quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Dit is Nederland zoals Nederland moet zijn.
Mooi weer en homo's met ijsjes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
en de brandweer. Om ze uit elkaar te spuiten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef whitetiger300 het volgende:
Lokale bewoners bellen gelijk de pliesie "dr staan hier twee homo's op de dijk!"
nou volgens mij hebben ze best wat gemeen: A houdt van dooddoeners J is dood van binnenquote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Kinga het volgende:
Wat een gek stel toch, de romanticus en de ijskoningin.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Doe mij dat huisje bij het bos maar, van die vrienden van Willum!quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
'Spuiten'quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en de brandweer. Om ze uit elkaar te spuiten.
Nee, dat was Jurjen. Klaas kwam een maand geleden nog uit een relatie van 15 jaar ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Was die klaas nou getrouwd geweest met een vrouw?
Nee, dat was Jurjen. Klaas komt net uit een relatie van 20 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Nee Jurjen volgens mijquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
nee volgens mij Jurjenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Tja, het tijdperk van de stomme film is toch een beetje voorbij he.quote:
Nee, klaas komt niet uit een relatie van 30 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
die ook heel mysterieus steeds langer werdquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat was Jurjen. Klaas kwam een maand geleden nog uit een relatie van 15 jaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |