uhm neequote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg nu toch wel een beetje het gevoel dat Delano wordt weggestuurd
hij is parraquote:
hij gaat de jury slopenquote:
Nou ja Dan zegt net in het commentaar dat ie enorm is gegroeid en dat zijn solo fantastisch was dus kan me dat ook wel een beetje voorstellenquote:
jaquote:
Ja op zich had van mij Eliane naar huis gemogen... maar bij de dames vond ik het echt heel lastigquote:
Hij is geweldig als hij hiphop danst, de rest kan hij gewoon niet zo goed. Delano is daar flexibeler in.quote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja Dan zegt net in het commentaar dat ie enorm is gegroeid en dat zijn solo fantastisch was dus kan me dat ook wel een beetje voorstellen
bij de mannen denden en wellicht delanoquote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Eindoverwinning zal wel tussen Vita en Vivian gaan... ik denk niet dat de mannen een bedreiging zijn
klopt, Delano wint met k.o op veelzijdigheidquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij is geweldig als hij hiphop danst, de rest kan hij gewoon niet zo goed. Delano is daar flexibeler in.
vind ik ookquote:
Nee Denden komt niet eens in de buurt.... alleen Dan is echt fan van hem.. en bij het publiek zie ik het ook niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij de mannen denden en wellicht delano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |