Als bezette vrouw op een datingsite zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook irritant, mannen die weten dat je bezet bent, en het dan alsnog proberen.
Uiteindelijk streelde het mijn ego ook niet meer, dus heb ik het account verwijderd.
Want daar doe je het als vrouw ook wel voor, je eigen ego strelen, de bevestiging krijgen dat er genoeg mannen je knap vinden.
Alleen was ik het na 3 jaar echt helemaal zat en heb ik alles geblokkeerd waarop mannen me nog konden benaderen.
Ik leg net uit waarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Als bezette vrouw op een datingsite zitten. snollie.
Bedankt heb het naar 10 meiden in mijn facebook gestuurd. Nu wachten we tot er eentje in trapt. <3quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat erbij zeggen kip. Maar ja, je kan het zeggen, alleen niet tegen een vrouw die bezet is, want dan ga je hetzelfde antwoord krijgen
Mijn onderbewuste vond het in ieder geval glimlachwaardig.
'Heey leuke dame, eigenlijk durf ik je niet aan te spreken, maar ik dacht, 'YOLO toch!1!!', en nu doe ik het toch.'quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef He-man- het volgende:
[..]
Bedankt heb het naar 10 meiden in mijn facebook gestuurd. Nu wachten we tot er eentje in trapt. <3
Was jij niet laatst gefriendzoned?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
'Heey leuke dame, eigenlijk durf ik je niet aan te spreken, maar ik dacht, 'YOLO toch!1!!', en nu doe ik het toch.'
Klinkt een stuk leuker
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef He-man- het volgende:
[..]
Was jij niet laatst gefriendzoned?
Ja kijk jouw advies neem ik dan even niet als je er geen aanstoot aan neemt. Verder wens ik je sterkte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja![]()
En ze blijft gvd maar contact zoeken met mij
Het was dan ook niet serieus bedoelt, verder wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja kijk jouw advies neem ik dan even niet als je er geen aanstoot aan neemt. Verder wens ik je sterkte.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meisjes moet je in het echt ontmoeten ts.
Maar het is dan ook niet gek, Mad Jack The Pirate hosselde ook nooit z'n blonde knappert kwam toch altijd in de weg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het was dan ook niet serieus bedoelt, verder wel begrijpelijk
Wat een baas was dat toch wel altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maar het is dan ook niet gek, Mad Jack The Pirate hosselde ook nooit z'n blonde knappert kwam toch altijd in de weg?
Overigens gewoon je als een idioot gedragen bij chicks dan komt het goed.
Die mensen daarquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
Probeer het hier eens: http://www.lillekemeense.com/
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het is wel echt een bazensite, allemaal van die geile jonge sletjes
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat een baas was dat toch wel altijd![]()
Ja joh, komt wel goed, ik ben geen schenkstroop 2.0
Godverdomme, ik spot daar toch wel mooi even alex pettyfer!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Godverdomme, ik spot daar toch wel mooi even alex pettyfer!
http://jongeredate.nl/member/profile_joris.html
Neequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Scuidward het volgende:
Wat dacht je dan?
Jij: "Hey."
Zij: "Neuken?"
Koen Vincent!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Tyler Posey!
http://jongeredate.nl/member/profile_nomar656.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |