quote:Op maandag 5 november 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen problemen met Apple en vergelijk ze dan ook niet met een broodje poep
Die mini zou ik zelf niet snel halen, gezien de teruggang in schermresolutie. En de prijs.
Steve draait zich sowieso al om sinds de resolutieverandering van de iPhone 5quote:
Getraind, in Nijmegen op stap geweest, boekenbeurs, date, dvd op de bank, en 3 films in de bios.quote:
En de 5 kan ik aan de recensies hier op de werkvloer ook niet echt een af product noemen.quote:
Date. Dus geen seksquote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
3??? Had je tijd over?
Date of sex? Herhalingsdate? Of eerste date?
Ik ben benieuwd naar de bugs. De enige die ik heb kunnen vinden zijn strepen op het toetsenbord, twee keer gezien, geen idee hoe te reproduceren. Dat is met de laatste fix opgelost zegt de patchlist, maar dat zullen we zien.quote:Op maandag 5 november 2012 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de 5 kan ik aan de recensies hier op de werkvloer ook niet echt een af product noemen.
Daar zitten toch wat minor issues in. Ja ja er komt een fix .... maar 3 hebben hem en hadden liever 3 maandjes gewacht tot alle bugjes er uit warem
En welke zijn aan te raden?quote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Date. Dus geen seks
Ja 3, gister, op een rijtje. Lang leve de PUC.
Ted
Frankenweenie
Skyfall
Thunderbuddiesquote:
Ik vond Ted erg leukquote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke zijn aan te raden?
Ik wil naar Skyfall maar pas over 2 weken tijd
Fuck you thundeeeeer!!!quote:
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de bugs. De enige die ik heb kunnen vinden zijn strepen op het toetsenbord, twee keer gezien, geen idee hoe te reproduceren. Dat is met de laatste fix opgelost zegt de patchlist, maar dat zullen we zien.
Nog niet gezien, op dat eerste na (als dat het toetsenbordissue is), maar alles kan natuurlijk. Ik heb toevallig afgelopen vrijdag voor het eerst moeten restarten, omdat er iOS 6.1.x.bla.minor.major.blabla uit was. En ik heb het ding sinds begin oktober. Ik moest nadenken bij de sim unlockcodequote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.
En ze hadden nog wat minor dingetjes. Deze kan ik herinneren.
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.quote:Op maandag 5 november 2012 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet idd schemflikkeringen, 1 collega ook freezes/going black, youtube schijnt het niet te doen.
En ze hadden nog wat minor dingetjes. Deze kan ik herinneren.
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.quote:Op maandag 5 november 2012 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.
Oude televisiesquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.
2011 belde met een iPhone 4S of ze hun oude product terug konden krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even bij de 4S, perfect product wat echt af is.
Gelukkig wordt het al steeds minderquote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waar de resolutie goed is voor alle Apps. Zwarte balken onder en boven is zo oude televisie ergernis.
Met je tijd meegaan is zooo 2010.quote:Op maandag 5 november 2012 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
2011 belde met een iPhone 4S of ze hun oude product terug konden krijgen.
Vooral lekker verdienend, en flinke aantallen, dus zo niche is het nietquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Apple, zo'n schattig niche product
Idd, niet zo'n massaal domme volgschapen product als Androidquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Apple, zo'n schattig niche product
Nou ja, +/-700 euro voor een smartphone is idioot veel. Maar Samsung doet tegenwoordig ook aardig mee met prijsopdrijvenquote:Op maandag 5 november 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, niet zo'n massaal domme volgschapen product als Android.
Een S3 is geen smartphone, dat is een halve tablet.quote:Op maandag 5 november 2012 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, +/-700 euro voor een smartphone is idioot veel. Maar Samsung doet tegenwoordig ook aardig mee met prijsopdrijven
oh, dus toch een miniquote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Een S3 is geen smartphone, dat is een halve tablet.
Moet je maar een abo afsluiten. Dat zal je leren!quote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Die Nissan-reclame onder berichten op de FP, helemaal niks meer kunnen lezen
Of gewoon niet op dequote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar een abo afsluiten. Dat zal je leren!
Dat is het enige logische vervolg jaquote:Op maandag 5 november 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon niet op deFP
komen....
En weer een ziel geredquote:Op maandag 5 november 2012 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het enige logische vervolg ja
Graag gedaan kipjequote:Op maandag 5 november 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wereld straalt weerIk wil nog niet dood
Dank je wel voor je redding
het kan ook niet gewoon een keer goed gaan op FOK hequote:Op maandag 5 november 2012 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Die Nissan-reclame onder berichten op de FP, helemaal niks meer kunnen lezen
Uit OUD?quote:
je kan proberen iemand er niet heen te laten gaan, als je er eenmaal inzit is het overquote:
Hier heb je je "I survived the Terwijde-ghetto"-sticker.quote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht vaker lastig gevallen dan hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |