Nooit nevern ooit niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
Probeer het hier eens: http://www.lillekemeense.com/
quote:
Hoe heet zij?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
Eerst bind ik je vast en daarna ga ik dagen lang tegen je op rijden en je piemel helemaal beurs maken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meisjes moet je in het echt ontmoeten ts.
Nee man, dat is engquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst bind ik je vast en daarna ga ik dagen lang tegen je op rijden en je piemel helemaal beurs maken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een site is dat zeg ... zou je profiel na je 19e of 20e verjaardag ook automatisch verwijderd worden of zetten ze het compleet over naar een site als Lexa waar alle volwassen vrouwen zich op je storten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_ZYZZ.html
Zelfs Zyzz is daar lid.
''Rose heeft dit bericht gelezen''.quote:
Ik ook, samen een glas rum heffen?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
''Rose heeft dit bericht gelezen''.
Satanist? Doet ze dan aan ruige seks met zware grommen en latijns gebrabbel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg een bericht van een 50jarige vrouw. Ze was satanist en het leukste vond ze om gezellig samen een terrasje te pakken in de zon.
True story.
Nee. Ze leest boeken over haar religieuze waanzin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Satanist? Doet ze dan aan ruige seks met zware grommen en latijns gebrabbel?Best geil.
Je hebt je dus ook onder de naam Murdera ingeschreven op die datingsite? Gaay.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg een bericht van een 50jarige vrouw. Ze was satanist en het leukste vond ze om gezellig samen een terrasje te pakken in de zon.
True story.
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je dus ook onder de naam Murdera ingeschreven op die datingsite? Gaay.
Gaat om innerlijk toch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
De knappe meisjes krijgen tientallen berichtjes per dag, die gaan niet op elke kneus die ze toch niet zien zitten reageren.
Ja en? Jij hebt toch een stukje van je innerlijk in je profiel staan? als ze bij voorbaat al het idee hebben dat het met jou niet gaat klikken dan werkt het ook niet.quote:
Ik moest lachenquote:
Klopt. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik heel knap ben. Maar toen ik nog op een datingsite stond ingeschreven kreeg ik dagelijks tussen de 2 en 10 berichten van mannen met alleen maar 'hoi' of 'lekker hoor'. Nou daar ga ik dus niet op terug reageren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
De knappe meisjes krijgen tientallen berichtjes per dag, die gaan niet op elke kneus die ze toch niet zien zitten reageren.
Ik heb gewoon een foto en beetje standaard info, net als die meisjes. Sws zouden ze in hun handjes moeten wrijven dat zo'n boii als ik ze aanspreekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? Jij hebt toch een stukje van je innerlijk in je profiel staan? als ze bij voorbaat al het idee hebben dat het met jou niet gaat klikken dan werkt het ook niet.
Dat denk ik ook weleens, maar op het internet kun je fluiten naar die 'gerechtigdheid' (en dat is raar.... dat je als 7/10 irl op het internet een kansloze kneus bent)quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een foto en beetje standaard info, net als die meisjes. Sws zouden ze in hun handjes moeten wrijven dat zo'n boii als ik ze aanspreekt.
Deze knappe meid die dagelijks tientallen berichtjes krijgt en niet op elke kneus reageert weet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
Geachte mevrouw,quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik heel knap ben. Maar toen ik nog op een datingsite stond ingeschreven kreeg ik dagelijks tussen de 2 en 10 berichten van mannen met alleen maar 'hoi' of 'lekker hoor'. Nou daar ga ik dus niet op terug reageren.
Mijn vriend heb ik ook leren kennen via een datingsite, maar hij was origineel, niet ongeïnteresseerd, en niet te opdringerig.
Maar hij was de eerste van de 1000den.
Ik denk dat mannen beter niet via het internet kunnen daten... Dat maakt ze nog oppervlakkiger dan dat ze kunnen zijn.
Geachte meneer,quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef He-man- het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Nadat ik uw profiel heb bekeken moet ik zeggen dat u er leuk uitziet. Om u te benaderen moest ik 5 glazen Gin naar achterslaan, en niet van dat goedkope bocht. Nu ik door de Gin heen ben is er nog enkel rum over, heb je zin om wat te komen drinken? Gr gr.
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik drink geen drank met mannen die niet doorhebben dat ik een vriend heb.
Maar dat is dus ook irritant, mannen die weten dat je bezet bent, en het dan alsnog proberen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef He-man- het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Nadat ik uw profiel heb bekeken moet ik zeggen dat u er leuk uitziet. Om u te benaderen moest ik 5 glazen Gin naar achterslaan, en niet van dat goedkope bocht. Nu ik door de Gin heen ben is er nog enkel rum over, heb je zin om wat te komen drinken? Gr gr.
Misschien als je het 'mevrouw' gedeelte weg laat. Op deze manier klink je als een bejaarde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.
Dat is een serie ' Malcolm in the middle 'quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Welke film is dat ook al weer
Ja dan moet je dat erbij zeggen kip. Maar ja, je kan het zeggen, alleen niet tegen een vrouw die bezet is, want dan ga je hetzelfde antwoord krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.
Als bezette vrouw op een datingsite zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook irritant, mannen die weten dat je bezet bent, en het dan alsnog proberen.
Uiteindelijk streelde het mijn ego ook niet meer, dus heb ik het account verwijderd.
Want daar doe je het als vrouw ook wel voor, je eigen ego strelen, de bevestiging krijgen dat er genoeg mannen je knap vinden.
Alleen was ik het na 3 jaar echt helemaal zat en heb ik alles geblokkeerd waarop mannen me nog konden benaderen.
Ik leg net uit waarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Als bezette vrouw op een datingsite zitten. snollie.
Bedankt heb het naar 10 meiden in mijn facebook gestuurd. Nu wachten we tot er eentje in trapt. <3quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat erbij zeggen kip. Maar ja, je kan het zeggen, alleen niet tegen een vrouw die bezet is, want dan ga je hetzelfde antwoord krijgen
Mijn onderbewuste vond het in ieder geval glimlachwaardig.
'Heey leuke dame, eigenlijk durf ik je niet aan te spreken, maar ik dacht, 'YOLO toch!1!!', en nu doe ik het toch.'quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef He-man- het volgende:
[..]
Bedankt heb het naar 10 meiden in mijn facebook gestuurd. Nu wachten we tot er eentje in trapt. <3
Was jij niet laatst gefriendzoned?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
'Heey leuke dame, eigenlijk durf ik je niet aan te spreken, maar ik dacht, 'YOLO toch!1!!', en nu doe ik het toch.'
Klinkt een stuk leuker
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Was jij niet laatst gefriendzoned?
Ja kijk jouw advies neem ik dan even niet als je er geen aanstoot aan neemt. Verder wens ik je sterkte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze blijft gvd maar contact zoeken met mij
Het was dan ook niet serieus bedoelt, verder wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja kijk jouw advies neem ik dan even niet als je er geen aanstoot aan neemt. Verder wens ik je sterkte.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar het is dan ook niet gek, Mad Jack The Pirate hosselde ook nooit z'n blonde knappert kwam toch altijd in de weg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het was dan ook niet serieus bedoelt, verder wel begrijpelijk
Wat een baas was dat toch wel altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maar het is dan ook niet gek, Mad Jack The Pirate hosselde ook nooit z'n blonde knappert kwam toch altijd in de weg?
Overigens gewoon je als een idioot gedragen bij chicks dan komt het goed.
Die mensen daarquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is wel echt een bazensite, allemaal van die geile jonge sletjes
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat een baas was dat toch wel altijd![]()
Ja joh, komt wel goed, ik ben geen schenkstroop 2.0
Godverdomme, ik spot daar toch wel mooi even alex pettyfer!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Godverdomme, ik spot daar toch wel mooi even alex pettyfer!
http://jongeredate.nl/member/profile_joris.html
Neequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Scuidward het volgende:
Wat dacht je dan?
Jij: "Hey."
Zij: "Neuken?"
Koen Vincent!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Tyler Posey!
http://jongeredate.nl/member/profile_nomar656.html
somsquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die werkt als ik je sigaar zo zie?
hosselt al die wijven door het hele landquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Koen Vincent!
http://jongeredate.nl/member/profile_koenvincent.html
Naomi is anders wel van zijn leeftijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef luckass het volgende:
[..]
hosselt al die wijven door het hele land
geboortejaar 2000. wtfquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naomi is anders wel van zijn leeftijd [ afbeelding ]
En ze woont ook in eindhoven zelfs
Je snapt het idee niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Koen Vincent!
http://jongeredate.nl/member/profile_koenvincent.html
Het gaat erom dat die profielen foto's van bekende 22-25 jarige modellen/acteurs gebruiken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo;n hosselaar worden als Koen
Slechts een kwestie van tijd tot Koen in die categorie valtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die profielen foto's van bekende 22-25 jarige modellen/acteurs gebruiken.
Een uit Drenthequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Femke.html
Welke FOK!ker heeft hier gereageerd
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
Lijkt me serieuze insteek, maar het aantal trolls is redelijk hoog volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef wesleydie het volgende:
Is die.website.van jongeredate nou serieus of is het een grote grap? M'n gevoel lijkt me te zeggen het tweede. Kan iemand hier op antwoorden?Zijn wel geile sletjes, drm.
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef TwentyFourr het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Ronella.html
Ik heb voor de grap op alle online profielen gereageerd maar niemand praat terug gewoon. Niet normaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef MAHL het volgende:
Om terug te komen op de OP, TS, je reageert toch zelf ook niet op elk profiel dat je bezoekt, en er achter komt dat het een 30-jarige Ria met vlot kapseltje betreftBeetje dubbele standaard als je vind dat vrouwen wél altijd moeten reageren.
Goh, nooit gedacht dat ik ooit eens een vrouwvriendelijke reactie zou plaatsenWat is er mis met me?
[..]
Ervaring?
wanne bakkesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef TwentyFourr het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_rowinboy.html
rowinboy: Liefde is het mooiste wat er bestaat, als ik voor een meisje ga dan wil ik daar tot aan mn dood mee hebben
Godsamme, raap me op. Ik vind deze site veel leuker dan dat ik hem zou moeten vinden
Leeftijdgroep matchquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_KristinaHanna.html
2 redelijke leuke meisjes voor de prijs van 1?? En ze spreken Russisch? Ik maak een account aan.
Ik ben zelf de mooiste nie, maar die...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef TwentyFourr het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Ronella.html
Daarom. Bij de meeste val ik niet eens in de leeftijdscategorie, ik voel me oud.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef luckass het volgende:
Leeftijdgroep match
12-102
Opa Henk mag er ook een keertje overheen dus
Ik denk dat ze wel lekker strak is dan. Lekker inrijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik ben zelf de mooiste nie, maar die...Al zou ik het nog zo hard proberen, daar zou ik 't nooit op kunnen doen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
2 redelijke leuke meisjes voor de prijs van 1?? En ze spreken Russisch? Ik maak een account aan.
quote:Trefzin of motto
Derp
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef wesleydie het volgende:
[..]
maar die...Al zou ik het nog zo hard proberen, daar zou ik 't nooit op kunnen doen.
Ik geloof echt niks van al die talen die ze daar neerzetten, volgens mij pleuren ze gewoon alles neer wat ze ooit op een blauwe maandag als bijvak hebben gehad op school.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Je weet wat "derp" betekent, hoop ik?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof echt niks van al die talen die ze daar neerzetten, volgens mij pleuren ze gewoon alles neer wat ze ooit op een blauwe maandag als bijvak hebben gehad op school.
Echt waar!?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof echt niks van al die talen die ze daar neerzetten, volgens mij pleuren ze gewoon alles neer wat ze ooit op een blauwe maandag als bijvak hebben gehad op school.
Leuk je gekend te hebben op Fok!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook irritant, mannen die weten dat je bezet bent, en het dan alsnog proberen.
Uiteindelijk streelde het mijn ego ook niet meer, dus heb ik het account verwijderd.
Want daar doe je het als vrouw ook wel voor, je eigen ego strelen, de bevestiging krijgen dat er genoeg mannen je knap vinden.
Alleen was ik het na 3 jaar echt helemaal zat en heb ik alles geblokkeerd waarop mannen me nog konden benaderen.
Ja maar zij zijn ook niet de enige. Ik zie echt lijstjes voorbijkomen: Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Duits.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je weet wat "derp" betekent, hoop ik?
Ik dacht ik zeg het toch maar even.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Echt waar!?![]()
Alhoewel die linker er behoorlijk Slavisch uitziet. Dat zal Kristina dan wel zijn.
Te laat ben je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
sicke thugboys hangen bij die speeltuintje YOLO
Over mezelfquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_friesejongen.html
Zoekt:
Opleiding: middelbaar, Student
gadverdamme, dat is echt vies. Hebben ze daar geen moderators?
Dat valt wel mee trouwens hoor. Ik spreek dat ook vrijwel allemaal, behalve Spaans maar dan wel andere talen erbij. Is tegenwoordig helemaal niet zo raar meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn ook niet de enige. Ik zie echt lijstjes voorbijkomen: Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Duits.Had dat profiel trouwens niet bekeken.
Piraten speeltuin, vlietplein, Wateringse veld, Den haag. Echt gangstaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]
sicke thugboys hangen bij die speeltuintje YOLO
Ja maar jij bent geen 15/16 neem ik aan. Daarnaast denk ik dat je ook op een oudere leeftijd gewoon een uitzondering bent. Kan ook aan mijn omgeving liggen natuurlijk, maar ik ken maar weinig mensen die meer dan Engels en Nederlands, op een niveau dat er een normaal gesprek valt te voeren, beheersen als ze verder niet die afkomst zijn of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat valt wel mee trouwens hoor. Ik spreek dat ook vrijwel allemaal, behalve Spaans maar dan wel andere talen erbij. Is tegenwoordig helemaal niet zo raar meer
Ik ben nog niet zo door mannen op Fok! benaderd. En als ze dat wel met die intentie deden had ik het niet door.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben op Fok!
Snel in ONZ gaan posten, gebeurt vanzelf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo door mannen op Fok! benaderd. En als ze dat wel met die intentie deden had ik het niet door.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_ARebelAzyy.html
echt een mental case.quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_ARebelAzyy.html
?quote:Op zondag 4 november 2012 02:08 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Tuurlijk jongen, jij hebt een PhD.![]()
Wat heb je überhaupt te zoeken met een PhD op een website als dit? Voordat je die PhD in je broekzak hebt ben je ook wel even bezig.
------
Het grammaticale niveau is ook weer pijnlijk om aan te zien. Neem het leven niet sirrieus.
Ik was even aan het rond speuren op profielen en dan heb je weer van die mensen die als opleidingsniveau aangeven dat zij een PhD en in die trant hebben. Dat is gewoon onmogelijk op die leeftijd.quote:
Nee. Jammer dat die site geen 'volgknop' heeft, want dan had ik Lonne even gevolgd tot ze 18 was.quote:Op zondag 4 november 2012 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik was even aan het rond speuren op profielen en dan heb je weer van die mensen die als opleidingsniveau aangeven dat zij een PhD e.d hebben. Dat is gewoon onmogelijk op die leeftijd.
Het tweede was dit: http://jongeredate.nl/member/profile_lonnekus.html en dan de trefzin of motto.
Snappie?
En ze komt uit Noord-Braband...quote:Op zondag 4 november 2012 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik was even aan het rond speuren op profielen en dan heb je weer van die mensen die als opleidingsniveau aangeven dat zij een PhD e.d hebben. Dat is gewoon onmogelijk op die leeftijd.
Het tweede was dit: http://jongeredate.nl/member/profile_lonnekus.html en dan de trefzin of motto.
Snappie?
Het heeft wel een volg-knop.quote:Op zondag 4 november 2012 02:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee. Jammer dat die site geen 'volgknop' heeft, want dan had ik Lonne even gevolgd tot ze 18 was.
Echt waar?quote:Op zondag 4 november 2012 02:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Het heeft wel een volg-knop.![]()
Ah joh, laat lekker. Daar komen ze op belangrijke opdrachten wel een keer achter, als er punten voor worden afgetrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 02:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
En ze komt uit Noord-Braband...
Godverdomme, dat kind is 14 jaar en dan nog zulke groep 5 fouten maken. Waar gaat het in godsnaam heen met de jeugd
Heb jij een account ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 02:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Jup. Bij het profiel.
Volg - Favorieten - Verstuur vriendenverzoek. De hele mikmak staat er.
Maar dat gebeurt niet meer. Zelfs op het HBO worden dit soort fouten normaal geachtquote:Op zondag 4 november 2012 02:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ah joh, laat lekker. Daar komen ze op belangrijke opdrachten wel een keer achter, als er punten voor worden afgetrokken.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 4 november 2012 02:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt niet meer. Zelfs op het HBO worden dit soort fouten normaal geacht(nee, ik doe geen hbo)
Ja.quote:
Haha, oke dan. Mij niet gezienquote:Op zondag 4 november 2012 02:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ja.
Niet onder mijn naam, vriend van mij heeft mijn email rondgebazuind op Chatroulette. Altijd die kut emails en Facebook invites.
Even terug doen door hem te registreren op een dating site
Ik regel ze ook niet via een website hoor. Om dat even duidelijk te maken.quote:Op zondag 4 november 2012 02:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik regel wel dates buiten een website omtevens veel meer keuze dan.
Kekeke.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
''Rose heeft dit bericht gelezen''.
Nee ik ben veel te jong voor datingsites en sinds mijn 16e voorzien van een partner.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef MAHL het volgende:
Om terug te komen op de OP, TS, je reageert toch zelf ook niet op elk profiel dat je bezoekt, en er achter komt dat het een 30-jarige Ria met vlot kapseltje betreftBeetje dubbele standaard als je vind dat vrouwen wél altijd moeten reageren.
Goh, nooit gedacht dat ik ooit eens een vrouwvriendelijke reactie zou plaatsenWat is er mis met me?
[..]
Ervaring?
Partner? Wie moeten jullie voorstellen? Jessy & James?quote:Op zondag 4 november 2012 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben veel te jong voor datingsites en sinds mijn 16e voorzien van een partner.
Niet moeilijk doen jongen, gewoon invullen dat je zelf 15 bent en beweren dat je er oud uitziet voor je leeftijd.quote:Op zondag 4 november 2012 02:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee. Jammer dat die site geen 'volgknop' heeft, want dan had ik Lonne even gevolgd tot ze 18 was.
Ik zou dr doen.... Over een paar jaartjesquote:Op zondag 4 november 2012 02:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik was even aan het rond speuren op profielen en dan heb je weer van die mensen die als opleidingsniveau aangeven dat zij een PhD en in die trant hebben. Dat is gewoon onmogelijk op die leeftijd.
Snappie?
Fraude!quote:Op zondag 4 november 2012 09:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen jongen, gewoon invullen dat je zelf 15 bent en beweren dat je er oud uitziet voor je leeftijd.
Dat hangt ervan af hoe de jaartjes vallen natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 10:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou dr doen.... Over een paar jaartjes
http://jongeredate.nl/mem(...)ch_type=quick_searchquote:
En dan wakker worden in de gevangenis.quote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
http://jongeredate.nl/mem(...)ch_type=quick_search
Leeftijd: 12
Algemene interesses die je met anderen wilt delen:: Uitgaan, Sporten
Uitgaan op je 12e
[ afbeelding ]
Ik zou haar gewoon knallen
Provincie : eindhoven_!!!!!!!!
Ik woon in eindje, maar iets houd me tegenquote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uitgaan op je 12e
[ afbeelding ]
Speelde jij echt nog met duplo op je 12e? (uit je topic)quote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Uitgaan op je 12e
[ afbeelding ]
Niks mis met buiten de provincie neuken, na verloop van tijd bouw je een naam op in je woonplaats.quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die staan ingeschreven op zo'n datingsiteWat een pauper autist ben je dan.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef Kyubey het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_clarence013.html
Trefzin of motto
grappigheid en romance heerstt
Ben jij dat?quote:nataschaloveexx
3minuten geleden
hej stoere boii
1994 , too oldquote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Fennaaa.html
Dit is inderdaad best een positief punt van datingsites. Beetje lijntjes leggen buiten je eigen omgeving. Moet kunnen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis met buiten de provincie neuken, na verloop van tijd bouw je een naam op in je woonplaats.
En er zit dikwijls nog best wat penetreerbaars tussen
Limburg?? Is dit Meloewa??quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Fennaaa.html
quote:Bots en Beleid
29 Okt 2012 om 22:56
dannyt
De laatste tijd heeft JongereDate veel last van bots die zogenaamde grappige reclame maken. Mocht je dit bericht lezen en de aanstichter hiervan zijn dan staat er een leuke ip-ban voor je te wachten. Momenteel zijn we nog aan het uitzoeken wie hier precies achter zit maar aan de hand van de logs schijnt het een bekend persoon te zijn.
Nee, de doelgroep zijn 60+ mannenquote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef MAHL het volgende:
Je zit nu wel te haten maar bent wel de doelgroep Kyubey
Ja ik heb Skype, voice en cam op mn laptopquote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef Kyubey het volgende:
Wie heeft hier Skype en heeft zin in trollen?
http://jongeredate.nl/member/profile_TheFreshPrinceOfHengelo.htmlquote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb ook account aangemaakt
Trollmodus: ACTIVATED
WTF wie is die hommoquote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
http://jongeredate.nl/member/profile_TheFreshPrinceOfHengelo.html
toevallig?
Ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef luckass het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_Femke.html
Welke FOK!ker heeft hier gereageerd
Die is toch al dood?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
http://jongeredate.nl/member/profile_ZYZZ.html
Zelfs Zyzz is daar lid.
quote:Je account is tijdelijk uitgeschakeld door een beheerder of moderator.
Je kunt contact opnemen met dtimmer@dansolution.nl voor re-activatie of voor meer informatie.
Inderdaad trollaccount zeggen ze dan. Totdat er een meisje op hun avances ingaat.quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef LethalNinja het volgende:
degene die hier het hardste schreeuwen hoe slecht dating websites zijn zitten wss ook bij de meeste.
dit dusquote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad trollaccount zeggen ze dan. Totdat er een meisje op hun avances ingaat.
Ze zijn er eindelijk achter dat nataschaloveexx een troll is. Nou nou, dat was snelquote:
quote:Yooo ladies alles goed..??
Ik ben Brahim uit Hengelo..
Ben eigenlijk geboren en opgevoed in West-Teheran, maar een paar jihadisten die niets goeds in de zin hadden gingen problemen maken in mijn buurt. Mijn moeder werd bang en ze zei: je gaat bij je oom en tante in Hengelo wonen. Ik dacht Hengelo wtf is dat??
Maar toen ik eenmaal op Schiphol kwam werd ik opgehaald door Mercedes S taxi, jeweettoch chill!!
Dus toen kwam ik aan in Hengelo en bleek best wel chille buurt te zijn! Iedereen in Hengelo kent mij en ik krijg ook overal respect waar ik ook kom. Ik doe VMBO Kader, zit in laatste jaar dus ff hard strijden voor examens jeweettoch
In m'n vrije tijd hang ik veel op straat met mn matties Youssef en Rashid, en waar we ook komen om money te maken of in de club we krijgen gewoon respect weet je! Kom niet fokken met ons matti anders djoeken wij je hard
Verder game ik veel ik ben 6de prestige in MW3..
Ladies mogen altijd mn nummer of BB ping vragen xx
Jongens niet, no homo
Laterzzz
Dus jij was dat wel degelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achter dat nataschaloveexx een troll is. Nou nou, dat was snel
Na een vriendschapsverzoek te krijgen door de moderator en nog het hele ''chimeid chanant'' topic te kopiëren in hun Klaagbaak.
Duhhquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dus jij was dat wel degelijk.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
TRAP ER NIET IN, MEDEKINDERVRIENDEN DIT IS EEN LOKSITE VAN ALBERTO STEGEMAN. IK HEB MET EEN MEISJE AFGESPROKEN EN DE ENIGE DIE OP DE ONTMOETINGSPLEK KWAM WAS ALBERTO STEGEMAN !!!!1!
Mijn advocaat is ermee bezig om de uitzending te verbieden !
JOUW ADVOCAAT IS BEZIG MET MIJN KINDEREN JA!!! OP DE ONTMOETINGSPLEK!quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
TRAP ER NIET IN, MEDEKINDERVRIENDEN DIT IS EEN LOKSITE VAN ALBERTO STEGEMAN. IK HEB MET EEN MEISJE AFGESPROKEN EN DE ENIGE DIE OP DE ONTMOETINGSPLEK KWAM WAS ALBERTO STEGEMAN !!!!1!
Mijn advocaat is ermee bezig om de uitzending te verbieden !
Ik wilde alleen maar patat met haar gaan eten, ik ga niet met kleine kinderenquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
JOUW ADVOCAAT IS BEZIG MET MIJN KINDEREN JA!!! OP DE ONTMOETINGSPLEK!
Ik heb nu Bram Moskofiets ingeschakeld om dit op de televisie te krijgen!
quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef LeaderRoel het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
toevallig?
Kleine kinderen eten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar patat met haar gaan eten, ik ga niet met kleine kinderen
quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Die beschrijving die ik heb gemaakt bij mn account
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
Nee, dat is "In the Middle".quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef BalotelliFan het volgende:
Dat is een serie ' Malcolm in the middle '
Jonge dat is mijn accountquote:Op zondag 4 november 2012 22:25 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zijn beroep is hosselen.
Echt hequote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad trollaccount zeggen ze dan. Totdat er een meisje op hun avances ingaat.
nee de serie heet "the middle" .quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 00:56 schreef RegioWeb het volgende:
Memsen die lid zijn op jongeredate voeg me toe me maam is dannyt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |