SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij davy ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
34e minuut al jezus.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Hihi kijken hoelang de Boer het volhoudt dat ie blij is met blondjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
doe een TRquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit vind ik een erger dan een doodsverwensing. foei![]()
Ja he!quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
die schopt tenminste nog iemand neer af en toequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keus![]()
eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga is terug de keuken in![]()
diep van binnen walgt Frank van deze 2quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keus![]()
Ja, ik zeg toch niet niet..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als ze lekker is dan mag ze wel op mijn schoot zitten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
sowieso moeten vrouwen tijdens het voetbal hun waffel houdenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zon kans laten liggen dat kan niet natuurlijk nee![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik zei het toch
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
VITESSE!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso moeten vrouwen tijdens het voetbal hun waffel houdenI feel kinda Locrian today![]()
Schijtdansjes![]()
Dat is dan ook een eindbaas.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:24 schreef GGMM het volgende:
Bony, die heb ik in m'n voetbalmanager...Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ken je niet lezen ofzo muts?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vitesse heer en meester in de Arena
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena :p![]()
![]()
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3
kan het geen stunten meer noemen eigenlijk, mss heeft Vitesse gewoon betere spelersquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,![]()
Iks Deequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena![]()
Ik zei gelijkspelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneus
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3![]()
![]()
Jij denkt dat Ajax altijd verliestquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,![]()
![]()
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan het geen stunten meer noemen eigenlijk, mss heeft Vitesse gewoon betere spelers![]()
Bony, wat een eikel, een beetje breken met zijn gewoonte om alleen in de 2e helft te scoren. Misselijk mannetje![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneus
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3quote:![]()
You're walking around with your own stupidity.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Bony, wat een eikel, een beetje breken met zijn gewoonte om alleen in de 2e helft te scoren. Misselijk mannetje![]()
![]()
![]()
Vitesse heeft geen losers als Poulsen en Alderweireld rondlopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijk![]()
Hij scoort in de tweede helft nog wel een keerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben sowieso de beste spits uit de Eredivisie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijk![]()
Hebben ze daar spelers staan dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ajax wordt aardig overklast op het middenveld.![]()
![]()
Wedstrijd is pas 40 minute bezig. Waarom nu al je gelijk halen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ajax wordt aardig frusti omdat Vitesse domineertIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
It's definitely metsjfixing, he is right.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You're walking around with your own stupidity.![]()
idd, de Arena loopt nog niet eens leeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef mrstylo het volgende:
Wedstrijd is pas 40 minute bezig. Waarom nu al je gelijk halen?![]()
Anders doen we nog ff paar keer close-upjes van 410
quote:quote:quote:quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, dat is nog het meest triest van alles.![]()
Gozer nu weten we het wel.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Word dan ook boos op Steven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je vertrouwen in je team hoort te hebben.
Debiel.
Debiel![]()
3-1 voor Ajax is wel een redelijke eindstand.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik heb al een tijdje geen vertrouwen meer in Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word dan ook boos op Steven.
Debiel
Dan kan alles alleen maar meevallenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jij zegt het toch van tevoren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word dan ook boos op Steven.
Debiel![]()
Veel Feyenoorders in je vriendenkring?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen vertrouwen meer in Ajax
Dan kan alles alleen maar meevallen![]()
supertalentquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef TwenteFC het volgende:
Wie is die denswil dan? Hij kan er niet echt veel van.
![]()
Doet vooralsnog weinig fout.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
1tjequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders in je vriendenkring?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
![]()
GGMM en/of Steven kunnen jullie misschien iets aan de irritatie factoor doen?
Gaat alleen over wie gelijk had ofzo, terwijl wedstrijd niet eens afgelopen is."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
1-3 ook wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
3-1 voor Ajax is wel een redelijke eindstand.![]()
Ik ben gewoon niet zo positief over die spelers die er nu zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, dacht al... Waar je mee omgaat enzo
Zit geen enkel stukje pit of wat dan ook in, zijn gewoon allemaal handtasjesdragers
Die maken zich meer druk over dat hun schoenen vies worden dan over keertje beetje inzet tonen, krijg de tyfus met dat soort mooiweervoetballers
Ze meten met andere maatstaven:quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan de CL nog niet binnen zijn?quote:![]()
Ajax haalt tenminste al jaren CL.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan de CL nog niet binnen zijn?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Waarom haten ze de CL?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ajax haat tenminste al jaren CL.![]()
Lekkaaah fluiteeeeTOPSFEER
Waarom spelen ze dan zo vaak in de CL? Als ze het haten...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ajax haat tenminste al jaren CL.![]()
totaal geen body werrukuh voor je geld verdommequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo positief over die spelers die er nu zijn
Zit geen enkel stukje pit of wat dan ook in, zijn gewoon allemaal handtasjesdragers
Die maken zich meer druk over dat hun schoenen vies worden dan over keertje beetje inzet tonen, krijg de tyfus met dat soort mooiweervoetballers![]()
Dan ook nog even Sporkslede die een bal in eigen doel schiet en het feest is compleetquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
Wanneer komt Dijks erin? Heb ik ook weer wat te lachen.![]()
Nah, ik gun hem aan Janssen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ook nog even Sporkslede die een bal in eigen doel schiet en het feest is compleet![]()
Wat kan je toch altijd overdrijvenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Ajax van Jol weer terug van weggeweest![]()
Dat zeg ik, Feyenoord mentaliteitquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die maken zich meer druk over dat hun schoenen vies worden dan over keertje beetje inzet tonen, krijg de tyfus met dat soort mooiweervoetballers![]()
Dat tegen Steven zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
totaal geen body werrukuh voor je geld verdomme
Dat kan je pas weer over een week ofzo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
JALALALALALALALALA AJAX AMSTERDAAAM x2342.Ik typ straat.
Wel eens door een paar, maar niet vaak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doen ze in Enschede nou nooit.![]()
Is een beetje overal t probleem op t moment. Voetballen voor t geld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die maken zich meer druk over dat hun schoenen vies worden dan over keertje beetje inzet tonen, krijg de tyfus met dat soort mooiweervoetballersIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zelfs eigen spelers worden uitgefloten daar joh, lul niet zo slap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel eens door een paar, maar niet vaak.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tijd voor een salaris plafond dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is een beetje overal t probleem op t moment. Voetballen voor t geld.![]()
jezus, al die ajax haters die duiken op 1 spelfout.
Aan einde van het seizoen is het weer huilie huilie omdat ze geen CL spelen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs eigen spelers worden uitgefloten daar joh, lul niet zo slap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel eens door een paar, maar niet vaak.![]()
twentefc is samen met vandermar de meest hypocriete user in vbl, dat je er nog op in gaat manquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs eigen spelers worden uitgefloten daar joh, lul niet zo slap.
De beste supporter-discussie starten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
JALALALALALALALALA AJAX AMSTERDAAAM x2342.![]()
![]()
Ik ben er niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef Lanejo het volgende:
Ach eind van het seizoen staan we wel weer bovenaan hoor!! wees maar niet bang..![]()
Alsof we je zo wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:
jezus, al die ajax haters die duiken op 1 spelfout.
Aan einde van het seizoen is het weer huilie huilie omdat ze geen CL spelen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het kan nog slechter zie je welquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Tyron het volgende:
en ik dacht dat ajax b slecht was tegen sneek![]()
Alsof mooie volzinnen wel begrepen worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof we je zo wel serieus nemen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
oh okequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse en Sneek zijn inderdaad gelijkwaardig.![]()
?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Alsof mooie volzinnen wel begrepen worden.
Ik heb alleen over dat geenstijl lezers met hun huilie huilie taal best gay zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eriksen draagt dit team met gemak toch, geen probleem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Tyron het volgende:
en ik dacht dat ajax b slecht was tegen sneek![]()
Daar waag ik me niet aan. Sterker nog, over gebrek aan creativiteit wat betreft liedjes zul je mij als PSV'er niet horen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De beste supporter-discussie starten.Ik typ straat.
Ik zie dat Vitas voorstaat![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Boeruuuuhquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aan. Sterker nog, over gebrek aan creativiteit wat betreft liedjes zul je mij als PSV'er niet horen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nee maar het is wel triest dat dit ajax met dezelfde snelheid en inzet als ajax b speelt (dat tegen sneek speelde)quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse en Sneek zijn inderdaad gelijkwaardig.![]()
Hoe the fuck kom je bij Eriksen? Die heb ik nog niks fout zien doen, Poulsen is de gene die van alles al fout heeft gedaan, Schone zie ik ook nergens, Babel probeert het en Sana is nog niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen draagt dit team met gemak toch, geen probleem.![]()
50% heeft hij al goed, Ajax zorgt in de 2e helft dat hij het helemaal goed heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:36 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd hoe Perez nu zijn 5-1 gaat verklarenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Eriksen doet niets foutquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom je bij Eriksen? Die heb ik nog niks fout zien doen, Poulsen is de gene die van alles al fout heeft gedaan, Schone zie ik ook nergens, Babel probeert het en Sana is nog niet goed genoeg voor Ajax.![]()
1 schot op doel, 1 goalquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
Vitesse op voorsprong, zie ik!! Prachtig!![]()
Zeg ik toch niet, zeg alleen dat hij dit team draagt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom je bij Eriksen? Die heb ik nog niks fout zien doen, Poulsen is de gene die van alles al fout heeft gedaan, Schone zie ik ook nergens, Babel probeert het en Sana is nog niet goed genoeg voor Ajax.![]()
Als we nu toch over uitslagen gaan hebben, dan vertel ik die van mij ook aan jullie.
Ik denk dat Ajax gaat winnen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:38 schreef mrstylo het volgende:
Als we nu toch over uitslagen gaan hebben, dan vertel ik die van mij ook aan jullie.
Ik denk dat Ajax gaat winnen.
Tuurlijk gaat Ajax winnen. Maar laat ons even genieten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat winnen.![]()
Aha.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:39 schreef Tyron het volgende:
Ajax wint alleen als ze voor de 60ste minuut op 1-1 komen. Word het 2-0 is het over en uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En Bony scoort altijd in de tweede helftquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:39 schreef Tyron het volgende:
Ajax wint alleen als ze voor de 60ste minuut op 1-1 komen. Word het 2-0 is het over en uit.![]()
![]()
ah ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Ik heb alleen over dat geenstijl lezers met hun huilie huilie taal best gay zijn.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ajax wint alleen als ze vaker scoren dan Vitesse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:39 schreef Tyron het volgende:
Ajax wint alleen als ze voor de 60ste minuut op 1-1 komen. Word het 2-0 is het over en uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of als Vitesse 4x rood krijgt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax wint alleen als ze vaker scoren dan Vitesse.![]()
Of als er minder tegen wordt gescoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax wint alleen als ze vaker scoren dan Vitesse.![]()
Dat is nieuw tegenwoordig. Schijnt dat ze zelfs in de bus allemaal zo'n ding op hebben.quote:
En het dan vreemd vinden dat spelers niet meer voor elkaar door het vuur gaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nieuw tegenwoordig. Schijnt dat ze zelfs in de bus allemaal zo'n ding op hebben.
En het dan vreemd vinden dat spelers niet meer voor elkaar door het vuur gaan.![]()
Manolev in de basisKein gewalt! Wir sind das volk!
Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Willems, Hutchinson, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Lens, Mertensquote:
Zo dus?![]()
En Heracles speelt weer 3-4-3 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Willems, Hutchinson, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Lens, Mertens
Zo dus?
Ik ga voor 5-3.![]()
Lekkurr beginnen met fluitenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik haat hem niet echt meer. Heb gevoel dat het niet door hem komt, maar door zijn zaakwaarnemers.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
DankuwelIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
BONY!!! hahahahaI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En Bony scoort altijd in de tweede helftIk typ straat.
Verkeerde smiley keuze?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:39 schreef Tyron het volgende:
Niet onzin lullen, Bony is gewoon een hele goede spits. Doet niets af aan Poulsen & Alderweireldquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poulsen en Alderweireld maken hem dat![]()
Ik ga wat anders doenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh, ja. Geloof ik rustig. Maar een persoon met ook maar enig moreel besef had geweten dit niet te kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat ik hem niet meer haat. Heb gevoel dat het niet door hem komt, maar door zijn zaakwaarnemers.
Al ben je de grootste junk in het diepste puntje van de favela's.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zelfs Pelle is dan een geweldenaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onzin lullen, Bony is gewoon een hele goede spits. Doet niets af aan Poulsen & Alderweireld![]()
Eckte supporter.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik durfde de X2 niet aan, godverdegodver.:')quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:49 schreef Caland het volgende:
Odd van 8 voor Vitesse gepakt, helemaal niets mis mee.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Zelfs Pelle is dan een geweldenaar. Jij onderschat dus duidelijk de kwaliteiten van Wilfried Bony
![]()
En dat zeg jijquote:
Je weet niet eens waar Enschede ligt manOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fisher(>>Ronaldo en Messi) komt erin."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij denkt dat dit aan Fred ligt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef DeParo het volgende:
Als Fredje dit nu vorig jaar had laten zien natuurlijk![]()
.
![]()
Een trainer is zo goed als zijn materiaal zei een wijs man ooit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef DeParo het volgende:
.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat je allemaal wel niet kan bereiken met een paar knakenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef DeParo het volgende:
.
Hoe dan ook mooi dit haha.![]()
Hij woont in Zeeland johquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Je weet niet eens waar Enschede ligt man![]()
Ik keek eerst Barcelona af, Ajax zal nu wel loskomen, ze hebben even op me gewacht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Fisher(>>Ronaldo en Messi) komt erin.![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Fisher(>>Ronaldo en Messi) komt erin.![]()
Goeie comeback hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Je weet niet eens waar Enschede ligt man
Bony is goed ja, maar betekend niet dat je hem zowel ruimte moet geven als hij krijgt...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet onzin lullen, Bony is gewoon een hele goede spits. Doet niets af aan Poulsen & Alderweireld
Heeft wel degelijk met poulsen en alderweireld te makenhardcoholic![]()
goeie spits hoor. Maar die belg komt er totaal niet aan de pas (vorige week ook al niet)quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij onderschat dus duidelijk de kwaliteiten van Wilfried Bony
![]()
Heeft ook wat met Fred te maken he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef DeParo het volgende:
.
Hoe dan ook mooi dit haha.![]()
Waterman
Manolev - Marcelo - Derijck - Willems
Hutchinson - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Bouma, Matavz, Engelaar, Locadia en Van Ooijen.![]()
Zulke spelers hebben niet voor niets zoveel ruimte...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bony is goed ja, maar betekend niet dat je hem zowel ruimte moet geven als hij krijgt...
Heeft wel degelijk met poulsen en alderweireld te maken![]()
Bony hoeft geen ruimte te krijgen hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bony is goed ja, maar betekend niet dat je hem zowel ruimte moet geven als hij krijgt...
Heeft wel degelijk met poulsen en alderweireld te maken![]()
![]()
Baas Manolev in de basis?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Bouma, Matavz, Engelaar, Locadia en Van Ooijen.
Fredje kan alleen presteren met clubs die net onder de echte top zitten.
Dat is natuurlijk ook een kwaliteit.![]()
De Ajax verdedigers weten zich echt geen raad met Bony. Als Bony het slim speelt, kan hij er nog een paar maken.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Zou Manolev wel eens op rechtshalf willen zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Bouma, Matavz, Engelaar, Locadia en Van Ooijen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Je zegt het goed. Niet goed voor top clubs, maar net daaronder wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef DeParo het volgende:
Dat is natuurlijk ook een kwaliteit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen passie bij Ajax. Vitesse is slimmer. Dit wordt max een gelijkspel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dit wordt geen winst voor Ajax joh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Geen passie bij Ajax. Vitesse is slimmer. Dit wordt max een gelijkspel.![]()
Moet Ajax niet met dwergen in de verdediging spelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony creërt zelf al ruimte door zijn geweldige fysieke krachten
Sterker nog ze hebben er een onder de lat.![]()
Hij heeft toch nog nooit bij een topclub gezeten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef DeParo het volgende:
Dat is natuurlijk ook een kwaliteit.
Ja dat zei ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Niet goed voor top clubs, maar net daaronder wel.![]()
.
![]()
![]()
![]()
Ajax speelde ook met dwergen tegen City. Beetje onzin wat je lultquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moet Ajax niet met dwergen in de verdediging spelen.
Sterker nog ze hebben er een onder de lat.![]()
Sana en Poulsen eruit.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat zegt ie ook nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wordt geen winst voor Ajax joh.![]()
Ik geef je gelijk, maar wil alleen samenvatting geven.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toch opmerkelijk dat niemand die overtreding van Boni op Densil ziet bij de 2-0Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Grapjurk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog nooit bij een topclub gezeten.
Kijk jij maar even naar je eigen club he![]()
.
![]()
Banwaardige wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wordt geen winst voor Ajax joh.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Manchester City veranderde elke tien minuten van tactiek ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde ook met dwergen tegen City. Beetje onzin wat je lult![]()
Het is wel duidelijk dat Ajax Vitesse heeft onderschat. Ik had dit ook helemaal niet verwachtMaar goed de wedstrijd is nog niet gespeeld
Incelfrikandel![]()
Als je weet dat hij zo makkelijk scoort en weinig ruimte nodig heeft moet je hem dus nog strakker verdedigen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Zulke spelers hebben niet voor niets zoveel ruimte...
Fouten maken is dus altijd funest tegen hem. En dat kunnen alderweireld en poulsen wel
hardcoholic![]()
Ook met die dwergen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde ook met dwergen tegen City. Beetje onzin wat je lult
Forum Opties Forumhop: Hop naar: