Iew, daar is de echte wereldquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Misschien moeten fokkers die die zus willen, niet bzv kijken, maar naar buiten.
Het ziet er allemaal uit als catering. Niks zelfgesmeerde bammetjes dus.quote:
Daar is niemand, iedereen kijkt bzv.quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Ja precies.. kon me ook al niet voorstellen dat ze dat zelf hadden gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal uit als catering. Niks zelfgesmeerde bammetjes dus.
ik zie buiten niks. Of er staan negers voor het raam. Dat kan ook.quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Idd, lekker in scène gezet.quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal uit als catering. Niks zelfgesmeerde bammetjes dus.
zien!quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand heeft een account gemaakt omdat Aad zo klef loopt te doen, flauwe grap
Die zit met zijn arm in een koequote:
mijn schoonvader zegt niet zoveelquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
Die vader![]()
Fuck, die pijnlijke momenten heb ik ook gekend. Zo'n vader die je met twee vragen helemaal kapot maakt.
Mijn vader doet dat ook...quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
Die vader![]()
Fuck, die pijnlijke momenten heb ik ook gekend. Zo'n vader die je met twee vragen helemaal kapot maakt.
YEAH, maar dat kapsel is even wennen, zo platjesquote:
inderdaad. Slechte vader.quote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
Die vader vergat te vragen hoe het nou zat met dat auto ongeluk.
Het waren wel drie mondhoekkussen volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef Cardozo het volgende:
Drie kussen nog steeds... Hun relatie is nog niet geëvolueerd.
half-incest.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Is het dan incest, als die kinderen met elkaar gaan?
quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
Oké, kom maar op, reacties op de dochter van Wilma in 3..2..
Ja, mijn huidige vriend had het wel ff zwaar. Zeker omdat mijn vader helemaal fan was van de vriend daarvoor, dat hielp ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel moeite doen vind ik!
en dan geilen op je eigen dochterquote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou Kelly Clarkson maar als dochter hebben.
gewoon wachten tot 18 jaar mag alles volgens de wet.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Is het dan incest, als die kinderen met elkaar gaan?
Min en Min wordt toch Plus?quote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Starlie het volgende:
Pfff hoop dat Bert en Henrieke zich nooooit gaan voort produceren want dat worden echt draken van kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |