Oh ik had de lapo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Sorry Mexicanobakker. Duurde te lang
Perez moet wachten met weer de baan op gaan tot het Grosjean voorbij is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja maar dat betekent dat grosjean m er zomaar in mag gooien?
Yipquote:
bij zijn pitstop netquote:Op zondag 4 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Schumacher eigenlijk al in beeld geweest dit weekend?
Nee, want hij rijdt nog rond.quote:Op zondag 4 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Schumacher eigenlijk al in beeld geweest dit weekend?
Het Mercedes-faal moment is dus al geweest. Misschien haalt-ie het einde van de race zowaar.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef Eenskijken het volgende:
schumi moet weer pitten, lekkee band
Zou Haug dan weer een BBQ geven?quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het Mercedes-faal moment is dus al geweest. Misschien haalt-ie het einde van de race zowaar.
Yes yes yes I was right.quote:Op zondag 4 november 2012 00:23 schreef Nober het volgende:
Vettel staat gewoon op het podium vanmiddag mits goede strategie.
Iedereen wilt een spannend seizoeneindequote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom al die haat op Vettel hier dan?
Ja, die verdienen elkaar welquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
10s S/G Perez, terecht
Succes bij McLaren jongen
Mooi he, nadat ie t team afblafte over bandenopwarmtipsquote:
Iemand die al een uur lang onzin loopt te verkondigen hier.quote:Op zondag 4 november 2012 15:29 schreef Zorro het volgende:
Wie zei ook weer daat Perez onschuldig was?
Grosjean nog in Japan(?)quote:Op zondag 4 november 2012 15:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Dat is lang geleden zeg zo'n 10 sec stop and go.
Twentequote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
@ alle haters:
Voetbal
Zoek leuk topic hier uit en ga daar lekker verder
Jankerdquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
@ alle haters:
Voetbal
Heenkijken of mexicanobakker?quote:Op zondag 4 november 2012 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iemand die al een uur lang onzin loopt te verkondigen hier.
Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat Perez onschuldig wasquote:
hou nu maar eens op met die stomme vbl vergelijkingquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
@ alle haters:
Voetbal
Deels beïnvloeden van constructeurskampioenschap.quote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik geloof je. Best een zware straf maar wel terecht achteraf gezien.
lijkt van welquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gaat Kimi dan eindelijk een race winenn?!
Tja, dat was in België natuurlijk een belachelijke redenquote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Deels beïnvloeden van constructeurskampioenschap.
Dus ja.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lijkt er wel op. Moeten wel heel rare dingen gaan gebeuren. Iets wat deze race eigenlijk perfect mogelijk is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ok.quote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
hou nu maar eens op met die stomme vbl vergelijking
Ja.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het hoeveelste team is dit met een overwinning dit seizoenm? 6e?
Ferrari
Mclaren
Mercedes
Red Bull
Williams
Lotus?!
Ja.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari
Mclaren
Mercedes
Red Bull
Williams
Lotus?!
Sauber was de morele overwinnaar van Maleisiëquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ferrari
Mclaren
Mercedes
Red Bull
Williams
Lotus?!
Tyrell, Brabham, Ferrari, Renault, McLaren en Williams toch?quote:
en japanquote:Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sauber was de morele overwinnaar van MaleisiëMaar dat telt niet
Die mag dichten zoals ie wil, als ie er maar niet langs gaatquote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef Thas het volgende:
Tering, Alonso opeens -0.6.. Dit gat gaat nog dicht
Graag, goed voor de spanning in het kampioenschap.quote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef Thas het volgende:
Tering, Alonso opeens -0.6.. Dit gat gaat nog dicht
Ik gun het Raikkonen wel. Laat het maar zo als het is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Graag, goed voor de spanning in het kampioenschap.
Wel gewoon minder dan de RB hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso heeft ook zo'n slechte auto he...
Op basis van hoe hij deze race heeft gereden ja. Maar voor de spanning in t kampioenschap is 4e beter.quote:
Is niet leuk voor het kampioenschap. Maar zou wel verdiend zijn.quote:
Vooral in de kwalificatie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gewoon minder dan de RB hoor.
Te weinig tijd lijkt mequote:
Jij bent gewoon aan t sexen tijdens de race?quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef vosss het volgende:
Lol, Brennie en ik tegelijkertijd net schreeuwen ERAF ERAF ERAF :!![]()
!
Eerder van Newey..quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als Alonso en Raikkonen er samen afgaan gooi ik mijn tv uit het raam.
Zet wel eerste het raam open dan, anders moet je die ook nog nieuw kopenquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
ditquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
lukt nooitquote:Op zondag 4 november 2012 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Volgende ronde zit Alonso in DRS, één kans...
Kimi op Fisichella in Japanquote:
Frankrijk '04quote:Op zondag 4 november 2012 15:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Kimi op Fisichella in Japan
Barichello op Trulli ooit
quote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef JohnB52 het volgende:
Tsja. Je zal maar voor Alonso zijn. Maar ook willen dat Raikkonen wint...
Zo te zien hoef je geen nieuwe tv te kopen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat verdient die Vettel echt niet. Ik heb geen hekel aan 'm ofzo, maar hij heeft wel opvallend vaak mazzel. Een beetje het Ajax van de Formule 1quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Toch strak gereden door Raïkkonen vandaag
En als het even niet lukt ligt het aan de banden, aan de baan of aan de tegenstanders, maar nooit aan hemzelfquote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat verdient die Vettel echt niet. Ik heb geen hekel aan 'm ofzo, maar hij heeft wel opvallend vaak mazzel. Een beetje het Ajax van de Formule 1.
fixed.quote:
Die kan Mercedes als excuus gebruiken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan blijkt die comeback van Schumacher geen klote waard te zijn geweest
gewoon dat vingertje!quote:
Ik kan me nog een race in Monaco herinneren waar ie schijtmazzel had met code rood en z'n banden...quote:Op zondag 4 november 2012 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als het even niet lukt ligt het aan de banden, aan de baan of aan de tegenstanders, maar nooit aan hemzelf
Hij heeft het wel vaker.quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik kan me nog een race in Monaco herinneren waar ie schijtmazzel had met code rood en z'n banden...
Nee, alleen maar presterend als ie de beste auto heeft. En zijn autocue reacties naar de crew na de race.. Zo nep..quote:
Williamsquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb ik de laatste 15 min nog wat gemist?
hij verpest de hele formule 1quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft er gewwon voor gereden...
Stelletje Vettel jankzakken hier
Voor gereden.... ja, maar hij heeft wel geluk gehad met omstandigheden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit, enorm knap om van de pits naar het podium te rijden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zondag 4 november 2012 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aan t sexen tijdens de race?
Lees je eerste zin terug, daarin is hij niet de enige.quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, alleen maar presterend als ie de beste auto heeft. En zijn autocue reacties naar de crew na de race.. Zo nep..
Ja Vettel voorbij Buttonquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb ik de laatste 15 min nog wat gemist?
Ja je kunt het ook overdrijven.quote:
Net als het Schumacher-era dus weer. Deja-vuquote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je kunt het ook overdrijven.
Races waar hij vooraan rijdt zijn erg saai, maar als hij niet goed start krijg je altijd leuke races.
Pech heet dat, zo'n kapotte voorvleugel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor gereden.... ja, maar hij heeft wel geluk gehad met omstandigheden.
Mwah, hij heeft ook z'n issues gehad deze race. Grootste geluk was dat hij al voor het groepje Grosjean, Di Resta, Webber en Perez zat voor de crash.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor gereden.... ja, maar hij heeft wel geluk gehad met omstandigheden.
Nope. Williams 5 en 8quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een race![]()
De nummers 1, 2 en 3 hebben een toprace gereden.
Dat vond ik ook al gruwelijk irritant. Misschien toch maar terug naar 1-lap Q's.quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Net als het Schumacher-era dus weer. Deja-vu
Barichello reed eens van laatste plek naar winst. Als je maar de beste auto hebt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dit, enorm knap om van de pits naar het podium te rijden.
Alsof Alonso daar geen profijt van heeft gehad?quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vettel heeft wel prima gereden inderdaad, genoeg ingehaald en er echt wel voor gevochten, dat zeker. Maar zonder die schijtmazzel met SC's enzo, was ie nooit zo ver gekomen vandaag.
Hou toch op over die vleugel. Hij heeft daarna vette mazzel gehad, Maldonado - Webber, Webber - Massa. Webber, Di Resta, Grosjean en Perez..... Uitvallen van Hamilton.quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pech heet dat, zo'n kapotte voorvleugel.
Neequote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Alsof Alonso daar geen profijt van heeft gehad?
Nee. Zonder SC's was Vettel misschien 5e/6e geworden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Hou maar gewoon op. Oogkleppen en een eigen wereld beleven heet zoietsquote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op over die vleugel. Hij heeft daarna vette mazzel gehad, Maldonado - Webber, Webber - Massa. Webber, Di Resta, Grosjean en Perez..... Uitvallen van Hamilton.
Noem dat maar pech: kapotte vleugel, tijd verliezen in de pits daardoor maar door een SC alles gratis en voor niks terugkrijgen,quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pech heet dat, zo'n kapotte voorvleugel.
Maakt het er niet een mindere prestatie door.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Barichello reed eens van laatste plek naar winst. Als je maar de beste auto hebt.
ah jij bent zo'n sportliefhebber die het tof vindt om de hele tijd dezelfde auto op nummer 1 te zien, 2 uur lang, een jaar lang.quote:
Denk dat de waarheid in het midden ligt. Mazzel heeft hij zeker gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hou maar gewoon op. Oogkleppen en een eigen wereld beleven heet zoiets
Toch wel, Hamilton was namelijk al weg. Daarna was Raikkonen ook al aan de horizon verdwenen. Zijn beiden weer teruggeroepen door de SC en dat heeft Alonso heel wat nieuwe perspectieven gegeven. Dat hij er niets mee weet te doen is wat anders.quote:
Uitvallen van Hamilton was een groter voordeel voor Alonso.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op over die vleugel. Hij heeft daarna vette mazzel gehad, Maldonado - Webber, Webber - Massa. Webber, Di Resta, Grosjean en Perez..... Uitvallen van Hamilton.
Een stuk minder dan Vettel. Iedereen achter de leider profiteert daarvan natuurlijk, maar niet iedereen ligt even ver achter en profiteert daarmee evenveel van het goedmakertje qua tijd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van spanning en dat heb ik vandaag meer dan genoeg van gezienquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ah jij bent zo'n sportliefhebber die het tof vindt om de hele tijd dezelfde auto op nummer 1 te zien, 2 uur lang, een jaar lang.
flikker toch op joh
anders doe je ff wat nuttigs ipv de hele tijd op mij te kankeren. ik geef gewoon mijn mening over vettel en de race. dat het jou niet bevalt is jouw probleemquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van dus jou mening telt niet.
Kan Kimi lachen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een lachende Kimi zonet met Vettel
Ja, maar het is onzin om dit als een puur gelukje voor Vettel te beschouwen. Het is sowieso onzin om daar de kwaliteiten van een rijder op af te rekenen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Een stuk minder dan Vettel. Iedereen achter de leider profiteert daarvan natuurlijk, maar niet iedereen ligt even ver achter en profiteert daarmee evenveel van het goedmakertje qua tijd.
Het is nog geen winter in Iceman landiaquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Een lachende Kimi zonet met Vettel
Ik heb nog geen mening over de race van jou gelezen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
anders doe je ff wat nuttigs ipv de hele tijd op mij te kankeren. ik geef gewoon mijn mening over vettel en de race. dat het jou niet bevalt is jouw probleem
Geen alcohol voor Kimiquote:
Nee, niet alleen over Vettel, ook over Maldonado, Grosjean en Perez. Je snapt het gewoon niet, dat geeft niet maar dan lees ik gewoon lekker over jou stukjes heen. Voegt namelijk niks toe.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
anders doe je ff wat nuttigs ipv de hele tijd op mij te kankeren. ik geef gewoon mijn mening over vettel en de race. dat het jou niet bevalt is jouw probleem
Eigenlijk is het meer een uitzondering dan een regel dat Vettel geluk heeft als hij niet van pole start. Maar als hij van pole start komen er nooit SC's (Valencia dit jaar uitgezonderd ongeveer) dus dat is wel geluk, terwijl anderen vaak wel last hadden van SC'squote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, maar het is onzin om dit als een puur gelukje voor Vettel te beschouwen. Het is sowieso onzin om daar de kwaliteiten van een rijder op af te rekenen.
Eensquote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, niet alleen over Vettel, ook over Maldonado, Grosjean en Perez. Je snapt het gewoon niet, dat geeft niet maar dan lees ik gewoon lekker over jou stukjes heen. Voegt namelijk niks toe.
lol. Trek de champagne maar open!quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
En we mogen ons allen vandaag ook feliciterenHet is op Fok! nog nooit gelukt om meer dan 1 topic over Abu Dhabi vol te krijgen
Mama se, mama sa, mama saca mumbaquote:
Hehehequote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel lullig, wint kimi eens en dan is er geen champagne
Daarom moet je ook beter lezen. Ik zeg dat Vettel vandaag prima gereden heeft en hij toont al tijden aan dat ie absoluut een goede coureur is, maar ik zeg dat het geluk vandaag behoorlijk aan zijn zijde was. Hij heeft daar goed van geprofiteerd. Maar ik vind het wel jammer... had liever meer spanning in 't WK gehad.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, maar het is onzin om dit als een puur gelukje voor Vettel te beschouwen. Het is sowieso onzin om daar de kwaliteiten van een rijder op af te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |