Oh nomz... tis dat ik het niet mag van mezelf anders deed ik hard meequote:Op maandag 5 november 2012 09:04 schreef Toekito het volgende:
Klote dus dan maar een Lion King Marathon houden.
Awww, knuffelquote:Op maandag 5 november 2012 14:41 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Met 'n brok in m'n keel, vechtend tegen de tranen. Zit je dan op je werk.
Herinneringen zijn 'n zege, maar soms echt 'n last.
Wat is die Raichu aan het eten?quote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
Deels opgelucht, het conflict in mn hoifd is min of meer ten einde. Nu nog twijfels over wat ik zelf wil en of ik dat nu al wil.
Raichu eet een batterij.quote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is die Raichu aan het eten?
Succes met je twijfels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch niet dat ik een Raichu was. Alleen dat Raichu een batterij eet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben jij een Raichu? Ik wist niet dat FOK!kers pokemon konden zijn.
Kan toch? Ik ben een Charmeleon, maar dat weten niet veel mensen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik een Raichu was. Alleen dat Raichu een batterij eet.
Mensen die niet eens een Charizard zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan toch? Ik ben een Charmeleon, maar dat weten niet veel mensen.
Lvl 34, bijnaquote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een Charizard zijn.
Misschien moet je je er niet meer bezig houden als ie bezet is... Of het kan je niks schelen dat kan ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet wat ik moet denken.
Zaterdag personeelsfeestje gehad en vandaag kreeg ik dingen te horen die ik helemaal niet meer weet..
Ik hoop niet dat ik gekke dingen gedaan heb
Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar het gaat niet over een bepaald iemandquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien moet je je er niet meer bezig houden als ie bezet is... Of het kan je niks schelen dat kan ook
OT: Voel me wel ok niks bijzonders, hopelijk kan ik vanavond op tijd slapen
Oh dat dacht ik je had het laatst over dat je iemand leuk vond maar die aanhang ook naar dat feest kwam...quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar het gaat niet over een bepaald iemand
Schijnbaar weet ik niet meer alles van die avond en dat vind ik eng, of ik niks geks heb gedaan
Ohja klopt haha, heb hem maar met rust gelatenquote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik je had het laatst over dat je iemand leuk vond maar die aanhang ook naar dat feest kwam...
Ok verstandigquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja klopt haha, heb hem maar met rust gelaten
Jij had toch met een FOK!'er?quote:Op maandag 5 november 2012 08:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Klote, weet bijna zeker dat ik mijn SE ga verneuken
En ik irriteer aan mezelf dat ik nog steeds aan bepaald persoon denk, ik moet er echt mee ophouden, andersom gebeurt het ook niet, en ik doe alleen mezelf er pijn mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |