SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt me van je tegen Stijntje.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee joh, als ik had gerekend op punten tegen PSV was ik niet goed snik geweest.quote:Ja, dat was precies hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zwolle lag in de 60e minuut al collectief op de grond.Die waren voor PSV collectief, niet voor Toivonen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toivonen speelt niet eens en toch moet hij 3 kots smiley's krijgen.![]()
Oei zware minuten nogIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Stinho toch.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Het is Zwolle.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme speel dat eens lekker uit dan.![]()
Daarom ben je dus ook een slechte verliezer. Beetje gaan janken hier omdat je clubje verloren heeft...boehoehoequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, als ik had gerekend op punten tegen PSV was ik niet goed snik geweest.
[..]
Ja, dat was precies hetzelfde
[..]
Die waren voor PSV collectief, niet voor Toivonen.![]()
Hahahaha die scheidsIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom ben je dus ook een slechte verliezer. Beetje gaan janken hier omdat je clubje verloren heeft...boehoehoe
Waar staat dat dat niet mag?![]()
Waar staat dat hij zegt dat het niet mag?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
FC Twente nog steeds koploper
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit soort dingen roepen mocht toch niet meer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk, hier komt de 2-2 nogmaalsOver 1 minuut quote ik deze.
![]()
![]()
Telt niet. Scheids greep inquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort dingen roepen mocht toch niet meer?![]()
![]()
Die scheidsrechter is wel een kneusOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
wie jinxt er nou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Huhwat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom ben je dus ook een slechte verliezer. Beetje gaan janken hier omdat je clubje verloren heeft...boehoehoeHoe kortzichtig ben jij
![]()
![]()
Stop je neus in je eigen zakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat dat hij zegt dat het niet mag?![]()
![]()
Weer 1-0, wat een verassing.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Plasterk het volgende:
Twente afgelopen. Wederom de nummer 1 van Nederland.![]()
Hoe vaak buitenspel vandaag
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
![]()
En dan nog verbaast kijken ook dat je buitenspel staat. Verdomme met 3 man minstens 10 meter.
Anonieme tievesclown![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
OeeeiIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Waarom eigenlijk zijn PSV-fans zo veel sneller op hun teentjes getrapt dan fans van de andere grote clubs?Is het Brabants temperament?
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Spaanse pepers bij de lunch en het avondmaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
Waarom eigenlijk zijn PSV-fans zo veel sneller op hun teentjes getrapt dan fans van de andere grote clubs?Is het Brabants temperament?
![]()
Dat mag ja. Maar je komt wel een beetje over als een loser als je de tegenstander gaan bekritiseren als je verloren hebt .quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Appeltje eitje.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
JAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN VAN PEC GEWONNEN.![]()
Haha, je had het mis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zal wel balen nu!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
![]()
![]()
de enige topwedstrijd hebben ze verloren. mooi om te zien hoe vitesse en twente alsnog punten gaan verspelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Plasterk het volgende:
Twente afgelopen. Wederom de nummer 1 van Nederland.
En NAC heeft natuurlijk een geweldige beslissing gemaakt door die trainer te ontslaan, ze zullen nu toch wel meer punten pakken dan tegen de eerdere wedstrijden waar ze gewoon punten hebben laten liggen tegen Ajax, PSV, Twente, FC Utrecht en Heracles uit![]()
Ik zeg dus al drie keer dat het niet met verlies te maken heeft. Ik ben al blij dat we gescoord hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag ja. Maar je komt wel een beetje over als een loser als je de tegenstander gaan bekritiseren als je verloren hebt .![]()
![]()
Denk dat het komt omdat er veel PSV fans zijn. Bij Ajax en Feyenoord krijg je ook meteen een berg reacties.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
gefeliciteerd man
Je betrekt Toivonen er zelfs bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dus al drie keer dat het niet met verlies te maken heeft. Ik ben al blij dat we gescoord hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je had het mis.
Je zal wel balen nu!
[..]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel minder, lijkt het altijd. Bovendien reageert een PSV-fan veel vaker met een tegenbelediging in plaats van op de inhoud in te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat er veel PSV fans zijn. Bij Ajax en Feyenoord krijg je ook meteen een berg reacties.![]()
Bedankt man. Ik had dit niet verwacht (serieus).quote:
minder voetballiefhebbers, althans iig op dit forum. bij de PSV'ers heb je er maar een paar die niet een blinde liefde hebben voor psv en elke opmerking naar PSV als persoonlijke aanval zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Met moeite winnen van PEC en ook nog een eigen doelpunt nodig hebben
evengoed onterecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balbezit 39 % 61 %
Scoringskansen 6 14
Schoten naast 2 6
Schoten op doel 4 8
Hoekschoppen 4 9Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Juist om te laten zien dat het me absoluut niet om deze wedstrijd gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je betrekt Toivonen er zelfs bij![]()
![]()
![]()
Herken het sarcasme in zijn post.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
![]()
Eigen doelpunt: 1 0quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balbezit 39 % 61 %
Scoringskansen 6 14
Schoten naast 2 6
Schoten op doel 4 8
Hoekschoppen 4 9
Penal onthouden 1 0Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Jezus die benen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Rkc was beter dan twente wat een zaad pot trouwens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vrees het ergste voor Van Basten.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Entertainment waarde moet je hoog houdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
PSV'ers en realiteitszin ben ik nu eenmaal niet gewendquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Herken het sarcasme in zijn post.![]()
![]()
Wees gewoon blij dat je cluppie tegen het PSV mag spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist om te laten zien dat het me absoluut niet om deze wedstrijd gaat
Zou dom zijn van Heerenveen. Zoveel kan hij niet met dit materiaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Van Basten.![]()
Iemand zou de helse taak op zich moeten nemen om hier een uitgebreide analyse van te maken. Grafiekjes, getallen, statistiek, allesch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel minder, lijkt het altijd. Bovendien reageert een PSV-fan veel vaker met een tegenbelediging in plaats van op de inhoud in te gaan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik wilde liever PSV zien, maar voor Evert had ik bijna de andere wedstrijd gekeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Al kreeg PEC die penal, PSV zou nog steeds winnen. Betekent niet dat ik geen respect heb voor PEC. Ze spelen gewoon tegen elke tegenstander hun spel. Respect daar voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Eigen doelpunt: 1 0
Penal onthouden 1 0
Schieten ze niks mee op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Van Basten.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heb het zitten kijken jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Evert ging los, hij werd zo vrolijk van de wedstrijd![]()
![]()
Precies wees blij dat de knvb niet gewoon zegt van reglementaire winst voor PSV want dit soort kutpotjes hebben we niks aan,.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat je cluppie tegen het PSV mag spelen![]()
Waarom wilde je Psv kijken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde liever PSV zien, maar voor Evert had ik bijna de andere wedstrijd gekeken.En dan vooral in zo'n wedstrijd.
![]()
Plus onterecht... Eerst beloven dat hij geld krijgt om te investeren en vervolgens dat niet toelatenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou dom zijn van Heerenveen. Zoveel kan hij niet met dit materiaal.![]()
![]()
kunnen ze Ron Jans terughalen, want die deed het vorig jaar veel beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vrees het ergste voor Van Basten.![]()
Met een veel betere team.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
kunnen ze Ron Jans terughalen, want die deed het vorig jaar veel beter"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Deze wedstrijd echt goddelijk vinden zou wel héél bizar zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV'ers en realiteitszin ben ik nu eenmaal niet gewend![]()
![]()
Twente is een leukere tegenstander met creatiever voetbal en bovendien leeft dat hier veel meer. Geldt eigenlijk ook voor Groningen, Ajax, Heracles, RKC, Heerenveen en nog 9 clubsquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat je cluppie tegen het PSV mag spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iemand zou de helse taak op zich moeten nemen om hier een uitgebreide analyse van te maken. Grafiekjes, getallen, statistiek, allesch.![]()
![]()
Net als NAC heeft Heerenveen ook een aardig zwaar programma gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Schieten ze niks mee op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooie overwinning van PSV, 6 punten los van Ajax. Dat zal uiteindelijk toch wel de grootste concurrent worden, ik geloof niet dat Twente het vol blijft houden tot het einde van de competitie. Die hebben al een paar wedstrijden écht geluk gehad. verwacht dat Twente sowieso nog wel punten gaat verspelen tegen de concurrenten PSV/Vitesse/Ajax.![]()
Als je 10quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel minder, lijkt het altijd. Bovendien reageert een PSV-fan veel vaker met een tegenbelediging in plaats van op de inhoud in te gaan.smileys in je post gebruikt moet je ook niet veel zinnige reacties verwachten lijkt me.
Door de stand bleef het wel spannend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wilde je Psv kijken dan?En dan vooral in zo'n wedstrijd.
Dat dus. Maar verder ga ik niet in op die onzinquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je 10smileys in je post gebruikt moet je ook niet veel zinnige reacties verwachten lijkt me.
![]()
![]()
Tellen niet je sterkste punt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je 10smileys in je post gebruikt moet je ook niet veel zinnige reacties verwachten lijkt me.
Nouja, volgende week zal ik meer woorden en minder emoticons gebruiken
![]()
![]()
Marco verdiend echt niet om ontslagen te worden. Heerenveen heeft gewoon een hele hele hele slechte team."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jammer, na Reitsma vind ik dat de slechtstequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heb Sport1 aan met geluid en EL stream aan zonder geluid.quote:
Verdient, heel, slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Marco verdiend echt niet om ontslagen te worden. Heerenveen heeft gewoon een hele hele hele slechte team.![]()
Liever naar Ajax als AD ofzo wanneer Aat en slop optyfen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Marco pannenkoek nou wordt ontslagen kan hij mooi bij Milan aan de slag.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Oh ja, bijna vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, over een half uurtje verlost van Driessen.
Chelsea - Man United![]()
![]()
![]()
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tellen niet je sterkste punt?Nouja, volgende week zal ik meer woorden en minder emoticons gebruiken
Mag ik mijn Racecard gebruiken hiervoor?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik blijf er bij, De Rijk is imo de slechtstequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, na Reitsma vind ik dat de slechtste![]()
Dat mag, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik mijn Racecard gebruiken hiervoor?![]()
Mooi ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef leolinedance het volgende:
Mooie overwinning van PSV, 6 punten los van Ajax. Dat zal uiteindelijk toch wel de grootste concurrent worden, ik geloof niet dat Twente het vol blijft houden tot het einde van de competitie. Die hebben al een paar wedstrijden écht geluk gehad. verwacht dat Twente sowieso nog wel punten gaat verspelen tegen de concurrenten PSV/Vitesse/Ajax.![]()
![]()
En dan nu Hup AZ![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hele had ook heel moeten zijn, maar hij was te lui om dat te corrigeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik mijn Racecard gebruiken hiervoor?
PSV heeft idd niet écht geluk gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef leolinedance het volgende:
Mooie overwinning van PSV, 6 punten los van Ajax. Dat zal uiteindelijk toch wel de grootste concurrent worden, ik geloof niet dat Twente het vol blijft houden tot het einde van de competitie. Die hebben al een paar wedstrijden écht geluk gehad. verwacht dat Twente sowieso nog wel punten gaat verspelen tegen de concurrenten PSV/Vitesse/Ajax.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik hoop op een gelijkspel, maar verwacht winst voor Vitesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef ZaZoe het volgende:
PSV 6 punten los op Ajax
Volgende week Ajax-Vitesse![]()
Dat dus. Ontzettend veel moeite hebben vorige week al en nu weer tegen Zwolle, maar gewoon omhoog blijven kijkenquote:![]()
![]()
Vitesse wint volgende week ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel, maar verwacht winst voor Vitesse.![]()
Hadden ook nog een penalty wellicht (was misschien erbuiten) tegen moeten hebben, geluk met die eigen goalquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Ontzettend veel moeite hebben vorige week al en nu weer tegen Zwolle, maar gewoon omhoog blijven kijkenmaar.. 3 punten.
![]()
PSV faal? Ja, door PEC op voorsprong te laten komen. Maar faal van PEC door het niet af te maken en as usual na de 80e minuut het weggevenEn je kunt niet vertrouwen op een scheids dat je een mazzeltje hebt, ookal was die penal gewoon terecht in de eerste helft. Volgende week dan maar getuige zijn van de eerste overwinning thuis tegen H'Veen. Als Heracles ze met 6-3 weg kan zetten, moet Zwolle toch ook kunnen hopen op 1-0?
mag het weten![]()
Tuurlijk, maar ik zou me toch zorgen maker als PSVer. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden ook nog een penalty wellicht (was misschien erbuiten) tegen moeten hebben, geluk met die eigen goalmaar.. 3 punten.
![]()
![]()
Ik ben serieus. Maar ik kan maar beter niet meer mijn mening geven anders word ik toch hier weggejaagd omdat ik objectief ben over wedstrijden van Ajax.quote:
Ga maar snel de frituur aanflikkeren.![]()
![]()
Ik kan me bijna niet meer herinneren dat we zonder angst richting een Waalwijk, Almelo of Zwolle vertrokken. Je leert ermee omgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Ontzettend veel moeite hebben vorige week al en nu weer tegen Zwolle, maar gewoon omhoog blijven kijkenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Utrecht is ook goed hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mensen die klagen over PSV.![]()
PSV is gewoon de besteWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik vind het jammer dat iedereen Vitesse onderschat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, dat is nog het meest triest van alles.
God zal straffen.![]()
![]()
3 punten pakken is altijd mooiquote:Gewoon een overwinning, niet bepaald mooi gespeeld nee. Maar wat wil je met dit soort kutpotjes, volkomen nutteloos. Terwijl PEC en PSV van tevoren ook wel wisten waar de punten naartoe zouden gaan.
Begin maar snel met de BeNe competitie, dan krijgen we meer echte wedstrijden. Dit is voor niemand leuk.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV is gewoon de beste![]()
Joh waarom denk je dat ik om die 2 kratten pils heb gewedquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik zou me toch zorgen maker als PSVer. Maar goed, ieder z'n ding..
![]()
Welke halve tamme is dan weer Vitesse - AZ van commentaar aan het voorzien.Na 2 minuten de kijker al vragen een MOTM te kiezen.Anonieme tievesclown![]()
Voor die jankerds over marcelo. Hij kreeg gewoon een trap na van die zwolle mongool.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
doe maar nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Begin maar snel met de BeNe competitie, dan krijgen we meer echte wedstrijden. Dit is voor niemand leuk.![]()
Ik had het over die ander PSVerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh waarom denk je dat ik om die 2 kratten pils heb gewed..
![]()
![]()
PSV de besteik zou nu niet in een psv shirt over straat durven, schaam me kapot voor die lamme tyfus honden.
![]()
En hij viel 10 seconde later.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Voor die jankerds over marcelo. Hij kreeg gewoon een trap na van die zwolle mongool.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wow... en ik maar denken dat "de beste" de nummer 1 positie van de ranglijst in handen had en niet de nummer 2...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV is gewoon de beste![]()
Dat klopt. Zie bijvoorbeeld al die gele kaarten van V. Bommel, de helft was onterecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV heeft idd niet écht geluk gehad.
Maar goed, we mogen niet klagen met de 2e plek op 1 punt achter Twente![]()
![]()
Ik denk toch dat Ajax weer kampioen wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zie Twente het wel worden maar speelde erg laf tegen Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk toch dat Ajax weer kampioen wordt.![]()
Je schamen voor je clubquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
PSV de besteik zou nu niet in een psv shirt over straat durven, schaam me kapot voor die lamme tyfus honden.
![]()
![]()
Tadic en Chadli zijn wel heel erg goed, maar de rest vind ik toch een stuk minder. Ze winnen wel veel, maar ook vaak met een hoop moeite.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie Twente het wel worden maar speelde erg laf tegen Ajax.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee, de beste is de club met de letters P S en V in de juiste volgordequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... en ik maar denken dat "de beste" de nummer 1 positie van de ranglijst in handen had en niet de nummer 2...![]()
![]()
Vorige week viel wel mee hoor, W2 heeft 3 kansen gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Ontzettend veel moeite hebben vorige week al en nu weer tegen Zwolle, maar gewoon omhoog blijven kijken![]()
Kijk anders even hier: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697207/psv---willem-ii/
34 - 6 scoringskansen![]()
Sowieso, dingen roepen zonder enige onderbouwing is niet zo slim...![]()
Iets met planken en hoofdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
echt, waarom mogen mensen niet hun eerlijke mening geven over de club die ze supporteren.![]()
Omdat zij je als nepfan/verrader of wat dan ook zien als je negatief bent. Alleen ja knikken, mooi man, strootman heuj heuj roepen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
echt, waarom mogen mensen niet hun eerlijke mening geven over de club die ze supporteren.![]()
Strootmanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat zij je als nepfan/verrader of wat dan ook zien als je negatief bent. Alleen ja knikken, mooi man, strootman heuj heuj roepen.![]()
Je bedoelt zeker![]()
![]()
Strootbaas
![]()
![]()
mogen mensen best, maar dan mag ik op mijn beurt daar ook mijn mening over geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij jou geo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat zij je als nepfan/verrader of wat dan ook zien als je negatief bent. Alleen ja knikken, mooi man, strootman heuj heuj roepen.![]()
PSV, Ajax en Twente hebben toch echt wel wat betere kwaliteit op het veld lopen, ik denk gewoon dat Ajax minimaal gelijkspeeld. Maar na Heracles heb ik er wel wat meer vertrouwen inquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Maar ik kan maar beter niet meer mijn mening geven anders word ik toch hier weggejaagd omdat ik objectief ben over wedstrijden van Ajax.
Ga maar snel de frituur aanflikkeren.En Vitesse blijft best wel constant.
Incelfrikandel![]()
Niet voor de club. Wel voor een aantal spelersquote:
Krachten sparen voor de echte wedstrijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Wat een onzin weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Krachten sparen voor de echte wedstrijden.![]()
Wat ben je aan het frituren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volkomen terechte overwinning van PSV trouwens (al was het niet zo leuk om naar te kijken...):
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1697218![]()
Gaat slechter bij AZ dus die zijn weer terug bij Ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef Crimyclown het volgende:
Waar zijn de AZ supporters? Ik zie een leeg uitvak.![]()
Bitterballen. Mmmmmmmquote:Nou, volgende week Heracles, daarna Heerenveen, (thuis hé). Dan ADO uit, Vitesse thuis, Ajax uit, Twente thuis, NEC uit, NAC uit (in de avond)quote:![]()
Zo 28-10-2012 16:30 Vitesse AZ
Za 03-11-2012 18:45 Ajax Vitesse
Zo 11-11-2012 12:30 Vitesse FC Twente
Zo 25-11-2012 14:30 PSV Vitesse
![]()
![]()
En dan nog die EL en beker erbij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bitterballen. Mmmmmmm
[..]
Nou, volgende week Heracles, daarna Heerenveen, (thuis hé). Dan ADO uit, Vitesse thuis, Ajax uit, Twente thuis, NEC uit, NAC uit (in de avond)![]()
Weinig puntjes voor Vitesse denk ik. Rutten en toppers winnen is niet echt een goede combinatie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Maar nu beschikt hij wel over Reis, daarom ging het toch fout?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Weinig puntjes voor Vitesse denk ik. Rutten en toppers winnen is niet echt een goede combinatie.![]()
![]()
Vitesse kan als ze vandaag en volgende week winnen een flinke tik uitdelen aan Ajax. Ze staan dan 9 punten los op Ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Echt hè.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Vitesse kan als ze vandaag en volgende week winnen een flinke tik uitdelen aan Ajax. Ze staan dan 9 punten los op Ajax![]()
Reis is alleen wel heel matig bij Vitesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar nu beschikt hij wel over Reis, daarom ging het toch fout?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... en ik maar denken dat "de beste" de nummer 1 positie van de ranglijst in handen had en niet de nummer 2...
![]()
![]()
![]()
Maher net ook al bijna, Vitesse gaat niet echt lekkerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet het nog zien dat ze winnen, met alleen Vitesse supporters krijg je het daar ook niet echt vol trouwens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wint AZ een keer, zijn er geen fansOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vitesse speelt de 2e helft beterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Marco 'Sneijder' Van GinkelIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Van Ginkel en Maher zijn wel de toekomst van Oranje.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Dasne prentekeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Haha, goeie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Ginkel en Maher zijn wel de toekomst van Oranje.![]()
Laat Bony of Altidore er eens makenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
JAJAOAJOAJOAJOAJAAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
AZ RETTEKETET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, laat gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Nice!
Wat een kut-TT zeg. PSV wint weer eens, krijg je dit![]()
Weekend van PSV/Twentequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Nice!
Wat een kut-TT zeg. PSV wint weer eens, krijg je dit![]()
![]()
quote:Scheringa aan het klapperen, dat was echt een aandoenlijk gezicht, net alsof hij een middagje was losgelaten uit een inrichting.
Janssen, wat een faal eikel is het soms toch ook.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat deed ie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
Janssen, wat een faal eikel is het soms toch ook.![]()
Puntje op PSVquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Crimyclown het volgende:
Verdient ook?Wel kut dat Twente nu zo ver uit loopt op iedereen.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Gunstig weekendje voor Twente
Precies, de rest telt al niet meer mee.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hij haalde Maher neer en was boos dat hij een vrije trap tegen kreeg, hij moest blij zijn dat hij geen kaart kreeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Crimyclown het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, de rest telt al niet meer mee.vergeet de godenzonen niet
Idd, Theo had daar wel geel voor verdiend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij haalde Maher neer en was boos dat hij een vrije trap tegen kreeg, hij moest blij zijn dat hij geen kaart kreeg.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik denk nooit aan die luiquote:
Weer puntenverlies van Ajax en ook voor Twente. Lekker man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Stand
[ afbeelding ]
Komend weekend
[ afbeelding ]![]()
quote:
Twente - Feyenoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd van de week toch wel Ajax - Vitesse![]()
1 puntje maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Crimyclown het volgende:
![]()
en Twente - Feyenoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd van de week toch wel Ajax - VitesseOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je bent erg zeker van je zaakquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Weer puntenverlies van Ajax en ook voor Twente. Lekker man.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd van de week toch wel Ajax - Vitesse![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent erg zeker van je zaak![]()
Dit.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Al was het NAC - Ajax dan had je het nog de wedstrijd van de week genoemdquote:
Jajaquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al was het NAC - Ajax dan had je het nog de wedstrijd van de week genoemd
Ajax - Vitesse is gewoon een interessante clash naar mijn mening hoor.![]()
Mwa.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaja
Ajax - Vitesse is gewoon een interessante clash naar mijn mening hoor.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twente - Feyenoord natuurlijk veel interessanter. Met name ook dankzij de éénzijdige rivaliteit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaja
Ajax - Vitesse is gewoon een interessante clash naar mijn mening hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Twente geeft er niet veel om idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord natuurlijk veel interessanter. Met name ook dankzij de éénzijdige rivaliteit.![]()
Alleen thuis, uit is het meestal een stuk minder, en voor PSV is het net andersom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles gaat nog lastig zat worden. Spelen goed de laatste weken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goals werden wel makkelijk weggegeven door Heerenveen en Ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles gaat nog lastig zat worden. Spelen goed de laatste weken.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Het gaat maar om 3 ploegen zoals het er nu naar uit ziet. Ajax, PSV en Twente. PSV en Twente schelen elkaar inderdaad niet veel maar Ajax staat behoorlijk wat punten achter nu.quote:Anonieme tievesclown![]()
Laatste kwartier van Roda - Ado meegepakt, was geen hol aan0-0.
Geen idee of ik al heb lopen voorspellen, maar hier gaan we:
Zaterdag:
Ajax - Vitesse
Willem II - FC Utreg
PSV - Heracles
Zondag:
FC Grunn - NEC
AZ - VVV
FC Twente - Feyenoord
Heerenveen - PEC
NAC - RKC[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zaterdag:
Ajax - Vitesse
Willem II - FC Utrecht
PSV - Heracles
Zondag:
FC Groningen - NEC
AZ - VVV
FC Twente - Feyenoord
Heerenveen - PEC
NAC - RKC![]()
of gelijkspel gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Gaat Babs naar de poolcirkel ofzo?
Ik snap dat het ijskoud is in de arena maar dit is wel wat overdreven, wat een jas zeg.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Doe dan allebei niet vetgedrukt.
Debiel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: