Teamleider bij PostNL?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag 7 sollicitatiemails versturen, de vacaturepagina's heb ik al 'vastgelegd'. Van twee sollicitatieprocedures hoor ik deze week of ze wel of niet doorgaan, en volgende week dinsdag voor de 2e maal een gesprek bij PostNL. Zal ze benadrukken mijn sollicitatieprocedure ditmaal NIET te vergeten
Daar word je wel aangenomenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, postbezorger (zaterdag)
Ja, heel stom. Ik heb gewoon 0 ingevuld toen. Je wordt toch nog gebeld over je aanvraag. Heb dat toen ook aangegeven. Was verder geen probleem. Ze bellen toch ook met je 'oude' werkgever en komen zo wel op het aantal uren.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef _Arual_ het volgende:
UWV maar even gebeld... Ik moest maar creatief zijn bij het invullen en mijn verhaal doen in het opmerkingenvakje.Anders gezegd: ze wisten het zelf ook niet.
Stom. En verder willen ze graag dat je alles via internet doet...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik uiteraard ook doorgegevenMaar goed, het zal wel om bewijs gaan. Lullige is weer dat dat blijkbaar alleen via papieren post kan. straks maar eens bellen of een digitale weergave niet voldoende is.
-edit- nee dus, moet via snailmailWelkom in 2012.
Acteurquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
ik ga nu zo solliciteren op iets in de zorg waar ik de functie geeneensch van weet. Wel de richting (zorg, kids, ouders opvoeding). Komt omdat ik via via ben doorverwezen vanuit een andere sollicitatie.
Ben benieuwd..
Hoe doen jullie dat trouwens als die smurfen gaan vragen: "wat is je droombaan?" Als ik dat eerlijk ga zeggen dan zou ik acteur zeggen, maar dat heeft ook weinig zin in de zorg. Zou ik dan moeten zeggen: "Een baan waar ik met plezier heen ga met leuke collega's?"
Al weet ik dat niet zeker of ik dat aan jullie moet vragen, aangezien jullie allemaal ook geen baan hebben(steekje onderwater ieeeeeeh
![]()
)
Dacht ik de vorige keer ook toen ik er een sollicitatiegesprek had op 16 oktober. Men zou binnen 2 dagen uitsluitsel geven, maar toen ik na 2 weken niets vernomen had, heb ik maar opnieuw gesolliciteerd.quote:
En dan denk je niet "kom, laat ik eens even bellen met de verantwoordelijke afdeling om het even voor te bespreken?" Als je het goed aanpakt kan de brief achterwege blijven omdat het gesprekje op zich al genoeg reden is om je uit te nodigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
ik ga nu zo solliciteren op iets in de zorg waar ik de functie geeneensch van weet. Wel de richting (zorg, kids, ouders opvoeding). Komt omdat ik via via ben doorverwezen vanuit een andere sollicitatie.
En nu krijg ik plompverloren een afwijzing gemaild van PostNL omdat ik niet voldoe aan het profiel.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dacht ik de vorige keer ook toen ik er een sollicitatiegesprek had op 16 oktober. Men zou binnen 2 dagen uitsluitsel geven, maar toen ik na 2 weken niets vernomen had, heb ik maar opnieuw gesolliciteerd.
Das rapquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef MissionPhailed het volgende:
En zojuist weer een telefoon van een uitzendbureau voor een betrekking als administratief operator, kennismakingsgesprek morgen. De laatste tijd zóveel sollicitaties verzonden dat ik niet eens weet n.a.v welke sollicitatie dat ook alweer was
EDIT: en 10 minuten na een sollicitatiemail een afwijzing ontvangen; een nieuw snelheidsrecord, het oude record stond op 11 minuten![]()
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zucht....
[ afbeelding ]
Administratief Logistiek Medewerker. Quote: "Na vergelijk van alle binnengekomen sollicitaties moeten we helaas concluderen dat u niet in het profiel past". Eerlijk is eerlijk, ze werken er rap ... !quote:
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Zouden ze me bewust tegenwerken ?
-verkeerd gelezen-quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?
Nee Apache server kan het niet aan het is waarschijnlijk te druk.. of mijn zoekstring is te moeilijk/bewerkelijk voor het systeem.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?
Ja maar ik heb Chrome en ik kom eropquote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geloof ik al meer gezegd.
Niet met Chrome naar werk.nl gaan.
Geen ideequote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nee Apache server kan het niet aan het is waarschijnlijk te druk.. of mijn zoekstring is te moeilijk/bewerkelijk voor het systeem.
Later nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Chrome en ik kom erop
[..]
Geen ideeMaar ik heb geen problemen met inloggen in ieder geval
Wat voor iets?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk kids met psychiatrische problematiek in een ambulante omgeving begeleiden en steunen, ook in groepsverband. Dit kan in combinatie gaan met slaapdiensten, maar zo kan ik goed ervaring op doen en verder groeien. Dat komt wel goed daar ik leergierig ben als ik eenmaal in een bedrijf zit. Ik heb mijzelf goed kunnen profileren en nu ben ik hoogstwaarschijnlijk met mijn 2de sollicitatie binnen.quote:
Leuk!! Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kids met psychiatrische problematiek in een ambulante omgeving begeleiden en steunen, ook in groepsverband. Dit kan in combinatie gaan met slaapdiensten, maar zo kan ik goed ervaring op doen en verder groeien. Dat komt wel goed daar ik leergierig ben als ik eenmaal in een bedrijf zit. Ik heb mijzelf goed kunnen profileren en nu ben ik hoogstwaarschijnlijk met mijn 2de sollicitatie binnen.
Uit privacy zeg ik niet waar t is, maar ik heb de studie mwd gedaan, bachelor gehaald!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk!! Heb ik ook gedaan
Waar is het ergens en wat voor studie doe je nu nog dan?
Zet hier maar neer waarop je wilt reageren en post je CV maar, dan kunnen wij wel helpen met de briefquote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Grootste reden dat ik werkloos ben is vanwege het feit dat ik waardeloos ben in het schrijven van aantrekkelijke sollicitatiebrieven.
Who's with me
waarom mag dat eigenlijk niet???quote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef Maanvis het volgende:
Jongens, je mag hier geen vacatures meer posten voor je mede-FOK!kers, ook niet uit niet-commercieel oogpunt. Dat jullie het even weten.
geen idee,de uitleg is dat het dan slechts een kwestie van tijd is voordat intercedenten zich registreren en hier gaan posten. Mag blijkbaar al tijden niet, maar ik merk het pas voor het eerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom mag dat eigenlijk niet???
Zo kunnen we elkaar toch helpen?
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef Maanvis het volgende:
Jongens, je mag hier geen vacatures meer posten voor je mede-FOK!kers, ook niet uit niet-commercieel oogpunt. Dat jullie het even weten.
Niemand stelt zich aan, maak je geen zorgen.quote:
Goede motivatie kan ik meestal wel schrijven. Sollicitatiebrief is toch ongeveer net zo iets?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Grootste reden dat ik werkloos ben is vanwege het feit dat ik waardeloos ben in het schrijven van aantrekkelijke sollicitatiebrieven.
Who's with me
Wat ik zelf deed was een reden zoeken om op te staan. Op maandag ging ik daarom naar de markt om het eten voor die dag te halen. Die markt is maar tot 12 uur.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraag.. Wat niet zo zeer met werk zoeken te maken heeft maar wel met werkloos zijn.
Ik word echt gek, heel mijn ritme is weg. Ik blijf lang in bed liggen. Schuif dingen voor me uit. Hebben jullie tips om dit misschien tegen te gaan?
Ja dat zijn wel opties, afspraken probeer ik altijd zo vroeg mogelijk te plannen zodat ik iig uit bed ben. De markt is hier helaas pas smiddagsquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik zelf deed was een reden zoeken om op te staan. Op maandag ging ik daarom naar de markt om het eten voor die dag te halen. Die markt is maar tot 12 uur.
En ik ging naar de Hema en at daar een ontbijt voor 1,-. dat ontbijt was maar tot 10 uur.
Misschien kun jij iets soortgelijks bedenken.
Dankjewel. Ben er wel wel blij mee, uitzicht op vast loon per maand.quote:
Heb ik ook last van, en Maanvis zijn tips helpen wel enigszins. Misschien strakker aan gaan houden. al ben ik nu wel zo misselijk als watquote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraag.. Wat niet zo zeer met werk zoeken te maken heeft maar wel met werkloos zijn.
Ik word echt gek, heel mijn ritme is weg. Ik blijf lang in bed liggen. Schuif dingen voor me uit. Hebben jullie tips om dit misschien tegen te gaan?
Heel goed, en ook een voorzichtig gefeliciteerd! Nog wel spannend en alles natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef StephanL het volgende:
Ik had maandag een gesprek voor de opleiding tot verzorgende, een combinatie werken en leren. Ze waren al erg enthousiast en vertelden dat ik voor aankomende maandag wat zal horen. Bellen ze dinsdag al dat ze mij graag willen en dat ik aangenomen ben als ik door de taal en rekentoets door kom![]()
Ik heb blijkbaar indruk gemaakt bij de vrouwen![]()
Ik heb wel al gemerkt dat ik alle regeltjes wat betreft taal, even door moet nemen, is toch nog lastiger dan het lijkt
Heb ook een ietwat verschoven ritme; meestal 1:30 - 2:00 uur pitten, rondom 9:30 uur opstaan. Ochtendspits en werkstress zijn voor mij inmiddels onbekende begrippen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |