Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballenquote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Zit leerdam bij de selectie dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
Ja, zit op de bank.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit leerdam bij de selectie dan?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballen
Ja, dat had misschien wel meer in de verwachting kunnen liggen ja. Al heeft Koeman alleen maar gezegd dat anderen de voorkeur krijgen, als hij m nodig heeft stelt ie m gewoon op. Eigenlijk komt Leerdam nu gewoon op zijn ideale positie terecht, op de bank, wachtende op een invalbeurt...quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
quote:
quote:
Mathijsen stond in ieder geval lucht te dekken. Hij had die man natuurlijk ook wel even op kunnen pakken...quote:
Lamprou en Mathijssen zijn niet zo goed.quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Sejt het volgende:
Iedereen roept dat onze verdediging zo goed zou moeten zijn, maar ondertussen is elk team tegen ons bijzonder effectief.
Groningen-uitquote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we nou nooit een keer met een voorsprong beginnen
Alsnog één van de beteren vandaag.quote:Op zondag 4 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Ah, Schaken heeft zijn broertje weer het veld in gestuurd.
En ik maar denken dat je het in Lamprou zag zitten, volgens mij krijgen we meer en meer tegengoals de laatste weken sinds Mulder er niet meer is, en dat ligt echt niet aan de defensie.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Ook nog eens De Vrij blesseren, toppertje die Lamprou.
Dit was gewoon twee keer achterin slapen. Die 2 0 gaat helemaal nergens over.quote:
Haha wat.quote:
Haha wat.quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het in Lamprou zag zitten,
Is ook niet zo moeilijk. Iedereen back met meer dan één hersencel weet wat Schaken gaat doen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind Schaken echt bagger. Braafheid heeft hem gewoon door..
Koe in de kont kijken enzoquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Mulder had sowieso de 2-0 gehad, de 1-0 van de lampjes, beide goals van VVV, de 1-2 van de joden....
Haha dat is waar. De bal altijd vooruit spelen en erachter rennenquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk. Iedereen back met meer dan één hersencel weet wat Schaken gaat doen.
Dacht ik ook. Het meest gevaar bij fct komt van de zijkanten, had het wel verwacht dat we dat vleugellam konden maken en dat middenveld van hun kapot konden spelen. Maar fct heb nog amper de vleugels hoeven te gebruiken, twee momenten was al voldoende.quote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef CasselerRIP het volgende:
Die 2-0 was een bal voor de keeper inderdaad. 1-0 slecht verdedigd maar dat zou je nog als goed uitgespeelde aanval kunnen zien als je het objectief probeert te bekijken.
Sinds de blessure van De Vrij heb ik sowieso niet meer het gevoel bij de verdediging wat ik vorig seizoen had.
Maar goed, ik heb er geen verstand van want ik dacht dat we een lekkere opstelling hadden vandaag
Omdat Nelom ook niet alles is, zie ik liever Kongolo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef TC03 het volgende:
Mathijsen (met 1 s) is gewoon veel te traag. We hebben een snelle, betrouwbare CV, zijn naam is Bruno Martins Indi. Waarom zijn talent verspillen op LB?
Nelom is een degelijke back hoor. Problemen liggen dit seizoen bijna altijd in het centrum, niet bij de backs.quote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Nelom ook niet alles is, zie ik liever Kongolo.
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verhoek gewoon er in gooien, slechter kan het niet met Schaken of Boëitius.
Nja, fout fout, hij wordt uitgekapt ver op tegenstanders helft, kan gebeuren. Mathijsen maakt daar de fout.quote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef jakees het volgende:
Matthijsen is gewoon minder dan BMI en ik denk dat je met het sterkste elftal moet spelen. Nelom BMI de Vrij en Janmaat vind ik sterker dan BMI, Matthijsen de Vrij en Janmaat.
Bij die 1-0 kan je wel kijken wat allemaal fout gaat maar dat is gewoon een goede goal. Trouwens Boetieus wel bij beide tegengoals maakt die de fout.
niet echt een fout nee die 2e. Die 1e wel te slap en die 2e geeft zijn man toch de voorzet. Maar dat was idd fout van Matthijsen en de dwerg.quote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nja, fout fout, hij wordt uitgekapt ver op tegenstanders helft, kan gebeuren. Mathijsen maakt daar de fout.
Eens, als iedereen de wedstrijdinstelling en strijdlust van Immers zou hebben ...quote:Op zondag 4 november 2012 15:45 schreef Haringkop het volgende:
Als we ff een stapje harder zetten heb je twente al onder druk, ik snap waarom zoiets niet vanaf minuut 1 kan.
Absoluut, de positieve uitschieter. Bij fct zie je het wel. Allemaal ff feller, nog een laatste sliding etc..quote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Eens, als iedereen de wedstrijdinstelling en strijdlust van Immers zou hebben ...
Janmaat ook zit er ook telkens tussen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Absoluut, de positieve uitschieter. Bij fct zie je het wel. Allemaal ff feller, nog een laatste sliding etc..
Is dat die man die Zweeds praat?quote:
Zullen wij Verhoek dan in tweeën trappen?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Castaignos kan maar niet hard genoeg aangepakt worden!
Ga even ergens anders trollenquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zullen wij Verhoek dan in tweeën trappen?
Ja je mag door voetballen maar Komop.quote:
Het is aan de scheids. Ga nu maar weer terug.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je mag door voetballen maar Komop.
Ja ik snap die gefrustreerde reacties wel hoor als je achter staat.quote:
Begin van het seizoen hebben alle clubs afgesproken in dit soort situaties door te voetballen. Twente moet niet telkens janken.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je mag door voetballen maar Komop.
Donderstraal een eind op danquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik snap die gefrustreerde reacties wel hoor als je achter staat.
Gefrustreerd? Nee hoor, maar de meerwaarde van een opmerking over fairplay ontgaat me, dat is aan de scheids om te beoordelen. Daarnaast...zoveel was er ook weer niet aan de hand.quote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik snap die gefrustreerde reacties wel hoor als je achter staat.
Bij elk contact op de grond liggen huilen en tijdrekken, omdat je met 2 kansjes twee doelpunten hebt gemaakt en nu snakt naar het eindsignaal en dan over fairplay beginnenquote:
vooral het laatste jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef chrisr het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Nee hoor, maar de meerwaarde van een opmerking over fairplay ontgaat me, dat is aan de scheids om te beoordelen. Daarnaast...zoveel was er ook weer niet aan de hand.
Dit. Wedstrijd kan nog een keer 90 minuten duren, gaat niet gebeuren vandaag.quote:
Twente is vandaag gewoon feller, winnen alle duels, dan ben je met deze instelling kansloos. We kunnen nog een dag voetballen, een goal komt er toch niet lijkt het wel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Wedstrijd kan nog een keer 90 minuten duren, gaat niet gebeuren vandaag.
+1 in de blessuretijd en je wintquote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nou nog 20 minuten, 1 goal per 10 minuten en het staat gelijk.
Pelle is nieteens zo slecht, speelt gewoon normaal, balletje vasthouden, kaatsen. Zijn aanvallende loopacties zijn slecht vandaag. Maarja, wat wil je met deze aanvoer.quote:
Eens, we zijn ook veel te slordig. Neem schaken, die kijkt voordat hij een voorzet speelt en nog bereikt hij geen medespeler..quote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Twente is vandaag gewoon feller, winnen alle duels, dan ben je met deze instelling kansloos. We kunnen nog een dag voetballen, een goal komt er toch niet lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |