Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballenquote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Waarom zou ofwel Kongolo ofwel Mokotjo ineens spelen dan? Is toch helemaal geen sprake van geweest?
Ben wel benieuwd naar deze opstelling
Zit leerdam bij de selectie dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
Ja, zit op de bank.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit leerdam bij de selectie dan?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat Mathijssen het lichaam van een vrachtwagenchauffeur heeft en niet kan voetballen
Ja, dat had misschien wel meer in de verwachting kunnen liggen ja. Al heeft Koeman alleen maar gezegd dat anderen de voorkeur krijgen, als hij m nodig heeft stelt ie m gewoon op. Eigenlijk komt Leerdam nu gewoon op zijn ideale positie terecht, op de bank, wachtende op een invalbeurt...quote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde er ook meer op dat hij niet eens op de bank zit. Ik had lekker Leerdam de tribune op geschopt.
quote:
quote:
Mathijsen stond in ieder geval lucht te dekken. Hij had die man natuurlijk ook wel even op kunnen pakken...quote:
Lamprou en Mathijssen zijn niet zo goed.quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Sejt het volgende:
Iedereen roept dat onze verdediging zo goed zou moeten zijn, maar ondertussen is elk team tegen ons bijzonder effectief.
Groningen-uitquote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen we nou nooit een keer met een voorsprong beginnen
Alsnog één van de beteren vandaag.quote:Op zondag 4 november 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Ah, Schaken heeft zijn broertje weer het veld in gestuurd.
En ik maar denken dat je het in Lamprou zag zitten, volgens mij krijgen we meer en meer tegengoals de laatste weken sinds Mulder er niet meer is, en dat ligt echt niet aan de defensie.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Caland het volgende:
Ook nog eens De Vrij blesseren, toppertje die Lamprou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |