Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballenquote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Zit leerdam bij de selectie dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
Ja, zit op de bank.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit leerdam bij de selectie dan?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballen
Ja, dat had misschien wel meer in de verwachting kunnen liggen ja. Al heeft Koeman alleen maar gezegd dat anderen de voorkeur krijgen, als hij m nodig heeft stelt ie m gewoon op. Eigenlijk komt Leerdam nu gewoon op zijn ideale positie terecht, op de bank, wachtende op een invalbeurt...quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |