Oh oeps, sorryquote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Emotioneel, zit hier met tranen in mijn ogen.
Issuebelle's vorm van macht over mannenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef F_JD het volgende:
Maar serieus, op een gegeven moment ligt Niels gewoon 30 seconden op z'n rug zonder iets te moeten doen, waarom?
Hij weet dat hij er na vanavond uit ligt, dus waarom moeite doen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef F_JD het volgende:
Maar serieus, op een gegeven moment ligt Niels gewoon 30 seconden op z'n rug zonder iets te moeten doen, waarom?
Fred heeft niet zoveel geluk met de kledingkeuzes, vorige week ook al niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Welke mafketel heeft besloten om Frederic kleding aan te geven vanavond
Vorige week was leuker om te zien... zelfde als arno met zijn auditie in alleen een kort broekjequote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Fred heeft niet zoveel geluk met de kledingkeuzes, vorige week ook al niet.
Het enige leuke was dat hij zo onzeker was en zich achter dat meisje schuilde.. Voor de rest vond ik het niet veel aan.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorige week was leuker om te zien... zelfde als arno met zijn auditie in alleen een kort broekje
Het is ook iets heel anders. Wel vies.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef WillemijnB het volgende:
Waarom klinkt het bij die boter reclame alsof ze iets héél anders aan zit te prijzen?!
Het ziet er uit als een rip-off van Wie Trouwt Mijn Zoon... beetje vaag want dat concept is van RTL juist naar SBS gegaanquote:
dat is ook al zo'n tenenkrommend programmaquote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een rip-off van Wie Trouwt Mijn Zoon... beetje vaag want dat concept is van RTL juist naar SBS gegaan
quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Ik zou acuut het contact met mijn ouders verbreken als ze mij voor zo'n programma zouden opgeven!
eensquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
De dames wordt nog lastig kiezen vanavond
Dit dus.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Ik zou acuut het contact met mijn ouders verbreken als ze mij voor zo'n programma zouden opgeven!
Ik ook, ik ben geen vrouwquote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
rolladequote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef WillemijnB het volgende:
'zo strak als een nijlpaard in een panty'
quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Bij jou zou het wel heel raar zijn als ze je opgeven voor Help onze dochter aan een man.
je hebt smaak manquote:
I likequote:
Jupquote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 4 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I like
Voor mij zijn hij, Delano en Frederic wel mijn top 3....
quote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vraag mij hier hardop af wat precies 't verschil tussen jazz en modern. Reageert vriendje-lief: "Jazz is meer dansen en minder huilend over de vloer rollen".
He's got a pointquote:Op zondag 4 november 2012 21:21 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vraag mij hier hardop af wat precies 't verschil tussen jazz en modern. Reageert vriendje-lief: "Jazz is meer dansen en minder huilend over de vloer rollen".
Vind ik ook, maar ik weet niet waarom.quote:
Normaal en dansen vs janken en iedereen de schuld gevenquote:Op zondag 4 november 2012 21:26 schreef HalloLobbes het volgende:
Jazz is Laurent vs Modern = Isabelle ?
Qftquote:
ja dat is best raar inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die laatste koppels nu niet in het nadeel met dat stemmen dat vrij snel sluit na het laatste koppel
die mogen ze wel weglatenquote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die groepschoreo altijd zo niets toevoegen
hij lijkt wel op haarquote:
Hij verwacht zoiets alsquote:Op zondag 4 november 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
"Hoe kijk je naar je zus?"
"Nou ik trek me op haar af"
Dennis
Slissssssspelt alleen niet zoveelquote:
ik denk een pindaquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat is de afkomst van Vivian. Ik dacht eerst dat zij Latina was maar ik heb het dus mis...
Misschien een spaanse melkboerquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat is de afkomst van Vivian. Ik dacht eerst dat zij Latina was maar ik heb het dus mis...
top 10quote:
vaagquote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Kalila en Delano dance for your life!!!!
Daar snap ik niks van.quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Tja, populariteitquote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Are you kidding me? Elk jaar heb je wel zo'n vaag geval. Dansen die gasten nog zo goed, moeten ze alsnog naar D4YL. Waanzinquote:Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Stemveequote:
hopelijk nietquote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 4 november 2012 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
Vrees dat we vanavond afscheid moeten nemen van eyecandy niels
quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Als Vita en Frederic in D4L zitten dan zijn mensen echt gek
mensen zijn echt gekquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
je kunt al vanaf moment 1 stemmen voor iedereen, eerlijk hequote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoe moeten mensen op Vita en Frederic stemmen als ze net 5 minuten klaar zijn met dansen wanneer de lijnen dicht gaan ook
Mensen zijn dus gek... delano en frederic beide in de d4ylquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
sowiesoquote:
ik hoop fredericquote:
en terecht, ik vond hem vandaag weer een houten Klaasquote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef jcdragon het volgende:
De jury denk vast dat het door Niels komt dat ze weinig stemmen krijgen.
Dat zou het eerlijkst zijn. Maar echt, die stemmers, schaam. Geld uitgeven voor remyquote:
Ze is blond van nature.quote:
No way dat die naar huis wordt gestuurd door de jury... en terechtquote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Delano had imo de zwakste d4yl van de heren
Wat mij betreft blijft hij! Delano + Kalita mijn favorieten van de avondquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No way dat die naar huis wordt gestuurd door de jury... en terecht
quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft hij! Delano + Kalita mijn favorieten van de avond![]()
Maar z'n d4yl was wel zwak
Hoopte juist dat hij door zijn knie zou zakkenquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef Burner82 het volgende:
Kijk, dat is een d4ylwilde eigenlijk zeggen dat ik een lorenzo miste, maar frederic maakt dat weer goed
quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoopte juist dat hij door zijn knie zou zakken
Wat ben jij gemeen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Briljanste moment van lorenzo was net tijdens een solo, faken dat hij weer door zijn knie ging omdat hij het helemaal zal was dat ze het er over bleven hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Floris in de battle tijdens de finalequote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Briljanste moment van lorenzo was net tijdens een solo, faken dat hij weer door zijn knie ging omdat hij het helemaal zal was dat ze het er over bleven hebben
gewoon terecht....quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Niels wordt wel telkens afgezeken zeg... da's nou ook weer niet nodig
dat hoop ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef Daph_ het volgende:
Vita door.. Hopelijk sturen ze Kalila ook door zometeen!
Absoluut waar!!! Ook al dans je nog zo goed, dan nog moet je naar die stomme D4YL.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het trouwens ieder jaar hetzelfde rond deze liveshow dat zulke domme fouten worden gemaakt bij het stemmen.
en daarom moet jury ook beslissen wie in bottom of 3 moeten zittenquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het trouwens ieder jaar hetzelfde rond deze liveshow dat zulke domme fouten worden gemaakt bij het stemmen.
Beetje overbodig ondertussen. Mja, we zijn er zo vanaf..quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Niels wordt wel telkens afgezeken zeg... da's nou ook weer niet nodig
ik vind haar een schatjequote:
dat is wel te hopen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef HalloLobbes het volgende:
Sarah eruit, hmmm. Maar...ze zat toch in het winnende team van Ultimate Dance Battle? En zal me niks verbazen dat Niels er uit gaat.
kom maar op met de tranenquote:
is ze ookquote:
emeli sande-read all about itquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Doe het snel, doe het pijnloos, roep gewoon alle 4 tegelijk: Niels
Is een cover.quote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Emeli Sandé... ik wist niet eens dat dit van haar was
ik ook nietquote:
omgquote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Het zou echt bezopen zijn als ze Niels de schuld geven van Sarah's exit en hem zelf laten blijven
Dat.quote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Het zou echt bezopen zijn als ze Niels de schuld geven van Sarah's exit en hem zelf laten blijven
In principe op basis van de D4L zou Niels door moetenquote:Op zondag 4 november 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
uhm neequote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg nu toch wel een beetje het gevoel dat Delano wordt weggestuurd
hij is parraquote:
hij gaat de jury slopenquote:
Nou ja Dan zegt net in het commentaar dat ie enorm is gegroeid en dat zijn solo fantastisch was dus kan me dat ook wel een beetje voorstellenquote:
jaquote:
Ja op zich had van mij Eliane naar huis gemogen... maar bij de dames vond ik het echt heel lastigquote:
Hij is geweldig als hij hiphop danst, de rest kan hij gewoon niet zo goed. Delano is daar flexibeler in.quote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja Dan zegt net in het commentaar dat ie enorm is gegroeid en dat zijn solo fantastisch was dus kan me dat ook wel een beetje voorstellen
bij de mannen denden en wellicht delanoquote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eindoverwinning zal wel tussen Vita en Vivian gaan... ik denk niet dat de mannen een bedreiging zijn
klopt, Delano wint met k.o op veelzijdigheidquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij is geweldig als hij hiphop danst, de rest kan hij gewoon niet zo goed. Delano is daar flexibeler in.
vind ik ookquote:
Nee Denden komt niet eens in de buurt.... alleen Dan is echt fan van hem.. en bij het publiek zie ik het ook niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij de mannen denden en wellicht delano
QFTquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef HalloLobbes het volgende:
Het gaat die programma's echt niet om de goede dansers maar om populariteitsstemmen, dus inkomsten. Ook al dans je als Houten Huttenklaas of zing je als een zwarte kraai, als je een beetje popie jopie bent, dan kun je écht ver komen. TvoH, Idols, Popstars, SYTYCD, TUDB, zucht....
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niels was wel behoorlijk zelfingenomen maar is het wel zo terecht dat hij eruit is?
Ik denk wel dat Vita voor de eindoverwinning zal gaan, maar ik zie het niet echt in Vivian. Vlak Arno niet uit.quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eindoverwinning zal wel tussen Vita en Vivian gaan... ik denk niet dat de mannen een bedreiging zijn
Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.quote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Als je je partner keer op keer laat stikken is het meer dan terecht
hij is ook een egotripper, en door gebrek aan techniek viel keer op keer het optreden van Sarah in het water. Bij de ballroom was dat helemaal pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 4 november 2012 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb de uitzending gemist, in welk opzicht heeft ie ze laten stikken? Lijkt me idd wel een egotrippertje.
Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.quote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Straks krijgen we nog het Charly Luske Effect. Dus iedereen gaat er van uit dat de favoriet wel genoeg stemmen gaat krijgen waardoor ze juist geen stemmen krijgen dus vroegtijdig er uit liggen.
De jury probeerde dat gisteren ook een aantal keren heel opzichtig. Zou me niets verbazen als dat de reden was dat het publiek zo stemde.quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, nee, dat is anders. Dat is wanneer er mensen door je strot heen geduwd worden. Charly kreeg alle aandacht, dat lag er zo vingerdik op, dat de mensen hem eruit hebben geflikkerd. RTL was ietsje te agressief in de PR voor hem.
Het is een populariteitshow.quote:Op maandag 5 november 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
Kalila is een lekkertje
Schele gorilla Niels eruit en terecht.
Wel zo slap gestemd van NL/BE kan niet geloven dat Remy nog geen D4YL heeft gedaan.
Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland is het vaak zo dat mensen op de underdog stemmen. Of beter gezegd "oh die is goed, kan ik niet uitstaan, dus die krijgt mijn stem niet". Iets met een kop boven een maaiveld. In Amerika stemt men voor de beste performance, over het algemeen.
Klopt, maar die worden dan niet de eerste de beste ronde erna eruit geflikkerd door het publiek.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:02 schreef Overlady het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar in de Amerikaanse versie wordt er ook wel ongegeneerd door de jury iemand als favoriet neergezet. Ik noem maar eens een Melanie. Het laatste seizoen gebeurde het ook, maar ik ben al weer vergeten wie...
Ik vind Remy de zwakste bij de mannen, niet denden.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister teruggekeken. De smaak van het publiek zal nu langzaam duidelijker worden. Het is moeilijk aan te geven wie nu echt populair zijn. Kan nogal per danskoppel verschillen vrees ik. Fijn dat Eliane en Synergey weer de smaak te pakken hebben. Die zijn wel tof om te volgen. Iris heeft, mede door die pols, de sympathie van het publiek. Ze is ook gewoon leuk, maar nu nog wel de zwakste danseres. Denden vind ik dat bij de jongens. Niet allround genoeg. Delano is zeer talentvol, maar vind ik nog persoonlijkheid missen. Niet gek op zijn leeftijd. Dan heb ik meer zwak voor Arno.
Sarah had pech met Niels, maar of ze het anders veel verder had geschopt... Ik denk het niet. Mij net wat te random.
One trick gorilla als je mij vraagt, denden heeft meer in huis imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik heb Remy niet genoemd. Die vind ik vergelijkbaar en inderdaad ook niet zo'n hoogvlieger.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |