http://www.mcmillanrunning.com/articlePages/article/3quote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel een informatieve site ik heb 7 jaar voor de limies gewerkt dus de taal is geen issue
Hier moet je je inderdaad niet op verkijken. Een training die een keer minder lekker gaat is natuurlijk geen teken dat je niet vooruitgaat. Behalve wanneer je Evy 0-5km doet, zul je tussen verschillende trainingen echt geen wereld van verschil maken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal!
Maar mijn mening is dat die progressie bekeken moet worden over een langere periode, en niet bij iedere training.
Ik heb er een... het is absoluut een extra motivatie om elke dag je goal te halen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:26 schreef Jort227 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Nike+ Fuelband? Ik ga over een paar weken op vakantie naar Engeland, aangezien ze die dingen hier niet verkopen.
Is hij het geld waard? Is het nuttig?
Ik wil hem vooral gebruiken als soort van extra motivatie in mijn quest om af te vallen.
Ik haal mijn dingen meestal uit google. Half Marathon Calender ofzoiets dergelijks. Laat je fantasie sprekenquote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef MaleDuck het volgende:
Waar kan je eigenlijk de data van dat soort wedstrijden buiten NL gemakkelijk vinden?
Wel duur voor een grappige gadgetquote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik heb er een... het is absoluut een extra motivatie om elke dag je goal te halen.
Het is gewoon een grappige gadget. Motiveren doet ie zeker
klopt, maar dat is met veel gadgetsquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef omelette het volgende:
[..]
Wel duur voor een grappige gadget
Londonquote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk, waar in Engeland ga je heen?
Beloon ze maar voor het wachtenquote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Uurtje eerder gestopt met werken (dat mag als je ook een uurtje eerder begint) en nu dus al bijna thuis waar de handloopschoenen op me staan te wachten
Relaxen, London en shoppen in één zin. Mijn hemel. En dan ben je nog 'n man ook??quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef Jort227 het volgende:
[..]
London. 5 Dagen even relaxen en shoppen
.
Lol... Ik ga met m'n vriend, misschien zegt dat genoegquote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Relaxen, London en shoppen in één zin. Mijn hemel. En dan ben je nog 'n man ook??
Oh, ik ben niet zo van de hokjesquote:Op maandag 5 november 2012 17:57 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Lol... Ik ga met m'n vriend, misschien zegt dat genoeg
Lol, ik ben er 1 keer geweest met m'n werk en vond het toen wel vetquote:Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo van de hokjes![]()
Ik heb nooit zo gesnapt wat mensen zo awesome aan London vindenGeef mij maar 't noorden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |