volgens mijn vriendin heeft ie dat al sinds het beginquote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heeft ie voor vieze pukkel op zijn kin
Ik ook wel hoor!!quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had zo'n beetje medelijden toen ze nog zelfs zei dat hij goed voor Wilma moest zorgen.
Ja! Ik zat al te denken aan Billie Piper, maar die lijkt ook op Nicolette Kluijver. Wat altijd een beetje neerkomt op een moeilijke mond met te veel tanden erinquote:
Ik denk dat er maar iets moet gebeuren en PATS, het stormtquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf, dit is de stralende versie van jeanette? Dan wil ik de boze of bedroefde jeanette niet zien
Oh het valt me nu pas opquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin heeft ie dat al sinds het begin
en dit jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Aad loopt volgens mij veel te hard van stapel. Gaat Jeannet niet volhouden.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Aad loopt volgens mij veel te hard van stapel. Gaat Jeannet niet volhouden.
Ik ben zooooooooooo benieuwd wanneer we updates krijgenquote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
Jeannet krijgt twijfels. Had ze al, maar ze manifesteren zich steeds duidelijker.
Heb ik ook altijd met Rachel Hazes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Starlie het volgende:
Ik geloof Jeannet niet!! Die speelt een spelletje...
echt he!!quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar iets moet gebeuren en PATS, het stormt
Ik denk dat we P2000 in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zooooooooooo benieuwd wanneer we updates krijgen
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we P2000 in de gaten moeten houden.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Dit is Nederland zoals Nederland moet zijn.
Mooi weer en homo's met ijsjes.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
en de brandweer. Om ze uit elkaar te spuiten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef whitetiger300 het volgende:
Lokale bewoners bellen gelijk de pliesie "dr staan hier twee homo's op de dijk!"
nou volgens mij hebben ze best wat gemeen: A houdt van dooddoeners J is dood van binnenquote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Kinga het volgende:
Wat een gek stel toch, de romanticus en de ijskoningin.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Doe mij dat huisje bij het bos maar, van die vrienden van Willum!quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
'Spuiten'quote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en de brandweer. Om ze uit elkaar te spuiten.
Nee, dat was Jurjen. Klaas kwam een maand geleden nog uit een relatie van 15 jaar ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Was die klaas nou getrouwd geweest met een vrouw?
Nee, dat was Jurjen. Klaas komt net uit een relatie van 20 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Nee Jurjen volgens mijquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
nee volgens mij Jurjenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
Tja, het tijdperk van de stomme film is toch een beetje voorbij he.quote:
Nee, klaas komt niet uit een relatie van 30 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef matthijst het volgende:
die ook heel mysterieus steeds langer werdquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat was Jurjen. Klaas kwam een maand geleden nog uit een relatie van 15 jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |