ik hoop fredericquote:
en terecht, ik vond hem vandaag weer een houten Klaasquote:Op zondag 4 november 2012 21:57 schreef jcdragon het volgende:
De jury denk vast dat het door Niels komt dat ze weinig stemmen krijgen.
Dat zou het eerlijkst zijn. Maar echt, die stemmers, schaam. Geld uitgeven voor remyquote:
Ze is blond van nature.quote:
No way dat die naar huis wordt gestuurd door de jury... en terechtquote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Delano had imo de zwakste d4yl van de heren
Wat mij betreft blijft hij! Delano + Kalita mijn favorieten van de avondquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
No way dat die naar huis wordt gestuurd door de jury... en terecht
quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft hij! Delano + Kalita mijn favorieten van de avond![]()
Maar z'n d4yl was wel zwak
Hoopte juist dat hij door zijn knie zou zakkenquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef Burner82 het volgende:
Kijk, dat is een d4ylwilde eigenlijk zeggen dat ik een lorenzo miste, maar frederic maakt dat weer goed
quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoopte juist dat hij door zijn knie zou zakken
Wat ben jij gemeen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Briljanste moment van lorenzo was net tijdens een solo, faken dat hij weer door zijn knie ging omdat hij het helemaal zal was dat ze het er over bleven hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Floris in de battle tijdens de finalequote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Briljanste moment van lorenzo was net tijdens een solo, faken dat hij weer door zijn knie ging omdat hij het helemaal zal was dat ze het er over bleven hebben
gewoon terecht....quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Niels wordt wel telkens afgezeken zeg... da's nou ook weer niet nodig
dat hoop ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef Daph_ het volgende:
Vita door.. Hopelijk sturen ze Kalila ook door zometeen!
Absoluut waar!!! Ook al dans je nog zo goed, dan nog moet je naar die stomme D4YL.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het trouwens ieder jaar hetzelfde rond deze liveshow dat zulke domme fouten worden gemaakt bij het stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |