Teamleider bij PostNL?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag 7 sollicitatiemails versturen, de vacaturepagina's heb ik al 'vastgelegd'. Van twee sollicitatieprocedures hoor ik deze week of ze wel of niet doorgaan, en volgende week dinsdag voor de 2e maal een gesprek bij PostNL. Zal ze benadrukken mijn sollicitatieprocedure ditmaal NIET te vergeten
Daar word je wel aangenomenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neen, postbezorger (zaterdag)
Ja, heel stom. Ik heb gewoon 0 ingevuld toen. Je wordt toch nog gebeld over je aanvraag. Heb dat toen ook aangegeven. Was verder geen probleem. Ze bellen toch ook met je 'oude' werkgever en komen zo wel op het aantal uren.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef _Arual_ het volgende:
UWV maar even gebeld... Ik moest maar creatief zijn bij het invullen en mijn verhaal doen in het opmerkingenvakje.Anders gezegd: ze wisten het zelf ook niet.
Stom. En verder willen ze graag dat je alles via internet doet...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik uiteraard ook doorgegevenMaar goed, het zal wel om bewijs gaan. Lullige is weer dat dat blijkbaar alleen via papieren post kan. straks maar eens bellen of een digitale weergave niet voldoende is.
-edit- nee dus, moet via snailmailWelkom in 2012.
Acteurquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
ik ga nu zo solliciteren op iets in de zorg waar ik de functie geeneensch van weet. Wel de richting (zorg, kids, ouders opvoeding). Komt omdat ik via via ben doorverwezen vanuit een andere sollicitatie.
Ben benieuwd..
Hoe doen jullie dat trouwens als die smurfen gaan vragen: "wat is je droombaan?" Als ik dat eerlijk ga zeggen dan zou ik acteur zeggen, maar dat heeft ook weinig zin in de zorg. Zou ik dan moeten zeggen: "Een baan waar ik met plezier heen ga met leuke collega's?"
Al weet ik dat niet zeker of ik dat aan jullie moet vragen, aangezien jullie allemaal ook geen baan hebben(steekje onderwater ieeeeeeh
![]()
)
Dacht ik de vorige keer ook toen ik er een sollicitatiegesprek had op 16 oktober. Men zou binnen 2 dagen uitsluitsel geven, maar toen ik na 2 weken niets vernomen had, heb ik maar opnieuw gesolliciteerd.quote:
En dan denk je niet "kom, laat ik eens even bellen met de verantwoordelijke afdeling om het even voor te bespreken?" Als je het goed aanpakt kan de brief achterwege blijven omdat het gesprekje op zich al genoeg reden is om je uit te nodigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
ik ga nu zo solliciteren op iets in de zorg waar ik de functie geeneensch van weet. Wel de richting (zorg, kids, ouders opvoeding). Komt omdat ik via via ben doorverwezen vanuit een andere sollicitatie.
En nu krijg ik plompverloren een afwijzing gemaild van PostNL omdat ik niet voldoe aan het profiel.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dacht ik de vorige keer ook toen ik er een sollicitatiegesprek had op 16 oktober. Men zou binnen 2 dagen uitsluitsel geven, maar toen ik na 2 weken niets vernomen had, heb ik maar opnieuw gesolliciteerd.
Das rapquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef MissionPhailed het volgende:
En zojuist weer een telefoon van een uitzendbureau voor een betrekking als administratief operator, kennismakingsgesprek morgen. De laatste tijd zóveel sollicitaties verzonden dat ik niet eens weet n.a.v welke sollicitatie dat ook alweer was
EDIT: en 10 minuten na een sollicitatiemail een afwijzing ontvangen; een nieuw snelheidsrecord, het oude record stond op 11 minuten![]()
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Zucht....
[ afbeelding ]
Administratief Logistiek Medewerker. Quote: "Na vergelijk van alle binnengekomen sollicitaties moeten we helaas concluderen dat u niet in het profiel past". Eerlijk is eerlijk, ze werken er rap ... !quote:
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Zouden ze me bewust tegenwerken ?
-verkeerd gelezen-quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?
Nee Apache server kan het niet aan het is waarschijnlijk te druk.. of mijn zoekstring is te moeilijk/bewerkelijk voor het systeem.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb chrome, misschien ligt het daar aan?
Ja maar ik heb Chrome en ik kom eropquote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier geloof ik al meer gezegd.
Niet met Chrome naar werk.nl gaan.
Geen ideequote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nee Apache server kan het niet aan het is waarschijnlijk te druk.. of mijn zoekstring is te moeilijk/bewerkelijk voor het systeem.
Later nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Chrome en ik kom erop
[..]
Geen ideeMaar ik heb geen problemen met inloggen in ieder geval
Wat voor iets?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |