In de vladip jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Hopelijk komt Bram nog een keertje langs komende weken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Goed dat ze het zegt... Humphrey Bogart.
lamaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Ze zei Humfrie Boogaaaart
Kwis was erg leuk weer!!
Dat niet alleenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
In de maat zingen lukt hem niet echt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef alors het volgende:
Ik wil weer een keer Bob en Annie de Rooij
quote:
ik ben nu naar het internet uitzending kijken en heb de tv uitzending ook gekeken ! Die man zong goed ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Jaaaaaaaren kooooooooooohmen, Jaaaaaaaaaaren ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.........
quote:Op zondag 4 november 2012 17:54 schreef Injetta het volgende:
Dit programma is in ieder geval een goed alternatief voor dat afschuwelijke Ik hou van Holland...
Ik control f-de op Paul, maar ik vond alleen maar die mongoluser.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kon hem ook niet vinden, moest helemaal via de reeks vooruit klikken.
Nu ga ik even liggen.
Kan mij inderdaad niet herinneren dat ik daar mee bezig was nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Adelante het volgende:
Wat is deze???
Kinderen van 6 moeten kind zijn, geen man of vrouw
Dit zie je drie straten verder manquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zou het niet zien op straat, alleen de stem.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit zie je drie straten verder man
Ben jij blij dat je niet zulke idiote ouders had die daar lekker hip in meegingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gut ik wilde vroeger ook altijd een jongetje zijn
Ja want als je het ontkent gaat het vanzelf over.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben jij blij dat je niet zulke idiote ouders had die daar lekker hip in meegingen
Aan de onderkant is het juist andersom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar is vrouw -> man gemakkelijker dan man -> vrouw
Qua hormonen wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar is vrouw -> man gemakkelijker dan man -> vrouw
Nee natuurlijk niet, maar laat een kind lekker kind zijn. Op je 6e naar een transgenderkliniek vind ik niet normaalquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want als je het ontkent gaat het vanzelf over.
Dan had ik nu een piemeltje gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar laat een kind lekker kind zijn. Op je 6e naar een transgenderkliniek vind ik niet normaal
Had je wel makkelijker naam kunnen maken als schilder, vrouwen breken niet echt doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan had ik nu een piemeltje gehad
Helemaal niet, die kinderen worden helemaal nog niet verbouwd of volgespoten met hormonen. Volgens mij kunnen ze hooguit in een later stadium hormonen krijgen die bv borstgroei tijdelijk tegenhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan had ik nu een piemeltje gehad
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je wel makkelijker naam kunnen maken als schilder, vrouwen breken niet echt door
Puber remmers. Daarna gaan ze de juiste hormomen geven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Helemaal niet, die kinderen worden helemaal nog niet verbouwd of volgespoten met hormonen. Volgens mij kunnen ze hooguit in een later stadium hormonen krijgen die bv borstgroei tijdelijk tegenhouden.
Kruip 6 maanden in je slaapzak en kom er dan uit met je sprieten omhoogquote:
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hoeft geen piemeldat zou voor mij juist een goeie reden zijn
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
JaIk zou wel eens als vrouw door het leven willen
Trek eens wat leuks aan en ga eens naar de Reguliersbreestraat ....quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
JaIk zou wel eens als vrouw door het leven willen
niet zozeer om de stem, meer het lichaamquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
en dat met jezelf spelen zeker ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
niet zozeer om de stem, meer het lichaam
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dat met jezelf spelen zeker ?
Dat is mooi ja. Hij maakt het zo ook begrijpbaar en begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Prachtig hoe Paul dat bespreekbaar maakt over transgender
En dapper van iedereen die erover komt pratenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is mooi ja. Hij maakt het zo ook begrijpbaar en begrijpelijk.
eenschquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:00 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En dapper van iedereen die erover komt praten
Nee. Het moet eens klaar zijn met dat lekker gekke rebelse en lekker anders hier in Nederland.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Prachtig hoe Paul dat bespreekbaar maakt over transgender
Het kindje ziet Papa dan wél weer oud worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Adelante het volgende:
Die gaat z'n kind niet oud zien worden
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Het moet eens klaar zijn met dat lekker gekke rebelse en lekker anders hier in Nederland.
Helemaal niet. Hij ziet papa die al oud isquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het kindje ziet Papa dan wél weer oud worden.
Ieder nadeel hep zijn voordeel
Als je er een persoonlijkheidsstoornis door ontwikkelt lijkt me er weinig lekker aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Het moet eens klaar zijn met dat lekker gekke rebelse en lekker anders hier in Nederland.
Duim omhoog hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Helemaal niet. Hij ziet papa die al oud is
Ga effe mijn grapje verpesten !quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij ziet papa die al oud is
Ik heb me bedacht... Toch wel grappigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een flauw gedoeik kijk nooit, maar is deze ongein iedere week?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht... Toch wel grappig
Heb het ook wel eens hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk ...
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik kijk, sinds heeeeeeeeel lang
Zo mooi was ze nu toch niet meer geweest..quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze was wel heel mooi als je die foto daar achter zien
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Ole het volgende:
O hier heb ik weleens een docu over gezien
Sat zij zo heette is dan leukquote:
Nee. Mijn biologische vader is Italiaan. Vandaar mijn passie en impulsibiteit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook Belgische roots? Je Opa misschien
Ik ben jonger van geest dan jij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef vuvuzela het volgende:
jullie zullen wel van de oude generatie zijn die dit kent
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jonger van geest dan jij.
Genieten dit.
Dag lieve Hetty
En dat is dan weer net papa gewordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die is al seniel, had ie niet door
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
En dat is dan weer net papa geworden
Is er nog iets leuksquote:
De document heet I am à Woman Now komt op 18 november op tvquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Ole het volgende:
O hier heb ik weleens een docu over gezien
Je bent lief Haaibaaikequote:
Hebben jullie de docu al gezien? Gemaakt door Michiel van Erp. Klopt met de geboorte was het Cornelis! Ik heb helaas de film niet gezienquote:
Ik vond die mensen die daar zaten oprecht eng.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er een persoonlijkheidsstoornis door ontwikkelt lijkt me er weinig lekker aan.
Maar het mag allemaal wel wat minder laagdrempelig.
Ditquote:Op zondag 11 november 2012 13:43 schreef Injetta het volgende:
Mooie uitzending gisteren.
Dit onderwerp wordt altijd alleen heel serieus behandeld. Nu een keer ook luchtig.
Die ene man van 50, die was pas 4 jaar geleden getransformeerd?
Daar was aan niks, maar dan ook aan niks te zien/merken: gewoon een echte man van 50. Ook Paul raakte er van in de war.
Ik vind het toch knap hoe Paul dit soort onderwerpen aanpakt. Het blijft leuk/luchtig, maar toch zijn alle kanten er om heen aan bod gekomen.
Vond het niet eng, goed dat ze het onder de aandacht bregen. Maar wel apart hoe die focus werd gelegd op waar kinderen vroeger mee speelden als indicatie dat ze liever een jongen of een meisje zijn. Eigenlijk heel ouderwets.quote:Op zondag 11 november 2012 12:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vond die mensen die daar zaten oprecht eng.
Hoezo goed om het aandacht te geven?quote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vond het niet eng, goed dat ze het onder de aandacht bregen. Maar wel apart hoe die focus werd gelegd op waar kinderen vroeger mee speelden als indicatie dat ze liever een jongen of een meisje zijn. Eigenlijk heel ouderwets.
Hoezo niet? Het is blijkbaar nog steeds niet geaccepteerd in NL. Vind dat toch altijd de betere shows van Paul, als hij een onderwerp uit de taboesfeer haalt.quote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoezo goed om het aandacht te geven?
Misschien een reden dat het niet geaccepteerd is? Nergens voor nodig, gewoon normaal doen allemaal. En al helemaal niet een kind van vier met die ongein mee laten doen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is blijkbaar nog steeds niet geaccepteerd in NL. Vind dat toch altijd de betere shows van Paul, als hij een onderwerp uit de taboesfeer haalt.
Wat is normaal volgens jou? Ik denk niet dat je als ouder vrijwillig kiest voor een moeilijk pad voor je kind dus waarom zou je het ongein noemen? Over de fysieke/biologische redenen die erachter liggen kun je misschien wel de discussie aangaan maar het is een realiteit voor die kinderen en die moet je respecteren.quote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Misschien een reden dat het niet geaccepteerd is? Nergens voor nodig, gewoon normaal doen allemaal. En al helemaal niet een kind van vier met die ongein mee laten doen.
Normaal is gewoon zoals je geboren bent. Niet kijk mij lekker gek , lekker anders zijn. Idioterie zeg.quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat is normaal volgens jou? Ik denk niet dat je als ouder vrijwillig kiest voor een moeilijk pad voor je kind dus waarom zou je het ongein noemen? Over de fysieke/biologische redenen die erachter liggen kun je misschien wel de discussie aangaan maar het is een realiteit voor die kinderen en die moet je respecteren.
Not sure if.....quote:Op zondag 11 november 2012 19:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Normaal is gewoon zoals je geboren bent. Niet kijk mij lekker gek , lekker anders zijn. Idioterie zeg.
Ik denk dat je eigen ongemakkelijkheid met het onderwerp je mening nogal kleurt. Lekker gek doen gaat nou juist níet op voor transgenders.quote:Op zondag 11 november 2012 19:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Normaal is gewoon zoals je geboren bent. Niet kijk mij lekker gek , lekker anders zijn. Idioterie zeg.
Klopt. Ik zie het als een zieke vorm van aandacht.quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eigen ongemakkelijkheid met het onderwerp je mening nogal kleurt. Lekker gek doen gaat nou juist níet op voor transgenders.
Jammer dat je het zo ziet.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie het als een zieke vorm van aandacht.
Vind je dat ook van homo's?quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar transgenders willen vaak juist níet die aandacht, het is niet voor niets dat die Corine haar beste vriendin nooit heeft verteld dat ze geopereerd is. Je merkte dat de meeste mensen die al geopereerd waren, en klaar waren met het traject het juist niet vertelden.quote:Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Mits het niet dat overdreven nichtengedoe is.
Misschien is het eens goed om te lezen over de oudste dochter van Pitt en Jolie.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Effe quoten omdat ik hem niet kan wijzigen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef StephanL het volgende:
Vanavond naar Van der Laan en Woe, naar hun voorstelling Buutvrij![]()
Ze komen in de plaatselijke theater. Benieuwd of dat net zo leuk wordt
allesquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:18 schreef themauster het volgende:
Is eigenlijk de hele uitzending live te zien op internet of alleen de XL?
Ah top! Mijn tv tuner is kaduuk en krijg pas na het weekend weer een nieuwe opgestuurd van KPNquote:
quote:Aanstaande zaterdag in Langs de Leeuw: Bram van der Vlugt komt niet meer als adviseur in het programma van Paul de Leeuw. Toch komt hij zaterdag naar de studio voor een speciale 'In de hoofdrol'.
Niels van der Laan en Jeroen Woe van de Kwis brengen 'Badr Hari de Musical'.
Heb je het al, gewoon refreshen, gaat automatisch aan als het begint zoals bij alle Vara programma's.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef themauster het volgende:
Staat die livestream straks op de voorpagina want ik kan niks vinden op de site
Jochem Myjer redde de show.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Kees Flodder maar kut.
Sowieso die hele intocht.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Piles het volgende:
Sinterklaas met Robert ten Brink.
Legendarisch.
Hij heeft ook zo'n eng Sinthoofd. Vooral vergeleken met Bram van der Vlugt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Kees Flodder maar kut.
Sowieso die hele intocht.
Wele Rens? Oh ik zie het ! Inderdaad bah.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Rens echt een mongolenkind. Die zou ik vroeger enorm gepest hebben
Gelukkig schaamt Cor zich ook doodquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Rens echt een mongolenkind. Die zou ik vroeger enorm gepest hebben
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar serieus, dat kind wordt maandag toch opgewacht?
Werkt nu indd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het al, gewoon refreshen, gaat automatisch aan als het begint zoals bij alle Vara programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |