abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118814987
Alle aandacht ligt op Badr in dit topic.
Was Koen nou bezopen, of niet? Heeft hij niks gezegd of wel iets. Deze rechtszaak gaat nog wat worden c_/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:07:02 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118815015
Badr is een maatje te groot maar het gemiddelde "straatschoffie" heeft weinig kans tegen Jappie. :D
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 4 november 2012 @ 18:14:29 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118815199
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:06 schreef Soury het volgende:
Alle aandacht ligt op Badr in dit topic.
Was Koen nou bezopen, of niet? Heeft hij niks gezegd of wel iets. Deze rechtszaak gaat nog wat worden c_/
Dat maakt niet zoveel uit, Koen heeft Badr immers niet het ziekenhuis ingeslagen.
Het topic draait om het misdrijf waar Badr van verdacht wordt, Koen wordt nergens van verdacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118815290
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt niet zoveel uit, Koen heeft Badr immers niet het ziekenhuis ingeslagen.
Het topic draait om het misdrijf waar Badr van verdacht wordt, Koen wordt nergens van verdacht.
Dat is wel licht, Koen zegt dat hij nuchter was. Volgens de artsen niet. Koen wist in eerste instantie niks, later wel. Tel op de som. Ik praat het niet goed maar of Badr het zelf gedaan heeft is nog maar de vraag
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118815362
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef Gert het volgende:

[..]

handlanger, zelfst.naamw. (m.)
medeplichtige, helper, trawant
Lijkt me een adequate typering dus.
Het suggereert zowel een gezagsverhouding als een vooropgezet plan, dat kan ik beide niet opmaken uit het artikeltje.

quote:
Minder adequaat vind ik het om te roepen dat iemand een hekel aan de feiten heeft, nadat hij een voorval dat tot een veroordeling wegens onder andere mishandeling heeft geleid omschrijft als "er op los slaan".
Dat is niet alleen daarop gebaseerd, maar 'erop los slaan' is wat anders dan een handgemeen, of een klap geven, terwijl dat wel volstaat voor mishandeling. Hij probeert dus weer een ander beeld neer te zetten dan door de feiten zoals bekend wordt gerechtvaardigd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 4 november 2012 @ 18:21:29 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118815367
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is wel licht, Koen zegt dat hij nuchter was. Volgens de artsen niet. Koen wist in eerste instantie niks, later wel. Tel op de som. Ik praat het niet goed maar of Badr het zelf gedaan heeft is nog maar de vraag
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Koen zei dat hij niet bezopen was, dat hij 12 baco's ophad tussen 18.00 en 03.00 en goed gegeten en tussendoor veel water had gedronken.

Dat is niet nuchter, maar dat zal voor een hoop mensen ook niet zwaar bezopen zijn,.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118815411
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk dat Koen het zelf heeft gedaan.

Badr heeft dan wel toegegeven geslagen te hebben en Everink verklaart keer op keer dat hij het heeft gedaan, maar dat zegt niets natuurlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118815450
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het suggereert zowel een gezagsverhouding als een vooropgezet plan
Wat? Waarom in godsnaam? Je verzint zelf weer allerlei onzin erbij
[..]
quote:
Dat is niet alleen daarop gebaseerd, maar 'erop los slaan' is wat anders dan een handgemeen, of een klap geven, terwijl dat wel volstaat voor mishandeling. Hij probeert dus weer een ander beeld neer te zetten dan door de feiten zoals bekend wordt gerechtvaardigd.
Erop los slaan is.... tromgeroffel... slaan, iemand klappen geven, geweld plegen. Je weet wel, waar hij dan ook voor veroordeeld is. Maar dat zal ook wel weer niet waar zijn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118815511
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Koen zei dat hij niet bezopen was, dat hij 12 baco's ophad tussen 18.00 en 03.00 en goed gegeten en tussendoor veel water had gedronken.

Dat is niet nuchter, maar dat zal voor een hoop mensen ook niet zwaar bezopen zijn,.
Waar zeg ik zwaar bezopen ? En ik neem aan dat artsen dat wel weten als die voet weer recht moeten zetten.
pi_118815589
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk dat Koen het zelf heeft gedaan.

Badr heeft dan wel toegegeven geslagen te hebben en Everink verklaart keer op keer dat hij het heeft gedaan, maar dat zegt niets natuurlijk.
Ik zeg gewoon dat Koen ook niet helder was. Plus liegt hij net zo hard
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:30:07 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118815677
hij geeft toch gewoon toe dat hij gedronken heeft :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118815724
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat Koen ook niet helder was. Plus liegt hij net zo hard
Ja man. Zeg ik toch, ik denk dat hij geprobeerd heeft Estelle te verkrachten en Badr de Held haar gered heeft.
pi_118816079
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja man. Zeg ik toch, ik denk dat hij geprobeerd heeft Estelle te verkrachten en Badr de Held haar gered heeft.
Dat slaat ook nergens op
  zondag 4 november 2012 @ 18:43:03 #139
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118816126
Ik vind eigenlijk een klap met de vlakke hand ook te ver gaan :@
Je hebt toch een mond om iemand van repliek te dienen als iemands opmerking je niet bevalt?
Handen thuis, punt.

Het kan ook zo zijn dat Badr inderdaad alleen een klap heeft uitgedeeld, maar met die vrienden van hem om zich heen had hij zich misschien ook wel kunnen realiseren dat zij het niet op zich zouden laten zitten en in zouden springen om het af te maken?
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:46:26 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118816243
ik geloof echt niet dat hij met de vlakke hand heeft geslagen en ik geloof ook niet dat een verkeerde opmerking over Estelle de aanleiding was

stel je loopt een beetje op Sensation, beetje eten, beetje drinken vervolgens zie je een kickboxer met een slechte naam en zijn geblondeerde vriendin en dus loop je er naar toe en vraagt wat ze nu eigenlijk kost?
vervolgens geeft de kickboxer je 1 bitchslap in je gezicht en stampen zijn matties je been er half af

lekker logisch :')
pi_118816322
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind eigenlijk een klap met de vlakke hand ook te ver gaan :@
Je hebt toch een mond om iemand van repliek te dienen als iemands opmerking je niet bevalt?
Handen thuis, punt.

Het kan ook zo zijn dat Badr inderdaad alleen een klap heeft uitgedeeld, maar met die vrienden van hem om zich heen had hij zich misschien ook wel kunnen realiseren dat zij het niet op zich zouden laten zitten en in zouden springen om het af te maken?
Dit dus, of heeft Koen zelf de eerste klap gegeven 8-) . We weten het niet he? Eerst was hij nuchter en wist niks meer, volgens de arts was hij bezopen. Toen wist Koen het wel. Het was Badr.
We zien het wel :s)
pi_118816395
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef sp3c het volgende:
ik geloof echt niet dat hij met de vlakke hand heeft geslagen en ik geloof ook niet dat een verkeerde opmerking over Estelle de aanleiding was

stel je loopt een beetje op Sensation, beetje eten, beetje drinken vervolgens zie je een kickboxer met een slechte naam en zijn geblondeerde vriendin en dus loop je er naar toe en vraagt wat ze nu eigenlijk kost?
vervolgens geeft de kickboxer je 1 bitchslap in je gezicht en stampen zijn matties je been er half af

Dat zou zomaar kunnen
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:53:36 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118816517
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen
ja het kan

ik vind het niet heel erg waarschijnlijk

een film met zo'n script zet ik gewoon uit _O-
pi_118816563
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja het kan

ik vind het niet heel erg waarschijnlijk
Ik ook niet hoor, maar die Koen praat ook poep. Dat maakt me achterdochtig
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:56:18 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118816629
ik heb hem nog weinig poep zien praten eerlijk gezegd
pi_118816739
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

... volgens de arts was hij bezopen ...
Heb je daar een bron voor?
pi_118816829
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb hem nog weinig poep zien praten eerlijk gezegd
:? Hij wist niet wie in eerste instantie, knok out. Hij was niet dronken maar nuchter :') Hij heeft niks gezegd? Ja dan krijg je zomaar klappen, zijn kop stond ze niet aan ofzo . Kom op zeg
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 19:05:08 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118816959
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:01 schreef Soury het volgende:

[..]

:? Hij wist niet wie in eerste instantie, knok out. Hij was niet dronken maar nuchter :') Hij heeft niks gezegd? Ja dan krijg je zomaar klappen, zijn kop stond ze niet aan ofzo . Kom op zeg
het is sowieso niet standaard dat je zo'n pak slaag krijgt voor een opmerking die verkeerd valt dus zo'n enorm verschil maakt dat niet

besides, hij was nogal in elkaar geslagen ... dan heb je ze niet allemaal direct op een rijtje nee maar echt poep praten heb ik hem nog niet zien doen en itt Badr zien we hem ook niet keihard liegen
pi_118817088
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is sowieso niet standaard dat je zo'n pak slaag krijgt voor een opmerking die verkeerd valt dus zo'n enorm verschil maakt dat niet

besides, hij was nogal in elkaar geslagen ... dan heb je ze niet allemaal direct op een rijtje nee maar echt poep praten heb ik hem nog niet zien doen en itt Badr zien we hem ook niet keihard liegen
Dat ben ik met je eens hoor, het is te debiel voor woorden wat hem is aangedaan. Het gaat nu even over wie en wat. Als Koen gewoon eerlijk is (of hij kan het zich niet herinneren qua drank) word het een stuk duidelijker.
pi_118817149
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef sp3c het volgende:

Dit. Zoals je al zei, hij zal wel de deur van de plee tegen hem aan hebben gegooid. Dat is genoeg 'disrespect' voor Hari om door het lint te gaan. Of dat het een maatje van Van de Berg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')