willen imponeren? Dat doe jij toch al?.quote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door, dit gaat alleen maar over wie de langste heeft. Allemaal om jou en/of cue te imponeren.
Ahquote:Op maandag 5 november 2012 09:27 schreef AirwiN het volgende:
weekje vrij om wat klusjes te doen in huis en bij te slapen ja. D
Waarom bestel je asos?quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
'your asos order has been despatched'![]()
Lekker begin van de dag!
Goeiemorgen dropjes
Vanaf morgen is het weer over.quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
Ah
Ik dacht je idd al wat meer online te zien afgelopen week en vandaag dus weer.
Jij hoeft daarvoor niet met telefoons te schermenquote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door, dit gaat alleen maar over wie de langste heeft. Allemaal om jou en/of cue te imponeren.
mij?quote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Jij hoeft daarvoor niet met telefoons te schermen
Blijkbaar hebben ze meer verstand van telefoons dan van vrouwen.quote:
lief en ik vallen zo op hier in T dus hebben wat asos bestelt om meer in te kunnen burgerenquote:
Hier wel, voor mijzelf niet vrees ik.quote:
ik heb een HTC.quote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Die van mij is 25 centimeter *kuch*
Van plastic!quote:
Lag ik ook maar in mijn eigen bed. maar helaas, arbeit.quote:Op maandag 5 november 2012 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
He nou ben ik weer de verwarming vergeten aan te zetten!
Nou ja mijn bedje is heerlijk warm
je bedoelt de kraan aan de verwarming?quote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
Weet iemand of er een timer ding bestaat voor zo'n antieke draai termosstaat? Net zo als je over een stekker van een lamp kunt plaatsen bijvoorbeeld?
De draaithermostaat vervangen voor zo'n instelding?quote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
je bedoelt de kraan aan de verwarming?
Je ligt voor arbeit in iemand anders bed? Uhuhquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lag ik ook maar in mijn eigen bed. maar helaas, arbeit.
voor die arbeit lig je nu in andermans bed?quote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lag ik ook maar in mijn eigen bed. maar helaas, arbeit.
ja hoor meneer zijn telefoon is weer 10 seconden sneller.quote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ligt voor arbeit in iemand anders bed? Uhuh.
maar dat is vast duur?quote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De draaithermostaat vervangen voor zo'n instelding?
gewoon je kamerthermostaat dus. Die mag je gewoon vervangen hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nee we hebbben zo een: http://www.google.nl/sear(...)&biw=400&bih=221#p=0
(sorry kon het plaatje niet plakken ik zit mobiel)
Neen, dat ding haalt zijn stroom van de ketel vandaan. Dan zou je al je ketel op een timer moeten zetten. Niet iets wat aan te raden isquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
Weet iemand of er een timer ding bestaat voor zo'n antieke draai termosstaat? Net zo als je over een stekker van een lamp kunt plaatsen bijvoorbeeld?
komen ze het dan ook doen?quote:Op maandag 5 november 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal als je overstapt van energieleverancier gratis
zo'n ding werkt gewoon op batterijenquote:Op maandag 5 november 2012 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, dat ding haalt zijn stroom van de ketel vandaan. Dan zou je al je ketel op een timer moeten zetten. Niet iets wat aan te raden is
Geen idee. Ik koos altijd voor geldquote:Op maandag 5 november 2012 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
komen ze het dan ook doen?
dat is wel tof
komen ze wat doen?quote:Op maandag 5 november 2012 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel tof
Sommige wel ja. De meeste draaithermostaten, zeker die ouderwetse koperkleurige, krijgen hun stroom van de ketel.quote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zo'n ding werkt gewoon op batterijen
dat ding vervangen!quote:
Kun je zelfquote:Op maandag 5 november 2012 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel tof
draaithermostaten werken helemaal niet op elektriciteit.quote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige wel ja. De meeste draaithermostaten, zeker die ouderwetse koperkleurige, krijgen hun stroom van de ketel.
Neinquote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ligt voor arbeit in iemand anders bed? Uhuh.
thuis komen is niet het probleem want dan is het hier vaak wel warm (appartement in het midden van het gebouw, allemaal ramen op het zuiden etc) maar s ochtends is zo kutquote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben bij de verbouwing bewust gekozen voor een draaithermostaat. We zijn zo onregelmatig thuis/wakker, dat zo'n instelbare thermostaat er veelvuldig voor gaat zorgen dat de verwarming staat te loeien als hij dat niet moet, en andersom. Jezelf aanleren om gewoon op tijd de thermostaat laag te zetten is veel energiezuiniger. Scheelt wel dat het vrij rap warm is bij ons, dus we hoeven niet een half uur in de kou te zitten nadat we thuis komen.
Dan regel je een 'mannetje' die het even voor je doet.quote:Op maandag 5 november 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik kan echt helemaal niks zelf
vooral niet met draadjes.
En vriendje kan nog.minder
Nee, ik gebruik er meestal gereedschap voorquote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
je kunt toch zelf wel een schroef in de muur draaien?
ja precies maar mannetjes kosten geld daarom hoopte ik dat je die er bij kreegquote:Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan regel je een 'mannetje' die het even voor je doet.
Wat lief, je biedt jezelf aanquote:Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan regel je een 'mannetje' die het even voor je doet.
Niet voor rhu, die doet immers ook nooit wat voor mij.quote:
Ik heb gewoon een mooie ouderwetsche kachel die alleen aan staat als ik thuis ben. Voor de rest stoken de buren die ik aan 4 kanten heb wel voor mij, bij mij is het nooit koud.quote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
je hebt tegenwoordig ook thermostaten met WiFi die je met je smartphone kunt bedienen. als je zo onregelmatig thuis bent
super vet!quote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
je hebt tegenwoordig ook thermostaten met WiFi die je met je smartphone kunt bedienen. als je zo onregelmatig thuis bent
Zou ik niet willen, stook ik veel meer dan nodig isquote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
We praten verder nadat je er zelf een stuk of 4 hebt vervangenquote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
draaithermostaten werken helemaal niet op elektriciteit.
Dus jouw probleem is dat je te lui bent om even (in ochtendjas of zo) naar dat ding toe te lopen, aan te zetten, terug naar bed, een half uur blijven liggen? Is dat nou je eigenlijke probleem?quote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
thuis komen is niet het probleem want dan is het hier vaak wel warm (appartement in het midden van het gebouw, allemaal ramen op het zuiden etc) maar s ochtends is zo kut
ik lig nu echt alleen nog maar in bed omdat het daar buiten zo koud is
quote:Op maandag 5 november 2012 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jouw probleem is dat je te lui bent om even (in ochtendjas of zo) naar dat ding toe te lopen, aan te zetten, terug naar bed, een half uur blijven liggen? Is dat nou je eigenlijke probleem?
Dat is best een groot probleem!quote:Op maandag 5 november 2012 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Dus jouw probleem is dat je te lui bent om even (in ochtendjas of zo) naar dat ding toe te lopen, aan te zetten, terug naar bed, een half uur blijven liggen? Is dat nou je eigenlijke probleem?
Ik zie mezelf nog wel zelf zo'n ding bouwen als ik er eentje nodig hebquote:Op maandag 5 november 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ik niet willen, stook ik veel meer dan nodig is
Gewoon lekker af en toe onder een dekentje kruipen
Er zit een veermechaniek in en een kwikdruppel die de verbinding maakt. Komt geen elektronica aan te pasquote:Op maandag 5 november 2012 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We praten verder nadat je er zelf een stuk of 4 hebt vervangen
Ik wil juist een raam dat smorgens automatisch open gaatquote:Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een raam dat 's morgens automatisch dicht gaat.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben bij de verbouwing bewust gekozen voor een draaithermostaat. We zijn zo onregelmatig thuis/wakker, dat zo'n instelbare thermostaat er veelvuldig voor gaat zorgen dat de verwarming staat te loeien als hij dat niet moet, en andersom. Jezelf aanleren om gewoon op tijd de thermostaat laag te zetten is veel energiezuiniger. Scheelt wel dat het vrij rap warm is bij ons, dus we hoeven niet een half uur in de kou te zitten nadat we thuis komen.
Oef, herkenbaar +1. Afgelopen weekend had ik ook moeite om uit bed te komen - terwijl ik daar nooit moeite mee heb! Kou is zo vervelend. Weet je dat ik zelfs als het echt heel koud is, mezelf in de douche afdroog en niet daarbuiten, omdat als ik het douchegordijn al open doe, ik de kou te koud vindquote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik lig nu echt alleen nog maar in bed omdat het daar buiten zo koud is
Ik slaap ook altijd met het raam open, maar als ik datzelfde raam dicht laat, heb ik geen last van de kou.. Maar ja, luchtcirculatie e.d.quote:Op maandag 5 november 2012 10:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een raam dat 's morgens automatisch dicht gaat.
Ik wil een gordijn dat automatisch open gaatquote:Op maandag 5 november 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil juist een raam dat smorgens automatisch open gaat
quote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zit een veermechaniek in en een kwikdruppel die de verbinding maakt. Komt geen elektronica aan te pas
Ik met raam dicht ivm lawaai van vogels buiten. Maar ergste vind ik dat de rest van het huis zo koud is. Dus dan snel aankleden, maar dat helpt dan ook niet voldoende, dus zit je te blauwbekken totdat je naar buiten gaatquote:Op maandag 5 november 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Wij slapen ook met de raam open
daarom is het s ochtends zo kut
Wordt bij ons niet onder de 16~17 graden (evt. met hulp van de thermostaat), dat overleef ik wel 's ochtends.quote:Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik met raam dicht ivm lawaai van vogels buiten. Maar ergste vind ik dat de rest van het huis zo koud is. Dus dan snel aankleden, maar dat helpt dan ook niet voldoende, dus zit je te blauwbekken totdat je naar buiten gaat
Dat is wel te doen ja. Bij mij is het nu zo'n 14/15 volgens mij. Maar straks zit dat rond de 11/12quote:Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt bij ons niet onder de 16~17 graden (evt. met hulp van de thermostaat), dat overleef ik wel 's ochtends.
Cavia's zijn er dan ook om op te eten.quote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij 12 graden gaan m'n cavia's het niet waarderen denk ik.
Jalous, very jalous.quote:Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt bij ons niet onder de 16~17 graden (evt. met hulp van de thermostaat), dat overleef ik wel 's ochtends.
Ik wil gewoon dat het nooit 's ochtends is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:16 schreef MNR het volgende:
Ik wil gewoon dat het 's ochtends niet koud is als ik uit bed stap!
Nooit ochtendseksquote:Op maandag 5 november 2012 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat het nooit 's ochtends is.
Dat is middagseksquote:Op maandag 5 november 2012 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ochtendseks kan ook prima om half één 's middags.
Niet je thermo helemaal uitzetten een idee?quote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel te doen ja. Bij mij is het nu zo'n 14/15 volgens mij. Maar straks zit dat rond de 11/12
Vooruit, 's ochtends seks hebben en dan doorslapen tot het middag is, is ook nog wel okay.quote:Op maandag 5 november 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit meer ochtend, middag en avondseks.. enkel nog maar middag en avondseks
ja, idd, daar zijn ze voor ontworpenquote:
Dat kost wel een hoop gas als je huis niet zo goed geisoleerd is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet je thermo helemaal uitzetten een idee?
Huis op temp houden, of huis weer op temp brengen, maakt niet heel veel verschil.quote:Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kost wel een hoop gas als je huis niet zo goed geisoleerd is.
Als je huis slecht geisoleerd is en in, zeg, een uurtje afgekoeld is, dan sta je gewoon 6 uur voor jan lul te stoken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huis op temp houden, of huis weer op temp brengen, maakt niet heel veel verschil.
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, idd, daar zijn ze voor ontworpen.
het zijn net kinderen dusquote:
Baby's kun je niet in een hokje stoppen en twee dagen alleen latenquote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn net kinderen dus.
Mis je iets in je leven?.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
En om op te eten en uit te poepen.
Dat niemand het probeert, betekent niet dat het niet kan.quote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baby's kun je niet in een hokje stoppen en twee dagen alleen laten
Voor de zekerheid moet je dat even in OUD vragenquote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cavias kan je met 5 jaar niet aan het werk zetten... dus ja....quote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze doodquote:Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
cavias kan je met 5 jaar niet aan het werk zetten... dus ja....
Zie je? met kinderen maak je gewoon nieuwe als ze dood gaanquote:
Gelukkigquote:Op maandag 5 november 2012 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooruit, 's ochtends seks hebben en dan doorslapen tot het middag is, is ook nog wel okay.
Dan moet hij wel bijzonder slecht geïsoleerd zijn als hij na een uur de buitentemperatuur heeft (als die buitentemperatuur 10~12 graden is).quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je huis slecht geisoleerd is en in, zeg, een uurtje afgekoeld is, dan sta je gewoon 6 uur voor jan lul te stoken.
Voor een redelijk geisoleerd huis maakt het geen drol uit idd.
5 pas? Dan ben je ook een slechte opvoeder. Aan het werk zetten kan al vanaf 2 jaar hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
cavias kan je met 5 jaar niet aan het werk zetten... dus ja....
Oh, ik heb er ook geen verstand vanquote:Op maandag 5 november 2012 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5 pas? Dan ben je ook een slechte opvoeder. Aan het werk zetten kan al vanaf 2 jaar hoor.
Dat, of je bent één van de opvoeders die er voor verantwoordelijk is dat al die kinderen tegenwoordig geen manieren meer hebben en hartstikke lui zijn.quote:
Ik hep tog helemal geen koters manquote:Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of je bent één van de opvoeders die er voor verantwoordelijk is dat al die kinderen tegenwoordig geen manieren meer hebben en hartstikke lui zijn.
Dat kan iedereen wel zeggen.quote:
Nee, dank je. Ik blijf nog wel even zonder. Een jaar of 70 ofzo.quote:
Dat dus!quote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ons huis is goed geisoleerd en dat suckt voor mij. Ik ben gewend aan mijn vorige huis waar de ramen niet eens echt sloten, dus ik hou van veel frisse lucht en een beetje kou in huis en her en der een beetje warmte opzoeken. Maar brox zet de verwarming altijd op subtropisch.
Zo snel als hij 's morgens de deur uitgaat zet ik altijd de balkondeur en het raam open
Dat zijn hamsters.quote:Op maandag 5 november 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je ze wel in zo'n molentje laten rennen, of zijn ze daar ook te lui voor?
je gaat echt geen 110 worden hoorquote:Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik blijf nog wel even zonder. Een jaar of 70 ofzo.
quote:Op maandag 5 november 2012 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik blijf nog wel even zonder. Een jaar of 70 ofzo.
quote:Op maandag 5 november 2012 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was een weekje vrij om wat klusjes te doen in huis en bij te slapen ja. De maandag werk ik sowieso nooit, want pappadag.
Oei, dat is dan wel erg stoken voor de buitenwereld.quote:Op maandag 5 november 2012 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ons huis is goed geisoleerd en dat suckt voor mij. Ik ben gewend aan mijn vorige huis waar de ramen niet eens echt sloten, dus ik hou van veel frisse lucht en een beetje kou in huis en her en der een beetje warmte opzoeken. Maar brox zet de verwarming altijd op subtropisch.
Zo snel als hij 's morgens de deur uitgaat zet ik altijd de balkondeur en het raam open
Je weet maar nooit met die medische wetenschap van tegenwoordig.quote:
Gelukkig, toch nog iemand die hapt, al is het anderhalf uur later.quote:
Alsof ik moet weten of jij wel of geen monsters hebt..quote:Op maandag 5 november 2012 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog iemand die hapt, al is het anderhalf uur later.
MissMSX is al helemaal doorgefokt zegt zequote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof ik moet weten of jij wel of geen monsters hebt..
Aan de pootjes zit toch geen vlees.quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn hamsters.
En mijn hamster heeft geen achterpootjes
Veel oefenen, niks produceren.quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
MissMSX is al helemaal doorgefokt zegt ze.
Als jij het zegt...quote:Op maandag 5 november 2012 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo'n beetje zoals ik mijn studie doe.
quote:65-plusser meest vermogend
AMSTERDAM - Het vermogen van oudere generaties ligt een stuk hoger dan dat van jongeren. 65-plussers hebben het meeste vermogen.
© Thinkstock
Dit meldt Mijngeld.nl op basis van het ING Economisch Bureau. Het bureau heeft gekeken naar het netto-vermogen van huishoudens, dat bestaat uit de waarde van de eigen woning, de beleggingen en het spaargeld minus de schulden van een huishouden, inclusief de hypotheek. Pensioen wordt niet meegeteld.
Een doorsnee huishouden met de kostwinnaar in de leeftijd van 65-plus, heeft een vermogen van 107.000 euro. De groep 45-65 jarigen heeft met een vermogen van 91.000 euro iets minder. In de leeftijdsgroep 25 tot en met 45 jaar is het vermogen met 6000 euro nog minder.
Een doorsnee huishouden tot 25 jaar heeft een vermogen van 1000 euro.
Ouderen hebben aanzienlijk meer vermogen dan jongere generaties. Volgens ING komt dit onder andere doordat ouderen meer hebben kunnen sparen, maar ook omdat deze groep heeft kunnen profiteren van de snel stijgende beurzen en huizenprijzen in de jaren ’90.
Jongere huishoudens met een eigen woning profiteren hier juist niet van en hebben over het algemeen een hogere hypotheek. Daarnaast heeft deze groep last van de kredietcrisis: de huizenprijzen zijn sinds 2008 met ongeveer 16 procent gedaald.
So? Mijn vader is ook nog van de generatie, niet meer uitgeven dan er binnenkomt. geen leningen, geen dingen die hij niet kan betalen etc.quote:
Het is 'kostwinner'quote:Op maandag 5 november 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Mijn vader is ook nog van de generatie, niet meer uitgeven dan er binnenkomt. geen leningen, geen dingen die hij niet kan betalen etc.
Ow zoquote:Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is 'kostwinner'
Behalve als je de loterij gewonnen hebt
Sorry, taalnaziquote:
Ontbijt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Zo het grote koken is begonnen! Tapas
Dat is toch juist klein koken?quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nu pas?quote:Op maandag 5 november 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap m niet...quote:
Veel TV's hebben tegenwoordig toch al een wekkerfunctie?quote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef MNR het volgende:
Nou, ik ben er helemaal uit hoor (mosterd en maaltijd en zo...), ik wil een TV die 's ochtends automatisch aangaat, daarop verschijnt dan mijn PT en hij zegt: "klaar voor de Starjumps MNR?" en zò wil ik wakker worden: gelijk op temperatuur en wakker.
F*ck the thermostaat
Die van mij niet dus ik word om 5 uur 's ochtends wakker van ruisquote:Op maandag 5 november 2012 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Veel TV's hebben tegenwoordig toch al een wekkerfunctie?
Ruisquote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij niet dus ik word om 5 uur 's ochtends wakker van ruis
Waarom zet jij je wekker op 5 uur?quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Kosmische achtergrondstralingquote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is je sleepfunctie (die je niet hebt), niet je wekkerfunctie (die je niet hebt).quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jaquote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is je sleepfunctie (die je niet hebt), niet je wekkerfunctie (die je niet hebt).
zo leer je elke dag weer wat bijquote:
Omdat dat digitale geval van UPC na een paar uur automatisch uitgaat.quote:Op maandag 5 november 2012 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan nog, waarom zou je TV om 5 uur ineens gaan ruisen als'ie nog aanstaat?
De wat? dus als je beetje op een zondag de hele dag voor de buis zit gaat dat ding zomaar uit?quote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Omdat dat digitale geval van UPC na een paar uur automatisch uitgaat.
als je niet zapt oid ja.quote:Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De wat? dus als je beetje op een zondag de hele dag voor de buis zit gaat dat ding zomaar uit?
aah ok. nooit van gehoordquote:Op maandag 5 november 2012 13:59 schreef rival het volgende:
als je niet zapt oid ja.
tenzij je instellingen wijzigt.
de meeste apparaten gaan tegenwoordig op stand by na een tijdje geen gebruik.
Jij bent ECHT lui hequote:Op maandag 5 november 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ja mijn hele tc gaat uit na een tijdje
kei irritant want op zondag staat ie soms kei lang op de bbc met die toffe oude films en dan gaat ie uit
Jahey ik heb niet zo'n dingquote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat dat digitale geval van UPC na een paar uur automatisch uitgaat.
Jezus je moet hier ook echt alles toelichten.
Dan kan je tenminste opnemen als 1922 belt.quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jahey ik heb niet zo'n ding
Ik heb sinds kort een telefoon, dat is al heel wat.
jaquote:
Precies.quote:Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste opnemen als 1922 belt.
Ninja-edit
Dat vind ik zonde he, douchen terwijl de tv nog aanstaat.quote:Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Maar dit staat daar los van hoor
maar de bbc op zondag is gewoon tof. eerst kookprogrammas bij mijn ontbijt... dan oude films
dan doe ik wel dingen tusse dior maar dan zet ik hem niet steeds uit als ik ga douchen of ff de vaatwasser in pak of zo
van pijpen kan je zwanger wordenquote:Op maandag 5 november 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb me ooit laten vertellen dat aan-uit-aan etc meer stroom kost?
Dat doe ik dan wel weer. Al zet ik hem wel zachtjes omdat anders het geluid irritant is als ik weer de woonkamer binnenkomquote:Op maandag 5 november 2012 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik zonde he, douchen terwijl de tv nog aanstaat.
Maar kost het meer of minder energie dan zwanger worden?quote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van pijpen kan je zwanger worden.
Meer!quote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar kost het meer of minder energie dan zwanger worden?
Voor wie?quote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar kost het meer of minder energie dan zwanger worden?
Je zegt het alsof je vindt dat je dan beter TV kunt blijven kijken...quote:Op maandag 5 november 2012 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik zonde he, douchen terwijl de tv nog aanstaat.
Een kwartier?!?quote:Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ja ik weet toch niks van die dingen
Ik dacht dat ik juist goed deed door hem aan te laten als ik maar ff een kwartiertje ga douchen of zo...
Naja foei blijkbaar
ik zal het niet meer doen
Let op het 'kwartierTJE'.quote:
Wees blij dat je nog een kerstborrel hebtquote:
Het bedrijf kennende is ALLES op eigen kosten, incl het eerste drankjequote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een kerstborrel hebt
Wees blij dat je nog werk hebtquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het bedrijf kennende is ALLES op eigen kosten, incl het eerste drankje
benen scheren, shampoo en conditioner, afdrogen, cremepje op etcquote:
Dan is een kwartier nog kort.quote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
benen scheren, shampoo en conditioner, afdrogen, cremepje op etc
14 minuten en 59 secondenquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Let op het 'kwartierTJE'.
Normaal zou ik zeggen, dat zal vast korter zijn dan een kwartier. Maar rhu kennende valt een kwartier nog kort uit
Tsja, en daar betaal je dan ook voor (en de rest van de wereld via het milieu ookquote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
gejank altijd, TV staat bij mij altijd aan als ik thuis ben, of ik nou kijk of niet...
Dat doe je hopelijk niet onder de douchequote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
benen scheren, shampoo en conditioner, afdrogen, cremepje op etc
ooh nee ik ben best snelquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Let op het 'kwartierTJE'.
Normaal zou ik zeggen, dat zal vast korter zijn dan een kwartier. Maar rhu kennende valt een kwartier nog kort uit
|Maar valt wel onder het mom 'douchen'quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je hopelijk niet onder de douche
Ik heb gemeten hoe lang het duurt voor het bad vol is, als ik er in lig. En toen bepaald dat ik die tijd + 1 minuut nodig heb om te douchen. Ik ga met een schoon geweten in badquote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
14 minuten en 59 seconden
Hoeveel liter water is dat wel niet?
Die is wel een uurtje zoet denk ikquote:
Niet in mijn woordenboekquote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Maar valt wel onder het mom 'douchen'
ooh dat hadden wij waar ik eerst werktequote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het bedrijf kennende is ALLES op eigen kosten, incl het eerste drankje
Of je hebt een klein bad of je hebt een turbostraalquote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gemeten hoe lang het duurt voor het bad vol is, als ik er in lig. En toen bepaald dat ik die tijd + 1 minuut nodig heb om te douchen. Ik ga met een schoon geweten in bad
Ja dat kan ik ook achteraf bepalenquote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gemeten hoe lang het duurt voor het bad vol is, als ik er in lig. En toen bepaald dat ik die tijd + 1 minuut nodig heb om te douchen. Ik ga met een schoon geweten in bad
So? Kan er echt niet wakker van liggen als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, en daar betaal je dan ook voor (en de rest van de wereld via het milieu ook)
nee joh dan sta ik niet continue onder de douchequote:Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
14 minuten en 59 seconden
Hoeveel liter water is dat wel niet?
Nouja als ik bedoel 'in de badkamer' zeg ik altijd 'in de douche' ..quote:
Dubbelquote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Zo heb je niets je hele leven, en zo blijkt uit je bloedtests e.d. dat je diabetes geërfd hebt.
Dus, bedankt allen voor het toekomstige meebetalen. Ik ben jullie nu al dankbaar.
nee maar ik bedoelde dat ik dan een kwartiertje weg ben uit de kamer waar de tv isquote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je hopelijk niet onder de douche
klotequote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Zo heb je niets je hele leven, en zo blijkt uit je bloedtests e.d. dat je diabetes geërfd hebt.
Dus, bedankt allen voor het toekomstige meebetalen. Ik ben jullie nu al dankbaar.
Ik deed al met opzet veelquote:Op maandag 5 november 2012 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik bedoelde dat ik dan een kwartiertje weg ben uit de kamer waar de tv is
oh vervelend! En nu? Moet je iets laten of juist doen?quote:Op maandag 5 november 2012 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Afhankelijk van wat waardes in een urine test morgen moet ik of woensdag direct aan de medicatie of naar het ziekenhuis om uit te pluizen welke medicatie.quote:Op maandag 5 november 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh vervelend! En nu? Moet je iets laten of juist doen?
oh ja sorryquote:
sterkte!quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat waardes in een urine test morgen moet ik of woensdag direct aan de medicatie of naar het ziekenhuis om uit te pluizen welke medicatie.
Dus woensdag weet ik meer.
Al bekend hoe hoog/laag je suikerspiegel is?quote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Afhankelijk van wat waardes in een urine test morgen moet ik of woensdag direct aan de medicatie of naar het ziekenhuis om uit te pluizen welke medicatie.
Bummerquote:Op maandag 5 november 2012 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Jup. Te hoogquote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al bekend hoe hoog/laag je suikerspiegel is?
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook achteraf bepalen
Vollopen bad : 10 minuten..
Hmmm dan doe ik er gewoon 11 minuten over om te douchen
Gelukkig niet levensbedreigend, maar goed is ook weer een tweede.quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
Jup. Te hoog.
Het schommelt ergens tussen de 8.1 en 12.3. 10.1 met de officiele bloedtest en de 8.1 en 12.3 met de glucose meter van mijn moeder.
Eigenlijk alleen omdat ik steeds meer begon te drinken. Afvallen doe ik wel, maar ik ben ook aan het hardlopen. En het eetpatroon probeer ik al een jaar te verbeteren.quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BummerHoe kwam dat zo boven tafel?
Doodgaan was ik nog niet van plan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet levensbedreigend, maar goed is ook weer een tweede.
Normaal bad, normale druk. Duurt ongeveer 12 minuten, dus ik vind dat ik 13 minuten nodig heb om te douchen. Dus kan ik beter in bad, daar heb ik langer plezier vanquote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of je hebt een klein bad of je hebt een turbostraal
Dat zijn wel meer mensen die dood gaan niet van planquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doodgaan was ik nog niet van plan.
Fijn dat je in elk geval al goed op weg bent met de investering in je gezondheid. Dat maakt de situatie niet direct anders, maar het vergt een minder radicale koerswijziging dan dat je alles zou moeten omgooien.quote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
Eigenlijk alleen omdat ik steeds meer begon te drinken. Afvallen doe ik wel, maar ik ben ook aan het hardlopen. En het eetpatroon probeer ik al een jaar te verbeteren.
De HA vond het overigens wel positief dat ze niet hoefde te preken met sporten en dieten.
Which is goodquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doodgaan was ik nog niet van plan.
13 minuten douchenquote:Op maandag 5 november 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal bad, normale druk. Duurt ongeveer 12 minuten, dus ik vind dat ik 13 minuten nodig heb om te douchen. Dus kan ik beter in bad, daar heb ik langer plezier van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |