SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij davy ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
34e minuut al jezus.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Hihi kijken hoelang de Boer het volhoudt dat ie blij is met blondjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
doe een TRquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit vind ik een erger dan een doodsverwensing. foei![]()
Ja he!quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
die schopt tenminste nog iemand neer af en toequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keus![]()
eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga is terug de keuken in![]()
diep van binnen walgt Frank van deze 2quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja met redcard enoh op de bank alleen heb je weinig keus![]()
Ja, ik zeg toch niet niet..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als ze lekker is dan mag ze wel op mijn schoot zitten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
sowieso moeten vrouwen tijdens het voetbal hun waffel houdenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zon kans laten liggen dat kan niet natuurlijk nee![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik zei het toch
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
VITESSE!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso moeten vrouwen tijdens het voetbal hun waffel houdenI feel kinda Locrian today![]()
Schijtdansjes![]()
Dat is dan ook een eindbaas.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:24 schreef GGMM het volgende:
Bony, die heb ik in m'n voetbalmanager...Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ken je niet lezen ofzo muts?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vitesse heer en meester in de Arena
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena :p![]()
![]()
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
kan het geen stunten meer noemen eigenlijk, mss heeft Vitesse gewoon betere spelersquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,![]()
Iks Deequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena![]()
Ik zei gelijkspelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneus
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3![]()
![]()
Jij denkt dat Ajax altijd verliestquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho zei het nog hoor. Let op, Vitesse gaat stunten. Maar nee,![]()
![]()
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan het geen stunten meer noemen eigenlijk, mss heeft Vitesse gewoon betere spelers![]()
Bony, wat een eikel, een beetje breken met zijn gewoonte om alleen in de 2e helft te scoren. Misselijk mannetje![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zei alleen dat Bony ging scoren man kneus
Verder ging Ajax winnen
Ik zei als enige 1-3quote:![]()
You're walking around with your own stupidity.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
Bony, wat een eikel, een beetje breken met zijn gewoonte om alleen in de 2e helft te scoren. Misselijk mannetje![]()
![]()
![]()
Vitesse heeft geen losers als Poulsen en Alderweireld rondlopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijk![]()
Hij scoort in de tweede helft nog wel een keerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben sowieso de beste spits uit de Eredivisie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Betere spelers denk ik niet, betere ploeg is wel mogelijk![]()
Hebben ze daar spelers staan dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
Ajax wordt aardig overklast op het middenveld.![]()
![]()
Wedstrijd is pas 40 minute bezig. Waarom nu al je gelijk halen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ajax wordt aardig frusti omdat Vitesse domineertIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
It's definitely metsjfixing, he is right.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You're walking around with your own stupidity.![]()
idd, de Arena loopt nog niet eens leeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef mrstylo het volgende:
Wedstrijd is pas 40 minute bezig. Waarom nu al je gelijk halen?![]()
Anders doen we nog ff paar keer close-upjes van 410
quote:quote:quote:quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, dat is nog het meest triest van alles.![]()
Gozer nu weten we het wel.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: