Dat is mijn punt dus ook. Wat ik bedoel te zeggen is dat de meeste aanhalen dat hij in een studio zit in Hilversum, en daardoor het commentaar zo bagger is. En de BBC is er met 40 man en daarom zo goed. Allemaal bullshit. De Beeb doet het zo goed omdat er een expert bijzit die andere zaken in het oog kan houden en de commentator, die ook niet slecht is, kan ondersteunen. Dat is wat Olav gewoon mist. Die 40 man van de BBC zijn er alleen om randzaken te doen, zaken die RTL7 niet heeft, en dus ook geen 40 man ter beschikking moet hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Als een van ons daar zou zitten en even op die timing app te kijken of even vlug wat op zoeken dan missen we ook gewoon sommige dingen.
Een mens heeft nou eenmaal maar 1 paar ogen.
Als je met 2 commentators bent dan kan 1 kijken en opletten 100% en de ander die weetjes enzo even opzoeken tussendoor.
Dat heeft niets met Olav te maken, maar gewoon met het feit dat hij in zijn eentje verslag doet
Zeker. Ik begrijp ook niet waarom bv Allard wel te horen is bij de voorbeschouwing, maar vervolgens niet mee het verslag doet.quote:Dat is wat Olav gewoon mist.
Volgens mij zit Allard nog altijd wel op locatie. En als je dan verslag samen moet verslag doen met iemand in Hilversum gewoon problemen oplevert door de delay die er is.quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp ook niet waarom bv Allard wel te horen is bij de voorbeschouwing, maar vervolgens niet mee het verslag doet.
Zoveel extra zal dat toch niet kosten voor een zender als RTL lijkt me
Met langere gear ratios en 2 DRS zones moet dat niet zo'n groot probleem zijn, hoop wel dat Alonso hier flink wat punten in kan lopen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vettel nog kan laten zien vanuit de pitstraat. Het zal niet meevallen, inhalen is niet erg makkelijk op dit circuit geloof ik, dus vanaf plaats 12 of zo zal het wel lastig worden.
Allard zit niet (altijd) op lokatie, is al eerder gezegd.quote:Op zondag 4 november 2012 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij zit Allard nog altijd wel op locatie. En als je dan verslag samen moet verslag doen met iemand in Hilversum gewoon problemen oplevert door de delay die er is.
Of bedoel je 2 man op locatie?
Heb geen RTL7 meer, dus weet niet 100% zeker of Allard daar wel is, maar je ziet geregeld een RTL7 micro door het beeld gaan, en geregeld Allard op de grid staan bij een gridwalk van DC of Brundle.
of nutteloze feitjes op te zoeken om El Sierd af te troevenquote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat Allard overdag andere dingen te doen heeft, zoals paardrijden (geen grapje)
Of sponsor/race verplichtingen.
Wie is El Sierd nou weer?quote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of nutteloze feitjes op te zoeken om El Sierd af te troeven
quote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
De verhaspelingen van Olav en het af en toe volledig ontbreken van logica in de dingen die hij zegt, hebben ook niets te maken met het budget.
Dan zal Rosberg wel iemand laten spioneren bij Red Bull om achter het geheim van Christian te komen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, dat is voor n shampoo reclame, ze hebben een windmachine neergezet, maar toch blijft Christian Horner zn haar perfect in model zitten
Sierd zou wel hilarisch zijn als bijvoorbeeld Grosjean crasht. " Boem, koekoek".quote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of nutteloze feitjes op te zoeken om El Sierd af te troeven
Sierd de Vos. Is ook een kampioen nutteloze feitjes vertellenquote:
jup, maar hij is wel te vergelijken met Allard en wint het daarna op alle frontenquote:
Zie m er dan nog maar eens uit te krijgen :pquote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ze nu op de BBC doen zie ik Olav Mol ook nog niet doen
Dan heb je nog maar weinig mooie races gezien vrees ikquote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Elke race waar Vettel achteraan start is mooi.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Elke race waar Vettel achteraan start is mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |